پرنسس خونمون محیا پرنسس خونمون محیا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

Thanks God for my life

آتلیه ی تولد پرنسس ام

1393/3/8 12:44
2,784 بازدید
اشتراک گذاری

دوستم نزدیک یه ساله آتلیه زدن با شوهرشون که کارشون حرف نداره وقیمتشم خیییییییییلی مناسبتره....چند روز قبل تولد رفتیم آتلیه شون کلی ازت عکس انداختیم که اون موقع چون اول بهمن موقع امتحاناتش بود گفت نمیتونه واسه روز تولد آمادشون کنه و  واسه عکس بزرگ شاسی برای سرمجلسی مراسم جشن ات هم مجبور شدیم بریم آتلیه ی دیگه که ....که عکسش تو پست آتلیه ی 1 هست

کاش اصرار میکردم وعکس شاسی رو هم سفارش میدادم به همین آتلیه که الان پشیمون نشم از کار آتلیه ی ...غمگین

حالا  جدیدا عکسها آماده شده....بفرمایین تماشای عکسهای آتلیه امیدوار که توی عکسهای پرتره کارشون عالیه...

...

چون دوست جون جونیمه وخییییلی هم دوسش دارم  بهش قول دادم تبلیغش کنم....خندونک

آدرسشون سردروده ...شماره تلفنشم رو عکسها هست

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چه طور بود  خوشتون اومد...؟

اینم از تقویم 93 امسال که دوست گلم بهارجون زحمتشو کشیده و به سلیقه ی خودش عکسهاتو متناسب با هر فصل انتخاب کرده ......دست گلش درد نکنهمحبت

 

 

 

 

 

پسندها (13)

نظرات (44)

مامان ناهیدو علیسان
12 خرداد 93 23:08
وای الهاااااااااااااااااااام عکسا خیلی خوشگلنالبته پرنسسمون ناز تشریف دارن
رفیق تازه
13 خرداد 93 0:55
عزیییییییییییزم شاهه پرنسساس تقویمشم خیلی نازه
مامان زهرا
13 خرداد 93 9:49
به به چه پرنسس ناز و خوشگلی مثل ماه شدی محیاجونم
مامان زهرا
13 خرداد 93 9:50
خصوصی
الناز
13 خرداد 93 11:04
چقدر عکسای خانومی خوشگل شده ماشالله مثل ماه شده دست دوستت هم در نکنه این عکسا از اون شاسی بزرگ خیلی خوب شده بااینکه اونم خوشگله ولی این برای یه افرد تازه کار بهتره از یه عکاس حرفه ای
مامانِ عسل
13 خرداد 93 12:03
به به چه عکس های خوشگلی که پرنسس نازی تقویم هم خیلی خوب شده مبارک باشه تموم روزهاش به خوشی بگذره در مورد کتاب بازی با انگشت ها آره مناسب سن محیا جان هست... حتماً در پست بعدی ازش عکس میزارم به چشم
مريم
13 خرداد 93 16:34
مثل هميشه خوب بودناز شده محيا جون
میم مثه محیا
14 خرداد 93 11:32
ای جاااااااااااان دلم محیای نازنینم اینقده ناز و پرنسسه ک همه جوره عکساش خوشگل میشه الی واقعا محیات خوردنیه هاااا واسش اسفند دود کن هزار ماشالله
میم مثه محیا
14 خرداد 93 11:33
سفر خوش بگذره عزیزم منتظر عکسها و خاطرات خوش سفرتیم
مامان‎ ‎محبوب بابا مجتبي
14 خرداد 93 12:27
salam khale aksa naz shodan karesh ali bod
مامان مهدیه
14 خرداد 93 12:31
به به خیلی خوشگلند. الهام جون خوب شد یادم انداختی این آتلیه رو. آخه چند وقتی بود میخواستم چند تا عکس از امین بندازم اما نمیدونستم کجا ببرمش.اخه ملیکا تکراری شده و مهدی رو هم تو دوست نداشتی. ضمنا من هم با خانم آتلیه امیدوار دوست هستم.
الناز لاله
15 خرداد 93 0:12
راهمون افتاد اومدیم شهرتون حتما میرم از مهیار من عکس بگیره محیا عشق منه فداش بشم کاش مشد بیام شهرتون محیا رو از نزدیک ببینم..
نازی
17 خرداد 93 12:22
عزیزم لینکت کردم
مهسا خانوم
17 خرداد 93 16:21
سلام.چه عکسای قشنگی گرفتی . مممنون میشم من رو هم لینک کنین
رفیق تازه
17 خرداد 93 16:52
واااااااااااییییییییییییی روزی ی بار میام میبینمت جیگر خاله ماشاءالله هزار ماشاءالله ک تو اینقدر ناناسی
مامان فاطمه
19 خرداد 93 18:50
خیلی قشنگ شدن عکسات خوشکلمجیگر منی دیگه محیا خوشکله.. مامانی کجایی؟به ما سر نمی زنی!
مامان فاطمه
19 خرداد 93 18:52
عزیزم رمز پست سفرتون عوض شده؟چرا نمی تونم برم پس؟
مامانی
19 خرداد 93 20:02
سلام.توفیق الهی نصیبتان شده شریف بیارید.منتظرتونیم
مامانی
20 خرداد 93 10:18
سلام خانومی.جزء 12 رو برای شما ثبت کردم ان شاء الله حاجت روا شید التماس دعا
مامان نرگس
21 خرداد 93 11:04
خیلی خوشگل بودن الهام جون...عالی ماشاله محیا بانو خوشگل هم هستو عکسهاشم عالی افتاده... ژستهاشووووووووووو...عکسهای صورتش خیلی قشنگه تقویم هم خیلی خوب شده
مامانی دخمل بلا
21 خرداد 93 23:02
جهت دیدن شش گوشه دلم تاب ندارد , نگهم خواب ندارد , قلمم گوشه ی دفتر , غزل ناب ندارد , همه گویند به انگشت اشاره مگر این عاشق دیوانه دلسوخته ارباب ندارد ؟ تو کجایی ؟ شده ام باز هوایی , چه شود جمعه ی این هفته بیایی ؟ به جمالت… به جلالت… دل ما را بربایی…
کتایون
22 خرداد 93 11:44
وای فدات شم چقد ماه شدی
الهام مامان امیر علی جون
22 خرداد 93 13:36
وای چه دخمله نازی.الهام جون خدا براتون حفظش کنه.خیلی خیلی خوشگله
الهام مامان امیر علی جون
22 خرداد 93 16:24
چه انتظار عجيبي تو بين منتظران هم عزيز من چه غريبي ! عجيب تر آن كه چه آسان نبودنت شده عادت چه بي خيال نشستيم نه كوششي ، نه تلاشی فقط نشسته و گفتيم : خدا كند كه بيايي
مامان ناهید
23 خرداد 93 13:39
منو کشتیچی میخوای از دستمیه روز میام عروسمو میبرم از دست تو راحت شه
مامان ناهید
23 خرداد 93 13:40
خوشگله من ناناز من بوووووووووووووووووووووووووووووس
مامان مهيار (مريم)
24 خرداد 93 2:48
اي جونم ...ماشاالله چه ناز شده قربونش... عزيز دلم مامانش اسفند يادت نرهتولدتم مبارك خوشگلم راستي خصوصيتونم چك كنين بي زحمت
مامانی و بابایی دخمل بلا
24 خرداد 93 14:51
سلام دوست عزیز و مهربونم عیدتوووووووون مبارککککککککک . از وبلاگ زمینه سازان ظهور نیز دیدن کنید و کامنتی برای امام زمانمان ثبت کنید . http://www.yamahdiefateme.blogfa.com
مامان ati
29 خرداد 93 12:57
سلام الهام جون ببخش که با تاخیر میام خیلی شرمنده ...اماهمه عکسا رو دیدم ونوشته هاتو خوندم زیارت قبول باشه تولد عزیزمون هم مبارک باشه دوست داشتی کدت رو بهم بده چون میخوام عکسای تولدش رو ببینم میبوسمتون
ابجی سجا
2 تیر 93 16:38
مامان حلما
2 تیر 93 18:32
سلام عزیزم معلومه محیاجون به این خانومی میخواستی عکسهاش به این قشنگی در نیاد ماشاالله اسپند دونه دونه محیا دخمل نمونه خوشگل و دوست داشتنی مثل گلها می مونه(این شعر از خودم بودا تشویق نمیکنی؟)
مامان الی(الهام)
پاسخ
عاااااااااااااااااااالی
مامانی دخمل بلا
2 تیر 93 21:47
خدای من خداییست که اگر سرش فریاد کشیدم , به جای اینکه با مشت به دهانم بزند , با انگشتان مهربانش نوازشم می کند و می گوید : میدانم جز من کسی نداری !
مامان محیا نازنازی
4 تیر 93 23:48
سلام مامانی،دختر نازی دارین،خدا حفظش کنه،من با اجازت لینکت کردم ببوس محیا جونو،راستی اسم دختر منم محیاست
فدایی محیا
5 تیر 93 15:33
خیلی قشنگ شدن عزیزم
مامان نرگس
5 تیر 93 16:49
سلام الهام جون..معلوم هست کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟ محیا گلی خوبه؟ دلمون برات تنگ شده..... زود باش عکسهای دریای محیا رو واسمون بذار
مامانی و بابایی دخمل بلا
5 تیر 93 20:50
صحبت از گرمای هوا بود که به ماه رمضان رسید ...... * امسال روزه می گیری؟ + اگر خدا بخواهد ... * من هم می گیرم , ولی کدام پزشک این همه سختی را برای بدن تایید می کند؟ + همان که وقتی همه پزشکان جوابت کردند ، برایت معجزه می کند !
اعظم
6 تیر 93 18:39
ماشاا.. به این پرنسس ناز و خوردنی همه عکس ها عالی بودن الهام جون دستشون درد نکنه
محمد
7 تیر 93 0:35
شاید بگذرم از تـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو امـــــــــــــــــــــا حساب لبــــــــــهـــــــــــایــــــــــت از تــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو جداست الکی ست مگر ؟؟؟؟؟ مـــــــــــن از آن لـــــــــــــــــــــــــــــب هــــــــــا دوســــــتـــت دارم شنیـــــــــــده ام
مامان فاطمه
7 تیر 93 16:53
سلام عزیزم کجایین؟هر روز بهتون سر می زنم ولی خبری نیست!!! نگران شدم
مامانی دخمل بلا
8 تیر 93 7:27
سلام دوست خوب و مهربونم ماهی سرشار از برکت و رحمت , و عبادت های پذیرفته شده برایتان آرزومندم ...
خاله نى نى
11 تیر 93 9:08
خوش اومدى الى جوالت نى نى به اين باحالى دارى کاش لوسى ماهم انقد ناز بشه لينکمو اشتباه زدى اينجورى زديش http://http/losy1393.blogfa.com ايننجورى بزنش http://losy1393.blogfa.com/
اعظم
12 تیر 93 13:14
سلام الهام جون کجایین؟ اوضاع روبراهه ؟
ستاره
15 تیر 93 22:38
سلام عزیزم ... بنا به دلایلی وب قبلیمو حذف کردم و وب جدید زدم اگه دوست داشتی با وب جدید سیوم کن و به جای مامان ستاره بنویس ستاره ممنون گلم ...
مامان هادی
23 آذر 93 11:54
سلام دوستم از مطالبتون فهمیدم باید همشهری باشیم.اگه دوست داشتین باهم تبادل لینک کنیم خوشحال میشیم.راستی اگه حدسم درست بوده میشه آدرس آتلیه رو برامون بزاری؟ بوس برای گل دخملت