پرنسس خونمون محیا پرنسس خونمون محیا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

Thanks God for my life

کودکانه های کودک نازم

1392/7/16 9:58
4,695 بازدید
اشتراک گذاری

 اگر تو نبودی

جهان، بی خنده های تو معنا نخواهد داشت. اگر تو نباشی، هیچ بهاری ـ حتی اگر لبریز شکوفه باشد ـ دیدن ندارد.


اگر تو نبودی، باران ها همه دلگیر می شدند و هیچ مادری عاشقانه زیر باران ها، بی چتر لبخند نمی زد. اگر تو نبودی، آسمان با همه حجم آبی اش، در چشم های همیشه خیس هر پدری، دلگیرتر از چهار دیواری کوچکی می شد که به زندانی کوچک بیش نمی ماند.


اگر تو نبودی، شمعدانی های لب پنجره، این گونه زیبا گل نمی کردند و عطر سیب، دیگر معنایی نداشت.


اگر کودک نبود، نه پدر معنا داشت، نه هیچ مادری بهشتی می شد

 

پس روزت مبارک زندگی

 

 

 

کاش میشد:بچگی را زنده کرد
کودکی شد،کودکانه گریه کرد
شعر ” قهر قهر تا قیامت” را سرود
آن قیامت، که دمی بیش نبود
فاصله با کودکی هامان چه کرد ؟
کاش میشد ، بچگانه خنده کرد . . .


 

 

روز کودک را به تو که سادگی و صداقت و صفای وجودت همچون فرشتگان است تبریک میگویم

 

کوچکتر که بودیم ایمانمان بزرگتر بود

              بادبادک میساختیم

                      نمی ترسیدیم باد نباشد ... 

 نازنین محیای من از اینکه کودکانه هایت را در اینجا ثبت میکنم خوشحالم

زیرا که کودکی معصومانه ترین و زیباترین دوره از زندگی ادمی است

که انسان خودش به یاد نمی آورد...!! 

روزتان مبارک فرشته های زمینی

به امید اینکه همه ی کودکان در دنیایی پر از صلح و مهربانی با آرامش زندگی کنن 

 

گاهی دلت از سن و سالت می گیرد

میخواهی کودک باشی

کودکی به هر بهانه ای به آغوش غمخواری پناه می برد

و آسوده اشک می ریزد

بزرگ که باشی

باید بغض های زیادی را بی صدا دفن کنی ...

 

 آهنگ روز کودک کادوی محیا بانوبه دوستاش در ادامه مطلب

 

 اینم یه کادو از محیا خانوم  به همه ی بچه های گل نی نی وبلاگی

 

آهنگ تبریک روز کودک

 

برای دانلود روی عکس زیر کلیک کنید

آهنگ روز کودک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (46)

مانی محیا
16 مهر 92 12:58
خص
بهار مامانه برسام
16 مهر 92 14:32
کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود، ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ، ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم

روز کودک مبارک
محیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــا عسلی روزت مبارک خوشمل خاله


ممنون بهار جون
الناز مامان طاها
16 مهر 92 14:36
سلام فرشته لب غنچه خاله روزت مبارک عزیزم
نوشته هات خیلی زیبا بود الهام جان


قربونت عزیزم لطف داری
مامان آرینا موفرفری
16 مهر 92 14:53
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(*)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$

روز جهانی کودک مبارک


ممنوووووووووون
الی مامان آنیل
16 مهر 92 15:03
محیا جوووووووووووووووووووونی روزت مبارک


مرررررسی
مامانی کسرا
16 مهر 92 16:47
روز کودک بر قشنگترین کودک دنیااااااااااا مبارک


چه جمله ی قشنگی
مرسی خاله
امیرحسین کوچولو نفس ما
16 مهر 92 17:12
روز ناز کودک است
روز سرمستی و ساز کودک است
کودک است آیینه ی دل را صفا
کودک است محصولی از عشق و وفا
روز کودک محیا بانو مبارک.
عزیزم خیلی زیبا نوشتی و ممنون که به یاد امیرحسین منم بودی.


فدات عزیزم
وظیفه بود
مامان روشا
16 مهر 92 18:08
فرشته کوچولوی نازنین روزت مبارک
از خدا ممنونیم که شما رو هدیه داد به ما...


خیلی ممنون
چه قدر خوب که مهربونی این روزها همه جا جریان دارد...
الهام مامان یسنا
16 مهر 92 18:28
اگر کودک نبود ، نه پدر معنا داشت ، نه هیچ مادری بهشتی می شد .
روز کودک مبارک . . .
محیا خوشگلم روزت مبارک نازدختر


ممنووووووووووووووووونم الهام جون
الهام مامان علیرضا
16 مهر 92 18:44
فدای این دخملی ناز با این عکس های هنری نازش

روزت مبارک محیا جونم
مامانی بسیار زیبا نوشتی



مرسی خاله
لطف داری
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
16 مهر 92 19:56
نازنینم روزت مبارک امیدوارم کودک درونت همیشه زنده باشه و لبت خندون باشه عشق من



قابل نداره

http://www.niniweblog.com/upl/iliyaboy/13812493221.jpg




دعای خیلی خوبی کردی نازنین ممنونم
ولی این آدرس رو باز نکرد!!!!چی بود ؟؟؟؟


زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
16 مهر 92 19:59
عزیزم رو عکس که برای دانلود اهنگ گذاشتی نمیشه کلیک کرد چراااا


ا!!!!! راست میگی؟؟؟؟ الان چک میکنم
مامان ماهان
16 مهر 92 23:23
روز کودک است . کاش کودک بودم ! در بستر تنهاییام ، کـسی لالایی کودکانه می خواند برایم
دخمل زيبا روزت مباركه گلم


برا شما هم مبارک عزیز
ممنون
مامان بهار
17 مهر 92 14:14
عزیزم روزت مبارک جوجو


خیلی ممنون
مامان نرگس
17 مهر 92 17:36
روزت مبارک محیا جونم


مرسی خاله نرگس
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
17 مهر 92 20:31
http://www.niniweblog.com/upl/iliya2/13813361432.jpg



دوباره امتحان کن



تایید نکن




چرا اونوقت؟؟؟؟!!!!
عزیزم بعد یه هفته تاییدکردم دلم نیومد تو اینباکس بمونه<


مامان محیا
17 مهر 92 22:08
الهام جون تو باید عکاس میشدی از هر فرصتی استفاده کردی برای عکس گرفتن محیاجونی .عکسای خوبی میگیری یا دوربینتون از اون خوباست یا عکاس حرفه ای هستی بدو بگو کدوماش درسته


وای یکی برا من هندونه بیاره!!!][
ممنون از تعریفت
نه بابا حرفه ای نیست از همون معمولی هاست
ازاده
18 مهر 92 9:44
سلام مامان الهام افرین به خلاقیتت وب خیلی خوبی دارین در ضمن عکسای این محیا خانومه که وبلاگ رو خوشگلتر کرده ببخشید میتونم بپرسم مدل دوربینتون چیه چون عکسات خیلی خوب در میان؟


قربونت عزیزم ممنون از تعریفت
خواهش میکنم
اگه تبلیغ نشه sony
اگه جزییات بخوای نگاه میکنم بهت میگم...
مامان امین
18 مهر 92 16:54
محیا جیگر روزت مبارک البته با تاخیر..
امیدوارم سالیان سال زیر سایه مامان وبابا موفق زندگی کنی و این روزو با نی نی های خودت جشن بگیری.


چه آرزوهای قشنگی ممنون مهدیه جون
مهسا مامان نورا
18 مهر 92 17:59
محیا جونیی خوشمل روزت مبارک


ممنوووووووووووووووووووووون
مهسا مامان نورا
18 مهر 92 18:02
نه بابا الهامی آخرشی چه اهنگ توپی


فدات عزیز
جدی خوشت اومده؟؟؟ خوشحالم
مامان ماهان
18 مهر 92 21:02
محيا جونم می دونی فرق تو با انار چیه ؟
انار هزار دونس ولی تو یه دونه ای !
خوشگلم



وای چه نظر متفاوتی
مرسی خاله
ازاده
18 مهر 92 22:24
اگه زحمت نباشه کل جزییاتشو بهم بگو میخوام یکی بخرم




با کمال میل




< w630 cyber shot -16.1 mega pixels
ازاده
18 مهر 92 22:27
من خودم یه هندی کم سونی دارم ولی میخوام یکی فقط دوربین عکاسی بخرم برای اون نیاز به جزییاتش دارمممنونم




خواهش میکنم

ما عید نوروز گرفتیم 430تومان الان نمیدونم چنده؟ به منم بگو اگه پرسیدی!


بهار مامانه برسام
19 مهر 92 5:54
جون دلم هزارماشالله به این ناناس دخملی
هزارماشالله این لباس چقدر بهش میاد
جونم چقدر خوردنی شده
خدا حفظش کنه عسل خانوم خوردنی ما رو
مامانی گل کم پیدایی
امیدوارم هر جا که هستی خوش باشی و مشغولیتت به سلامتی؛به خوشی و گردش و مهمونی یا مهمون داری باشه عزیز دلم


فدات بشم بهارم
نه بابا خونه ام ولی مگه این شیطون میذاره وبلاگ گردی کنم ...همین به زور میام برای تایید جوابها
چشم ببخشید الان یه سر میام
ازاده
19 مهر 92 10:31
چشم حتما
ازاده
19 مهر 92 10:52
ببخش ولی با جزییاتی که داده بودی هر چه قدر سرچ کردم چیزی نیاورد مطمعنی که دقیقشو دادی؟

وای اشتب کردم اون مال استانداردش بود!!!!
w630مدلشه
عجب مامان بی سوادی!!!!!!!!!
ازاده
19 مهر 92 11:41



حالا دیگه بهم نیشخند میزنی؟ باشه!
راستی شما مامان نیستی هنوز؟
آدرسی مادرسی چیزی حرفی از خودت...!!!!؟
ازاده
19 مهر 92 11:49
یه زحمت اگه امکانش باشه این دفعه که از محیا گلی عکس میگیرین یک عکسی رو تو روشنای کمتر مثلا شب که تنها یه چراغ روشن باشه بگیرین ببخشید فقط میخوام همه جوانبش رو در نظر بگیرم تا ببینم اون موقع چه جوری در میاد یکی هم در نور چراغ تا بینم کیفیتش رو در اون موقع


اتفاقا یه همچین عکسی انداختم ولی نه از محیا...

توی گوگل کنار وبلاگ محیا بنویس پست بهشت در خانه ی ما

توی ادامه مطلب اون پست از گیلاسهای آشپزخونه ام دوتا عکس انداختم یکی شب زیر نور چراغ و یکی در ظلمات کامل!!!

امیدوارم به دردت بخوره

پیداش کردی؟

مامان آوا
19 مهر 92 19:22
سلام مامان خانمی
خوبی؟چ خبرا کجایید خیلی کم پیداین
دلمون واستون تنگیده شده


علیک سلام عزیز دلم
جایی نیستیم والا . فقط دنبال محیا گلی تو خونه گشت وگذار میکنیم!!!
ازاده
20 مهر 92 10:00
ممنونم دیدم خیلی زحمت شد براتون نه هنوز من مامان نشدم




خواهش میکنم عوضش از این به بعد توی هر پست محیابانو میای نظر میدی و از خجالتم در میای .هه هه هه

ایشالله که یه روز این حس خوب و تجربه میکنی عزیزم


ازاده
20 مهر 92 10:18
چشم همین کار رو میکنم محیا رو از طرف من ببوسش
مامان آرتین
20 مهر 92 10:23
عزیزم روزت مبارک البته ببخشید با تاخیر اومدم به وبلاگتون


ممنون خاله!!!!!!!!!!!!
په کجا بودی چشممون به در مونده بود!!!
بابای یسری جان
20 مهر 92 15:10
با سلام
قبل از هرچیز می خواهم عذر خواهی ام را من باب دیر آمدنم به این وبلاگ ( که رنگ و بویی متفاوت دارد ) پذیرا باشید .
مدت زمان زیادی را در وبلاگ محیا جان بودم ، لذت بردم از نوشته و بخصوص تصاویری که از دحتر گلمان گذاشته اید.
هر کدام قابل احترام و شایسته نظر گذاشتن بودن که همه را در این جا خلاصه می کنم که الحق و الانصاف دختر زیبا و با نمکی دارید ، خدا نگهدارش باشد. به یک نتیجه هم رسیدم که دخترها اکثر شبیه پدرانشان هستند و این مورد در خصوص محیا جان هم صادق است .
برای دختر و پدری که عاشقانه همدیگر را دوست دارند و مادری که برای هر دو نفر آنها زحمت می کشد .



سلام
ممنونم قدم رنجه فرمودید
ایندفعه عذرخواهیتون قبوله ولی به شرطی که دیگه ما رو از یاد نبرید و زود زود بیاین پیشمون!!!
مرسی از تعریف هاتون
جدی شبیه باباشه؟؟؟من فکر میکردم شبیه خودمه!!!
بهار مامانه برسام
23 مهر 92 0:56
خانم گل مهربون یه مدتیه کم پیدایی...
منو ببخش که یه کم کمتر میام پیشتون به خدا درگیریم خیلی زیاد شده یه پام دکتره یه پام خونه فقط حدود 5 ساعت و نیم تویه راهم رفت و برگشت تازه با آژانس میرم انقدر طول میکشه اگه بخوام عادی برم فکر کنم 4ساعت تویه راه رفتم 4ساعت تویه راه برگشت واسه همین مجبورم با آژانس برم و بیام ولی بازم خیلی از وقتم درگیر کار دندونپزشکیم میشه و تا میامم خونه آقا برسام دیگه نمیزاره بیام نت وقتی هم میام انقدر لطف و مهربونی ها زیاده که از یه طرف دلم نمی یاد بی جواب بمونن از یه طرف هم جواب دادن به اینهمه مهربونی زمان میبره
گل نازم ممنون از محبتت که همیشه به ما لطف داری انشاالله یه کم که سرم خلوت تر بشه حسابی محبت شما و دوستای دیگه رو جبران میکنم
خودت که میدونی من پاش بیفته رکورد میزنم
قربونت ، مرسی از لطفت عزیزم کم بونای این روزای منو به بزرگی و زیادی خودت ببخشش به قول معروف کم ما رو به زیاد خودت ببخش گلم
محیا عسل مون رو از طرف من بوس بوسیش کن ناناس خوشملی دلبر رو،عزیزمه این عسل دخملی


سلام بهارم
اره مگه محیا گلی میذاره بیام نت؟
واسه چی؟؟؟نگران شدم خدا بد نده!!!
خواهش میکنم عزیزم خودت بزرگواری
منتظر رکورد زنیت هستم عزیزم
مامان نرگس
23 مهر 92 11:41
الهام جون اون عکسی که پست اولی گذاشتی محیا جونو با روسری خیلی دوست دارم.


منم یه روسری شبیه این روسری دارم که واسه بچگیهامه. نگهش داشتم و خیلی دوسش دارم.


گذاشتم دخترم انشاله به دنیا بیاد براش مثل محیا جون با اون روسری عکس بگیرم..







ایشالله عزیزم
بی صیرانه منتظر عکسهای نابه خانم گل هستیم.


راستی اسم نی نی مون چی شد؟








مامان ایلیا
23 مهر 92 11:55
دخمل ناز و گل گلی
دخترک تپل و گلی
روزت مبارک عزیزم چه عکسای قشنگی ایشالله صد ساله بشی


ممنون خاله
الناز مامان طاها
23 مهر 92 12:18
خصوصی داری گلم
مامان آوا
23 مهر 92 13:45
سلام خاله جون
خوبی خانوم گل
محیا جونم چطوره یه چندتا عکس از آوا گرفتم اگه تونستی بیا ببین


سلام شکر خدا خوبیم ممنون
چشم عزیزم حتما
بهار مامانه برسام
23 مهر 92 15:25
خانوم گلم سلام
خوشگلم معموله که بهم حسودی هم میشه وقتی دوستای گل و ماهی مثل شما دارم باید هم بهم حسودی بشه و طرف دق کنه از اینکه دور من شما مهربونا هستید ولی اون داره تویه انزوای نفرا انگیز خودش میپوسه
هر چند که من از صمیم قلب براش دعا میکنم که خدا شفاش بده ولی بعید میدونم این و امثال این خوب شدنی باشن
گلم ممنون که با محبتت باعث دلگرمیم میشی
وقتی شما مهربونا رو دارم چه باک از تیر حسود کژ اندیش
من پشتم به شما مهربونا گرمه و دلم به شما خوشه
آدم وقتی تکیه به کوه داره از یه تیکه کلوخ که هراسی به خودش راه نمیده
گلم محیا عسلمون رو بوس بوسی کن ناز نازی خوشمله رو
ما منتظر عکس جدید از دخملی هستیم و همچنان منتظر وعده ی شما
من از شما میپرسم آیا به قولت عمل میکنی؟


خیلی تعجب برانگیزه که از کمک کردن به کسی ناراحت بشه!!!
اره گلم بی خیالش ...
چشم حتما فردا نه ! پس فردا انشالله عکسهای عید قربان رو میذارم
در مورد قول هم با اجازه ی بزرگترها بلهههههههه!!!!
خاله الهام
23 مهر 92 17:45
عید قربان به حقیقـت ز خداوند کریم
آفتابی به شب ظلمت انسان آمد
جمله دلهاچو کویری ست پر از فصل عطش
بر کویـر دل ما ، نعمت باران آمد . . .
عيد قربان مبارك


خیلی ممنونم الهام جون
عید شما هم مبارک
الناز مامان طاها
23 مهر 92 19:05
كي گفته دست شما نمك نداره اصلا شما خود نمكدونياينكه به ما سر ميزني باعث افتخار ماستدلمون واسه دخملي تنگ شده يه چند تا عكس ازش بذارما هنوز قولتو يادمونه هاااااااا(رونمايي از چهره مامان الهام)عيدتونم مبارك،


جددددی؟ باااااااااشه!!!
ممنون عزیز
بله حتما در این پست رونمایی خواهد شد!!
عید شما هم مبارک
بهار مامانه برسام
23 مهر 92 19:57
خانمی....کامنت هات رو چک کردی؟؟؟؟؟
من یه کامنت تقریبا یه صفحه ای برات داده بودم و کلی بهت توضیح داده بودم در مورد سندروس و در آخر هم بهت پیشنهاد داده بودم حتما واسه ی دخملی تهیه کنی و بهش بدی چون سندروس از تمام شربت های مولتی ویتامین موجود بهتره و ترکیباتش کاملتره بقیه ی شربت های مولتی ویتامین هر کدوم رو که ببینی یکی دو تا از ترکیبات موجود در سندروس رو ندارن یکی کلسیم نداره اون یکی "روی" نداره یکی دیگه زینک نداره یکی دیگه آهن نداره ...خلاصه گلم هر کدوم از این شربت های مولتی ویتامین یه نقص قابل توجهی دارن ولی سندروس هم ترکیباتش کامل ترینه هم مقادیر مورد نیاز بدن کودک در اون رعایت شده فقط باید به مقدار مورد نیاز به نازگلت شربت بدی چون اگه بیشتر بهش بدی به بدنش بار اضافی تحمیل میشه و خدایی نکرده براش ضرر داره ولی اگر مقداری که باید بهش بدی رو رعایت کنی نتایج مثبت مصرف این شربت رو به یک ماه نرسیده میبینی
تویه پیج پرسش و پاسخ نگاه کنی چند وقت پیش هیچ کدوم از مامانای گل این شربت رو نمیشناختن و وقتی بهشون پیشنهاد میدادم دو دل بودن که تهیه کنن یا نه ولی الان بری نگاه کنی خدا رو شکر از هر ده نفر هفت تا هشت نفر دارن به فسقلی هاشون از این شربت میدن و راضی هم هستن حتی خیلی هاشون گفتن که نی نی هاشون در مدت یک ماه هم بدنشون قوی شده هم وزن گرفتن مثلا یکی از مامانای گل گفته بود نی نی جونش در یک ماه نزدیک به دو کیلو وزن گرفته بود و این یعنی همون نتیجه ی عالی و مثبتی که من میگم
این شربت هم مولتی ویتامینه هم به دلیل وجود "روی" اشتهای نی نی جونیا رو بیشتر میکنه و باعث میشه بهتر غذا نوش جان کنن و هیچ کدوم از مولتی ویتامین های موجود این خاصیت رو ندارن و اغلب به دلیل مزه ی ناجوری که دارن باعث میشن نی نی جونیا تا چند ساعت بعد از مصرف لب به چیزی نزنن من اول به برسامم ویتان میدادم که خیلی هم تعریفش رو شنیده بودم ولی هر بار که به طفلکی برسامم میدادم گلاب به روت بالا می آورد و تا دو سه ساعت بعدش لب به هیچی نمیزد ولی خدا رو شکر تا حالا سابقه نداشته سندروس حالش رو بد کنه چون فوق العاده خوش خوراکه البته من همیشه لیوان آب برسام رو آماده میزارم و شربت رو که بهش میدم بعدش یه کم هم آب بهش میدم طعم شربت شکلاتیه و حتی اگر آب هم به نی نی جونیا ندیم مشکلی پیش نمی یاد ولی من طبق عادت دیگه هر بار به برسامم آب میدم تا یه وقت بدش نیاد چون برسام زیاد با شکلات میونه ی خوبی نداره و از مزه ی شکلات خیلی خوشش نمی یاد
گلم خواستی یه پست هم دارم که تویه اون مختصری در مورد سندروس گفتم و اتفاقا اونجا به یکی از مامانا که پسرش کم خونی داشت توصیه کردم تهیه کنه و چون تویه شهرشون سندروس پیدا نمیشد یکی از مامانای گل دیگه بهم گفت که سانستول رو بهش معرفی کنم چون همه جا پیدا میشه ولی چون سانستول ترکیباتش مثل سندروس کامل نبود اون مامانی که مشکل داشت برای تهیه ی سندروس ترجیح داد صبر کنه تا یکی از اقوامش از تهران براش سندروس رو بفرسته
گلم من چون خودم دو نوع مولتی ویتامین مختلف رو استفاده کردم و نتیجه ای کاملا متفاوت دیدم بهت فقط و فقط سندروس رو پیشنهاد میدم چون واقعا بهترین گزینه ای که میتونی برای نازگلت انتخاب و تهیه کنی همینه
گل نازم امیدوارم تونسته باشم کامل توضیح بدم البته فکر کنم کامنت قبلی که دادم طولانی تر بود چون اون موقع برسام لالا بود ولی الانم فکر نکنم چیزی رو جا انداخته باشم
گلم این آدرس اون پستیه که توش سندروس رو معرفی کردم :
http://barsame_maman.niniweblog.com/post199.php
خانمی امیدوارم بتونی بهترین انتخاب رو برای بهترین نی نی دنیا بکنی
روی ماه محیا ناناسی رو از طرف من ببوس
از خودت هم خیلی خیلی ممنونم که به ما سر میزنی و عید رو هم بهت تبریک میگم
شبت خوش نازگلم


وای خیلی ممنون گل همیشه بهار
راستی میدونستی من توی مدرسه و فامیل به همه میگفتم منو بهار صدا کنین ؟ چون از اسم بهار خیلی خوشم میاد ولی هیشکی گوش نداد!!
آخه خودم هم تولدم 12 اردیبهشت هست وبهاری ام
گفته بودم اسم دخترم رو میذارم که اونم زمستون به دنیا اومد ونشد بذارم...
عزیزم برا من کامنتی با این موضوعات نیومده!!!!!!!!!!!و الا حتما تایید میکردم ببخشید که برات دوباره کاری شد
مرسی از توضیح کاملت
عیدتون مبارک امیدوارم بهتون خوش بگذره
مامان محیا
24 مهر 92 1:54
الهام جون عیدتون مبارکاگه وقت کردی بیا پیشمون


مرسی عزیز
چشم فردا خدمت میرسیم
مامان نرگس
25 مهر 92 16:40
الهام جون فعلا که روی فروزان مکث کردیم. تا ببینیم بازم تغییر میکنه یا نه!!!!!!!
میگم تا دختر طلا نیاد اسمش نمیاد


خیلی قشنگه
آره همینجوره
ما تا لحظه ی آخر میگفتیم
نیل سو
ال آی
السای
دلآرام
ولی اخرش دلم نیومد از کتاب قران نباشه و گذاشتیم محیاکه بیشتر از صوت صداش و معنی اش که زندگی هست خوشمون اومد

و
سارا
29 مهر 92 21:53
سلام الهام جووووووون! کم کار شدی هااااا ما پست می خوایم یالا! بوس بوس


برو بابا اعصاب معصاب نداااااریم
تو که اصلا کامنت مامنت نذاشتی ونمیای
خلاصه بگم تمومت کنم: باهات قهرم