پرنسس خونمون محیا پرنسس خونمون محیا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

Thanks God for my life

چرا این روزها نیستم ...!!!!؟

1392/9/24 1:45
813 بازدید
اشتراک گذاری

شما هم اگه خصوصی هایی که واسه یه نفر که دوسش داشتین از یه شهر دیگه  از یه نفر دیگه بدون اسم  با اوصافی از خودتان به دستتون می رسید همون حال منو داشتید...!!!تعجبو دهنتون از تعجب باز از می موند

 اونجاست که دلتون می خواد برید تو لاک خودتون و بیرون نیاین...نگران

اونجاست که نمی دونین کی خوبه کی بد...!!!!

کی راست میگه ؟ کی دروغ؟

خیلی دلم شکستهدل شکسته

میتونم به جرات بگم تا به حال همچین حس سردرگمی بهم دست نداده بود

همچین حس پوچی...که دیگه دلت نخواد با کسی همدردی کنی... به کسی کمک کنی... و کسی رو دوست داشته باشی...به کسی مهربونی کنی و اون وقت بشی آدم بده ی قصه

 

خواستم بر خلاف میلم پست قبلی  رو هم رمز دار کنم اما دلم نیومد گفتم اگه زندگی من مرهمی میشه به دردهات بیا بردار ولی شاید مجبور بشم از این پس با اینکه اصلا دوست ندارم  همین کار رو بکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)