پرنسس خونمون محیا پرنسس خونمون محیا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

Thanks God for my life

سرگرمی وبلاگی

1392/4/29 10:31
661 بازدید
اشتراک گذاری

ب دعوت  مامان میم مثل محیا  البته با کمی تاخیر:

اگه روزی از هفته بودم :شنبه

اگه عدد بودم : 6

اگه نوشیدنی بودم :آب پرتقال

اگه ثواب بودم :انفاق

اگه درخت بودم : بید مجنون

اگه میوه بودم :گیلاس قرمز

اگه گل بودم :یاس

اگه آب و هوا بودم :بارونی

اگه رنگ بودم :بنفش

اگه پرنده بودم :پرستو

اگه صدا بودم :صدای آب 

 

اگه فعل بودم :دوست داشتن

اگه ساز بودم : گیتار

اگه بخشی از طبیعت بودم :دریا

اگه یه حس بودم:حس مادرانه ولی این حس رو که هستم. کاس حس خوشحالی هم باشم

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

میم مثه محیا
31 تیر 92 11:21
سلام/صبح بخیر

محیاگلی خوبه؟تبش بهتر شده؟




آره خاله ممنون بهتره ولی همچنان بی حوصله است. فردا هم واکسن پایان 6 ماهگیشه!میشه بذارم برای شنبه که بهت تر شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
3 مرداد 92 16:41
سلام گلم خوبی خوشی
عزیزم من چند روزی نبودم تازه امروز رسیدم
امشب یا فردا شب پست جدیدمو میزارم
ممنونم که بهم سر زدی عزیزم منم با لینک موافقم بهم خبر بده با چه نامی لینکت کنم
و اهل کجایی
منو با نام شیرین تر از عسل لینک کن
ازت یه خواهش هم دارم میشه به ایلیا رای بدی کد 199 ممنون میشم بهم خبرشو بده

باشه حتما عزیزم