پرنسس خونمون محیا پرنسس خونمون محیا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

Thanks God for my life

بعد از سه ماه...سلاااااااااااااااااااااااااااام!

1393/9/24 22:00
2,152 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دوستان بماند که چه طوفانی در این سه ماه گذشت

دوست ندارم  ازش بنویسم

چون این نیز بگذرد...!

الان حالمون خوبه تازه دارم خودمو  پیدا می کنم

از نو شروع کرده ام...

سرکار هم میرم

معذرت میخوام نگران شدین

ممنون از همه کسایی که حالمونو با اسمس  زنگ  یا پیام گذاشتن  جویا میشدن

ایشالله به زودی میایم دلم برا همتوووووووووووون تنگ شده

...

فعلا! 

مواظب خودتون و خوبی هاتون باشین.

بوووووووووووووووووووس

الهامبوس

 

 

 چندتا عکس مونده  از دو سه ماه پیش مه گل

 

 

 

 

پسندها (7)

نظرات (10)

فایضه مامانه عسل
24 آذر 93 22:20
سلام محیا جون .... خوبین ؟ دختر من هم توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده ... میشه بهش رای بدین ؟ فقط کافیه با تلفن همراهتون عدد 4 رو به شماره 1000891010 ارسال کنین .... مرسی از لطفت دوست مهربونم...
الناز لاله
25 آذر 93 13:24
چه خوب که خوب و سلامتین عروس نازم هم معلومه که خوبه؟ خدا روشکر
مامان الی(الهام)
پاسخ
مرسی عزیز لطف داری
الناز لاله
25 آذر 93 13:25
سلام به دوست عزیز در جشنواره نی نی وبلاگ به ما رای دهید عدد 12 را 1000891010 ارسال کنید با تشکر مهیار
مامان هادی
25 آذر 93 17:23
انشالا که هر چی بوده خوشی بوده الی جون مامانی من شمارو جز دوستانم لینک کردم اگه خواستی شما هم مارو جز دوستاتون قرار بدید
مامان الی(الهام)
پاسخ
مرسی عزیز چشم حتما
ثمره مامان حوا
27 آذر 93 3:08
امیدوارم زندگیتون هرگز دچار طوفان های سخت نشه
مامان الی(الهام)
پاسخ
ممنون مامان مهربون
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
27 آذر 93 9:14
ای جااااااااان دلم محیای عزیزم واقعا این مدت جاتون خیلی خیلی خالی بود خوشحالم ک حالت خوبه عزیزم بقول یارو "این نیز بگذرد..." ایشالا همیشه تنتون سالم و لبتون خندون باشه
مامان الی(الهام)
پاسخ
فدات فاطمه جوووونی خیلی خوبه که دارمت فاطمه ...اون روز کلی سبک شدم... آره خواهر جون این نیز بگذرد
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
27 آذر 93 9:15
خیلی خوبه ک دوباره میری سرکار آفررررین بازم میری مدرسه؟
مامان الی(الهام)
پاسخ
آره عزیز سرم گرم شده نه مدرسه نیست یه شرکت تجاری آموزشیه فاطمه تب لتمون دوباره بلا سرش اومد تازه نیومده روی تخت بود علی پاشو گذاشته ندیده شکسته
مامان نرگس
27 آذر 93 20:06
سلاااااااااااااااااااام الهام جونم خوبی؟ محیا بانو خوبه؟ خیلی خوشحالم که دوباره اومدی خیلی خوشحالتر که الان حالت خوبه تا عکسشو دیدم فهمیدم چقده دلم واسه محیا تنگ شده بود یه عالمه ببوش زودی بیا..نری دوباره سه ماه دیگه بیای هاااااااا
مامان الی(الهام)
پاسخ
قربونت برم عزیزم خیییلی لطف داری ببوس نانازمو آبداره آبداررررررررر
مريم
4 دی 93 14:50
سلاااااااااااااااااااااااااااام بعداز يه انتظار يه پست خوب ديدم شناختي منو مريمم چه خبر محيا چيكار ميكنه ديگه مشغول درس خوندن و كلاس كنكور شدم امروز به زور وقت پيدا كردم محيا رو از طرف من ببوسش
مامان الی(الهام)
پاسخ
سلااااااااام نه عزیز نشناختم! مریم زیاد داریم . کدوم مریم؟ قبلا هم شما نظر گذاشته بودی؟
مريم
4 دی 93 23:26
واقعا هم شهريم شهرتم ظريف
مامان الی(الهام)
پاسخ
آهاااااااااااان ببخشید مریم جون مرسی گلم بهمون سر میزنی موفق باشی