پرنسس خونمون محیا پرنسس خونمون محیا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

Thanks God for my life

اولین پاییز محیا بانو و شیطنت های نه ماهگیش

1392/7/10 22:30
2,068 بازدید
اشتراک گذاری

نیشخندقبل از هر چیز میخوام بابت دیر کردم برای پست پایان 8 ماهگیت و شروع نه ماهگیت معذرت بخوام .یه کم برای آپلود عکسهات سرم شلوغ بود آخه شما وروجک اونقدر شیطون بلا شدی که نمیشه زیاد اومد وبلاگچشمو هم اینکه خدا رو شکر دوتا عروسی پیش رو داریم و سرگرم دوخت لباسم

محیای من  زندگی من

از اینکه این هشت ماه زندگی رو برامون به بهترین روزهای عمرمون  تبدیل کردی ازت ممنونم

اول از خدات بعد هم از خودت فرشته ی کوچک منقلب

راستی آغاز نه ماهگیت با آغاز  فصل زیبای پاییز همراه بود

 

و این اولین پاییزی هست که دارمت و چه قدر خوشحال خواهم بود  وقتی در هوای سرد پاییزی که نمی دانی دلت از کجا پر است و فقط میدانی که آغوش گرمتری میخواهی تو در آغوشم خواهی بود و من سردی هوا را حس نخواهم کرد و وخدا را به اندازه ی تک تک برگهایی که به فرمانش می ریزند شاکرم  و با وجود تو  پاییز امسال  همه ی  نگرانی هایم  را از برگهای درختان اویزان خواهم کرد  تا با شروع زمستان هیچ  اثری از آنها نماند و با آغاز بهار زندگی تازه ای با تو بسازم...

 راستی محیای من

امیدوارم این چند جمله همیشه با آغاز پاییز برات سرمشق زندگی باشه

 

 

هرگز مغرور نشو چون برگ هم وقتی می ریزه که فکر می کنه طلاست ولی وقتی برگهای پاییزی رو هم زیر پات له میکنی یادت نره که روزی همین ها بهت نفس هدیه میکردند و در پاییز صدای باران زیباترین ترانه ی خداست که طنینش زندگی را برای ما تکرار میکند , و تو نکند فقط به گل آلودی کفشهایت بیاندیشی؟!

 

دوستت دارم نفسم.امیدوارم همیشه  مثل اسمت زندگی بخش باشی

 

 سپیده که سر بزند

    در این بیشه زار خزان زده

       شاید گلی بروید

           مانند گلی که در بهار روییده
 
                پس به نام زندگی

                        هرگز مگو هرگز !

 

اینها هم کادوهای آغاز نه ماهگیت که خیلی وقت بود به فکر خریدشون بودم

و کادوهای آغاز اولین پاییزت رو هم  تو ادامه مطلب میذارمشون...

از این کلاغه هم همینجوری خیلی خوشم اومد و واست گرفتم تازه صدای قار قار هم میده وقتی کله اش رو فشار میدیقهقههخیلی بامزه است .خیلی دوسش دارم لبخندمبارکت باشه عسل خانومم

حالا بریم سراغ عکسهات که همه چند وقتیه دعوام میکنن که ازت عکس نمیذارم

بفرمایید این هم یه عالمه عکس قشنگ از شیطنت های محیا بانو  به تلافی این چند وقت

 راحت میتونی بشینی و چهار دست و پا راه بری

 

 

وقتی  هم مامانی میخواد بره وبلاگ و محیا عسل دست به کار می شود...

ماشا لله خوب به راه افتادی و به هر جایی مثل میز ومبل وصندلی و ...تکیه میدی تا بلند بشی و همین کار من رو سخت تر کرده و همش باید پیشت باشم.وای که چه شیطون شدی ماشالله

 

 

 

 

میام میذارمت کنار که هم من به وبلاگم برسم و هم شما از خطر نجات پیدا کنی..آخه میتونی تکیه بدی و از جایی خودتو کمی بالا بکشی ولی هنوز بلد نیستی قشنگ دستتو تکیه گاه کنی و ذوباره بشینی زمین و به گشت وگذارت ادامه بدی...

 

برای همین همش باید پشت شما به گردش گری در خانه مشغول باشم...ولی تا من مشغول وبلاگ میشم میری سراغ کلید ....گفتم کلید یاد جناب روحانی رییس جمهور محترم افتادم ...نیشخندکه با کلید تدبیر چه کارها که نمیکنن.

قربونت برم که شما هم عاشق این کلید شدی...بفرمایید به روایت تصویر

 

جواب معماها

 

بعد کمکت میکنم تا بشینی

و شما در این فکر هستی که : خدایا کجا برم دوباره شیطونی کنم؟لبخند

ولی انگار بعد کلی وروجک بازی خسته میشی و دلت بغلی مامانی رو میخواد و این بار از سر و کولم بالا میری ...ماچو به زبان خودت میگی : مامانی خسته شدم حالا بریم جوجو بخوریمچشمک

یکی از کارهای خطرناکت همین گلخونه است که عاشقشی و اگه دم دستت بیاد حساب گلها رو میرسی

و خطرناک تر از اون تختت هست که ملاحظه می فرمایید...

اینجا تازه از خواب پا شدی و چشات یه کم پف کردهخمیازه

 

حالا باکارهای  این وروجک  بهم حق میدین که دیر به دیر بیام وبلاگ؟؟؟؟

 

 

 

 مامانی یادم نرفته که دیگه قول  دادم فعلا جلوی نفس خودمو نگه دارم واسه خریدلباس واست  ولی اگه یادت باشه گفته بودم فقط سوشرت و کاپشن  واست میخوام نیشخندنیشخند....

 

و بالاخره بعد از سه چهار بار بازار گردی تونستم همونایی که میخوام رو برات پیدا کنم خیلی خیلی نازند.مبارکت باشه دردونه ی من

همونیه که میخواستم .درست شکل لباس عروسک ها...قشنگ نیست؟

 اینم از سوشرت اولین پاییزت

مبارکت باشه گل دخترم

ایشالله به شادی بپوشی و پاییز و زمستون خوبی باهاشون داشته باشی

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

مامان حلما
10 مهر 92 16:55
سلام به مامان مهربون و محیا گلی لپ تپلی
میبینم که حسابی شیطون شدی و وقت سرخاروندن به مامانت نمیدی.
قربون همه شیطونیات من اگه یه وقتی اومدم تبریز اول میام سراغ تو و چند تا ماچ محکم و گاز خوشمزه مهمونت میکنم.
از بس ماشاالله شیرینی دخمل خوشگل
منم این کتابا رو واسه حلما گرفتم کتاب همه کودکان تیزهوشند خیلی خوبه .تقویت هوش نوزادان رو من 3تا6ماه رو گرفتم وقتی میخوام تصاویر رو طبق راهنمای کتاب به حلما نشون بدم همش میخواد از دستم بگیره و بخورتش .
راستی محیاجون مامانت خیلی با سلیقست کاپشن و سوشرتتم خیلی خوشگله اگه بپوشی میشی مثل عروسک.مبارکت باشه عزیزم



ممنون مامان حلما جونی
کی تشریف میارین ایشالله...؟
وای که چقدر خوشحالمون میکنی اگه بیاین
آره محیا هم چندان تمرکز نمیکنه روش!!!
کتابم هنوز وقت نکردم شروع کنم
بوووووووووووووووووس برای حلما جون
مامان مهساجون و معین جون
10 مهر 92 18:59
ای جانم محیا جونی چقده نازه این دخملی مامانی اسپند یادت نره


مرررسی خاله
پس آدرست کو؟؟؟
صفورا مامان آوا
10 مهر 92 20:45
عزیییییزم اون گل سرشو ببین چقققققدر جیگر شده

مررررسی. گل سرشو دو روز پیش خریدم خودمم خیلی خوشم اومده ازش
الناز مامان طاها
11 مهر 92 1:10
به به سلام چه عجب يادي از وبلاگتون كردين،خداييش دير اومدي ولي دست پر اومدياز طرف من اين دخملي ناز و بچلونشديدي دوباره خريد كرديانشالله به شادي بپوشدشون، حالا يه كلاه و شالگردن با يه بوت لازم داره(ستاد تحريك مامان الهام جهت ولخرجي)


آره دیگه دیدی که چرا دیر به دیر میام به روایت تصویر...
نه بد قول نیستم گفتم که فقط دنبال سوشرت و کاپشنم
ای وای راست میگی کلاه و شال هم میخواد...)[
مامان آرتین
11 مهر 92 9:51
سلام به مامان الهام و محیا خوشگله
عزیزم وای که چقدر شیطون شدی خاله، قربونت برم اینقدر مامانی رو اذیت نکن بزار تند تند بیاد وبلاگ و عکسای قشنگتو بزاره ما هم کیف کنیم.تو همه عکسا خیلی ناز افتادی مامانی واسش اسفند دود کن
راستی الهام جون پرسیده بودی پدرجون بابای مامانی با بابایی باید خدمتتون عرض کنم که بابای مامانه البته تو وبلاگ نوشتم که پدرجون،مادرجون و خاله جون یعنی خونواده مامانی دیگه


قربونت برم عزیزم لطف داری
ببوس ارتین جون رو برا من
افتاد!!!!
مامان اهورا
11 مهر 92 10:31

راست می گی به خدا...مگه این وروجک ها وقت واسه سر خاروندن می ذارن واسه ما؟؟؟!!!!
وای ...محیا تو عکسا خیلی خوشمل افتاده...از طرف من حسابی ماچش کن...
لباستم مبارک خاله جونی خیلی خوشگله


خوب دیگه چیکار کنیم من که از صبح تا عصر فقط دنبالش میدوم
چشات خوشمل میبینه خاله!!!][
مامان امین
11 مهر 92 10:38
سلام خوشگل خاله به خدا دلم میره که یه ماچ آبدار بکنمت وقتی این عکسهای خوشگلنو میبینم.الهام جون خریدهات خیییییییییییلی قشنگن مخصوصا اون کاپشن پرنسسی.عکسهای پاییزیت تحسین برانگیز بودند عزیزم. پس به زودی منتظر عکسهای پاییزی امین خان هم باشید.


قربونت.افتخار نمیدی که بیای خونمون و ماچش کنی. باید دعوت کنم؟ باشه شنبه میای واسه نهار یه گپی بزنیم؟
مامان آوا
11 مهر 92 11:43
ای قربون اون حجابت بشم که همین الان دست هرچی چادریه از پشت بستی خوشگل خاله.خیلی موگیرت نانازیه.
جه کتابای قشنگی خریدی دخملی میخوای پروفسور بشی ایشالله؟

واسه ادامه مطلب کودکان و میل جنسی:
اینکه میل جنسی کودک را به عنوان یه معضل وحشتناک نباید پنداشت
بلکه باید به سوی یک مسیر سالم هدایت بشه عزیزم وگرنه عواقب بدی به دنبال خواهد داشت وهمچنین خود ارضایی بچه ها که ممکن است در اوان کودکی با اون مواجهه بشن چه بسا به بزرگسالی هم برسه که عواقب خوبی به دنبال نخواهد داشت .که را حلش هم همونی بود که توی اول پیج ذکر شد عزیزم


فدات عزیزم
مرسی از خلاصه ی مطلبت
محیا2 بهمن
11 مهر 92 16:13
وای چقدر این دخترا کارهاشون شبیه همه محیا ی منم همش جلوی میز tv وایساده اونم خیلی شیطون شده جاش تو پله و شومینه است مدام باید مواظبش باشم
فقط نمیدونم چرا رشد موهاشون بهم نرفته
راستی الهام جون چی میدی به این محیا گلی ماشاا.. رشد موهاش خیلی خوبه ،گل سرهای دختر من داره تو کمدش خاک میخوره
ماشاا.. خیلی خانمه دخترمون حتماً واسش اسپند دود کن خدا واستون حفظش کنه

پس محیای شما هم شیطون شده.آره دیگه کارمون در اومده
عزیزم محیا بانو مادر زادی مو قشنگه!!!هه هه هه [
عکس اولین روزش رو توی بیمارستان ندیدی؟؟؟؟توی صفحه ی چهار هست برو ببین
عجله نکن زودی رشد میکنه
مامان حلما
11 مهر 92 17:54
محیا جون عکسای پاییزیت خیلی خوشگل شده
احسنت به سلیقه مامانت


قربان شما!!!
مامان حلما
11 مهر 92 17:55
تقدیم به محیا جان و مامان خوبش



][مرسی گلم خودتون گل هستین
بهار مامانه برسام
11 مهر 92 19:09
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$_____________________________$$
$$_________$$$$$$$$$$__________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$_________$$$$$$$$$$__________$$
$$_____________________________$$
$$_____________________________$$
$$______$$$$$_______$$$$$______$$
$$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$
$$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$
$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$
$$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$
$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$
$$________$$$$$$$$$$$$$________$$
$$__________$$$$$$$$$__________$$
$$___________$$$$$$$___________$$
$$____________$$$$$____________$$
$$_____________$$$_____________$$
$$______________$______________$$
$$_____________________________$$
$$_____________________________$$
$$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$
$$______$$$$$$_____$$$$$$______$$
$$________$$$$$$$$$$$$$________$$
$$__________$$$$$$$$$__________$$
$$_____________________________$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$


I LOVE YOU TOO MY DEAR
بهار مامانه برسام
11 مهر 92 19:18
گلم شرمنده من الان اومدم نت و کامنتها رو دیدم و حسابی شرمنده شدم که به موقع خدمت نرسیدم
به بزرگی خودت منو ببخش
خانم گلم انشالله دخمل نازمون همیشه تنش سالم و لبش خندون باشه و همیشه همینطور شیطنت کنه که همین شیطنت های زیبای این فسقلی ها وقتی یه کم بزرگ تر شن برای ما خاطره ای میشه که دلمون میخواد باز هم تکرار بشن و افسوس که زمان رو نمیشه به عقب برگردوند و البته زیباییش هم به همینه که بتونیم خاطرات بعدی مون رو زیباتر از قبلی ها کنیم تا تویه دفترچه ی قلب و ذهنمون تا ابد حک بشه
گلم نمیدونی چقدر قربون صدقه ی دخملی رفتم وقتی عکساش رو دیدم
هزارماشالله خیلی ناناس و خوشمله ((البته به مامان گلش رفته و زیبایی هاش رو از مامانی مهربونش داره))
من با اینکه عکسی که ازتون دیدم نیمرخ بود و سرتون هم پایین گرفتید و کامل صورتتون مشخص نیست ولی کاملا متوجه شدم شکل ماهتون چه فرمی هست و فهمیدم دخمل نازمون به شما رفته و خیلی خیلی شبیه شماست
انشاالله مثل خود شما هم خوشبخت و عاقبت به خیر بشه و یه مامان گل و مهربون بشه برای نی نی های ناز خودش که زندگی با همین تکرار های بی مانندش زیباست ...درسته زندگی و مراحل مختلفش دائما تکرار میشه ولی هیچ تکراری تکراری نمیشه چون هر فردی قصه ی خودش رو در این تکرار ها مینویسه و امیدوارم همیشه قصه ی دخمل ناز ما قصه ی رسیدن ها،بودن ها،داشتن ها،خواستن ها و رسیدن ها و تجربه ای از بهترین ها و زیباترین ها باشه و همیشه در پناه خدا و زیر سایه ی پر مهر مامان گلی مثل شما و همسر محترمتون خوشبخت و عاقبت به خیر باشه
خیلی خیلی دوستتون دارم و از صمیم دل براتون بهترین ها رو آرزومندم

وااااااااااااای بهارم عجب نویسنده ی ماهری هستی ماشالله این همه جمله ی قشنگ قشنگ رو از کجا میاری؟/عزیزم اون عکسی که میگی عکس مامانمه!!!
همونی که با محیا روی تاب نشسته رو میگی؟؟؟من از خودم عکسی نذاشتم ولی به زودی رونمایی میکنم
دلت زیباست که همه چیز و همه کس رو زیبا میبینی عزیزم.مطمینم شک ندارم
بهار مامانه برسام
11 مهر 92 19:21
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای من قلبون این علوسک خوشملمون بشم
هزارماشالله به این دخمل ناز
مامانی گل واقعا دستت درد نکنه خیلی باسلیقه ای هدیه هایی که گرفتی یکی از یکی قشنگتره و میدونم دخمل نازمون اینارو که بپوشه تازه لباس ها خودشون رو بیشتر نشون میدن
آخه دخمل ما هزارماشالله خیلی ناناسیه و وقتی این لباسای زیبا رو هم تن کنه دیگه وای وای وای فقط باید تند و تند برای ناز گلمون اسپند دود کنی
خدا حفظش کنه این دخملی ناز ما رو

بازم مثل همیشه با تعریف هات شرمنده ام کردی
عزیزم قربون دل مهربونت
مهسا مامان نورا
12 مهر 92 0:00
مبارک مبارک نه ماهگیت مبارک
سر فرصت دوباره بهت سر میزنم تا از مسافرت رسیدم حسابی خاله خسته ام یه عالمه بووووووس واستون


رسیدن بخیر عزیزم
مامان محیا
12 مهر 92 12:37
هزار ماشالله به این خانم خانما که روز به روز شیرین تر میشه .لباساش خیلی خوشگله مبارک باشه ما که توی منطقه ی گرمسیر هستیم حالا لباس زمستونی زوده


ممنون خاله
نه بابا دیشب بابایی محیا میگفت که باید شبها بخاری رو روشن کنیم من که عصر مشه به محیا لباس کلفت و جوراب می پوشونم!!!
محیا2 بهمن
12 مهر 92 14:13
سلام الهام جون ممنون که به ما سر میزنی و با نظراتت ما رو شرمنده میکنی عکس شیطونی های محیاجون آپلود شد زود بیا که منتظریم
بوس بوس واسه محیاجون و مامانیش


وای وای بدو بدو که اومدم
محیا 2بهمن
12 مهر 92 14:16
راستی یادم رفت بگم این دعای پست ثابت وبلاگ محیاجون خیلی دعای قشنگیه اولین باره میشنوم میخواستم بپرسم مربوط به چه دعاییه؟


دعای نگه داشتن از چشم بد
عزیزم اگه خوشت اومد شما هم میتونی کپی کنی و اول وبلاگت بذاری واسه محیا جونم
از نظر من بلا مانع است
میم مثه محیا
12 مهر 92 19:42
آفرین
ب این میگن یه پست خوببب
چون پر از عکسای محیاگلیه
آره بابا بهت حق میدیم اونم چ حق دادنی...آخه خودمونم مبتلای همین دردیم
اتفاقا منم قصدداشتم بات مشورت کنم.آخه من دیگه قطره بهش نمیدم و بجاش غذاشو خیلی مقوی درست میکنم و آبمیوه و شیر خودمم ک میخوره واسه همین فک نکنم نیازی باشه.آخه با این تغییرات توی یافته های پزشکی هیچ بعید نیس چندسال دیگه اعلام کنن قطره های آهن و ویتامین مازاد بر نیاز نی نی ها بوده و انباشته شدن این مازاد براشون ضرر داشته...والاا



منم نمیدم ولی نگرانم
نمیدونم
مولتی ویتامین چی؟ میدی؟ اگه کس دیگه ای نظر داره لطفا بگه؟
امیرحسین کوچولو نفس ما
13 مهر 92 3:21
به به چه خبره اینجااااا دیر رسیدم.دخمل ناز عکسهات عالی بود قشنگ خاله ماشاالله به راحت نشستنت و ایستادنت عزیزم .گل سرت خیلی قشنگ بود ماشاالله به سلیقه مامانی خیلی سویشرتهاش قشنگ و ناز بود.الحق که برازنده ی شماست محیای گل.مامانی خیلی هنرمندی ها هزار ماشاالله خودت لباس برای عروسی میدوزی؟همیشه به شادی گلم.در مورد مولتی ویتامین.من به امیرحسینم.مولتی سانستول آهن دار میدم.هم ویتامینه هم آهن داره ازش هم راضی هستم چون امیرحسین اصلا قطره آهن نمیخورد بخاطر بوی بدش با اینکه آیروویت بود.بهار جون مامان برسام هم سندروس رو قبلا معرفی کرده بودن و راضی هستن.عکس مولتی سانستول آهندار توی پست شماره 2 غذای کمکی امیرحسین هست و سند روس هم تو وبلاگ بهار جون عکسش هست.امیدوارم مفید باشه.بوس برای مادر و دختر مهربون.




فدای مهربونیت عزیزم

ممنون از جمله های قشنگ قشنگت که به ادم انرژی میده

یه شربت خریدم به نام MIMORANGE ت17هزار تومان هم پولشو دادم تازه با طعم پرتقال هم هست اونم که میخوره بالا میاره .میترسم اینم بگیرم بذارم یه گوشه خاک بخوره.!!!این قیمتش چنده؟؟


مامانِ عسل
13 مهر 92 7:46
سلام عزیزم
ماشاالله چه دختر خوشگلی دارین
خدا حفظش کنه
عزیزم اون جمله از من نیست که بخوام تعصبش را داشته باشم. پس می تونین بنویسین
و با لینک هم حتماً خوشحال هم میشم

علیک سلام
ممنون گلم چشاتون خوشگل میبینه
مرسی .با افتخار لینک شدین
مامان نرگس
13 مهر 92 11:52
عزیز دلم نه ماهگیت مبارک

خیلی عکسهای نازی گرفتی مامانی. خیلی محیا ناز و مامانی شده......
کادوهای خیلی خوشگلی هم گرفتی.
حالا بدو بقیه شو بگیر... من خیلی وقتها فکر میکنم که دخترم چقدی میشه تا براش لباس بگیرم . الان رفتم واسه سیسمونیش سویشرت بگیرم ولی نمیدونم چه سایزی!!!!!!!


خیلی ممنون خاله
ایشالله دخمل شما هم جیگر و ناز میشه
به نظرم الان نگیری بهتره من برای نوروز محیاکه دو ماهه بود سوشرت گرفتم فقط همون دو روز عید رو پوشید...عکسهاشو بخوای صفحه ی 4 توی پست های عید نوروز هست...
امیرحسین کوچولو نفس ما
13 مهر 92 12:11
عزیز دلم شرمنده وقت نکردم تایید کنم.نظرهای پراز مهرت رسیده گلم.در مورد قیمت ویتامین تو تهران که قربونش برم هرکی هر چقدر عشقشه میفروشه.اول 18 تومن بود. بعد 19500 بعد 20 تومن خریدم.جمعه 19 تومن خریدم.البته از داروخانه های مختلف خریدم.هرکدوم هم هر قیمتی که دوست داشتن گفتن.امیرحسینم از قطره های شیرین بدش میاد و میپره تو گلوش ولی این یکی بدون قنده و چون تقریبا مایع سفتیه و زود سُر میخوره تو دهنش و قورتش میده.اصلا مزه شو نمیفهمه و مثل آب میخوره.ولی بازم بچه ها با هم متفاوتن و نمیشه یک نسخه واسشون پیشنهاد کرد.واقعا پوله که میریزیم دور اگه نخورن.از طرف دیگه ای هم چاره ای نداریم باید امتهان کنیم تا ببینیم چی دوست دارن.خوبی این قطره اینه که آهن هم داره ولی از بوی ماهی و آهن خبری نیست.وقتی به امیرحسین میدم بعدش یه کوچولو آب میدم و با گاز استریل که کوچیل قیچی کردم مرطوب میکنم و دندونهاش رو پاک میکنم .محیا گلی رو کلی ببوسید.


خیلی ممنون از توضیح کاملت عزیزم
چاره ای نیست باید امتحان کنم...
مامان روشا
13 مهر 92 12:21
وای خاله چه دخترت شیطون شده.
روشای منم خیلی شیطونه و تا بیداره باید پیشش باشم
محیا جون رو ببوس و مواظبش باش

اره ماشالله بلایی شده واسه خودش
قربونت عزیز شماهم همینطور
سمیرا
14 مهر 92 0:30
سلام الی جون. وای که چقدر اولین عکس محیا نازه. عااااااااااششششقشششش شدم. به گل سرش حسودیم شد!! باید برم یکی واسه خودم بخرم شوخی] مامان خوش سلیقه کاپشنش که منو کشته!!! از طرف من اون لبای کوچولوشو ببوس


کدوم اولین عکس؟ مال پست ثابت رو ممیگی؟ اون رو که خودت درست کردی و فرستادی عزیز دلم
جیگرتو خاله فکر کن چقدر با اون گل سر نازنازی بشی

فدات عزیزم
امیرحسین کوچولو نفس ما
14 مهر 92 4:57
سلام مامانی با پست تولد امیرحسین آپ هستیم.


عزیزم سه روز بود اینترنت نداشتم ببخشید
الان میام
سمیرا
14 مهر 92 12:02
منظورت از شماره سریال نرم افزار چی بود؟ نه فتوشاب بلد نیستم. ولی خیلی دوس دارم یاد بگیرم. به نظرم کتابای آموزشی خیلی بهتر و مفیدتر از کلاسان. من که اکثر نرم افزارای طراحی رو اینجوری یاد گرفتم. آره، به نظرم تم بامزه ایه. در مورد حضورم ببینیم خدا چی میخواد عزیز جان. منم چنین فریمی ندارم. تعداد فرم های این نرم افزار زیاد نیست. باز ببنیم اگه تونستم یه چیزه ترکیبی درس میکنم.


فدات بشم عزیزم
ببینیم ایشالله خدا چی بخواد
باشه خیلی ممنون گلم
بهار مامانه برسام
14 مهر 92 20:18
خانمی اول از همه ممنون از لطف و محبت و مهربونیت که واقعا نمیدونم با چه جمله ای میتونم قدر شناس محبت هات باشم
دوم اینکه گلم پس مامان گل شما هم مثل مامی خودم هم جوونه هم خوش برو رو هزارماشالله خدا خفشون کنه اصلا بهشون نمی یومد مامان بزرگ باشن بیشتر بهشون میاد نی نی خودشون باشه
گلم اتفاقا یکی از عکسایی که مامانم پشت به دوربین بود و مواظب برسام بود یکی از دوستا فکر کرده بودن که منم ...چه جالب که منم دقیقا همین اشتباه رو کردم
خدا مامان گلتون رو حفظ کنه و انشاالله همیشه همینطور شاد و جوون و خوشگل بمونن
گلم من عکس خودم رو قبل شما نمیزارم
فکر کردی ما یادمون میره قول قشنگت روما همچنان منتظر رو نمایی از روی ماهت هستیم عزیز دلم
خانوم گل اگه پست رو رمز دار کنم واقعا هر کسی نمیتونه بدون رمز وارد بشه؟؟؟؟
وقتی رمز میل و یاهو رو در میارن رمز اینو نمیتونن در بیارن؟؟؟؟
البته اگرم بزارم با روسری و مانتو میزارم من خیلی هم آدم راحتی هستم ولی نمیدونم چرا تویه نت خیلی با گذاشتن عکس خودم موافق نیستم.....شاید هم طرز فکرم غلط و پوسیدس...نمیدونم ولی به هر حال ما اول منتظر رو نمایی از روی ماه شما هستیم
گل نازم خیلی دوستت دارم و برات از صمیم دل بهترین ها رو آرزو مندم
قربون مهربونات بزار بشم خودم فدات


اره خدا حفظشون کنه این مامانهای مهربون رو
فکر کن مامانم 17 سالش بود که من به دنیا اومدم...ولی الان طفلی از پادرد که امسال عمل کرده خیلی عذاب میکشه....
بااااااااااااااشه عزیزم
اتفاقا منم یه جورایی حساسم ولی خوب رمز میذاریم بهتر از هیچ چی هست
این حرفها رو بگی پشیمون میشم ها!!!!
خدا نکنه عززیزم
فدای مهربونیت
بهار مامانه برسام
14 مهر 92 20:35
گل نازم شما اگه نمیخواید آهن و ..... رو جداگانه بدید همون شربت مولتی ویتامین سندروس رو بدید
مامان من یه روز خودش این مولتی ویتامین رو گرفت چون قبلش من مادر ناوارد برای برسام ویتان گرفته بودم و هر بار به برسام میدام گلاب به روت بالا می آورد و دیگه تا چند ساعت بعدش هم لب به چیزی نمیزد حتی شیر هم نمیخورد واسه همین مامانم خیلی ناراحت بود و یه روز برای برسام با تجویز خودش مولتی ویتامین سندروس رو گرفت من یکی دو بار به برسام دادم دیدم به به چقدر خوب میخوره و اصلا بالا آوردن خبری نیست با دکتر برسام که مطرح کردم گفت مامانت بهترین انتخاب رو کرده چون سندروس هم طعمش فوق العادست هم میزان دوز های مواد مورد نیاز بدن کودکان درش کاملا رعایت شده و فوق العاده عالیه
گلم سندروس رو با خیال راحت به ناز گلاتون بدید خصوصا که نی نی های شما دختر هم هستن و دخملا بیشتر در معرض کمبود آهن و کلسیم قرار دادن و به سلامتی یه روزی هم خودشون میخوان مامان بشن و باید بدن قوی و محکمی داشته باشن
من تا حالا به هر مامانی سندروس رو معرفی کردم همه راضی بودن و تا حالا پیش نیومده چیزی به کسی معرفی کنم که ناراضی بوده باشه
در ضمن سندروس تنها مولتی ویتامینی که همه چی درش کامل موجوده از آهن،کلسیم و انواع ویتامین ها گرفته تا "روی" که در تقویت سیستم ایمنی بدن نقش موثری داره و به رشد مو و ناخن کمک میکنه و متاسفانه بدن انسان قادر به ساخت "روی" نیست و مقدارش در بدن بستگی به میزان "روی" در رژیم غذایی فرد داره
"روی"نقش تنظیمی موثری روی اشتها،کنترل استرس،تقویت حس چشایی و بویایی داره و در رشد و تکامل بدن نقش مهمی ایفا میکنه علاوه بر این "روی"حاوی برخی خواص آنتی اکسیدانی هم هست و به همین دلیل باعث محافظت سلول های بدن در مقابل خطرات ناشی از رادیکال های آزاد هم میشه
"روی"از شب کوری جلوگیری میکنه و خلاصه اینکه "روی" محمترین ماده ی معدنی که باید بدن دریافت کنه و در سندروس هم موجوده
خیلی از مامانا شربت زینک رو میگیرن و فکر میکنن زینک باعث باز شدن اشتهای نی نی هاشون میشه در صورتیکه اشتباه میکنن در شربت زینک"روی" به مقدار کمی موجوده که باعث افزایش اشتهای کودک میشه
البته لازمه بگم که مولتی ویتامین سندروس "زینک" هم داره
در کل بهترین و عالی ترین مولتی ویتامینی کمه به نازگلاتون میتونید بدید "مولتی ویتامین سندروس" هست و طعمش هم شکلاتی که هر نی نی خوشش می یاد
با خرید این شربت برای نی نی هاتون با یک تیر چند نشون میزنید و بدن نی نی هاتون رو حسابی مقاوم میکنید و به رشد بهتر و بیشتر نی نی هاتون کمک میکنید
امیدوارم تونسته باشم خوب و کامل توضیح بدم
مامانی گل ناز دخملمون رو از طرف من ببوسید
ما منتظریما


خییییییییییییییییییلی ممنون از توضیح کاملت گلم
از دو دل بودن نجاتم دادی
آخه اگه بدونی چند تا شربت وقطره امتحان کردم وانداختم دور....!!!
باشه حتما میگیرم خاله ممنون
مامان ماهان
14 مهر 92 22:56
خدا حفظش كنه خيلي نازه


چشاتون نازه عزیز
مامانِ عسل
15 مهر 92 10:12
دیدم که به عرش شور و شوقی بر پاست
برپا گر این بزم شعف ذات خداست

گفتم به خرد چه اتفاق افتاده
گفتا که عروسی علی و زهرا است

سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه مبارک باد




خیلی ممنون از تبریکتون خاله
برا شما هم مبارک وخوش یمن باشه ایشالله
مهسا مامان نورا
15 مهر 92 17:19
روز کودک مبار ک فرشته کوچولو




مرسی از تبریکت خاله جون

برا نورا جونم هم مبارک.ببوسش برا من]<


مامان آرینا موفرفری
16 مهر 92 2:18
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(*)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$

روز جهانی کودک مبارک


فدای شما
برا ارینا جون هم مبارک
مامان محیا
16 مهر 92 11:22
محیاجونی روزت مبارک
منم آپیدم ها با دوتا پست


ممنون عزیز . اومدیم