پرنسس خونمون محیا پرنسس خونمون محیا ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

Thanks God for my life

پاره تنم مرا به خاطر کاستی هایم ببخش...

1393/9/29 13:33
2,141 بازدید
اشتراک گذاری

پایان 23 ماهگی

 

مه بانو حسابی خانووم شده واسه خودش و اکثر اوقات پیش مادر بزرگهاش میمونه

چون مامانی یه ماهی هست توسط یه فردی که لطف داشت بهم  به یه شرکت دولتی تجاری آموزشی معرفی شده و شاغل شده به قووولی

به صورت پاره وقت هم تدریس دارم تو یه آموزشگاه خصوصی و بعد دوسال خونه موندن و الافی و خوش خوابی سرمون گرم شده حسابی.

مامانی شاید این روزها نبودم یه کم واست سخت بگذره ولی همه ی تلاشم واسه آینده ی خودته گلم

شاید بعدها  تو پست رمزدار بیشتر واست درد و دل کنم و توضیح بدم که این روزها چگونه می گذرد...

فقط بزرگ که شدی درک کن تمام روزهایی که اکثرا بی من بزرگ خواهی شد...

خلاصه ی همه ی حرفهام اینکه خیلی دوستت دارم مامانی

هوایم را داشته باش من خودم را به باد داده ام برای تو!

 

 

اینم عکس کاملا آپ دیت و به روز از مه بانو امروز در پایان 23 ماهگی 

 

 

 

 

و چند سری عکس از 21 تا 23 ماهگی مه گل به روایت تصویر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مغازی آتا (پدر شوهرم)که تازه بازنشست شدن و زدن تو کار مس و اینا...

نزدیک خونمون هست و محیا ارادت خاصی بهش داره و تا از خونه میخوایم بیایم بیرون

رو میکنه به سمت مغازه و داد میزنه آتا آتا ...پسته و کشمش میگیره ازش و راهی میشیمخندونک

 

اوایل شهریور ماه که بردمت آرایشگاه زنانه تا موهاتو کوتاه کنم چون تو گرما اذیت میشدی

اولش قشنگ خانوم و مودب نشستی پشت موهاتو خانومه کوتاه کرد بعد که اومد جلو و قیچی رو دیدی

داد و بیداد و هوااااار کچل

 

 

 

 

 

تو پایان 21 ماهگی چون زیاد غذا نمیخوردی به فکر افتادم از شیر بازت کنم....

موفق شدم کم کم روزها از شیر بگیرمت...ولی از اونجایی که مامان فداکار و خیییلی مهربونی هستمفرشته

تعریف از خود نباشه البته خندونک یکی نوشابه بازر کنه واسم

دلم نیومد کامل قبل از دوسالگی که تو قرآن هم اومده از شیر بگیرمت و الان دو ماهی هست فقط شب ها بهت شیر میدم تا اینکه دو سالت تموم شه و فکری بهش بکنیم

که خدا رو شکر کم و بیش  افتادی به غذا و شیر آزاد هم کم کم میخوای بخوری 

روزی یه استکان تقریبا به زور    زیاد نمیخوریغمگین

اگه ایده ی واسه به شیر افتادن دارین لطفا بهم بگین

راستش شیر کاکایو یا شیر عسل های آماده بهش نمیدم که هم دندوناش خراب شه و

فقط به اونا عادت کنه و شیر خالص نخوره

به نظرتون کارم درسته یا نه ؟؟؟متفکرسوال

 

 

اینجا تقریبا مال یه هفته پیشه حاضر شدیم بریم نهار خونه دوستم ریحانه که عکستو خواستم بندازم و شما خوابت میومد و اعصاب معصاب نداستی

 

 

دو ستان کم کم میام ایشالله به همتون سر میزنم...

ببوسین ناز نی نی هاتون روبوس

فعلا 

بای

 

نه که بهتر از تو نبوده و نیست اما  دل من فرو ربخته ی تو شد   ...

                                        برو و فرسنگ ها از من دور شو  اما  به من باز گرد....                                                                                                     بی دریغ به چشمانم  خیره شو و بگو:

گشتم تمام دنیا را

  نه که بهتر از تو نبوده و نیست

 نه! اما 

فقط دل تو بود که برایم فرو ریخت....

بای بای

پسندها (13)

نظرات (25)

مهناز
29 آذر 93 22:56
چه دختر نازی داری خدا حفظش کنهم همیشه خیلی خوشگل خیلی عسل لباس خندان باشه همیشه
مامان الی(الهام)
پاسخ
ممنون خانمی لطف داری چشاتون نازه ارادتمندیییییییم شدییییییییییییییید
مامان نسا
29 آذر 93 23:40
ماشالله به این جیگر طلا خدا حفظش کنه
مامان الی(الهام)
پاسخ
ممنون خاله
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
1 دی 93 23:57
وااااااای هزار ماشالله چ خوشگل و خانم شده محیاگلی موهاشو ک.میبندی واقعا ملوس میشه دلم واسش تنگ شده بود عسلکم
مامان الی(الهام)
پاسخ
چشات خوشگله فاطمه جون .تنکیووووووووو
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
2 دی 93 0:01
اواای تبلت طلسم شده....اونهمه خرجش کردید باز ب فنا رفت? راسی الی من محیارو کامل از شیر گرفتم،ایشالا روزی تو بشه بعد از دوسال بالاخره چندشبیه ک راحت میخوابم
مامان الی(الهام)
پاسخ
آره والا اصلا ازش خوشم نمیاد تبلت....خاطره های بدی باهاش دارم.....مثیدونی که راستی فاطمه جون شمارت رو تبلت بود الان ندارم لطفا برام خصوصی بذار دلم میخواد باهات بحرفم جدی؟ چه خوب یعنی شبها بیدار نمیشه؟ شیر آزاد چی میخوره؟ تجربیات خوبت رو لطفا برام بگو
الناز لاله
2 دی 93 1:22
وایییییییییییییییی چقدر دلم تنگ شده بود برای عروس نازم ما شا الله که چه خانم شده . راستی موفق باشی وسربلند توی کارت همان طور که مادر سربلند هستی راستی دیگه به ما سر نمیزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان الی(الهام)
پاسخ
مرسی مادر شوهرجون لطف داری قربونت عزیز به همچنین چششششششم الان سر میزنم
مامان ثمره
5 دی 93 1:58
خدا قوت ...من مطمئنم که محیا جان درک میکنه که چرا کمتر میبینتت تو همون ساعت ها هم هستی خانومی...
مامان الی(الهام)
پاسخ
مرسی از قوت قلبت عزیز
خاله
5 دی 93 20:00
سلام خاله جون محمدحسين تو جشنواره شرکت کرده بهش راي ميدي؟عدد75 به 1000891010 بفرستين بهم راي ميدين ديگه يه نگاه به عکسم بندازين شايد خوشتون اومد ممنونم
مینا
8 دی 93 11:37
ايشالا هميشه سلامت باشين دوستم روي ماه گل دخمليو ببوس ب منم سربزنممنووون عزیزچشم
مامان نرگس
8 دی 93 15:55
به به سلام الهام جون و محیا بانو.... چه پست خوبی ماشاله چقده بزرگ شدی محیا جونم.......عزیزم خانمی شده واسه خودش موهاشو کوتاه کردی چه بهش میاد. خوشگل بودی و خوشگل تر شدی منتظریم الهام جون
مامان الی(الهام)
پاسخ
سلام نرگس جووووونم لطف داری عزیز دلم الان میام پیشتووون
مامان ارمیا و ایلمان
9 دی 93 13:14
اسم دختر بر وزن آیلین؟
مامان ارمیا و ایلمان
9 دی 93 13:15
ببخش. قبلیه اشتباهی شد. همه عکسهای گل دختری نازن خدا حفظش کنه و ایشالله همیشه سلامت باشه و لبش خندون.
❈ کوثر❈
12 دی 93 20:11
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان الی(الهام)
پاسخ
متشکرم نظر لطفتونه چششششم حتما
مامانی رادین
13 دی 93 0:23
سلام عزیزم چه خوب کردی برگشتی دوباره دلمون براتون تنگ شده بود عکسای محیا که مثل همیشه عالی بودن بوووووووووووووووس
مامان الی(الهام)
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری
مامان هادی
14 دی 93 9:30
سلام الی جون. ماشالا به این گل دخمل ملوس.خیلی نازه عسلک مطمئن باش اگه الان هم متوجه این دوری چند ساعته نشه ولی وقتی که خودش مادر شد درک میکنه که این دوری برای شما خیلی سخت تر بوده.موفق باشین
مامانی رادین
14 دی 93 23:57
سلام عزیزم ممنون از لطفت که انقدر بهم انرژی دادی الهام جان کل سرویسو تو یه پست برات توضیح میدم حتما بزار از الگوهاش عکس بندازم برات میزارم ببوس محیای خوشگلمو
رونیکا
24 دی 93 11:52
سلام من یه نوجوان دارم که تا مدتی پیش باهاش خیلی مشکل داشتم. از یکی از دوستانم شنیدم که یه جایی هست که میشه این مشکل رو حل کرد و من هم رفتم و شرکت کردم. الان وضعیتمون خیلی بهتر شده. این جایی که من رفتم یه موسسه است که یه سری کلاس های متفاوت داره که به نظر من برای ایجاد یه زندگی خوب بی تاثیر نیست. بهتون پیشنهاد می‌کنم که برای آسودگی بیشتر توی این کلاس‌ها شرکت کنید. من اسامی بعضی از این کلاس ها رو براتون می نویسم رفتار با نوجوان ، بازی و پرورش کودک ، آموزش پیش از ازدواج ، رفتار با کودک ، ارتباط همسران ، ارتباط کلامی ، مدیریت بر خشم ، قصه گویی و کتاب‌خوانی، مدیریت بر استرس ، رفتار با کودک دبستانی ، مدیریت بر خود شماره تلفن و سایتش رو هم براتون می‌نویسم تلفن: 88728317- 021 و 88715651- 021 سایت: www.madaraneemrooz.com
رفیق تازه
2 بهمن 93 20:34
عزیزمممممممممم نازمممممممممم جیگرممممممم چقدر نازی تو فدات بشم از بس اومدم وبت و نبودی داشتم فراموشت میکردم چقد خوشحال شدم دیدمت
الناز مامان طاها
3 بهمن 93 15:04
سلام عروسک خانم.تولدت مبارک
الناز لاله
4 بهمن 93 13:15
سلام مامان محیا عروس گلم ما دلتنگ و نگران شما هستیم پیام یا اسی یا ندایی از خوب بودنتون به ما بگین منتظریم
مامان نرگس
10 بهمن 93 10:03
محیا جونم تولدت مبارک انشاله همیشه شاد و سلامت باشی گلم الهااااااااااااااااااام جون باز که غیبت زده؟ حالتون خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
18 بهمن 93 9:57
الی؟کجایی دختر؟ خوبی؟ خیلی نگرانتم یه خبری از خودت بده من واتساپ و وایبرمو کلا پاک کردم...یه پیامی،اسی،کامنتی بفرس خیلی نگرانتم
لي لي
18 بهمن 93 17:34
دلم براتون لك زده
مامان محیا جونی
19 بهمن 93 23:04
سلام عزیزم..چه دختر نازی...خدا حفظش کنه..من شما رو اد کردم اگه دوست داشتی شمام منو اد کن
الناز لاله
11 اسفند 93 10:35
سلام الهام جون پس کجایین شما دلمون براتون تنگ شده وهم نگرانتون هستیم . منتظریم لااقل پیامی از سلامتتیتون به ما بدید
سید محمد
17 مهر 95 11:53
جالب بود-به وبلاگ ما هم سری بزنید که برای شاد کردن بچه ها است