پرنسس خونمون محیا پرنسس خونمون محیا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

Thanks God for my life

تواد 8سالگی فاطمه جون همزمان با تولد 8ماهگی محیا جونم

1392/6/3 19:53
1,239 بازدید
اشتراک گذاری

 

میگن امروز بزن وبکوب اساسی واسه تولد  دخترعمو داریم بذار قبل رفتن بدنم رو  ورزیده کنم آخه مامانم گفته بایدمواظب اندامم باشم

 

 

 

 

فاطمه جون تولدت مبارک باربی خوشگل

 

 

اینم از تولد دختر عموی مامانی و  علیسان گل وبلبل خودم(پسر دخترعمو)

 کلاهم بهم میاد؟؟؟

 

مهدی توپولو که عروسکت رو گرفته ونمیده!!! آخه پسر رو چه به عروسک بازی!!!ابرو

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

محیا2بهمن
3 شهریور 92 14:57
محیاجون تو که اینقدر خوش فرمی نیاز به ورزش نداری قربونت برم
راستی خاله نگفتی فاطمه جون چه نسبتی با محیا داره؟


وای اره ببخشید دختر عموی مامانی
الناز
3 شهریور 92 15:48
ایییی جانم خوشگلم که مثل ماه شدی
کی شه کلاه تولد 1سالگی خودتو بزاری سرت


قربونت خاله
مهسا مامان نورا
3 شهریور 92 16:51
8 ماهگیت مبارک ناز دختر پرنسس ناز تولد شما هم مبارک وای چرا همه مهدی ا تپلن ماشاله واسه هر 3 اسفند دود کنین پسر خاله من هم اسمش مهدیِ کوچیک که بود خیلی کپلی بود هههههههههه


مرسی خاله.آره ماشالله خیلی خپله.فقط 4 روز از محیا بزرگتره
مامان حلما
3 شهریور 92 17:49
بابا تو که اندامت رو فرمه عزیزم .
قربون محیا جون ورزشکار برم من. تو پست قبلی کشتی کار میکردی الآن بدنسازی؟
خدا به خیر بگردونه پست بعدی حتما میخوای بوکس کار کنی .
مامانی محیا از طرف من لپ گلی رو ببوسش


مامان حلما جون نظرهات خیلی بامزه و جالبه.اره خدا بخیر بگذرونه
شیما مامان شاهین کوچولو
4 شهریور 92 13:38
8 ماهگیت مبارک عزیز دلم خیلی نازی محیا جونم لباستم مثل خودت خوشگله




ممنون خاله.چشات خوشگله
کاش آدرست رو میذاشتی عزیزم

سارا
4 شهریور 92 13:52
سلام الهام تو این عکسا چقد قیافه محیا متفاوت افتاده هر روز این دختر نازت خوشگل تر میشه چقدم بانمک و شیطون شده هزار ماشا...! الهام دلم خیلی واسه خودت تنگ شده تو عکسا همش چشام دنباله خودته ولی حیف که نمیشه!!!!!!!!!!!!!!!


اره سارا جون انگار که این بچه ها هر روز پوست اندازی میکنن!!!هر دفعه یه شکلی میشه!
عزیزم اگه خیلی دوست داری عکس خودمو با محیا واست میفرستم
مامان ستیانفس
4 شهریور 92 16:04
ای جوووووونم

چقدر نازی تو جیگر

آره مامانی محیاجون شبیه ستیای منه

شرمنده دیر آدرس وبتون رو پیداکردمخوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم

من شمارو لینک کردم




به ناز ی ستیا جون میرسه؟

آره یه جورایی شبیه هم هستن

باشه با کمال میل لینک میشین
ولی آدرست رو نذاشتی عزیز چرا؟؟؟


عکس فرش
5 شهریور 92 11:15
تنها خاطره است که میماند.... با سلام خدمت مامان و بابای گرامی... آیا دوست دارید عکس فرزند خود را به تابلو فرش تبدیل کنید... دوست دارید آن را به قالیچه تبدیل کنید.. با ما تماس بگیرید... 09137290912 03614456265
فاطمه
6 شهریور 92 10:44
سلام دختر عمو خيلي ممنون.راستي سبز خيلي به محيا كوچولو مياد.از طرف من محكم بغلش كن


خواهش میکنم گلم.ایشالاه تولد 120سالگیت
ممنون
نگار
6 شهریور 92 21:33
ماشا الله چه دختر ورزش کاری شده هشت ماهگی اش هم مبارک باشه
ببوسش


قربونت عزیز.نیستی خانومی کم پیدایی!
فدات
پروانه
7 شهریور 92 0:22
هشت ماهگی محیا جونم مبارک بوسش کن از طرفم

فدات گلم
الهام مامان علیرضا
7 شهریور 92 10:25
کلاه خیلی بهت میاد محیا جونم

مامانی خصوصی رو چک کنید لطفا



مرسی.باشه چشم
سارا
7 شهریور 92 20:59
قرار بود واسه من عکس بفرستین؟


هنوز وقت نکردم بندام عزیز!!!
میم مثه محیا
8 شهریور 92 15:39
السلااااااااااااااااااااااااااااام علیک

خوبی خاله؟خوبی الهام گلی؟
دلم واستون تنگیده بود
جدی میگماااا بی تعارف

من خوبم و در شرف آپیدن .... شاید شب

آخه محیاگلی مگه میشه چیزی بپوشی و بهت نیاد؟بازم سرت کلاه گذاشتن؟

تولدش مبارک باشه
انشالله همیشه ب جشن و شادی


وای کجایین پس فاطمه جون.نگرانتون بودیم.مشگل حل شد ایشالاه؟؟؟
مثل همیشهممنون از حسن نظرت.
محیا جونی خوبه؟...؟...؟
الناز مامان طاها
9 شهریور 92 0:35
سلام عزيزم،ممنون از اينكه به ما سر زدين. اين پكيج باما خيلي خوبه،ولي خوب نبايد بهش فشار بياري واسه ياد گيري،تو پكيجش يه cdداره كه واسه الان محيا جونم خيلي خوبه اگه كارتهاشو دوست نداشت cd رو واسش بزار ببينه،حتي اگه داره بازي ميكنه و حواسش جاي ديگه است شما بزار cdبخونه حتم دارم خيلي زود همشو ياد ميگيره و اون وقت كارتها رو هم به راحتي نشون ميدهمعلومه اين دخمل عسلم باهوشه

مرسی از راهنماییت عزیزم.باشه حتما براش تهییه میکنم

نیر مامان ارین
9 شهریور 92 0:42
ماشالله به گل دخترت چقدرم لباسش بهش میاد
عزیزم من اهل ارومیه هستم


ممنون خاله. ااااه! من دوران دانشجویی ییه سال ارومیه بودم شهر با صفایی یه.دلم برای لواشک های بند تنگ شد!!!
حی ک آدرس نذاشتی!!!!؟؟؟؟