پرنسس خونمون محیا پرنسس خونمون محیا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

Thanks God for my life

فرشته ی کوچولوی من آوا

1392/9/16 14:04
1,212 بازدید
اشتراک گذاری

 

تو نیکی میکن و در دجله انداز که ایزد در بیابانت دهد باز

...

دوستان لی لی جون و دخترش شدیدا به دعاها و نذرهای ما نیاز دارن

 

لطفا سه تا صلوات با خلوص واسه بهبود این نی نی ناز بفرستین

 

آوا جون از هشت تا پله افتاده و الان مراقبت های ویژه است  ...بمیرم براش

 

 دعا کنیم که به عمل نیاز نداشته باشه. و الا فکر کنم منم دیگه حال و حوصله ی اومدن به وب رو نداشته باشم

 

 

 

الهی قربون اون خنده های معصومانه ات بشم خاله

اشک تو چشام جمع شده

به نیت حضرت رقیه برات نذر کردم که ایشالله همین دو سه روزه دوباره خنده هات رو ببینیم و جون بگیریم

برای رفتن به وب اوا جونم روی عکسش کلیک کنین

 

خدایا کمکشون کن

آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

سعیده مامان آرتین
16 آذر 92 15:05
ای خدا وبلاگ آوایی رو دیدم اونقدر گریه کردم که چشام باد کرده خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااا خودت کمکشون کن منم نذر کردم ایشالا هر چه زودتر خوب میشه
الناز مامان طاها
16 آذر 92 15:06
سلام الهام جون،از ديشب تا حالا دلم واسشون خونه،اميدوارم به حق جدم كه طوريش نباشه و مرخص بشه،تو قسمت پرسش و پاسخ خواستم ثبت كنم كه ديگران هم دعا كنن نشد اگه ميتوني و بلدي شما ثبت كن
سحر
16 آذر 92 15:27
وااای خدااا ..بمیرم الهی خیلی خیلی دعا کردم و به همه دوست و آشناهام می سپرم که دعا کنن ایشالله خدا خودش به حق معصومیتشو پاکیش سالم برش میگردونه خونه یااااا خدا خودت صدای مادرشو بشنووووو .. ازت خواهش می کنم
مامان ایلیا
16 آذر 92 15:30
الهی بمیرم واسه دل اون مادری که سه روز یک چشمش اشک است و یک چشمش خون از وقتی این پست رو خوندم اینقدر گریه کردم که دیگه نمی تونم کار کنم خدایا به حق دل شکسته تمام مادرهایی که دارن با دل خون برای این فرشته کوچولو دعا می کنن این فرشته رو نجات بده الهام جون لطفا خصوصی رو هم چک کن
مامان بهار
16 آذر 92 15:41
عزیزم الهی بهتر بشه خدا خودش همه ی نی نی هارو حفظ کنه از بلا
مامان محیا
16 آذر 92 15:43
salam azizm kheili narahat shodam be haghe bibi roghaye be haghe in shabe aziz in bache shafa begire harche zodtar khob beshe aminnnnnnnn safhe khososi baz nashod
الناز مامان مهیار
16 آذر 92 17:11
قربونت برم انشا الله که به زودی زود شفا پیدا کنه بدجوری نگران وناراحت شدم تورو خدا انگاری تو ارتباط نزدیک باهاش داری ما رو بی خبر نذار
مامان سینا
16 آذر 92 17:28
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی دارین همین طور دختر نازی تبریک میگم
مامان سینا
16 آذر 92 17:29
خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید
مامان نرگس
16 آذر 92 18:06
اره الهام جون منم خبر دارم. براش کلی دعا کردم و همش به فکرشم انشاله زود زود خوب بشه میدونم لحظه های بدی رو دارن طی میکنن. انشاله با خبرای خوب بیاد لی لی
مامان بردیا شیطون
16 آذر 92 18:41
قربونش برم ایشالا زود خوب بشه من 114تا صلوات واسش فرستادم و نذر کردم 1400تا صلوات برای خوب شدنش بفرستم ایشالا لی لی جون با خبرای خوب هممون رو شاد کنه بخدا اینقدر غصه خوردم که نگو خدایا خودت کمک کن
رها
16 آذر 92 18:53
واااای عزیزم - ایشا... که خوب شه زودی آوا خدا خودش به مامانش رحم کنه ایشا... خوب شه زود ، فقط تو رو خدا خبرش و بدین
الناز مامان طاها
16 آذر 92 18:54
چرا خبري ازش نشد،ساعت كه از ٥گذشته،يعني چه اتفاقي افتادهمردم از دلشوره
مامان الینا
16 آذر 92 19:39
سلام عزیزم.من و شما دوست مشترک مامان لی لی هستیم .حتما خبر داری آوا جونم چی شده.تنها چیزی که آرومم کرد این بود که یه ختم 14 هزار صلوات واسش نذر کنیم.هر چند تایی که می تونی بخونی رو بیا تو وبم و بهم بگو.ممنون
مائده(ني ني بوس)
16 آذر 92 19:52
وااااي خداي من!خيلي ناراحت شدمايشالا كه براي هيچ مادري اين اتفاق نيفته.اميدوارم حالش زود زود زود خوب خوب شه
مامان آوا
16 آذر 92 20:03
انشالله به سلامتی خوب میشه ودوباره میاد به وبهامون گرما میبخشه من که اعصابم داغونه براش همه باهم دعا میکنیم واسه سلامتی عزیز ونازگلیمون
مامان ستاره
16 آذر 92 20:32
سلام عزیزم .. من اومدم انشاالله که هر چه زودتر شفا پیدا کنه و مرخص بشه الهی آمین ... خدا همه نی نی هارو از بلا ها دور کنه الهی آمین ... محیا جونم خوبه ببوسش از طرف من عزیزم ... خودت خوبی .. دلم برات تنگیده بود شدیدا
الناز مامان طاها
16 آذر 92 21:37
سلام،مثل اينكه مامان الينا ازشون خبر داره،نوشته امشب هم بايد بستري باشه،فردا كميسيون پزشكي تشكيل ميشه و تصميم گيري ميكنن
عاطفه مامان الای
16 آذر 92 23:08
کدوم اوا رو میگی الهام جون تو لیستات هست برم ببینم من نمیشناسمولی دعا میکنم خدا کمکش باشه الهی هیچ مادری داغ بچه اش رو نبینه تو هم مواظب دختر گلت باش عزیزم میبوسمتون
عاشقه نی نی های کل دنیا
16 آذر 92 23:14
تو رو خدا شما دیگه چه مادرایی هستید من که مجردم و مسولیت ندارم ولی میام وب دل کندنم از همه ی این فرشته های خشکل کاره حضرت فیله شماهم مثل من, وب آدمارو معتاد میکنه به جای اینکه به فرشته هاتون برسید نصف عمرتونو پای وبید حتما نصفی شم سرکارو بقیه هم امورات خودتون و همسر, پس این فرشته ها؟؟؟ از مامانی یسری جون یاد بگیرید کار وبو واگذار کرده به همسر و همش درخدمت دخملیه, تازه بابایی ام به سرعتی که شماها آپ میشید آپ نمیشه از ما گفتن بود به دلم گرفتید طوری نیست چون حرفه حق از خوابتون بخاطر وب نزنید وقتی نی نی ها خوابن باهاشون بخوابید تا وقتی بیدار شدن شما کسل و خواب آلود نباشید الهی که این فرشته هم سالم و سرحال و سلامت به خونه برگرده. خواست یکم حواس مامانی رو به خودش بیشتر جمع کنه فدای همشون بشم که یکی از دیگری زیباتر و معصومتر اینم تقدیم به همه ی مامانای گل که هوای گلاشونو دارن
مامان الی(الهام)
پاسخ
عزیز عاشق ممنونم که به فکر همه ی نی نی ها هستی ولی ایشالله خودنت نی نی دار میشی میبینی که قضا و قدر به اینها ربطی نداره و تو این وضع و حال که همه غضه دارن فکر نمیکنی نمک پاشیدن به زخم ماکان المیرا و ما وقتش نیست... ولی میدونم که نیتت خوب بوده باشه چشم عزیزم دیر به دیر آپ میکنم!!! ولی همین هفته ای یه بار آپ کردن همین هر روز به جمله های محبت آمیز می فهمونه که زندگی جریان داره ببین این عشق و دوستیه که الان به المیرا قوت داده تو هر وبی سخن از آواست ... راستی اونجور که فهمیدم شما از بازدیدکننده های دایمی هستین که از هممون خبر داری... تا این موقع کجا بودی که این نیش و کنایه ها رو نزدی وحالا به فکرت افتاده...؟؟؟؟ بازم مرسی از تذکرت بهش عمل میکنم همه هم مثل یسری باباهای فعال و دست نوشته های عالی ندارن
الناز مامان طاها
16 آذر 92 23:57
سلام الهام جون مثل اينكه اوا هنوز حالش بده قراره فردا كميسيون تشكيل بشه،واسش دعا كن
مائده(ني ني بوس)
17 آذر 92 0:14
وبلاگ آوا رو ديدم دلم به درد اومد.حتما نصف شب كه دخترمو شير ميدم دعاش ميكنم
مامان ریحان
17 آذر 92 0:17
سلام الهم صل علی محمد و آل محمد در جریانش بودم اما نمی دونستم که تا این حد بوده خدایا خودت به المیرا جونم کمک کن و آوا رو بهش برگردون ...الهی آمین خدا دختر گلتونم نگه داره خصوصی
امیرحسین کوچولو نفس ما
17 آذر 92 3:22
امن یوجیب و........ وای خدایااااااااا.بهشون رحم کن.خدایا چرا ما آدم بزرگا رو با مریضی بچه هامون آزمایش میکنییییییی.ما نمیتونیم..... مو به تنم سیخ شد....قلبم ربخت...پراز حس گریه م......خدایا شفاش بده.خدایا هیچ بچه ای مریض نباشه.بمیرم واسه مادرش.......
مامان محیا
17 آذر 92 5:28
یه نگاهی به ساعت کامنت هم بینداز فکر نکنی هنوز بیدارم نه ساعت کوک کردم 5 بیدار شدم من دیشب 3 خوابیدم منی که اگه توپ هم در کنن بیدار نمیشم از خدا خواستم که بیدارم کنه به نیت آوا نماز شب بخونمخوندم اولین دعارو هم برای خوب شدن آوا کردماصلا بورم نمیشه نمیدونم چرا اینجوری شد؟؟؟
میم مثه محیا
17 آذر 92 8:35
دارم داغونم میشم دیشب ب نیت سلامتیش دعای توسل خوندم و بی اختیار اینقدر اشک ریختم ک سردرد امونمو برید. خدا به معصومیت آوا رحم کن،خدا به دل پاک المیرا جون رحم کن یا فاطمه ی زهرا انشالله شفا پیدا میکنه
الناز مامان طاها
17 آذر 92 8:37
خصوصي
مامان محیا
17 آذر 92 11:32
بیا وبلاگم
مینا مامان روشا
17 آذر 92 12:02
خدایا دل لی لی مهربون رو خوشحال کن و نذار بیشتر از این اذیت بشه.
مامان محیا
17 آذر 92 13:31
salam azizam ava jon khob shode behem khabar bede ta nazeresho ada konam
مهدیه مامان امین
17 آذر 92 13:48
الی جون دیشب که وبتو دیدم جیگرم آتیش گرفت و نتونستم چیزی بنویسم.ولی امروز با زبون روزه واقعا از ته ته قلبم برای آوا دعا کردم اگه قابل بدونه و حرفهامو بشنوه................
الناز مامان مهیار
17 آذر 92 20:43
تورو خدا یه خبری از اوا به ما بده حالش چطوره بهتر شده؟
الناز مامان طاها
17 آذر 92 20:48
فكر نميكنم به خاطر قطره باشه،اگه از اون بود تمام بدنش دونه ميزدتو قسمت پرسش و پاسخ نوشتن بتامتازون-ناژو٠/١معجزه ميكنه،ميخواي برو بخون ببينمن طاها اينطور شده بود مامان بزرگم روغن بادوم شيرين خودش با دست واسه طاها گرفت زدم خيلي خوب شد،ميگم پوشكشو عوض كردي؟پمپرز كه الان پريماست خيلي خوبه
الی مامی آراد
17 آذر 92 21:44
سلام الهام جوونم ممنون که پیشمون اومدین خیلی خوشحال شدم ولی بخاطر آوا جوون هم نارحت شدم امیدوارم زودی خوب بشه و خبرش رو برامون بنویسی
امیرحسین کوچولو نفس ما
18 آذر 92 4:37
خصوصی...
اعظم
18 آذر 92 16:55
سلام الهام جونم .خداروشکر خدا جواب دعا همه مهربونهایی که برای آوایی صداش کرده بودن شنید. خیلی مهربونی متن عالی بود.
میم مثه محیا
18 آذر 92 17:46
خصوصی
مامان اهورا (نرگس)
2 دی 92 16:20
الهم صل علی محمد و آل محمد...