پرنسس خونمون محیا پرنسس خونمون محیا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

Thanks God for my life

گریه ی مامانی

1392/4/24 15:46
626 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم جمعه بعد دو روز درمان خانگی دیدیم ناآرومی میکنی پس از تحقیقات وپرسش برای دکتر خوب بردیمت پیش دکتر توکلی فر متخصص کودکان  ...که انصافا داروهاش باعث شد فرداش حالت خیلی بهتر شه.الانم خدا رو شکر حالت خوبه فقط کمی سرفه داری که به امید خدا رفع میشه.

ولی وای خدای من...! اونجا یه بچه ی ده ماهه که سرماخورده بود آورده بودند اسمش ریحانه بود طفلی 6کیلو وزن داشت و نمیتونست هنوز گردنش رو نگه داره و دست وپاشو خوب حرکت بده مامانش میگفت 4 روزه بود که زردی گرفته و دیر بردنش دکتر و ... حالا هم برای درمانش ده میلیونی خرج کردن و تازه میتونه کمی دست وپاشو حرکت بده

توسالن انتظار که بودیم دیدم بچه داره سینه ی مامانشو میمکه ولی گریه میکنه ! پرسیدم چرا موقع شیر گریه میکنه؟ گفت : آخه شیرم از غصه خشک شده  فقط گذاشتم دهنش که مشغول بشه.... همین که اینو گفت دیگه مگه من تونستم اشک چشمامو نگه دارم و تا خود اذان حالم بد بود و دعاش میکردم.

اگه این مطلب رو خوندی موقع افطار برای ریحانه دعا کن.

نازنینم چقدر از مریض شدنت عذاب وجدان داشتم و خودمو مقصر میدونستم که شاید مامانی خوب مراقبت نبوده ...ولی خدا  یادم آورد که چه نعمت بزرگی به ما بخشیده وگاهی از چیزهای کوچک چه بزرگ میرنجیم. شکر کردم وگفتم خدایا قدر فرشته هایت  را میدانیم و سپاسگذاریم. نعمتت را برما ببخش.

 521580n4ayjiiffc تصاویر متحرک فرشته 3

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهديه مامان امين
23 تیر 92 20:18
الهام واي خداي من.واقعا اشكمو دراوردي. شب و روز خدارو براي اين ني ني هاي سالم و ماماني شكر كنيم بازم كمه. حتما دعاش ميكنيم.
مامان محیا
24 تیر 92 9:08
سلام ممنون از حضورتون واقعا همینطوره سلامتی بزرگترین نعمتیه که تا از دستش ندیم قدرشو نمیدونیم همیشه سالم و سرحال باشید
میم مثه محیا
24 تیر 92 13:12
الهی شکر بخاطر همه ی داده ها و نداده هات انشالله ریحانه کوچولو و همه ی بچه های بیمار حالشون خوب بشه خیلی ناراحتش شدمپ خدارو شکر ک محیای خاله حالش بهتر شده انشالله هرچه زودتر کاملا خوب شه با فایرفاکس کپی نمیشه با اکسپلورر امتحان کن منکه خودم نوشتم امیدوارم تو مجبور ب نوشتن نشی و کپی بشه تازه میخاستم سرگزمی وبلاگی هم دعوتت کنم،محیاگلیت مریض بود دلم نیومد
بابای یسری جان
25 تیر 92 16:18
با سلام

چه کار زیبایی کردید که این مطلب را در وبلاگ محیا گذاشتید تا دیگران دعا کنند .

بنده گنهکار به سهم حودم برایش کردم و می کنم تا غم جگر گوشه کام پدر و مادرش را در این ماه بیشتر از این تلخ نکند .

یا علی- التماس دعا







ممنون از نظرتون .بله الهی آمین