پرنسس خونمون محیا پرنسس خونمون محیا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

Thanks God for my life

عکسی از محیا با مدل موی متفاوت

1392/9/24 2:32
1,277 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 برای دیدن بقیه ی عکسها لطفا ادامه مطلب...خنده

   بعععععله اون نی نی خوشتیپ بالایی با اجازتون خودمم! از خود راضی

البته مامان الی در سایز  فسقلی نیشخند

اونایی که قول خوردن زودی اعتراف کنن... مدیونی اگه باورت شده بود محیاست و بهم نگیزبان

حالا بیاد جلو ببینم کی میگه محیا شبیه مامانش نیست!!!!!!!!ابرو

اینم از بقیه ی بچه گیم

 

 

  اینم از بابای عزیزم و عروسکم سیمین... وای که چقدر زود گذشت ...آن روزها...

قربونت برم بابای خوبم که الانم واسه گرفتگی رگ هات  بیمارستان بستری هستی

یادم میاد بچه گی هام هر موقع مامان میخواست دعوام کنه  تو بغلت رو باز میکردی و میگفتی بدو بیا اینجا قایم شو

بابایی بازم بغلت رو باز کن که خیلی دلم میخواد از آدمهای دو روی این دورو زمونه قایم بشم

خیلی دوستت دارم باباجون یادم نمیاد از گل نازکتر بهم گفته باشی

هنوزم بهم میگی قزی بالا ...

دوستت دارم بابایی ایشالله که زودی سالم و سرحال بشی

خدایـــا !
به بزرگیـــــت قســـم …
توعکس های دست جمعی …
جای هیچ پدر و مـــــادری رو خــالی نذار …
آمیـــــن

 

 و حال  همان عشق ها و محبت ها نثار محیا...

ولی بابای نازم چقدر تو این زمونه پیر و شکسته شدی ...

وقتی موهای سفید پدرت رو ببینی اونجاست که یاد خودت میفتی که چقدر زود بزرگ شدی...

 و یاد آن جمله ی معروف که ناگهان چه زود دیر می شود...

.
روز پدر

 راحت نوشتیم بابا نان داد !
بی آنکه بدانیم بابا چه سخت ، برای نان همه جوانیش را داد …


 

  حالا برای اینکه فضا عوض بشه  عکسهای بابایی ....خنده

 

 

راستی دوستای عزیزم از اینکه جویای حالم هستین و البته گله مند که کم پیدا شدم ...

باید بگم ببخشید چون یه مدته اونقدر از آدمهای وب  دلم پره که حال و حوصله ی وب گردی از سرم پریده...شما هم اگه نظر دادین که به قولی از خانومی تونه و ایشالله که جبران کنم  اگه نه هم که حق دارین

گه توضیح بخواین تو پست بعدی گذاشتم ...

 این پست رو هم اومدم که یه کم حال و هوامون عوض شهنگراناصلا شاید زین پس پست ها رو بر خلاف میلم رمزدار کنم! شااااااااید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (60)

مامان کیان
24 آذر 92 2:24
به نطر من که محیا جون مثل خودتونه . خیلی دخملتون ناز و دوست داشتنیه من که از دیدنش سیر نمی شم.ایشالا خدا بهتون ببخشه. از صمیم قلبم واسه پدرتون دعا می کنم که حالشون بهبود پیدا کنه
الناز مامان طاها
24 آذر 92 7:44
خدايي يك لحظه فكر كردم محيا ست ولي خوب كه نگاه كردم فهميدم اين عكس واسه الان نيست و نخونده فهميدم ادامه مطلب چه خبرهانشالله خدا به حق خون پاك حسين بابات و شفا ميده،محيا خيلييييييييييييي شبيه خودته ولييييييييييي خوشگلتر از مامانشهرمز و نميديشخصيه
مامان ایلیا
24 آذر 92 10:02
اول از همه من باید اعتراف کنم که قول رو خوردم محیا گلی خیلی شبیه مامانش است ایشالله که خدا حفظش کنه دوم از همه خیلی به خاطر پدرتون ناراحت شدم ایشالله هر چی زودتر از بیمارستان مرخص بشه و سایه پر مهرش همیشه بالای سرتون باشه که حضورشون نعمت است و سایه شون برکت خدایا هیچ کسی رو از برکت حضور پدر و مادرهای گلشون محروم نکن که گاهی احساس می کنم زندگی بدون اونها یعنی هیج حتی فکر کردن بهش باعث می شه اینجوری بشم به هر حال پست جالبی بود با اینکه با خوندن مریضی باباتون دلم گرفت آخه بابای خودم هم مریضه خاطرات تلخ مریضی برام زنده شد الی جون رمز بده لطفا
سعیده مامان آرتین
24 آذر 92 10:22
سلام الهام جون وای بالاخره پست جدیدعزیزم چقدر محیا شبیه خودته انگار یه سیب و از وسط نصف کرده باشی البته یه خورده هم شبیه بابایی هستا ولی خیلی کماینجوری گفتم که به دل بابایی نیاد.راستی پدرحالشون چطوره؟ایشالا هر چه زودتر حالش خوب میشه و بر میگرده خونه ناراحت نباش.حالا به منم رمز میدی؟تا پست بعدی رو هم بخونم
مینا مامان روشا
24 آذر 92 11:42
وااااااااااااااااااااااااااااای چقدر شبیهین مادر و دختر ایشالا باباتون زود زود خوب بشن.منم یهو دلم واسه بابام تنگ شد به من رمز میدین؟
محیا2بهمن
24 آذر 92 12:04
واااااااااااااای درست می بینم من که باید اعتراف کنم فکر کردم محیابانوست خدای من چقدر شبیه خودته ولی زیاد خوشحال نشو الهام جون اخه فقط همین عکس شبیه محیاست بقیه عکسا زیاد شبیه نیست من هنوز معتقدم محیا بیشتر به باباش رفته این عکس اولی بابایی کاملاً شبیه خود محیاست
مامان محیا
24 آذر 92 12:08
به خدا قسم فکر کردم محیاست که موهاشو کوتاه کردی خدا بابای گلت رو حفظ کنه انشاالله که هرچه سریع تر خوب بشه
محیا2بهمن
24 آذر 92 12:14
خدا بد نده الهام جون امیدوارم هرچه زودتر به حرمت این ماه کسالتشون برطرف بشه و زود بیاد پیشتون راستی الی جون چقدر بابات شکسته شده البته بابای منم خیلی شکسنه شده من فکر میکردم به خاطر اینه که خانواده پرجمعیتی بودیم پدرم به این روز افتاده ولی شما که خیلی کم جمعیت هستین دعای قشنگی کردی منم در ادامه دعا میکنم که سایه ی هیچ پدر و مادری از سر خانوادشون کم نشه اگر بدانی چه کسی،کشتی زندگی را از میان موج های سهمگین روزگار به ساحل آرام رویاهایت رسانده است؟ “پدرت” را می پرستی . . .
مینا مامان روشا
24 آذر 92 12:22
ممنون عزیزم تاهام جون بی خیال به این آدمها حتی نباید فکر کرد چه برسه غصه و ناراحتی
سعیده مامان آرتین
24 آذر 92 12:35
ای بابا الهام جون خودتو ناراحت نکن بذار هر چی دلشون میخواد بگن هر موقع از این پیامها دریافت کردی بدون اینکه بخونی پاکش کن شاید بعضیا عقده ای تشریف دارن و...نبینم مادر زن پسرم ناراحت باشه عروس خوشگلمو ببوس
محیا2بهمن
24 آذر 92 12:37
یادم رفت الهام جون بگم رمزو واسم بفرست تو رو خدا الهام جون بیا و بگو چی شده کم کم داریم به خودمون هم شک میکینیم که نکنه یکی از این ادما من باشم من فکر میکنم بقیه دوستان هم دارن به خودشون شک میکنن زود بیا و ما رو از نگرانی در بیار
مامان محیا
24 آذر 92 13:18
برو خصوصی
مامان ستاره
24 آذر 92 13:40
سلام عزیز دلم ... ممنونم که فراموشم نکردی و بازم مث همیشه با مهربونیات شرمنده ام کردی .. محیا جیگر خوبه ... من اعتراف می کنم که اولش جا خوردم فک کردم محیاست ولی پیش خودم گفتم پس چرا عکس قدیمیه که وقتی بعدی ها رو دیدم خندم گرفت ای ناقلا ... خیلی دوستت دارم عزیزم .. محیای گلم رو ببوس ( عروس جونی ) ..... سفارش شما رو هم گوش می کنم چشم عزیزم
نرگس
24 آذر 92 13:51
الهام جون منم یه ان فکرکردم محیاست.....تازه داشتم دقیق نگاه میکردم که هولی رفتم ادامه مطلب............ خیلی شبیه خودته...چقده ناز.........کاملا کپی........... انشاله زود زود بابات خوب میشه عزیزم..انشاله سالها زنده باشن
نرگس
24 آذر 92 13:52
راستی رمز لطفاااااا مرسی
نرگس
24 آذر 92 13:54
البته میدونی الهام جون چون بچه ها به قول عموم" بازار مشترکن" هم شبیه پدرو هم شبیه مادر میشن که فکر میکنی به هر دو شبیه اند.... ولی اصل چهره محیا شبیه خودته....ولی به باباشم یه کم شبیهه هاااااااا
الناز مامان مهیار
24 آذر 92 14:25
شرمنده منم باور کردم عکسه محیاست خدا حفظش کنه راستی خدا شفای پدرتو به خاطر دل پاک شما بده عکسای بچه گیت که گذاشتی منم حوص کردم عکس بچه گی های خودمو بذارم
مامان محیا
24 آذر 92 15:01
دوباره خسوسسسسسسسسسسسسسی
مامان ستاره
24 آذر 92 15:10
وای آخه چرا این طوری می کنن ببخشیدا مرض دارن مگه شایدم کرم افتاده به جونشون خواهر ... خودتو ناراحت نکن اصلا کامنت هاشو بگیر پاک کن و نخون یا به نی نی تلگراف گزارش کن که وبلاگش حذف شه البته اگه آدرس وبلاگش رو داشته باشی .... چقدر مریضن بعضیا متاسفم براشون واقعا .... خودتو ناراحت نکن
مامان نرگس
24 آذر 92 15:45
الهام جون من نمیدونم چی بهت گفته که اینقده تو رو بهم ریخته...... یعنی این شخصیت همونیه که لی لی رو هم به هم ریخته؟؟؟؟؟؟؟ اخه چرا باید شما رو اذیت کنه...من نمیفهمم چرا!!!!!!!! من خیلی خوشال بودم که اومدم و دوستای جدیدی پیدا کردم.... و همش فکر میکردم اینجا دیگه راحت میتونی خودت باشی...بدون اینکه کسی بخواد تو رو اذیت کنه یا اینکه بخوای طبق خواسته دیگران عمل کنی... ولی این چند روزه که این اتفاقات افتاده من خیلی فکر کردم و ناراحتتون شدم... نمیدونم توی دنیای واقعی بسمون نیست این مسائل که اینجام جایی که متعلق به بچه هامونه هم باید از دیگران بکشیم. نمیدونم چی بگم الهام جونم....نمیدونم فقط خودتو اذیت نکن....فکر کن وجود نداره...این دوران هم میگذره ولی قول بده که بیای و زود به زود ازمحیای نازمون پست بذاریهاااااااا این وبلاگ از اولین وبلاگهاییی که من بهش سر میزنم و محیارو خیلی دوسش دارم منتظرت میمونیم
مامان بهراد
24 آذر 92 16:36
سلام عزیزم اول از همه اینکه این برنامه هر روز ازشبکه 2 بین ساعت 10:20 تا 10:30 پخش میشه و هر موقع دیدی پخش شد و تو ندیدی برو به این آدرس و تاریخ و زمان و شبکه همون روز رو انتخاب کن و ببین: http://www.telewebion.com/fa/vod#hourly
خاله سمیرا
24 آذر 92 22:26
سلام الی جون. همین الان که پشت نت نشستم تصمیم گرفتم بیام بگم کجایی خواهر، نگران شدیم پست جدید بزار که چشممون به جمال شما روشن شد راستی اگه بکگراندش قدیمی نبود نمیفهمیدم! ولی خب شناختمت خواهر! از خدا میخوام که به حق این شب و روزای عزیز باباجونت رو شفا بده عزیزم. محیا جونو ببوس. راستی رمزو بده ببینم چرا ناراحتی جیجر طلا
خاله سمیرا
24 آذر 92 22:31
راستی الی جون منم یه عکس مثل عکسی که با بابایت انداختی دارم. پاها جفت و عروسک به دست!! فک کنم ژست همه دهه شصتی ها یکی بود، ها؟! یادش بخیر چقدر زود دیر شد...
الی مامان آنیل
24 آذر 92 22:47
سلام الهام جون منکه واقعا قول خوردم خیلی شبیه هم هستین خدا محیا جونو حفظش کنه راستی عزیزم رمز لطفا
مامان لي لي
24 آذر 92 23:08
واي مادر و دختر هر دو خوشگل اند هااااااا
مامان لي لي
24 آذر 92 23:23
انشالله حال بابات خيلي زود خوب ميشه خواهري........ زيادم خودت و به خاطر ادماي بي ارزش اذيت نكن حسود همه جا پيدا ميشه ...... محيا رو عشق است زودي پست جديد بزار
مامان لي لي
24 آذر 92 23:45
انشالله نزديك شب يلدا يه پست واسه داييم ميزارم
میم مثه محیا
25 آذر 92 7:49
رمز داده میشود عایا؟ اینم زیرمیزیش
اعظم
25 آذر 92 16:00
سلام عزیزم خوبی؟ نبینم ناراحتی تو . نمیدونم چرا یه عده نشستن برای اذیت و آز ار دیگران و سرشون به جای زندگی خودشون نو کار و زندگی دیگرانه . امیدوارم حال و هوات زودتر عوض بشه گلم. ممنونم برای رمز یه دنیا ممنون که جز دوستای هنوز محرمت حسابم کردی
اعظم
25 آذر 92 16:01
محیا کپی بچه گی های خودته البته باباییش هم تقریبا یکم با محیا شبیه هستن اما تو دیگه یه چیز دیگه هستی کپی برابر اصل
اعظم
25 آذر 92 16:03
برای سلامت پدرتون هم دعا میکنم انشاا.. زودتر سلامتشونو بدست بیارن و برگردن کنار عزیزاشون . با تمام وجود برای نگرانیت درک دارم چون ماه پیش مادر خودم برای عمل قلب بیمارستان بودن و من هیچ کاری نمیتونستم بکنم جز دعا و تماس تلفنی.
مامان لي لي
25 آذر 92 16:29
انشالله بابا حالش خيلي زود خوب ميشه ميدونم باباها خيلي عزيزن خدا به صداي دلت گوش ميده و آغوش پدرت رو باز هم سلامت برات باز ميكنه
مادر منتظر
25 آذر 92 17:33
سلام الهام جون عزیزم , مامانی گل و مهربون محیا جون عزیزم اول از همه ممنونم که مورد اعتمادت بودم و به من رمز دادی دوست عزیزم . گلم خودت رو بیشتر از این ناراحت نکن . میدونم که دیدن دو رنگی ها و حسادتها و کلک ها و هزار تا مسائل دیگه واقعا روح آدمی رو میرنجونه و ادم رو گاهی بی انگیزه و غمگین میکنه و این هم به این دلیله که اصل و فطرت آدمها مطابق با صداقته و یکرنگی و سادگی و صداقت رو میپسنده عزیزم , و این ما آدمهاییم که از فطرتمون فاصله میگیریم و با رفتارمون باعث رنجش دیگران میشیم , اما عزیز دلم همونظور که توی دنیای واقعی انسانهای جورواجور با اخلاقهای خوب و بد پدا میشه , دنیای مجازی هم که استثناء نیست و همین آدمها با گوناگونی بیشتری حتی اطرافمون هستن عزیزم . پس از رفتار بعضی ها نه تعجب کن و نه اینقدر ناراحت باش که زندگیت رو تحت شعاع قرار بده , آدمهای خوب و بد همه جا هست و گریزی هم نیست فقط باید نحوه رفتار ما درست باشه عزیز دلم و بدونیم به چه کسی تا چه حدی و تا کجا باید بها بدیم و اعتماد کنیم گلم . اگه بخواییم به خاطر رفتار کسی کلا قطع ارتباط کنیم با بقیه که باید با بیشتر آدمهایی که چه در دنیای حقیقی هستن چه مجازی , قطغ رابطه کنیم گلم . دیگه از لاک خودت بیا بیرون و اینقدر هم خودت رو ناراحت نکن عزیز دلم . دیروز اومدم و بهت سر زدم ولیچون میخواستم کامنت مفصلی برات بزارم دیگه وقت نشد و رفتم و امروز اومدم برای جبران دوست خوب من . ببخش که زیاد نوشتم عزیزم. راستی خیلی محیا بهت شباهت داره عزیزم . عکس خودت هم خیلی خوشگله مثل محیا . من که اولش اشتباه کردم و فر کردم واقعا عکس محیاست ولی بعدا با خودم گفتم چرا این عکس محیا شبیه عکسهای قدیمیه اینم از آی کی یوی ما وقتی رفتم ادامه مطلب به اشتباه خودم خندم گرفته بود . عزیزم انشاالله پدرت هم به زودی خوب میشه و در جمع خونوادگیتون لحظات خوبی رو همراه هم سپری میکنین گلم . دیگه خوشحال باشیاااااااااااااا دوست گلمممممممممم.
مامان لي لي
25 آذر 92 21:41
هوارتاااااااااااااااااااا بوس واسه محيااااااااا جوني
مهدیه مامان امین
26 آذر 92 12:55
اول از همه بابت دیر کردنم عذر میخوام عزیزم. بعدشم خیییلی خبر ناراحت کننده ای بود.از ته ته قلبم امیدوارم و دعا میکنم بابای مهربونت زودی حالشون بهتر بشه و دوباره جمعتون جمع بشه. درآخر هم میخوام عرض کنم که الهام خانم من سر حرفم هستم که محیا جون خیلی شبیه باباییه. عکس اول بابایی عینا شبیه خانمیه.فقط یه کم توپولو.با عرض معذرت شباهتی بین محیا گل و مامانی نمیبینم.
مامان الی(الهام)
پاسخ
مرسی عزیز وااا مهدیه دستت درد نکنه یعنی محیا مثل اون عکس بدریخت بابایی اخمواه!!!!!!؟؟؟؟ نخیر هم مثل مامانش خوشگله فعلا که همه ی نظرات برخلاف رای تو هست
الناز
26 آذر 92 13:03
خصوصي
الناز
26 آذر 92 16:36
خصوصي
عذرا
26 آذر 92 18:32
الهام جان سلام خوبی عزیزم؟ اول اینکه خیلی ناراحت شدم که پدر مریض هستن ایشالله هر چی زودتر از بیمارستان مرخص بشن دوم اینکه قابل توجه اونایی که میگفتن محیا شبیه باباشه ! حالا دیدین شبیه مامانشه و چون الهام خانوم و بابا علیزضا شبیه هم هستن(قابل توجه الهام خانوم) اینه که شما فکرمییکردین شبیه باباشه سوم اینکه کی جرات کرده دل الی خانوم ما رو بشکونه؟؟؟؟هااااااا رمزو بده ببینم الی عکسشو بده ..... تحویلت بدم نا سلامتی قدیما عشق لاتی بودیم واسه خودموناااااااا یادته که
میم مثه محیا
26 آذر 92 22:52
وای الهام انگار کامنت گذاشتن توی وبت طلسم شده بود همون روز ک رمزو دادی اومدم خوندم ولی محیا بیدار شد و نتونستم کامنت بذارم بعدترش اومدم نت قطع شد امشب مهمون داشتیم،بمحض رفتنشون اومدم بهت سر بزنم و عذر تقصیر از بابت تاخیر
میم مثه محیا
26 آذر 92 22:53
راسی اعتراف میکنم ک قول منو خورد واقعا کپی برابر اصله
مهدیه مامان امین
27 آذر 92 0:26
میشه لطفا رمزززززززززز..................
الناز
27 آذر 92 13:40
خصوصي
اعظم
27 آذر 92 15:49
روی گل شما به سرخی انار شب شما به شیرینی هندوانه خندتون مانند پسته و عمرتون به بلندی یلدا شب یلداتون پیشاپیش مبارک
سعیده مامان آرتین
27 آذر 92 16:18
قربونش برم پس عروس خوشگلمم مثل آرتین شیطون تشریف دارن وای گوشی رو نگو که فقط با اون بازی میکنه حالا یه نفر زنگ زده مگه میزاره من حرف بزنمعزیزم پرسیده بودی که الانم تبریزم باید بگم بله چطور مگه؟راستی یادم رفت بپرسم پوشک محیا رو عوض کردی؟یا دیگه خوب شده؟
مامان الی(الهام)
پاسخ
آره پریما گرفتم بهتر شده ولی کامل خوب نشده زیتون بهتر از روغن های دیگه اثر کرد هیچی یه کاری داشتم که رفع شد
مامان لي لي
27 آذر 92 18:08
الي زود آپ كن ديگه با عكس جديد دخملييييييييييي...... ببوسش
مامان ستیا نفس
27 آذر 92 19:06
وای من فک کردم مهیاست چقدر شبیه خودته عسیسم الی جون نی نی خوشگلی بودی ها
مامان الی(الهام)
پاسخ
اولا مهیا نه و محیا !!!!! دوما چشات خوشگله عسیس
مامان ستیا نفس
27 آذر 92 19:10
بابا اینجا چه خبره من یه مدت نبودم حسابی همه چی ریخته بهم چی شده عزیزم؟چرا رمز دار کردی؟ دو سه بار که پیام میذاشتی چون نتمون قطع بود وفقط با موبایلم می اومدم اینترنتر بذارم نمیتونستم جوابشون رو بدم یا نظالان حسابی گیج شدم لطفا بیا و بهم رمز بده احتمالا منم رمز دار کنم پست هام رو،آدم تو این دوره وزمونه به این دنیای مجازی هم نمیتونه اطمینان کنه،باید دوستیهامون رو محدود کنیم وای نوشته هام طومار از آب در اومد،ببخش خسته ات کردم راستی شما کجا زندگی می کنید؟می دونی سایت نظام مهندسی داره نیرو جذب می کنه فک کنم یه جا تو یکی از پستهات نوشته بودی مهندسی
مامان الی(الهام)
پاسخ
تبریز جدی میگی نمی دونستم آره بابا ناسلامتی مهندس مکانیک ماشین آلات هستم البته از نوع خانه دار
مامان ستاره
27 آذر 92 19:49
الهام جون به خاطر یه آدم چرند گو وبلاگ رو تعطیل نکن بیا دیگه عزیزم دلم برای تو و عروس گلم تنگیده زیاد
مامان الی(الهام)
پاسخ
عزیزم ایشالله چهر روز دیگه با پست 11 ماهگیش میام
الناز
27 آذر 92 21:15
خصوصي
مامان ستاره
28 آذر 92 0:25
بدو بیا تو وبلاگم عکس الانم و ببین رمز تو خصوصی گذاشتم
مامان لي لي
28 آذر 92 4:03
حضورم رابر صفحه دلت تیک بزن!
من حاضرم؛
حتی تمام این روزها ک توغایبی..
مامان محیا
29 آذر 92 6:34
سلام عزیزم 6دی تولد محیاجونه البته قراره یه کیک بخریم هم واسه محیا هم واسه بابابزرگش یک تیر و دونشون
مامان محیا
29 آذر 92 6:45
راستی خاله رمز نمیدی ماهم از خصوصی خبردار بشیم
خاله سمیرا
29 آذر 92 11:27
راستش الهام جون تو فضای مجازی ازین اذیت و آزارها زیاده دیگه. مثل توهین ایرانی نماها به مسی!!!! ولی اگه میبینی که اینجور پیامها برات آزار دهنده اس، پست هارو کلاً رمزدار کن تا هم دوستاتو بشناسی هم اینکه اون طرفه بمونه سوزان سوزان!!!! راستی الی از بس همیشه جواب پیام هایی که بهت داده میشد رو میزاشتی الان که نمیزاری احساس میکنم خیلی دور شدی! حداقل یه کلمه تایپ کن!!! بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان ستاره
29 آذر 92 12:48
سلام عزیز دلم ... خوبی ... من دیگه نمیام وب آخه یکی اومده نظر گذاشته هر چی از دهنش در اومده گفته آخرشم میگه اگه نکشی کنار ویروسسیت میکنم من نمی دونم این کیه که این قدر مریضه اسم هم نذاشته من دیگه نمیام حلالم کن دوست خوبم ... دلم برات خیلی تنگ میشه اینقدر ناراحتم همینو کپی میکنم به بقیه و دیگه حوصله نوشتن ندارم ... دوستت دارم بوس
الناز مامان مهیار
29 آذر 92 13:13
سلام راستش هستیم ولی رمز خصوصی هارو نداریم راستی از دیشب وب اوایی رو باز نمی کنه قبل اونم رمز دار ها رو باز نمی کرد؟ چرا عکس جدید برای محیا نمیذاری؟
مامان حلما
29 آذر 92 16:40
سلام الهام جون به خدا منم فکر کردم عکس محیاست ولی یه لحظه به خودم گفتم این عکس مال چند سال پیشه ماشاالله فکر کنم خدا محیا رو از شما کپی pasteکرده هر دو هم که خوشگل.ایشاالله حال پدرتون به زودی خوب میشه
مامان حلما
29 آذر 92 16:44
به منم رمز میدی؟؟؟؟
مامان اهورا (نرگس)
2 دی 92 16:24
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااای!!!!!!!!!!!!!!!!کپی برابره اصله...خیلی شبیه هستین !!!!
بهار
4 دی 92 16:04
چقدر شبیه مامانشه این خوشگل خانوم میشه رمز بالایی رو هم بدین مامان الی ؟؟؟