پرنسس خونمون محیا پرنسس خونمون محیا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

Thanks God for my life

14 امین ماهگردتولد جیگرم کنار سفره ی هفت سین 93

1393/1/2 11:32
3,458 بازدید
اشتراک گذاری

 

بهار ثانیه ثانیه می آید…
و اینجا کسی هست که به اندازه شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد…


دختر نازنینم آرزو دارم

نوروزی که پیش رو داری ،

آغاز روزهایی باشد که آرزو داری ...

2 فروردین چهاردهمین ماهگرد تولدت مبارک

عاشقت مامانی

 

 

خدایا به خاطر بودن فرشته ی پاک کنار هفت سین مان ممنونم

 

 

 

ای اسب خوشبختی بر زندگی مان بتاز...

 

دوعکس بالا..تکمیل شده هفت سین روز 12 فروردین گرفته و به این پست ضمیمه شد  

اینم یه عکس هنری که خودمم تو آینه ی هفت سین قابل رویت هستماز خود راضی

 

  

وسایل هفت سین رو از نوع انگوری خودم با ویترا طراحی کردم...خداییش رنگ وخمیرش خیلی گرون درمیاد ولی ارزش داره...خیلی شیک میشه...

امسال هم رنگ و مدل سفره برای ایام سوگواری فاطمیه هم متناسبه....

بر دشمن و دوست اعتبارش پیداست

در سینه عاشقان مزارش پیداست

نوروز بر سر سفره زهرا هستیم

سالی که نیکوست از بهارش پیداست

 

ماهی آبی رو حال میکنین...چشم

 

ماهی قشنگمون رو بابایی با رنگ سفره هفت سین ست خریده....آفرینتشویق

 

 

و وقتی الهام یک آن ازت غافل شد...کلافه

 

 

و به یمن سال اسب یه پایه ی میزی هم خریدیم !تعجبکه تو سفره جا نمیشد...خنده

 

 

اینم از کادوهایی که برای نی نی های فامیل گرفتیم وخیلی ازشون خوششون اومد...البته 12تا خریده بودم و پخش کردم یادم رفت همشو بچینم دور وبرت و عکس بندازمگریه

 

 

وخانه تکانی اساسی در اتاقت....که عروسک هات به دستور من و توسط بابایی ز سقف

آویزان شدند...بماندکه چقدر سخت بود وبابات همش غر میزد....اوه

ولی شماخیلی حال میکنی باهاشون...مخصوصا وقتی بچرخند...

و درنهایت لباسهای بهار 93 شما با کفش و گل سری که میپوشی خیلی جیگرطلا میشی

یعنی فکر کن چهاربار به خاطر این ست لباسهای. شما رفتم بازارمنصور و زعفرانیه و برگشتم ۰آخه بابایی آخر سال سرش توی  شرکت شلوغ بود تنهایی رفته بودم وشماپیش عزیزجون بودی۰۰یه بار پیرهنت کوچیک بود یه بار کفشت بزرگ بودگریه یه بار هم که با بابایی رفتیم و همچنان دنبال زیرسارافنی هم رنگ هم میگشتم وپیدانکردم خداروشکربرگشتنی گل سری و زیرسارافنی رو شانسی نزدیک خونمون گیرآوردم ۰۰۰مژه

 خلاصه فکرنکن همه چی راحت بود یعنی پدرم دراومد آخه مسیر خیلی دوربود۰۰۰
میگم دوستان  داخل پرانتز ۰۰۰چرا لباس بچه ها از مال بزرگترهاگرونتره آخه?هااااااان??????

آخ

 

 

پارسال اولین هفت سین مان کنار تو...که سال مار بود و بازهم سفره رو خودم با ویترا کار کرده بودم...

یادت باشه که اون مار توی هفت سین رو هم دوماه قبلش بابایی واسه ی ولنتاین بهم کادو داده بود...

و مال مامانی هستش نه مال شماقلب

 

 

سبزه ی پارسال ما...که پارسال دوم  عید دقیقا دوماهه بود.

 

ای کاش که هر لحظه بهاری باشی

هر روز پر از امیدواری باشی

هر 365 روز امسال

سرگرم شمردن هزاری باشی !

 

 

پسندها (2)

نظرات (48)

مامان ستاره
2 فروردین 93 20:26
خیلی قشنگ بود دستت درد نکنه انشاالله سال خیلی خیلی خوبی داشته باشید گلم
مامان الی(الهام)
پاسخ
ممنون ستاره جونم شما هم همینطور
رفیق تازه
2 فروردین 93 22:15
وااااای اینبار ماشالااااااا و هزارماشالااااااا به الهام خانوم شما با وجود محیا گلی کی رسیدی سفره به این خشکلی آماده کنی واقعا دست مریزاد از اینکه رنگ سفره مناسبتی انتخاب شده بود خیلی خوشم اومد ماشالا حواست به همه جا هست قربون اون فرشته ی قشنگتم بشم که اینقد نمکی و تو دل بروه با آرزوی بهترینهای آرزوهاتون در سال جدید
مامان الی(الهام)
پاسخ
حالا دست دستآخه ویترا ها رو از قبل کشیده بودم۰قبل اینکه محیاجونم به دنیا بیاد۰۰امسال فقط چیدنش مونده بود۰۰۰راستی تا یادم نرفته ازت تشکرکنم آخه مشگل نظرگذاشتنم با تب لت به یمن راهنمایی های شما حل شد۰ممنووووون رفیقایشالله همه ی مشکلاتت یکی یکی حل شه
مهدیه مامان امین جون
3 فروردین 93 12:02
الی جون ماشالا به حوصله و سلیقه ات. خیلی خوشگل بود. میگم لباسهای محیا جون هم مثل همیشه عالی بود فقط لطفا زودی تنش کن و عکشو بذار تا ببینیم چه جیگری میشه. سالی سرشار از شادی و سلامتی براتون آرزومندم.
مامان الی(الهام)
پاسخ
قربونت عزیزچشم خاله حتما مرررررررسی منم همینطور
مرضیه مامان محیا
3 فروردین 93 17:13
سلام الهام جون هزار ماشاا... فکر میکردم تو کیک پختن مهارت داری نگو که که الهام خانم همه جوره هنرمنده بزن این دست قشنگ رو واقعاً قشنگ شده سلیقه ات حرف نداره خانوم چهارده ماهگی محیا جونم مبارک باشه یادم رفت عید رو بهت تبریک بگم سال خوبی رو در کنار خانواده برایتان آرزومندم
مامان الی(الهام)
پاسخ
نه بابا از هر انگشتم یه هنرمیبارهکاش خاله خرسه هم اینا رو می‌فهمید۰۰۰اول عیدی اونقدر حرام داده که نگون۰۰۰عیدی ندادن بهمون۰۰ ممنونم مرضیه جونمببوس نازگل رو
رفیق تازه
4 فروردین 93 0:24
خواهش میکنم به جای لحظاتی که من میام وب گل دخترت و خوش میگذرونم من فقط یه مشکل دارم که اونم انگار لاینحل شده
مامان الی(الهام)
پاسخ
لطف داری عزیزان۰چه مشکلی? به خودم درگوشی بگو عزیز۰۰۰۰
رفیق تازه
4 فروردین 93 0:30
در گوشی چیه الهام جان من که در بدو ورودم به این وب اعلام کردم! خداییش خیلی تنهام دعاکن تنهاییام تموم شه آخه بنا به دلایلی تنها زندگی میکنم ولی انگار دیگه نمیکشم
مامان الی(الهام)
پاسخ
نه بابا نگفته بودی۰۰۰پس بابا مامان کجاهستن? چندسالته رفیق? دختری یا پسر? و سوالاتی دیگر اگه مایل به درددل هستی۰۰۰
مامان ستاره
4 فروردین 93 1:14
اول اینکه سلام عزیزم خوبی ... دوم اینکه حال کردم محیا رو دیدم دستمال ها رو ریخته بیرون کلی خندیدم خیلی کاراش باحاله اساسی ... سوم اینکه کادوهاتون هم خیلی خوشگل بودن دسستتون درد نکنه ... چهارم اینکه عروسکای آویز شده به سقف خیلی زیبا شدن خسته نباشین پنجم هم اینکه لباسای محیا جیگر فوق العاده بود عزیزم خیلی ناز بودن مخصوصا کفشش خیلی خوشم اومد ماشاالله به این مامان با سلیقه ...
مامان الی(الهام)
پاسخ
اول و دوم و سوم و چهارم اینکه خیلی خوبی عزیزم۰۰دوستت داریم اساسی که خندیدی?ایشالله سرت بیاد منم بخندم۰الهی آمین
مامان ستاره
4 فروردین 93 1:16
راستی آخر من این پست خاله خرسه تو نخوندم آخه رمز ندارم
مامان الی(الهام)
پاسخ
الان نگاه میکنم رمز رو میگم
میم مثه محیا
4 فروردین 93 11:59
آفرین ب اینهمه ذوق و سلیقه.خیلی خیلی قشنگ و ناز شده(هم سفره ی هفت سین و هم اتاق محیاجون)
اعظم
4 فروردین 93 17:16
به به چه سفره هنرمندانه ای آفرین اینطوری داری کم کم هنرهاتو رو میکنی ناقلا هر دو تا سفره عالی بود و البته با وجود سبزه زیبای خودت عزیزم
مامان الی(الهام)
پاسخ
آره بابا حالا کجای هنرهامو دیدین۰۰خیاطی هم بلدممرسی خانومی نمیایی ایران?
اعظم
4 فروردین 93 17:17
لباس خانم ها همیشه ارزون تر میشه چون همیشه تنوع زیاده برای اینکه خانم ها به یکی دوتا لباس که راضی نمیشن اما برای یچه ها پرون تره چون پدر و مادرها برای یچه هاشون که عزیزاشون میشن خیلی راحت تر از خودشون خرج میکنن
مامان الی(الهام)
پاسخ
آره خوب اومدی۰۰۰۰
زهرا
4 فروردین 93 21:02
ای دل من گرچه در این روزگار جامه رنگین نمی پوشی به کام باده رنگین نمی نوشی ز جام نقل و سبزه در میان سفره نیست جامت از آن می که می باید تهی است ای دریغ از تو اگر چون گل نرقصی با نسیم ای دریغ از من اگر مستم نسازد آفتاب ای دریغ از ما اگر کامی نگیریم از بهار نوروزتان خجسته
مامان سویل و اراز
4 فروردین 93 23:04
دوست گلم از اینکه اجازه دادی عکس هفت سینتونو بذارم ممنونم سال نو مبارک
مامان الی(الهام)
پاسخ
خواهش میکنم عزیز لطف کردیبهار شما هم مبارک
آوايي ... ( لي لي)
5 فروردین 93 4:58
سلاممممممممم عيدتون مبارك.... چهارده ماهگي گل منم مباركككككككك..... الهام چقدر پرده ي اتاق اش خوشگله خيلي خوشم اومد
مامان الی(الهام)
پاسخ
عیدشماهم مبارک۰مرسی خاله جونم۰۰۰چشمات خوشگله سلیقه ی مامان الی هست دیگه
آوايي ... ( لي لي)
5 فروردین 93 4:59
خيلي سفره هفت سين ات خوشگل شده خواهر
مامان الی(الهام)
پاسخ
حالا دست دست
آوايي ... ( لي لي)
5 فروردین 93 5:00
انشالله سال خوبي داشته باشي كنار همسر محترمت و محياي جيگر.... همراه با سلامتي و ارامش و عشق روزافزون
مامان الی(الهام)
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم شما هم همینطور ۰۰پس آرزوی پرپول پرپول کو????
آوايي ... ( لي لي)
5 فروردین 93 5:02
لباس محيا خيلي نازه و قشنگ ست اش كردي مباركش باشه انشالله به سلامتي بپوشه... واي از گروني لباس بچه ها نگو من يه كتوني واسه اوا گرفتم 95
مامان الی(الهام)
پاسخ
آره۰۰خداییش خیلی بی انصافی میکنن قبول داری?۰۰۰منم این سارافن با کفش هاش خیلی به دلم نشست آخرش با مخلفات برام ۱۲۶تموم شد!!!!
آوايي ... ( لي لي)
5 فروردین 93 5:03
الاهي فداي اون صورتش بشم من .... انشالله هميشه سلامت باشه... ببوسش
اعظم
5 فروردین 93 20:18
راستی نمای هنری تو آییه دیگه از اون هنرها بوده این ماهیتون که آبی هست خودش آبیه یا رنگش کردن طفلی رو مثل جوجه ها
مامان الی(الهام)
پاسخ
ما اینهم دیگهنه بابا مگه میشه رنگ کرد طفلی ماهی رو!!!!! ماهی آکواریومی ۰۰۰اسمش ماهی فاستر هستم۰۰یعنی جنگجویی۰وحشی هست و اگه ماهی دیگه بیندازی پیشش می‌کشتش !!!!
اعظم
5 فروردین 93 20:19
جالبه بیشتر عروسک های محیا ئ البته رنگ خود اتاق قرمزه .چه هیحانی میده به بچه حق داره بره از سر و کئلت بالا خوووو
مامان الی(الهام)
پاسخ
هه هه ههراست میگی خب
اعظم
5 فروردین 93 20:20
لباس های محیا جون هم مبارکش باشه میام ایارن اگه خدا بخواد تابستون
مامان الی(الهام)
پاسخ
ممنونم عزیزم۰۰۰۰ایشالله
مامان محیاآرام جانم
7 فروردین 93 15:15
دکتر راست می گفت که "روی"برای سلامتی مو مفید است...از من که روی بر گرداند موهایم همه سفید شدند!!!
مامان الی(الهام)
پاسخ
جالب بود۰۰۰
مامان محیاآرام جانم
7 فروردین 93 15:15
عزیزم سفرت خیلی زیبا شده دخملی هم دیگه نگو بس ک خوردنیه ماشالا
مامان الی(الهام)
پاسخ
ممنونم عزیزم۰۰۰
مهدیه مامان امین
8 فروردین 93 20:14
مامان الی نمیای عکسهای خوشتیپترین مرد سال رو ببینی
مامان الی(الهام)
پاسخ
بدو که اومدم
الناز مامان طاها
9 فروردین 93 4:06
انشالله ساليان سال نوروز و كنار هم جشن بگيريد،عكس هنري منو كشته،لباسشم خيلي نازه مثل خودش
مامان الی(الهام)
پاسخ
ممنون النازجون چشمات نازه۰۰۰۰
مامان ایلیا
9 فروردین 93 13:49
به به چه سفره قشنگی امیدوارم همیشه سفرتون پربرکت باشه و سال خوبی در انتظارتون باشه. انشالله اسب سفید زندگیتون بر آسمان آرزوهاتون به خوشی پرواز کنه. عید شما مبارک
مامان الی(الهام)
پاسخ
خیلی دعاهات قشنگ بودم۰خیلی ممنووووون
آوايي ... ( لي لي )
9 فروردین 93 19:16
سلام خوبي؟؟ محيا خوبه؟؟؟ از پنجم رفتم سركار يكمي هم حال ندارم .... فعلاً پست مست تعطيله خواهر .... انشالله اگر عمري باقي بود ميزارم سر فرصت
مامان الی(الهام)
پاسخ
خیلی ممنون باشه بی صبرانه منتظرعکس آواجونیم هستم
الناز مامان مهیار
9 فروردین 93 23:27
الهام جون چطورید چه خبر؟ کامنت هایی که با گوشی براتون گذاشتم دستتون نرسیده؟
مامان الی(الهام)
پاسخ
سلام خیلی ممنون عیدت مبارک۰۰۰۰نه عزیزم نرسیده
ابجي سجا
10 فروردین 93 15:59
ﻫﺰﺍﺭﺑﻮﺳﻪ ﻋﺴﻠﯽ ﺩﺭﭘﺎﮐﺖ ﻋﺸﻖ ﺑﺎﻣﻬﺮﻣﺤﺒﺖ ﺩﺭﺻﻨﺪﻭﻕ ﻋﺸﻖ ﺑﺮﺍﯼ خاله ي عزيزم
مامان الی(الهام)
پاسخ
اااالهی۰۰۰عزیزمعیدت مبارک خانومم
مامانِ عسل
11 فروردین 93 10:13
سلام خانوم چه خوشگل با سلیقه... چه عکس های خوبی کلی انرژی به آدم میدن مبارک باشه ... سال خوب شاد و سلامت ....
مامان الی(الهام)
پاسخ
ممنونم لطف دارین۰خوشحالم که انرژی بخش بودیم عیدتون مبارک
خاله
11 فروردین 93 15:20
عیدت مبارک.................... تولد دختریمه بدو بیاااااااااااااا منتظرماااااااااااااااااااااااااا
مامان الی(الهام)
پاسخ
چشم حتماعزیزم۰۰۰تولدعسلی مبارک
مامان ستاره
11 فروردین 93 17:00
سلام عزیزم بیا تو وبم هدیه تولد محیا جون رو ببین
مامان الی(الهام)
پاسخ
بدو بدو که اومدم۰بازم شرمندمون کردی خاله?
آوايي ... ( لي لي )
11 فروردین 93 22:10
// // // // // &// // // // // // // // // // // // // // // اینا سبزه ی سیزده بدره اون وسطی رو برای رسیدن تو به همه ی آرزوهات گره زدم... "13بدر مبارک عزیزم" چيه خووووووووو ميخواستم اولين نفري باشم كه بت تبريك گفتم
مامان الی(الهام)
پاسخ
خیلی قشنگ بود ۰۰ممنون المیرا جون
ملیکا جون
14 فروردین 93 12:06
سلام خوبین؟ محیا جون با ملیکا جون دوست میشه؟ اگه اره تبادل لینک داشته باشیم با احترام
مامان الی(الهام)
پاسخ
سلام حتما عزیزم چرا که نه! با افتخار لینک شدینی۰۰ازاین پس در هرپست منتظر ملیلا جونی هستیم
ابجي سجا
16 فروردین 93 16:20
الهي فداخندت عزيز
مامان الی(الهام)
پاسخ
بوووووووووووووووووووس
ابجي سجا
16 فروردین 93 16:20
خدا باشد نگهدارت عزیزم به وقت غصه ها یارت عزیزم گل لبخند باشد بر لبانت دعای خیر من پشت و پناهت
مامان فاطمه
16 فروردین 93 16:37
خیلی سفره هفت سینت قشنگ بود هزار ماشالله خیلی خوش سلیقه ای!ما مسافرت بودیم تازه برگشتیم ببخشید اگه دیر اومدم پیشتون.حسابی دلم واسه محیا جووونم تنگ شده بودقربونش برم لباساش چقدر خوشکلن.مبارکش باشه
مامان الی(الهام)
پاسخ
لطف داری عزیز خیلی ممنونبه خونه خوش اومدین...
ملیکا جون
16 فروردین 93 17:31
سلام مجدد ببخشید شما موقع لینک کردن،باید اینو(http://) حذف کنید و بعدش ادرس وبلاگ ملیکا رو کپی کنید.الان امتحان کنید خودتون،از توی وبلاگ نی نیتون کلیک کنین،باز نمیشه. بی زحمت درستش کنید ممنون
مامان الی(الهام)
پاسخ
چشم حتما...خیلی ممنون
مامان محیا
17 فروردین 93 8:06
انشالله سال 93 سال خوبی برای شما و محیا جان باشه ممنونم که به وبلاک محیای من سر زدید
مامان الی(الهام)
پاسخ
ممنون گلم۰۰۰امیدوارم امسال زیاد حال هم رو بپرسیم
مامان ستاره
17 فروردین 93 12:04
این چه حرفیه عزیز دلم دشمنت شرمنده .... تو ببخش که من کاری بیشتر از این از دستم بر نیومد تا واست انجام بدم گلم
مامان الی(الهام)
پاسخ
این کاری که تو میکنی یعنی آخرمحبت عشقم۰۰یعنی مهربونی ۰۰۰یعنی دلت گرم میشه به این زندگی۰یعنی همه چیز۰۰۰بازم فکرمیکنی کاری از دستت برنیومدهایشالله امسال خدا بهترین ها رو بهت بده۰۰۰
الهام مامان یسنا
17 فروردین 93 16:51
الهام جون عیدتون مبارک انشالله سال خوبی رو کنار محیا جون و همسرتون داشته باشی. چه سفره قشنگ و باسلیقه ای ماشالله به محیا جونم چه خوشگل شده. چه لباسای قشنگی خوب الهام جون عکس محیا با لباساش رو هم میذاشتی دیگه ببنیم عروسک خوشگل رو
مامان الی(الهام)
پاسخ
خیلی ممنونم برای شماهم همینطورمهربونم۰۰۰لطف داری چشمات قشنگه عزیز۰حتما تو پست بعدی میذارم چشم
آوايي ( لي لي )
17 فروردین 93 22:28
سلام خواهر جونم .... خوبي محيا جونم خوبه؟؟؟؟ عيد خوش گذشت؟؟؟ انشالله سال خوبي باشه براتون ..... دوسسسسسسسستون دارم بوووووس
مامان الی(الهام)
پاسخ
خیلی ممنون الی جون....عیدکه خوش نگذشت اصلا....امیدوارم بقیه اش خوش بگذرهماهم دوستووووووووووووون داریم
ملیکا جون
17 فروردین 93 23:41
درست نشدا لااقل اگه درست شد بیاین تو وبلاگ ملیکا جوین و بهم اطلاع بدین
مامان الی(الهام)
پاسخ
رسیدگی می شود
نرگس
18 فروردین 93 11:46
الهام جون سفره هفت سینتون عالی بود....افرین به هنر مامان الهام ماهی ابی هم محشر بود عکس هنری هم عالی اتاق فسقلی خاله هم قرمزخوشگل همه چیز عالی عالی الهام جون امیدوارم سال خوبی رو پیش رو داشته باشین و سرشار از خوبی و شادی باشه براتون
مامان الی(الهام)
پاسخ
عاااااااااااااااالی اون محبتته نرگس جونم.ممنووووووووووووووووون فروزان عشق خاله خوبه؟
مامان ستاره
18 فروردین 93 15:20
نمی دونم پیام قبل ثبت شده یا نه چون دستم خورد رو اینتر پرید واسه همین نمی دونم ثبت شد یا از بین رفت بهر حال اون چند تا شکل عصبانی رو اشتباه زده بودم خواستم پاک کنم که اشتباه دستم خورد و پرید و یا ثبت شد ....
مامان الی(الهام)
پاسخ
نهعصبانیتی ثبت نشده خوشبختانه
مامان ستاره
18 فروردین 93 15:27
الهی من فدای این دخملی بشم عشقه عشق ... جیگره جیگر خیلی با حاله الهی خدا همیشه یار و نگهدارش باشه عزیزم... هر چی نگاش می کنم سیر نمیشم ...از طرف من حسابی ببوسش ... راستی من هنوزم می گم کاری نکردم جدی می گم عزیزم چون اصلا اصلا قابل محیای گلم رو نداشت
مامان الی(الهام)
پاسخ
فدایی داری
مامان ستیا نفس
27 فروردین 93 16:46
سال نو مبارک به به چه هفت سین زیباییلباسهای محیابانو خیلی قشنگه و خیلی بهش میاد خصوصی
مامان الی(الهام)
پاسخ
بهار شماهم مبارک متشکرچشات قشنگه زهراجونم
مامان بردیا شیطون
29 فروردین 93 13:43
سال نو مبارک به به چه سفره ای....
مامان الی(الهام)
پاسخ
حالا دست دست