پرنسس خونمون محیا پرنسس خونمون محیا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

Thanks God for my life

تسلیت محرم.... و عذر خواهی از دوستان....

1392/8/14 13:43
1,510 بازدید
اشتراک گذاری

حسین یک درس بزرگتر از شهادتش به ما داده است ، و آن «نیم تمام گذاشتن حج ! و به سوی شهادت رفتن است »... تا به همه حج گزاران تاریخ ، نمارگزاران تاریخ ، مومنان به سنت ابراهیم، بیاموزد که اگر امامت نباشد ، اگر رهبری نباشد ، اگر هدف نباشد ، اگر حسین نباشد و اگر «یزید» باشد ، چرخیدن بر گرد خانه خدا با خانه بت مساوی است.
"دکتر شریعتی


.

دانی که چرا چوب شود قسمت آتش ؟


بی حرمتیش بر لب و دندان حسین است



دانی که چرا آب فرات است گل آلود ؟



شرمندگی اش از لب عطشان حسین است



دانی که چرا خانه ی حق گشته سیه پوش ؟



زیرا که خدا نیز عزادار حسین است

 

 

 

قبل هر چیز حلول ماه محرم، ماه پژمرده شدن گلستان فاطمه رو به همه ی عزیزان تسلیت میگم وعاجزانه از همه  التماس دعا دارم

 

از اینکه آخرین  کامنت های پست قبلی رو  بی جواب تایید کردم معذرت میخوام

آخه محیا شدیدا تب داره وبی تابی میکنه فکر کنم سرما خورده...پست جشن دندونی یکشنبه ١٢ آبان رو هم با اجازتون وقتی حال محیا بانو خوب شد میذارم

براش دعا کنید خاله های مهربون و البته عموها!

التماس دعا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

الناز مامان طاها
14 آبان 92 0:50
عزیز دلم فرشته کوچولو خاله انشالله زود زود خوب میشی
مامان لي لي
14 آبان 92 1:21
دعای آخرذی الحجه برای دوری از بلا وحاجت روا شدن (سبحان الله يافارج الهمّ وياكاشف الغم فرّج همي ويسرّأمري وأرحم ضعفي وقلة حيلتي وأرزقنی من حيث لاأحتسب يارب العالمين) پیامبرص فرمود هركس مردم را از اين دعابا خبركند در گرفتاريش گشايش پيداشود.
امیرحسین کوچولو نفس ما
14 آبان 92 1:57
الهیییییییییی.خدایا هیچ بچه ای مریض نباشه.انشاالله زودی خوب بشه.امیرحسینم هم مریضه.من واسه محیا دعا میکنم شما هم واسه گل پسرم باشه؟البته مامانی شاید بخاطر دندون در آوردن تب داره و بی قراری میکنه.بنده خداها کلی برای دندونهاشون اذیت میشن،واقعا هم درد داره خوب.به هر حال انشاالله زودی خوب بشه محیا گلی.
مامان روشا
14 آبان 92 12:13
سلام من به محرم محرم گل زهرا به لطمه های ملائک به ماتم گل زهرا السّلام علیک یا ابا عبد الله . . .
عذرا
14 آبان 92 12:36
هر سال برای تو سیه می پوشیم / در دسته ی عاشقان علم بر دوشیم ما، بعد هزار و چارصد سال هنوز / با یاد لب تو آب را می نوشیم . . . ایشالا به حق این روزا حال محیا گلیمونم خوب میشه مامان الی
اعظم
14 آبان 92 12:52
عزیزم امیدوارم محیا جون هر چه زودتر خوب خوب بشه من حتما براش دعا میکنم . و البته ممنون میشم اگه ما رو هم تو این روزهای عزیز یاد کنید .هرچی باشه حال و هوای شماها چیزه دیگست
مامان ستاره
14 آبان 92 14:08
سلا م عزیزم ... لطف داری ... انشاالله هر چه زودتر حال دخمل گلت خوب شه .... راستی وقتی کوچیک بودم مامانم من و تو آب و نمک خوابوند ..خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مهسا مامان نورا
14 آبان 92 14:56
من کشته اشکم و هیچ مومنی مرا به یاد نمی اورد تا زمانی که اشک نریزد. تسلیت میگم این ایام رو به شماو خانواده محترم . امیدوارم محیای نازم هرچه زودتر خوب شه به قول زهن داداشم میگه شما مادر نویی از همه چیز میترسین نگران نباش خوب میشه.
میم مثه محیا
14 آبان 92 15:40
آخییی عزیزدلم ایشالا زودتر خوب شه پرستاری از بچه ی بی تاب خیلی سخته الهام جون کاش نزدیک هم بودیم کمکمت میکردم خوبیش اینه ک موقتیه،حوصله کن عزیزم نبینم یه وقت محیای ماهمو دعوا کنیااااا
نگار
14 آبان 92 18:53
سلام عزیز با زحمتهای ما خیلی خوش گذشت. وای از اینکه شنیدم محیا گلی حالش خوب نیست ناراحت شدم انشا الله زود خوب بشه
مامان روشا
15 آبان 92 11:09
مامان الهام محیا جووونی بهتره؟ واسش دعا کردم