پرنسس خونمون محیا پرنسس خونمون محیا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

Thanks God for my life

مسابقه وبلاگی

1392/4/29 10:30
510 بازدید
اشتراک گذاری

مامان محیای میم مثل محیا " منو ب یه مسابقه دعوت کرده.منم با کمال میل ب سوالاتش جواب میدم:البته بعد از ده سال!!!!!!!!!!!

 

برای مشاهده ی جوابها به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

 

 

١-بزرگترین ترس زندگیشما؟زمانی محیا ب من نیاز داشته باشه و من نباشم

 

٢-اگه ٢٤  ساعت نامریی بشی چکار میکردی؟اکه بتونم میرم جاهایی که ندیدم رو میبینم مثل برج ایفل! البته اگه بشه پرواز کرد

 

٣-اگه غول چراغ جادو توانایی برآورده کردن یه آرزوی ٥ الی ١٢ حرفی شمارو داشته باشه اون آرزو چیه؟ظهور امام زمان . میتونه ؟؟؟؟؟اگه نمیتونه عاقبت به خیری و خوشحالی خودمون وکسایی که دوسشون داریم 

 

 ٤-از میان سگ - اسب - گربه - عقاب و پلنگ کدام را دوست داری ؟گربه

 

 ٥-کارتون مورد علاقه دوران کودکی ؟پسرشجاعسبز

 

٦-در پختن چه غذایی تبحر ندارید ؟کوفته و آش .چون همیشه مامانم درست میکنه ومیریم اونجا میخوریم وتا حالا درست نکردماسترسخیال باطل 

٧-اولین واکنش شما موقع عصبانیت ؟ خداییش زیاد آدم عصبی نیستم. محل عصبانیت رو ترک میکنم تا ریخت کسایی که عصبی ام کردن نبینم

 

٨-با مرغ - اورانیوم - دریا و خسته یک جمله بسازین ؟خسته که بشی یه مرغ سخاری بخوری به اندازه ی یه دریا اورانیوم نیرو میگیری

 

٩-دو بیت شعر که خیلی دوستش دارین ؟ 

نمیشه حالا 4 بیت باشه!!!!

 

زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست

هرکسی نغمه ی خود خواند واز صحنه رود

صحنه پیوسته به جاست

خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

 

١٠-اگر بخواهید با تونل زمان فقط یک روز از زندگیتون رو در حال ٰ گذشته و آینده سفر کنید آنروز کدام روز بود؟ کلاس اول تا سوم دبستان!!!آخه من وبابای محیا این سه سال رو تو یمدرسه ی سوره بودیم که یه طرف مدرسه پسرونه بود یه طرف دخترونه و توی زنگ تفریح ها قاطی میشدند!!! ولی چه فایده تازه فهمیدیم .اگه برگردیم چه خوش بگذرونیم 

 

١١-شما چه رنگی هستید و چرا ؟آبی .چون رنگ دریاست و نشانه ی عظمت خدا.منم شاهکار خدا هستم دیگه!

 

١٢-اگر قرار باشه از ایران برید کدوم کشور و برای زندگی انتخاب میکنید ؟ برای مدتی پاریس برای مدتی ژاپن و برای مدتی ترکیه .کلا دوست دارم یه جا نباشم.ولی خداییش هیج جا ایران نمیشه

 

 

١٣-بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیتون ؟اونایی که زیاد منو میخندونه وتا مدتها شارژم میکنهخندهخندهخنده

 

 

١٤-اگه قرار باشه سه نفر از آشناهاتو امشب مهمونی دعوت کنی کیا هستن؟

سه تا از دوستام که با هاشون خوش بگذرونیم .الان اسمهاشونو بگم دعوا میشه آخه زیادن دوست خوب.ولی برای سری اول سارا جونی حتما باید باشه آخه زیاد میخندیم باهم مخصوصا با خاطرات دانشگاه دلخوشی میکنیم

من در میان جمع و دلم جای دیگر است(به یاد استاد ترابفام)تقدیم به سارا

و ریحانه و  مهدیه مامان امین جون .البته تک تک دعوت کنم بیشتر خوش میگذره آخه غریبی نمیکننعینک

 

 ١٥-اگه قرار بود یک کلمه رو از لغتنامه حذف کنید اون چه کلمه ای بود؟ گناه .اون وقت دنیا بهشت میشد

 

١٦-اگه بخوایین کسی رو ملاقات کنین اون کیه؟ملاقات علیرضا آزمندیان که با سی دی های موفقیت اش دوران کنکور رو با موفقیت طی کردم

 

١٧-اسم دیگه برای وبلاگتون انتخاب کنید:آلبوم خاطرات یکی یدونه ام  محیا

 

١٨-خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟پرتقال چون ویتامین ث داره!!!!و درمان بخشه.

١٩-سه خصوصیت بداخلاقی شما؟

زود دلخور شدن- کمی راحت طلب- اعتمادکردن

 

٢٠-کاشکی......؟کاشکی ای جمعه بیاید کاشکی. که وقتی بیاد دیگه کاشکی وجود نداره

 

 طبق رسم این بازی(مسابقه) منم باید سه نفر از دوستامو ب این بازی دعوت کنم واز دوستان گلم مهدیه مامان امین توپولو .مامان بهرادجون و بابای یسری گلی رو به این مسابقه  بدون جایزه دعوت میکنم!!!! 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهدیه
28 تیر 92 20:23
الهام ماشالا به حوصلت. چه ایده جالبی بود. خیلییییییییی متنوع . ببخشید خانمی ما تو مسابقه بی جایزه شرکت نمیکنیم ضمنا حریفام هم خیلی غدرن.


باشه جیگر هر جور راحتی! ولی میتونی سوالها رو کپی کنی
میم مثه محیا
28 تیر 92 23:20
بافتخار الهام خانوم بزن اون کف قشنگه رو..


مرسی ک بالاخره جواب دادی

دیر شد ولی خوب شد
حالا ک اینقدر خوب جواب میدی سرگرمی وبلاگی هم دعوتی

راسی گلی اسم وبلاگو درست نوشتی ولی لینکشو چک کن

خیلی خیلی برام جالب بود ک تو وبابای محیا سه سال توی یه مدرسه بودین....واقعا جالبه

فک کن اگه همون موقع میدونستید قسمت همید چ باحال بود هاااا


آره فکرشو بکن. ..چی میشد!
میم مثه محیا
28 تیر 92 23:26
راسی خیلی عجیبه ماکارونی ک غذای ساده ایه....من هروقت تو آشپزی کم میارم میرم سراغش



سوال یکو با جوابش کپی/پیست کردی؟




نه عزیزم دیدم سوال یک جوابم همونه دیگه دست نزدم جیگر!
ای وای من فکر کردم میگه تبحر دارید!!!!!!!!!!!!!!الان اصلاح میکنم .مرسی

علی
29 تیر 92 21:07
http://www.niniweblog.com/upl/yagot1000/13743381312.jpg?26