پرنسس خونمون محیا پرنسس خونمون محیا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

Thanks God for my life

این روزهای عروسک شیطون بلا

1392/5/29 11:20
1,014 بازدید
اشتراک گذاری

 

وای محیا ماشالله خیلی شیطون شدی...سینه خیز که میری میخوای به همه چی دست بزنی.همه چی رو لمس کنی.ولی بدی اش اینه که هر چی پیدا میکنی مستقیم میره دهنت! واسه همین باید همش چشمم بهت باشه.تا چیز کوچولویی رو نذاری دهنت

و حتما باید هر چیز تازه ای که کشف میکنی مزه مزه کنی حتی مبل !!!!

 

 

محیا : مامانی بذارم ببینم مبل چه مزه ایه؟؟؟خنده

 

 

 

 

ناراحتبد مزه بود خوشم نیومد! دهنم مور مور شد

 

 

 

روی زمین گریه میکنی که بیای بغلم ...بلندت میکنم گریه میکنی که بری پایین

وقتی خیلی کوچولو بودی فقط چهار تا چیز میخواستی

شیر

خواب

پوشک تازه

آروغ زدن

که قشنگ منظورت رو میفهمیدیم .اخه از همون اوایل سی دی زبان نوزادان رو تهیه کرده بودم وخیلی خیلی به دردم خورد

اما الان ماشالله خواسته هات انگشت شمار نیست

ولی بیشترش رو متوجه میشم.

مخصوصا وقتی مدام میگی اپ اپ اپ البته گاهی هم همین جور دکمه ی ریپیت ات گیر میکنه وتشنه باشی نباشی خوشت میاد و بازم میگی آپ آپ آپ ....

تازه پاهات رو هم با دستهات میگیری و میگی پاپاپاپاپا

نمیدونم واقعا منظورت پاهاته یا همینجوری شانسی در اومده! درسته هر وقت پاهاتو ماساژ میدم میگم پا ! ولی زود نیست که تکرار رو شروع کنی قربونت اون هوشت برم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ماچ

عصر هم که میشه حوصله ات سر میره وگریه! مخصوصا اگه بابایی هم خونه نباشه 

از اسباب بازیهات زود خسته میشی و دنبال چیزهای تازه میگردی که سرگرمت کنه

خلاصه با شیطنت های شما نمیدونم کی عصر میشه ؟! گاهی اصلا نمیتونم به کارهام برسم و میبینم شب شده ومن هنوز سرگرم تو.که آخر شب هم دیگه از خستگی غش میکنم بس که با شما وروجک سر وکله میزنم...

تو هم شدی اسباب بازی من! ولی با این فرق که من مثل شما زودی ازش سیر نمیشمقلب

از حموم کردن واب بازی خیلی خوشت میاد.برعکس اون اوایل که با مادربزرگهات حموم میکردی واز آب میترسیدی وگریه! همینم بهم انگیزه داد که تقریبا از سه ماهگیت خودم حمومت کنم تا نذارم گریه کنی.و موفق هم شدم چون اونقدر همینجوری رفتیم دوتایی توی حموم نشستیم وبه صدای آب گوش دادیم که ترست ریخت...

همیشه هم مثل خودم بعد حموم قشنگ خوابت میادنیشخند

 

 

 

وقتی بعد حموم تمیز و خواب آلویی  خیلی جیگر میشی

موهاتم خودم کوتاه کردم خیلی بلند شده بود  و توی گرما اذیت میشدی

ببین چه خوردنی شدیقلبماچ

 

 

 

I LOVE YOU NiNi Weblog

 

غذا خوردنت رو هم که دیگه نگو...نیشخند

فقط باید روی روروئک ات بشینی که سرت گرم شه ودهنت رو باز کنی تا غذا بهت بدم والا همچین دهنت رو محکم میبندی که زورم بهت نمیرسه!!!

 

اینجا هم فکر کنم توی آخرین قاشق سرت خلوت شد ومتوجه شدی که مزه ی سوپ رو دوست نداری!

محیا: مامان سرم شلوغ بود سو استفاده کردی ها !

 این چی بود دادی خوردم ؟؟زبانقهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

maman taraneh
29 مرداد 92 18:36
بیا پیشمون باعث افتخاره


آخه آدرس نذاشتی که قربونت برم!!!!!!
مامان محیا
29 مرداد 92 19:38
گل درومداز حموم سنبل درومد از حموم....



حالا دست دست !!! شله! دست دست
مامان محیا
29 مرداد 92 19:38
آخه مبل هم خوردن داره


همینو بگو!
مامان محیا
29 مرداد 92 19:40
کاشکی این عکسشو میفرستادید مسابقه ی نی نی شکمو حتما برنده میشد




آره حیف شد!


ایشالاه مسابقه ی دیگه
مامان حلما
29 مرداد 92 20:51
همچین غذا خوردی و داری چشمک میزنی که معلومه دست پخت مامانت خیلی خوشمزه است منم گشنم شد شیطون بلا.


جدی؟؟؟؟؟؟؟
آره سرش که از بازی خلوت شد تازه فهمید سرش کلاه رفته
الناز
30 مرداد 92 1:45
مامانی غذات شور بوده یا بی نمک که دخملی این شکلی شده
خود دخملی که 1000ماشاالله با نمکه
به ما هم سر بزنید


مرسی عزیز.چشم حتما
مهسا مامان نورا
30 مرداد 92 10:54
فدای اون صورت مثل قرص ماهت خاله جون صبر کن تازه اول خواسته هاشون خیلی بیشمارن تازه اول شیرین کاریاشِ عزیزمی خاله چه ناز شدی تو عکسهای حموم راستی مامانی باید روی دکمهplay وسط صفحه مانیتور کلیک کنی یا گوشه اش


آره رفته رفته شیطون تر میشه
قربونت عزیز
مهسا مامان نورا
30 مرداد 92 12:06
ببین عزیزم وسط صفحه ای یه دایره است که علامت play داخلش هست یا گوشه این رو کلیک کنی playپایین فعال میشه و دوباره کلیک کن یه لحظه صبر کنی نشونمیده


عصبی نشو مامان!!!!!!!!!!باز نمیکنه خوب چیکار کنم(گریه)
الناز
30 مرداد 92 12:36
ممنون از اینکه اومدین


خواهش میکنم .
مهسا مامان نورا
30 مرداد 92 19:21
ممنون میشم دوستم شما هم من رو راهنمایی کنی واسه ویرایش عکسها میخواستم ببینم به چه طریق روی عکسهای محیا جونکار کردی و تونستی چند مدل عکس رو در یکی جا بدی ؟ مثل عکسهای همین پست. راستی اگر به مشکلی برخوردی بهم خبر بده
مهسا مامان نورا
30 مرداد 92 19:49
مامانی منتظر جوابتون هستم.
پروانه
30 مرداد 92 22:06
الهی فداش بشم چه خوشگل شده مثل مامانش براش اسپند دود کن.
برام دعا کن 3 شنبه دفاعمه![قلب

فدات غزیز.مرسی
چه خوب.باشه حتما.شما جنگیدن رو بذار کنار فقط دفاع کن(خنده)
مهسا مامان نورا
31 مرداد 92 1:27
ممنونم دوست خوبم امیدوارم به حق بی بی فاطمه زهرا که خدا حاجتت رو بده .نگرا نباش مطمئن باش جواب میگیری . نذر یه سفره کوچولو واسه ابوالفضل العباس کن من هم دعات میکنم عزیزم.




قربون قلب پاکت عزیز




لعیا
2 شهریور 92 11:56
ماشالله چه بزرگ شدی فسقلی خاله
یه بوس از اون لپ هات


ممنون خاله
میم مثه محیا
9 شهریور 92 10:24
خوش بحال محیاگلی چ مامان هنرمندی داره

خیاط،عکاس،آرایشگر،داستان تصویری ساز!! ولی با توجه ب عکس محیاگلی درباره آشپزیت نظری ندارم

حموم کردن اگه باحوصله باشه بچه ها عاشقش میشن.خیلی خوبه ک رابطش با حموم خوب شد



بخورم اون لپای خوردنیه عسل خاله رو ک روز ب روز شیرینتر میشه




بابا شرمنده ام نکن.خجالتم دادی!