پرنسس خونمون محیا پرنسس خونمون محیا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

Thanks God for my life

صحنه ی غیرمنتظره

1392/4/24 15:33
1,240 بازدید
اشتراک گذاری

سعی میکنم این روزها بیشتر بخوابونمت یا کاری کنم که زیاد ورجه وورجه نکنی تا بدنت انرژی شو برای مبارزه با ویروس سرماخوردگی رو داشته باشه واسه همین گذاشتمت توی کری یر که تکون نخوری و آروم  از شبکه پویا کارتون نگاه کنی و خودمم رفتم به کارهام برسم

 

 ولی وقتی اومدم بهت سر بزنم با صحنه ی غیر منتظره روبه رو شدم... نمیدونم کی سر خورده بودی و افتاده بودی که صداتم در نیومده بود وگریه هم نکردی و ترجیح دادی با خونسردی تمام  تماشای  کارتون رو روی زمین ادامه بدی .قربونت برم سوسول بازی در نمیاری مامان. یکم بهت خندیدم وقربون صدقه ات رفتم و دوباره برگشتم سراغ کارم

که دوباره چند لحظه بعد اومدنی  دیدم پستونکت رو که واست اسباب بازی شده  از روی زمین پیدا کردی وخوشحالی ...

 

آفرین به دختر خود کفای خودم. راستی دیگه هیچ مشگی توی چرخش کامل نداری و قشنگ اطراف خودت رو میگردی البته گفتم که با چرخش نه با چهار دست و پا!!!

شما میشه گفت از همون اوایل سه ماهگیت اونقدر پاهاتو میکوبیدی زمین و کمرت رو به پایین میکشیدی که میتونستی یه متری بری جلو ولی حالا داایره ی حرکتتوسعت پیدا کرده. تا سه مااهگی  خیلی بغلی بودی وپدرمون و در میاوردی مخصوصا موقع خواب ولی حالا از رو زمین بودن خوشت میاد ووقتی زیاد برت میداریم عصبانی میشی وجیغ وفریاد...که بذارینم زمین

دوست دارم وروجک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

حمید
25 تیر 92 20:09
ای ول الهام خانم !

حرکتتون خیلی جالبه ، خیلی خوشم اومد...

وقتی مهیاجون بزرگ شد منم براش معرفی کنین که کی این کامنت هارو گذاشته !

با آرزوی بهترین ها براتون...







خیلی ممنون لطف دارین.
نفرمایید!!!شما که از اول برای محیا شناخته شده هستید عمو جون!!!!!!
میم مثه محیا
26 تیر 92 11:19
باریکلا محیا گلی

تنظیمات انجام شد