پرنسس خونمون محیا پرنسس خونمون محیا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

Thanks God for my life

آتلیه ی 1

1392/12/26 9:47
3,760 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گل امیدوارم حال همتون مخصوصا نی نی ناز ها حسابی کوک وبهاری باشه...

ببخشید که نبودم آخه کسالت داشتم ونبود مموری هم مزید بر علت شد...

عصبی نشین مموری جدید خریده شد....

دیشب بعدکلی مکافات وخط خطی اعصاب بعد چندماه عکاس محترم حاظر شدن به شرط پایین آوردن سایز عکسها که مبادا ما بخوایم دوباره از روش دربیاریم بهمون دادعصبانیبعد هم که میگم بابا خسیس بازی درنیارین...بالحن اهانت آمیزی میگه درست صحبت کنتعجبآخه یکی نیست بگه شماکه از این کارها سود خودت روحسابی ورداشتی دیگه چیکار داری مردم دوباره ازش دربیارن یا نه!

برای آتلیه نی نی های شماهم از این ماجرا بود؟؟؟

عاشق این عکستم جوجوماچانصافا خیلی خوبه دست عکاس درد نکنه ودست وپنجه ی خودعسلمقلب

اینم خیلی خوشم میاد ...شیک در اومده

اینجاهم خیلی ژستت قشنگه

 

اینم ازعکس شاسی

 درست روز قبل جشن تولد هم بنا به تصمیم فوری برای شاسی بزرگ سر مجلسی رفتیم همون آتلیه

که متاسفانه برخلاف عکسهای جشن دندونی که عالی بود و بالا گذاشتم اصلا به دلم ننشست...چون زمینه با رنگ موهای محیا یکی شد و معلوم نیستکلافهقبل چاپ هم حتی متذکر شدم گفتند باید از اول نورپردازی میکردیم.....دیگه نگفتم شماکه این قدر ادعاتون میشه باید میفهمیدین که موهای سیاه خوشمل من بدون نورپردازی رو زمینه ی سیاه که معلوم نمیشه.....آقای حرفه ای!

 براساس اصول روانشناسی انسانیت  کنارانتقادباید خوبی ها رو نادیده نگرفت....عکسهای دندونی گفتم عالی بود فقط بابت نورپردازی نکردن رو زمینه ی سیاه که توعکسهای بالا هم مشهودت اصلا انتظار نداشتم...

خوبیش اینه کنار شاسی بزرگ یه ساعت هم با عکس نی نی اشانتیون میده....که هنوز دستمون نرسیده....چون گفتن بیاین انتخاب کنین از بین عکسها.....که کدوم رو بزنیم....

 

خوشبختانه سرفرصت برای عکسهای زیاد تولد بردیم آتلیه کودک که تو پست بعدی با تبلیغ آتلیه میذارم...چون هم قیمتهاش خییییلی پایینه هم کارهاشو ترکیبی کار میکنه وخداییش خیلی وقت میذاره...هم فایلها رو بدون التماس میده....و معطلل هم نمیکنه امروز نشد فردا بیا....فردا نشد پس فردا بیا.....

پسندها (2)

نظرات (42)

مامان محیا(ارام جانم)
26 اسفند 92 10:16
عزیزم خیلی ناس شده یکی از یکی ملوستر........
مانی محیا
26 اسفند 92 10:57
ممنون دوستم سرزدی عیدشما هم مبارک
مريم
26 اسفند 92 11:10
عكساش خيلي خوب شده مخصوصا اوني كه توي تخم مرغ نشسته محيا جونم دوستت دارم
مامان الی(الهام)
پاسخ
مرسی خیلی ولی شما کدوم مردمی عزیز? می‌شناسمت?
mamane mahya
26 اسفند 92 11:59
che aksaye nazi shode بهار با گلهایش ، و سال نو با امید هایش این عید با امیدهایش بر تو ای عزیز ترینم مبارک . .
مامان الی(الهام)
پاسخ
ممنون عزیزمان۰بهارخواب داشته باشی
مهدیه مامان امین جون
26 اسفند 92 12:31
عسسسسیسم عکسهات خیلی خوشگلند و ماه شدی. ولی الهام جون واقعا زمینه عکسها با موهای محیا همخونی نداره و اصلا موهای خانمی مشخص نیست اما خوب چیکار میشه کرد این عکاسها همش حرف خودشونو میزنن و با حرف من و شما کاری ندارند. جیگر میخوام تو اون عکست که با تخم مرغی بخورمت خیییلی ناااازی
مامان الی(الهام)
پاسخ
ممنون خاله مهدیه۰۰۰میبینی توروخدا۰۰۰۰همش هم میگه خیلی حرفه ای هستم وکار هیچ آتلیه ایی به من نمیرسه۰اصلا نگاه میکنم حرفم میگیره۰شیطونه میگه اینو بدم مامان اینا تا چشمم بهش نخورده ویکی دیگه سفارش بدم ۰۰۰۰البته نه دیگه به اون حرفه ایی پر مدعا
اعظم
26 اسفند 92 13:11
وای عزیزم عکس ها همه عالی شده یکی از یکی با نمک تر و زیبا تر آدم دختر خوشگل داشته اشه همه چیز حله راستی همه عکاسی ها سایز و کوچیک میکنن و نرماله .خودتو ناراحت نکن عزیزم امیدوارم سال خوبی رو شروع کنید
مامان الی(الهام)
پاسخ
مرسی اعظم جون ۰۰۰پس همشون خسیس و مریضی یعنی!!!!عایا????
مامان محیا
26 اسفند 92 13:41
بوی باران، بوی سبزه، بوی خاک، شاخه‌های شسته، باران‌خورده پاک، آسمانِ آبی و ابر سپید، برگ‌های سبز بید، عطر نرگس، رقص باد، نغمۀ شوق پرستوهای شاد خلوتِ گرم کبوترهای مست نرم‌نرمک می‌‌رسد اینک بهار خوش به‌حالِ روزگار پیشاپیش سالی شاد همراه با موفقیت داشته باشین
مامان الی(الهام)
پاسخ
خیلی قشنگ بود ممنون
مامان محیا
26 اسفند 92 13:42
چ پرنسسی شده این ملوسک ما
ayhan
26 اسفند 92 14:10
سلام خاله عیدتون مبارک ...
مامان الی(الهام)
پاسخ
عیدشماهم مبارک
ابجي سجا
26 اسفند 92 14:31
ممنون خاله جون
ابجي سجا
26 اسفند 92 14:32
الهي فدات عزيزم خيلي قشنك شدن عكسااااااات
مامان الی(الهام)
پاسخ
ممنون خاله جوووووونی
الهام مامان یسنا
26 اسفند 92 16:08
به به چه عکسای خوشگلی و چه دخملی شیرینی. ای جان همه عکساش خیلی قشنگ شده ماشالله به محیا جونم تو همه ی عکسا ناز افتاده.
میم مثه محیا
26 اسفند 92 21:38
وااااااااااااااااااااااااای نازی بالاخره چشممون ب جمال گل دخترمون روشن شدهزارماشالله خیلی ناز شده اتفاقا محیای منم یه عکس تازه از تخم دراومده گرفته واسه عید عکس تولدش خیلی خیلی ناز و ملوس شده
مامان الی(الهام)
پاسخ
چشم خودتون روشنچه خوبی۰۰عکساشو بذار خب ببینیم فاطمه جون
میم مثه محیا
26 اسفند 92 21:39
خوشبختانه عکاسی ک ما میریم فعلا بی چک و چونه عکسارو میده بهش گفتم واسه وبلاگ میخوام قبول کرد امیدوارم همین روندو تا آخر ادامه بده
مامان الی(الهام)
پاسخ
پدرشو بدون۰خوش به حالتون۰۰یعنی من دیگه غلط کنم دور بور این عکاسها پرمدعا بگردم۰۰۰۰هرچی میگیرد۰میگه کارما حرف نداره!!!
میم مثه محیا
26 اسفند 92 21:39
خیلی ناز شدن....دستت بی بلا شاسی چ اندازه زدی؟
مامان الی(الهام)
پاسخ
مرسی خاله سایز ۵۰ در ۷۰ هستش عزیزان۰چطور مگه?
رفیق تازه
26 اسفند 92 21:41
واااااااااااااای چه نانازی خشکل خانم از نی نی وبا بیشتر عاشق عکسم عکسا محیا گلی ام که محشر ه کولاک کرده هزارماشالا بهش صلواتم براش گفتم سال جدیدتون پیشاپیش مبارک و پربرکت راستی امیدوارم کسالت برطرفیده باشه و تو سال جدید دیگه راه خونتونو گم کنه
مامان الی(الهام)
پاسخ
خیییییلی جملاتی قشنگ بود رفیق ۰۰۰۰یه دنیا ممنون از آرزوهای قشنگتر۰۰به همچنین گلم
الناز مامان مهیار
27 اسفند 92 0:50
آتش روشن کردم وعهدکردم تا خاموش شدنش دعایت کنم میدانم به آنچه میخواهی میرسی چرا که من هربار یک هیزم اضافه میکنم! چهارشنبه سوریت مبارک اولا اسپند یادت نره دوما اگه عکس قشنگه کار عکاس نیست دختر قشنگه سوما خاله فداش بشه الهی
مامان الی(الهام)
پاسخ
اولا کائنات خیلی قشنگه دوما دخترقشنگه رو خوب اومدیآفرین سوما فدای مهربانیت خاله چهارما ببوس ناز پسرم رو۰۰۰
آوايي ... (لي لي)
27 اسفند 92 5:27
تق تق فش فشه، فاصلمون كم بشه!... 
هيزم و نفت و آتيش، دوستت دارم خداييش...... 
سيب زمينی به سيخه، عكس گلت به ميخه!
.... غماتو بيار فوتش كن،كينه داری شوتش كن!
.... هوا بهاری ميشه، سرما فراری ميشه!
....زردی ازت دور بشه، هر چی ميخوای جور بشه..... ۴ شنبه سوری مبارک خواهر جونم...... به علت ناز كردن نت هنگام سال تحويل پيشاپيش سال نو مبارك.. سالي شاد،پرپول،پرپول،پرپول براتون آرزومندم شما هم لطفا همينارو واسه من آرزو كنيد..... (لي لي دوستدار هميشگي شما)
مامان الی(الهام)
پاسخ
قشنگ بود ممنون چششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششم
آوايي ... (لي لي)
27 اسفند 92 5:28
اي جونم عروسك تو جوجه چه جيگر افتادي
آوايي ... (لي لي)
27 اسفند 92 5:28
اي جونم قرمز چقدر بهت مياد فدات شمممممم
آوايي ... (لي لي)
27 اسفند 92 5:30
انشالله خدا هميشه مراقب دخمل كوچولوي نازت كه عشق منه باشه ....
مامان الی(الهام)
پاسخ
ممنون خاله ی عاشق
آوايي ... (لي لي)
27 اسفند 92 5:30
ببوسش و حتماً براش اسپند دود كن
مامان الی(الهام)
پاسخ
چشششششششم
محيا 2بهمن
27 اسفند 92 10:33
سلام الهام جون من واسه اين پست کامنت گذاشته بودم فکر کنم اولين نفر بودم نميدونم چرا تاييد نميشه
مامان الی(الهام)
پاسخ
عزیز دلم خدا منو بکشه اگه به عمد تایید نکنم....نیومده مرضیه جونم
محيا2بهمن
27 اسفند 92 10:48
واي چقدر اين محيا بانو ناز شده تو عکسا!!مخصوصا عکس اولي خيلي قشنگ شدهمعلمومه که گل دخترمون حسابي با مامان و عکاس همکاري کرده عکاس ما هم راضي نميشه فايل عکسا رو بدهنميدونم چه جوري راضيش کنم؟؟ راستي الي جون هزينه اش چقدر شد؟ مخصوصاً تخته شاسي؟؟
مامان الی(الهام)
پاسخ
ممنون مرضیه جونی منم به زور گفتم برای نی نی وبلاگ میخوام.... میام میگم عزیز
مامانِ عسل
27 اسفند 92 11:26
ووووووووووووی چه عکس های خوشگلی چه پرنسس نازی خیلی خوشگل شدن
نرگس
27 اسفند 92 12:14
واااااااااااای محیاجونم چه ناز شده توی همه عکسهاش عالی شده دخترمون دو تا عکس اولش محشره سال نو محیا بانو ومامان الی مبارک
مامان الی(الهام)
پاسخ
چشات نازه خاله ممنووووووون جیگرفروزان من خوبه؟
مامان فاطمه
27 اسفند 92 12:16
همه عکساش ناز شدن و خوشگل مخصوصا اولی... خدا حفظش کنه این محیا گلی ما رو
مامان الی(الهام)
پاسخ
لطف داری خاله مرسی
مامان محیا(ارام جانم)
27 اسفند 92 14:17
دم همه اونایی که تو خونه تکونی دلشون ما رو دور نریختن گرم ما هم سعی می کنیم زیاد جا نگیریم! سال نو مبارک
گلی
27 اسفند 92 16:38
سلام ناناز خیلی عکسات قشنگ و شیک شده البته خانم گل خودش خوشکله که عکساش اینقدر بانمک شده . . . سال خیلی خیلی خوبی داشته باشید ایشالله پای سفره هفت سین دعا یادتون نره
مامان ستاره
28 اسفند 92 12:03
الهام عکساش عالی شده وای خیلی نازن فداش فداش من مخصوصا از اولی خیلی خیلی خوشم اومد خیلی با حال شده ... الهی عروس بشه عکس عرووسی بگیره فداش بشم
مامان الی(الهام)
پاسخ
قربونت خاله ستاره چه خبر از خودت?کم پیدا شدی?۰۰۰
اعظم
28 اسفند 92 15:00
ما با اینکه عکاس عروسیمون همسایمون بود و میدونست دارم میرم از ایران اما باز هم تا حدود 50 تا از عکاس ها رو چاپ کردو چاپ مجدد برای فامیل داد راضی نشد سی دی بده تازه اولش با ورژن کوچیک داد که باز همسرم صحبت کرد که قول دادی و ... سی دی درست و داد
اعظم
28 اسفند 92 15:01
سال نو تون هم مبارک باشه و به امید خدا سال خوبی رو در کنار خوانواده داشته باشی عزیزمممممممممممممم
مامان الی(الهام)
پاسخ
فدایت عزیز دلم به همچنین۰۰۰۰
مامان سونیا
28 اسفند 92 16:24
این عید پر از عطر دل انگیز خـــداست سرشار ترین آینه ی خــــاطره هاست نوروز خوشت همیشه رنگین با عـشق آراسـته با دلی که همراه خـــــداست پيشاپيش عيدتون مبارك باشه
مامان الی(الهام)
پاسخ
عیدشماهم مبارک...ممنون
مامان حلما
29 اسفند 92 9:25
زلال ترین شبنم شادی را همیشه بر لبانت آرزو دارم نه برای امروزت بلکه برای فردای هر روزت.عیدت مبارک
مامان الی(الهام)
پاسخ
خیلی قشنگ بود۰۰۰منووووون
مامان فاطمه
1 فروردین 93 16:30
عیدت مبارک دوست نازنینم ایشالله سال خوب و خوشی داشته باشی
مامان الی(الهام)
پاسخ
خیلی متشکریم۰شماهم همینطور
آوايي ... ( لي لي)
2 فروردین 93 4:27
سلام خواهر جونم سال نو بر شما و خانواده ي محترمت مبارككككك.... بوووووووووووس
آوايي ... ( لي لي)
2 فروردین 93 4:29
محياي ناز من و ببوس.... خيلي دوسسسسسستون دارمممم
میم مثه محیا
2 فروردین 93 9:26
" بــــاز کـــن پـــنــجـــــره هـــا را و بـــهـــاران را بـــــاور کـــن ... ! " , ســـــــال نــــــو مـــبــــارک
مامان آراز
5 فروردین 93 11:21
سلام عید ت مبارک عکس های آتلیه خیلی قشنگند آدرس آتلیه رو بده من هم آراز رو ببرم
مامان الی(الهام)
پاسخ
عیدشماهم مبارک۰۰۰من میگم ااصلا از برخورد و کارشون راضی نیستم شما میگی آدرس بده?!!!!!
مامان بردیا شیطون
29 فروردین 93 13:44
فداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات خیلی نازن
مامان الی(الهام)
پاسخ
چشات نازه خاله
مامان مهيار
4 اردیبهشت 93 2:52
فداي اين خوشمل خانم
مامان الی(الهام)
پاسخ
سربازتم
مامانی مهربون
21 خرداد 93 16:54
خواهش میکنم از اين نردبون نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬گوش ميدي چي ميگم؟!! نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬الو! نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬بسه ديگه! نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬بابا نرو اصن وبلاگ خیلی قشنگی داری ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬آره؟ اينطوريه؟ اصلا برو... ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬هنوز كله شق هستي... نرو پايين ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬من ديگه باهات كاري ندارم ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬هر چه قدر بخوای بهت نظر میدم فقط نرو ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬اي بابا! گوش كن عزيزم نرو! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ميشه لطفا گوش كني؟!! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬اشتباه ميكني اگه بري ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬پس یعنی حرف دوستتو گوش نمیدی دیگه ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ببين، ديگه بهت نميگما! نرو پايين ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ عجب! خواهش ميكنم! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬بيخيال نميشي؟؟ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬فرصت آخره، نرو... ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬فقط 12 پله مونده تا فرصت آخر ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬خب رسیدیم و اما باید این کارو کنی حالا كه به حرفم گوش نكردي باید یه سر به من بزنی و نظر بدی