پرنسس خونمون محیا پرنسس خونمون محیا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

Thanks God for my life

خرابکاریهای محیابانو ....و سورپرایز خاله ستاره

1392/8/8 11:49
1,422 بازدید
اشتراک گذاری

 

مامانی یه خاله ی خیلی مهربون پیدا کردی که نی نی نداره هنوز...متفکر

 و ولی عاشق نی نی هاستخیال باطل

ایشالله خدا یه وروجک شیطون بلا مثل شما بهش بده تا حسابی کلافه بشهکلافه

شوخی کردم عزیزم عاشق خرابکاری ها و شیطنت هات هستم که به جای   خودشون آدم رو می خندونهقهقهه

 اگه میخواین شما هم با خرابکاریهای  محیا بانو بخندینخنده

رو عکس محیا کلیک کنین تا به وبلاگ خاله ستاره وصل بشین و تو پست:

دوست جدید خوشمل وشیطون

ببینین که چطور برای شیطونیهای محیا خانومی نوشته های جالب وخنده دار گذاشته...اگه رفتین نظر بذارین که بدونم رفتیننیشخندخجالت

 

ملسی خااااله ستاله میبیلی چه ذوقی کلدم؟بغل

 

زود باشین رو عکس بالا کلیک کلین تا بلین عسکهای ملو

تو سایت خاله ستاله که از پشت عکسم معلومه ببیلید...

راستی فدای خنده ی ملوست بشم که دوتا مروادیدات هم تو این عکسی که الان ازت گرفتم معلومه...نیشخند

یکشنبه جشن دندونی داریم ...منتظر باشید

ستاره جون خرابکاریهای جدید رسید....ملاحظه بفرمایید

در کیسه رو باز کردم که عدس بریزم تو غذای محیا و تا برگشتم ببندم وبذارم سر جاش دیدم تو یه لحظه تا من برسم سریع  ماهرانه کیسه رو بلند کرد و تکونش داد تا قشنگ خالیه خالی بشه....و در یک آن همه ی عدسها پخش زمین شدن

 

میشه بگین تو همچین مواردی چه طور

خونسردی خود را حفظ میکنید؟؟؟ عایا؟؟!!!تعجب

 

 

وقتی بهش سرلاک میدم یه جا که بند نمیشه همش باید با قاشق راه بیفتم دنبالش...

و چون میدونه وقتی  به تلفن دست میزنه براش   چشم   ابرو میام...

اول یه لبخند گوش دراز کنی میزنه تا من قربون صدقه اش برم قلب

وبعد با خیال راحت بره  سراغ   نقشه اشیول

چه مبتکرانی هستند این بچه هامتفکر

لطفا یه راه حلی برای این کمد ها بهم بگین کلافه شدمکلافه

آخه هی دستش رو هم میذاره اونجا ومیبنده وبعد گریهگریه

 

محیابانو: حالا طبده ی اول ببیلم چی داااله؟؟؟

چیز به دد بخولی نداله همس دصمااااله!!!

مانی میخوال با این دصماله همه جالو تمیییز کلم؟؟مژه

من که طبقه ی بالا لو لمیبینم !!

میشه بگی از اون بالا چی میبیلی؟؟چشم

هیییییییییییییییییییع واااااااااااااااااااااااایه من !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

چیه مولچه گسنته؟؟؟! ! ! ! !

بذال مانی بخوااابه لواسکی میلیم

 تو آسپزخوله خولاکی پیدا میکلیم میخولیم

 

راستی رو عکس مورچه ومحیا کلیک کن ببین چی میشه؟

 

...و باز هم سورپرایز خاله ستاره و کلی خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

تنها
8 آبان 92 12:02
عزیزم خیلی باحال بود کلی خندیدم .... قربونت برم من که کاری نکردم از تو ابزار نقاشی میرم و درست می کنم .. در ضمن عکسا کلیک راسته ولی من چون مهندسم تو این کارا از یه راه دیگه ذخیره کردم چون می دونستم راضی هستی برداشتما ناراحت نشی اگه دوست نداری بر نمی دارم ؟ بردارم یا نه ؟
ما اینیم دیگه تو مهندسی خبره ام ولی این سوپرایزو چطوری درست کردی ؟
راستی خاله فدای اون دندونای نازت بشه ملوس ....


ااااااااه که اینطور...حالا که بی اجازه برداشتی باید به منم یاد بدی .ناسلامتی خودم مهندس مکانیکم!!!(چه ربطی داشت)
سورپرایز من که چیز شاهکاری نبود ...1 یه عکس همون موقع گرفتم دیگه
مرررررررررررررررسی خااااااااااااااااله
مامان ستاره
8 آبان 92 12:03
اگه پیام قبلیم با نام تنها و وبلاگ غروب سیو شده مال منه عزیزم تعجب نکن وبلاگ قبلیم بود ..


میبینم که با اسم های مستعار فراوان وارد میشوی!!!نقطه سر خط.
مامانِ عسل
8 آبان 92 12:40
سلام بر مامان محیا گلی. الهام خانوم

چقدر این دخترکت شیطونه. خوب بلده دلبری کنه. حتماً دل کل فامیل را برده




علیک سلام بر مامان برقی مهربون!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخ

آره خداییش خیلی شیطونه و کارش رو هم خوب بلده....

حالا دلبریش رو واسه مامان بزرگهاش ندیدی...!!!حرصم رو در میاره...
اونا رو که میبینی من براش حکم خاله و عمه رو پیدا میکنم!!!اصلا منو محل نمیذاره...


میم مثه محیا
8 آبان 92 12:45
واااااااااااااااااااای ایندفعه دیگه واقعا باید این محیای عسلمو بخورم
شیررررررررررینه این دخمل
واقعا چ ذوقی کرده با وبلاگ خاله ستاره من الان میرم ببینم


وای محیا بانو به تعداد خورندگانت اضافه شد!خخخخخخخخخخخخخ
آره دیگه همه ی محیا ها شیرینن
حتما برو ببین خانومی
میم مثه محیا
8 آبان 92 12:47
آخه چرا ب دختر ب این خوبی میگی خرابکار؟خودش ک داره عدسارو جمع میکنه
مگه بده داره دنبال دستمال میگرده کمکت کنه؟
جیگری محیاجووون


خودش ریخته خودشم جمع میکنه دیگه!!!
نه عزیزم خیلی هم عالیه...
محیای شما هم اینجوری کمکت میکنه؟
میم مثه محیا
8 آبان 92 12:48
محیای منم ب همین مشکل برمیخوره:در و دست و گریه

خودشون باید راه حلشو پیدا کنن


آره خیلی سخته
به نظرت چه قدر طول میکشه؟!
خاله ستاره
8 آبان 92 14:03
بدو بیا سوپرایز جدیده محیا جون رو تو سایتم ببین


اوووووووووووووووووومدم جیگر طلا
بهار مامانه برسام
8 آبان 92 14:25
بالاخره ویتامین میتامین گرفتی برای محیا جون؟
چی گرفتی سانستول یا سندروس
میخوام ببینم انتخابت چی بوده؟


نه هنوز ولی مامان امیر حسین می گفت سندروس آهن نداره و سانستول کاملتره...!!!!
بهار مامانه برسام
8 آبان 92 14:30
من با چسب 5سانتی و طناب های اسباب کشی همشون رو به هم متصل کردم بعد تمام چسب کاری کردم ولی هر بار که یه چیزی میخوام از توشون بردارم مصیبت نامه آغاز میشود،البته چیزای ضروری رو از تویه کشوها انتقال دادیم به کابینت ها و چیزایی که خیلی باهاشون کار نداریم گذاشتیم تویه کشوها،درسته چسپب کاری باز کردنش برای من سخته ولی خوب امنیتش برای برسام عسلم خوبه و این برام از هر چیزی مهمتره
لااقل دیگه دستای خوشمل موشملش لای در کشوها نمی مونه و جیگر من خون نمیشه
البته باز هم خودت میدونی شاید راه دیگه ای پیدا کردی که بهتر باشه


به امتحانش می ارزه ...
ممنون عزیزم
مامان روشا
8 آبان 92 17:04
چه پست بامزه ای...
عزیزم با این شیطنتهاشونه که دلبری می کنن.
بوووووس محیا جونم


ماچ][
مامان نرگس
8 آبان 92 20:31
ای جانم....قربون شیطونیهات برم خاله جون.
خوب الهام جون بذار بچه شیطونیشو بکنه. خودت یادت رفته چه اتیشی میسوزوندی بچگیهات


آره راست میگه
ما از شیطنت هامون عکس نداریم فکر میکنیم بچه معصوم بودیم....
مامان لي لي
8 آبان 92 22:29
الحق و الإنصاف محيا جوني خيلي خوشگله و با نمك
ادم خودش و كاراشو با هم ميخواد گاز گازي كنه
جيگر تو خاله خدا حفظت كنه😘😘😘


چشات خوشگله عزیز
آره خودمم گاهی وقتها هوس گاز گرفتنش میزنه به کله ام!!!!!!!!!
مامان لي لي
8 آبان 92 22:30
عاشقتم با اون هندونه خوردنت،
اون عكستم كه دم گل خونه اي خيلي قشنگه
خدايي جيگري عزيز دلم خدا حفظت كنه واسه مامان و بابات و عزيزات😘😘😘


مرررررسی خاله
خدا همه ی نی نی ها رو واسه مامان وباباشون ببخشه
الناز مامان بنیا
9 آبان 92 11:14
ای جانم بخندی همیشههه


مرسی از کامنتتون خاله
ولی آدرس نذاشتین چرا؟!!!
میم مثه محیا
9 آبان 92 19:22
_________________________________$$$
_______________________________$$$$
________________________ــــــــ$$$$$$
__________________________$$$$$$$
________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____________________$$$$$$$$$$$$$$$
___________________$$$$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$$
________________$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$
______________$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$
____________$$$$$$$
___________$$$$$$$
___________$$$$$$
__________$$$$$$
__________$$$$$
_________$$$$$
_________$$$$
________$$$$
________$$$$
________$$$
________$$$
_________$$
___$$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________$$$$
__________$$$
___________ $


زود باشین یه آرزو کنین که یه ستاره ی دنباله دار دیدم....خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
امیدوارم این ستاره ی دنباله دار هممون رو به آرزومون برسونه
الناز مامان طاها
9 آبان 92 22:46
به به الهام بانو كم پيداديگه واقعا بايد اين دخملي رو چلوندشرفتم وب خاله ستاره خيلي خوبه كه خاله به اين باحالي داره محيا جونانشالله خدا به اين خاله مهربون هم يه نيني خوشمل مثل محيا بدهالبته خاله هاي باحال ديگه هم داره ها نمونش من


فدای مهربونیت عزیز
آره که خاله های مهربون زیاد داره..
خداهمتون رو واسمون حفظ کنه
مامان لي لي
10 آبان 92 15:46
يه بوس ابدار واسه محياااااااااااا جون خوشگلم و مامان مهربونش😘😘😘😘😘


بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان آرتین
10 آبان 92 23:12
سلام خیلی جالب بود دست خاله ستاره درد نکنهوای وقتی که لباشو غنچه میکنه خوردنی تر میشه تورو خدا مامانی حتما براش اسفند دود کن دخملت خیلی نازهمیدونی چیه همش به تین فکر میکنم که محیا رو عروس خودم بکنم


خیلی ممنون
هاااااااااااااااان؟
میبینم که خواستگگاری ها هم مجازی شده!!!
خانومی ما به روش سنتی دختر میدیم...لطفا تشریف بیارین خونه...
مامان لي لي
11 آبان 92 2:24
‏#‏i love you‏*۱۴۴* از طرف کسی که شگفت انگیز دوست داره!


اووووووووووو مای قاد
اولش فکر کردم رمز پست های خصوصیه وخوشحال تر شدم!!
مامان روشا
11 آبان 92 10:08
عزیزم ممنون که سر زدین.
پرشین بلاگ قسمت نی نی من رو نداره


خواهش میکنم وظیفه بود!خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
که اینطور! خوب بیا نی نی وبلاگ
سپیده
11 آبان 92 11:00
وبلاگ "کودک من" در نظر دارد آلبومی از کودکان در لباس محرم تهیه کند. از عزیزانی که تمایل دارند عکسهای دلبندشان در این آلبوم باشد تقاضا دارم عکسهای خود را برای ما ارسال کنند.
اعظم
11 آبان 92 11:46
سلام عزیزم
ماشاا.. دختر یا نمک و خوردنی داری
خدا حفظش کنه
با افتخار لینکتون کردم
مرسی بهم سر زدید
راستی خصوصی هم دارید


سلام خیلی ممنون
باعث افتخاره
اعظم
11 آبان 92 11:49
برای بقیه سوالها.
همسرم چون بزرگ شده اینجاست (آلمان) من هم بعد ازدواج اومدم اینجا .
البته هر موقع بتونم به خونوادم سر میزنم
2ساله ازدواج کردیم و از طرف یکی از اقوام پدری همسرم به هم معرفی شدیم
اگه بازم سواالی بود در خدمتم


مرررررسی
باشه فکرامو میکنم بازم اگه فضولی ام گل کرد خبرت میکنم!!!][
مامان محیا
11 آبان 92 23:41
فکر میکردم این بلاها فقط سر من اومده و هنوز هم میاد دلم میخواست الان شکل وبشره ی خونمونو میدیدید


نه بابا همه جا هست.
و این داستان ادامه دارد...
مهسا مامان نورا
12 آبان 92 0:02
عزیزم الهی فداش شم خرابکار من دلم خواست پیشت بودم قورتت میدادم







پس خوبه که پیشش نیستی ها...و الا طفلی بچه ام رو قورت میدادی!!خخخخخخخخخخخخخ
نورای شما تو کارهای خونه اینجوری کمکتون نمیکنه؟!
مامان لي لي
12 آبان 92 1:24
أره گلم بردم آتليه أنداختم اما فيگورش منحصر به خود دخمليه😉 عكاسه كپ كرده بود😘 ببوس ناز دخترو
مامان لي لي
12 آبان 92 1:29
ماماني من پيشاپيش عذر خواهي كردم تويكي از پست هام جون تا اينجا تمام رمزهارو يكي كردم شرمندتونم واسه رمز😭😭😭😭
مامان لي لي
12 آبان 92 1:31
ماماني اونجور خواب هاي اوا نادرن و معمولا تو طول روز اتفاق مي افتن و شب ها تا صبح بنده ي بيچاره بيدار هستم و صبح ها خوابلو مشرف ميشم سركار😭😭😭
امیرحسین کوچولو نفس ما
12 آبان 92 4:34
سلام عزیزم خوبی؟ماشاالله به محیای عزیز و شیطونم.نگاه تو رو خدا با این عدسها چه کرده.هزار ماشاالله به صورت ماهت محیا گلی.راستی عزیزم در مورد ویتامین ها.حتما با دکتر محیا گلی صحبت کن.چون اگه خدایی نکرده محیا گلی کم خونی داشته باشه.شاید سندروس گزینه بهتری باشه،چون فولیک اسید داره. شاید هم یه ویتامین دیگه تجویز کنه.منم منباب ویتامینهایی که روی جعبه سانستول نوشته گفتم خوبه و چون امیرحسین قطره آهنو دوست نداشت دکترش این ویتامینو تجویز کرد و تاکید کرد که خوبه چون هم آهن داره و هم ویتامین و هم اشتها آور.حالا من ویتامینهای روی جعبه رو برات مینویسم به بهار جونم بگو برات ویتامینهای سندروس رو بنویسه.و بازم میگم انتخاب آخر با محیا گلی که باید ببینی از طعم کدومشون خوشش میاد و کلا اینها مکمل هستن و ویتامینهای اصلی از غذا باید به این فرشته ها برسه...《ویتامین آ 》《_ویتامین د 3 》《_ویتامین ب 1 》 《ویتامین ب 2》《ویتامین ب 6》 《ویتامین ث》 《ویتامین ای استات》 《نیکوتیامید ویتامین پ پ》 《دکسپانتول》 《کلسیم گلوکونات》 《کلسیم فسفولاکتات》 《کلسیم فسفات》 《فروس گلوکونات، یا یون آهن》 خوبیش اینه که آهنش به صورت یونه و بهتر جذب میشه.
مامان لي لي
12 آبان 92 7:48
عزيزم واسه كمدها و كشوها يا.... من از چسب نواري پهن ها استفاده كردم يكم از بغل تا يكمي از جلوي كشو رو از يه طرف بزن ديگه عمرا بتونه باز كنه هروقت هم كه خودت لازم داشتي يه سمت چسب و بلند كني راحت كشو و.... باز و بسته ميشه من واسه كشوهاي ميز تلويزيون كابينت ها و.... استفاده كردم و جواب داد
میم مثه محیا
12 آبان 92 8:41
س گلی خوبی عزیزم؟محیای گام خوبه؟ امروز جشن داری؟ سمبوسه طرز پختش آسونه فقط باید بلد باشی چطور نون سه گوش بپیچونی! من سیب زمینی رو آبپز کردم بعد با پیاز و ادویه کمی تفتش دادم و تره ی خردشده بهش اضافه کردم بعدهم توی نون پیچوندم و سرخ کردم و با سس تند سرو شد! تو میتونی بنا ب سلیقت گوشت یا پنیر پیتزا بش اضافه کنی من ب روش سنتی پختم
mamaneninii
12 آبان 92 8:55
سلام عزیزم.حسته نی نی بزرگ کردن نباشی.مخصوصا این گلدخترنازنازیتون. قدر این روزا رو خیلی بدون.چون این قدر زود میگذره که نگو.انگار همین دیروز بود که نی نی ماهم تو این سن بود.ولی حالا2ساله شده.خوشحال میشیم قدم رنجه کنید و تشریف بیارید تولد گلپسر من.تشکر.موفق باشید
مامانِ عسل
12 آبان 92 11:43
حکمت باران در این ایام می دانی که چیست ؟ آب و جارو میشود بهر محرم کوچه ها . . . السلام علیک یا اباعبدالله
مامان ستاره
12 آبان 92 13:11
من 30 و شوشو 34 - ولی من می خوام خودش راضی باشه و واقعا علاقه به بچه داشته باشه نه اینکه زور زورکی بابا بشه ... بعدش اون اینقدر مراقبه که نمیشه گولش زد منم دلم نمی خواد گولش بزنم دوست دارم با رضایت بچه دار شم عزیزم .... نکنه داری دوباره مامان می شی وای خدای من مبارکه هورااااااااااااا
مامان لي لي
12 آبان 92 23:55
دوستها،.. مثل مداد رنگي به زندگي رنگ ميبخشن... ممكنه من رنگ مورد علاقه آت نباشم اما اميدوارم يه جايي براي تكميل نقاشيت به دردت بخورم😘
بهار مامانه برسام
13 آبان 92 5:45
من نمیدونم مامان امیرحسن عزیز چرا و رویه چه مبنایی گفتن سندروس آهن نداره....؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! سندروس کاملترین و بهترین مولتی ویتامینیه که میشه پیدا کرد در ضمن گلم سانستول هیچکدوم از ویژگی ها و ترکیبات سندروس رو نداره اینو خودت میتونی به راحتی روی بسته بندیهاشون بخونی برو یه داروخانه هم سندروس رو بخواه هم سانستول رو و روی هر دوتا جعبه رو مطالعه کن
بهار مامانه برسام
13 آبان 92 5:51
در ضمن عکس برداشتن کاری نداره برو تویه گوگل اسم وب موردنظرت رو بده و سرچ عکسش رو بزن و تویه صفحه ای که عکس رو انتخاب میکنی رویه عکس دلخواه کلیک کن وقتی میخواد وب رو باز کنه قبلش اون عکس رو بهت نشون میده تو همون جا میتونی عکس رو saveکنی این دیگه مهندسی لازم نداره...................
مهسا مامان نورا
13 آبان 92 11:39
ما اپیم
مامان ستاره
14 آبان 92 14:12
الهی قربون اون دو تا دندون موش موشیت بشم من جیگر ... عاشق اون عکس جلو تلویزیون وایساده و داره می خنده شدم دیگه ... دلم می خواد گاز بگیرمش حسابی گاز گازیش و بوس بوسیش کنم... همسایه ما یه نی نی خوشمل داره من همش به آقام می گم برو بگو یکم نی نی تون و بدبد خانمم بغلش کنه بوسش کنه ... ولی آقام نمیره می گه زشته ... من نی نی می خوام
مامان ستیا نفس
20 آبان 92 12:51
ای جوووووون،چه خنده های قشنگیموش موشی خاله دقیقا مثل ستیا میخندیمامانی واسه محیا نفسی یه اسفند دود کن
بهار
4 دی 92 16:06
خاله فدات شه بااین رابکاریهات