پرنسس خونمون محیا پرنسس خونمون محیا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

Thanks God for my life

اولین شب یلدای محیا و هندونه ی متفاوت و شیرینه امسال ما...

1392/10/3 10:57
1,703 بازدید
اشتراک گذاری

 

محفل آریائی تان طلائی

دل هایتان دریائی

شادی هایتان یلدائی

پیشاپیش مبارک باد این شب اهورائی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  آخه نارنگی رو با پوست نمی خورن که جیگر!!! پوستشو بخوری قیافت همین شکلی میشه ابرو

 

دختر نازم سخاوتمندی و بخشش را از پاییز بیاموز که

 شکوه بلندترین شبش را عاشقانه پیشکش تولد زمستان می کند،

 

 

دخترک شیرین من ..

آخر پاییز که شد  همه دم میزنند از شمردن جوجه ها!!!!
اما تو بشمار
تعداد دل هایی را که به دست آورده ای….!
بشمار تعداد لبخند هایی که بر لب دوستانت نشانده ای…!
بشمار تعداد اشک هایی که از سر شوق و یا غم ریخته ای…!
فصل زردی بود اما تو چقدر سبز بودی
نگران جوجه ها هم نباش آن ها را بعدا با هم میشماریم!!!

 

 

آرزومند آرزوهایت قشنگت مامان الی

عمرت به بلندای یلدا

لبت به شیرینی عشق

رویت به سرخی انار

زندگی ات پربار نازنینم

 

 

ادامه مطلب کیک اسفنجی داریم...از نوع خوشمزه و دستپخت مامان الی

دلتون نخواد امروز هم یه کیک برای بابام پختم که دوست داره و بردم بیمارستان که یه هفته است بستریهگریه

خیییییلی ناراحتم که فردا شب چله نمیتونه خونه پیش ما باشه...لطفا براش دعا کنین

دلم گرفته ...نگران این عکس رو هم امروز جمعه که رفته بودیم ملاقاتش گرفتم ناراحت

 این عکس ها رو به خاطر نشون دادن به مامان طاها میذارم که قولشو داده بودم 

تا ببینه کیک پختن یعنی چی!از خود راضی کیک نگو... بگو پنبه!!!!

و نهایتا غذای گنجشک ها هم نمیشه الناز خانووم!!!!!!!!چشمک

 تو فامیلمون یه الهام هست و یه تعریف کیک هاش!!!مژهالبته تعریف از خود نباشهخنده

هرکی دست پختش رو میخواد اول  کمه کمش پنج شش تا  کامنت بذاره تا من سر شوق بیام و ذوق کنم و  بعد رمز دستپختشو  که تو پست بعدی گذاشتم بهت میدم!!!!!!!!!زبان 

یه همچین آدمه رشوه گیری هستم مننیشخند

 

 

 

 

اینم بعد از درآوردن از قالب

 

 

ایشالله یه روز بیاین خونمون واسه همتون بپزم... شرمنده اگه دهنتون آب افتادخوشمزه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (79)

الناز مامان طاها
29 آذر 92 19:32
يلدات مبارك هندونه شيرينبر شما هم مبارك مامان الهام
الناز مامان طاها
29 آذر 92 19:48
به به ميبينم كه بازم پشت در وب بودم و اولين كامنت واسه منه
مهديه مامان امين
29 آذر 92 20:11
ببخشيد يادم رفت خودمو معرفي كنم. خاله مهديه هستم.
مامان الی(الهام)
پاسخ
هاااااااااااااااان؟؟؟چی؟؟؟
الناز مامان طاها
29 آذر 92 20:23
به به
الناز مامان طاها
29 آذر 92 20:23
به به به به
الناز مامان طاها
29 آذر 92 20:24
به منم ياد بده
الناز مامان طاها
29 آذر 92 20:24
دستورش و بذاااااااااااااار
الناز مامان طاها
29 آذر 92 20:25
منم كيك
الناز مامان طاها
29 آذر 92 20:25
دستوووووووووووورش
الناز مامان طاها
29 آذر 92 20:26
واسه من چرا پل نكرررررررررررررد
الناز مامان طاها
29 آذر 92 20:27
كيك تو كجا كيك من كجاااااااااااا
الناز مامان طاها
29 آذر 92 20:28
قيافه خورنده هاي كيك منو كيك الهام
الناز مامان طاها
29 آذر 92 20:28
10تا كامنت شدحالا دستورشپلييييييييييز
مامان الی(الهام)
پاسخ
آفرین دختر حرف گوش کن ...الان میام بهت یاد میدم
خاله سمیرا
29 آذر 92 21:13
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدا جونم، چه هندونه خوشمزه ای شدی خاله، دهنم آب افتاد! اگه پیشم بودی درسته قورتت میدام الی جون لامصب این کیکت چه پفی کرده!!!! چقدر بکین پودر ریختی خواهر؟ خواهشاً رشوه تو نگه دار برا بعد، دستور پختشو بزار منم تا فردا دست بکار شم واسه شب یلدا درست کنم! هندونه خوشگلمو 1000 تا مااااااااااااااااااااااااااااچ کن. یلداتونم مبارک...
مامان الی(الهام)
پاسخ
نخیر ام بدون رشوه نمیشه!!!!!! ببین الان دارم میرم به الناز یاد بدم ..که ده تا کامنت گذاشته شب میام اگه دیدم دختر خوبی شدی برات ایمیل می کنم یه همچین آدم مزخرفی هستم من
مامان محیا
29 آذر 92 21:27
bah bah che keiki shode ajab pofi karde be manam yad midi?
مامان الی(الهام)
پاسخ
اول رشوه بعد!!!!!!!
خاله سمیرا
29 آذر 92 22:07
فداااااااااااااااااااااااااااااااااش، زودی بیا که منتظرم
خاله سمیرا
29 آذر 92 22:35
منم کیک رمز رو اسمس کردم که نیومد!!!!!!!!!؟؟؟
خاله سمیرا
29 آذر 92 22:47
مرررررررررررررسی عزیزم رسید!!! قبل از اینکه تو پست بعدی نظر بزارم از پارتی بازی که در حقم کردی و با سه تا پیام رمزو دادی ممنووووووووووووووووووونم دوستای بعدی اول پیام بعد کیک!!!!
نرگس
29 آذر 92 22:57
چقده چیزای خوشمزه............. اول از همه محیای یلدایی....چقده ناز شده ماشاله..........بخورمش خیلی لباسش خوشگله الهام جون........خودشم که ماه.......چی شده جونمممممممممممممم تازه کیکی خوشمزه هم که گذاشتی......... به من دیگه باید بدون رشوه بدی هاااااااا.....نمبینی باردارم....خوب زود باش دیگه...رشوه چیه دختر
نرگس
29 آذر 92 22:59
دلم کباب شد.........چقده معصومانه محیا نگاه میکنه خوب الهام جون اول به بچه بده بعد برو عکس بگیر دل خالش کباب شد واسش...ای جون چه نگاهی میکنه راستس انشاله بابا زود زود خوب میشه الهام جون..خدا حفظش کنه
خاله سمیرا
29 آذر 92 23:08
بازم ممنوووون خواهر. الهام منظورت از آرد کیک پزی پودر کیک هاس؟ من با آرد نونوایی درست میکردم. زردچوبه رو تاحالا امتحان نکرده بودم. بازم ای ول خانووووم کدبانو. ایشالا پست های بعدی منتظر هنرنمایی های دیگت هستما! تو غذا و دسر. مثلا من تازه عروسم میخوام واسه اطرافیان هنرنمایی کنم!!!! از تجاربت بیا بهم بگو دیگه دختر، ناسلامتی تو باتجربه تری دیگه!! بابای منم بابت مشغله کاری شب یلدا کنارم نیست، قراره مامانم فردا تنها بیاد خونمون. ایشالا که بابایی مهربونت زود زود سلامتیشو بدست بیاره و جمعتون جمع باشه عزیزم.
مامان الی(الهام)
پاسخ
نه عزیزم پودر کیک یه چیزه دیگه است!!!! پودر کیک همه چی توش داره و انگار که کیک آماده باشه ولی آرد کیک فقط آرده دیگه!!!! به جای اینی که من عکسشو گذاشتم میتونی بری از شیرینی فروشی ها همین آد رو بگیری فقط از نون وایی نگیر چون مال اونا آردشون سنگینه
نرگس
29 آذر 92 23:09
دلم کباب شد.........چقده معصومانه محیا نگاه میکنه خوب الهام جون اول به بچه بده بعد برو عکس بگیر دل خالش کباب شد واسش...ای جون چه نگاهی میکنه راستس انشاله بابا زود زود خوب میشه الهام جون..خدا حفظش کنه
الناز مامان طاها
29 آذر 92 23:09
كيكه زهر مارم شد وقتي شنيدم حال بابات بدهانشالله كه خدا خودش نظري بهشون بندازه و شفا كامل بهشون بدهراستي مواد مون مثل هم بود فقط من بگين پودر و يه قاشق چاي خوري ريختم،ميشه علتش همين باشهتا حالا نشنيده بودم زرد چوبه بريزن تو كيكبه هر حال شكل مشاهده شده از كيك تون نشون ميده شما استادين و ما شاگرد
نرگس
29 آذر 92 23:10
چقده چیزای خوشمزه............. اول از همه محیای یلدایی....چقده ناز شده ماشاله..........بخورمش خیلی لباسش خوشگله الهام جون........خودشم که ماه.......چی شده جونمممممممممممممم تازه کیکی خوشمزه هم که گذاشتی......... به من دیگه باید بدون رشوه بدی هاااااااا.....نمبینی باردارم....خوب زود باش دیگه...رشوه چیه دختر
الناز مامان مهیار
29 آذر 92 23:30
اخه قربونش منم دلم یه هندونه مثل اون میخواد من هندونه ای مثل اون رو تا عمر دارم نگه میدارم نمی خورم قربونشششششششششششششش
الناز مامان مهیار
29 آذر 92 23:34
چی میشه دوختر خوبی هم نباشم یه پسر شکمو دارم که کیک دوست داره رمزو برام فرستی میخونم و براش درست میکنم
الناز مامان طاها
29 آذر 92 23:37
حالا ديگه نظرات مهم منو انتقال ميدي توسط خودت استااااااااااداين نظرات خيلي ارزشمند هستن كمتر جايي پيدا ميشنالهام خيلي غصه دار شدم،انشالله كه حال بابات زود خوب ميشهببوس اين هندونه شيرينو
مامان الی(الهام)
پاسخ
هاااااااااااااان؟؟؟ دیگه ببخشید دیگه استاااااااد!!! بععععععله دیدم با اون همه تجربه چه کیکی پخته بودی که غذای گنجشکها شد؟؟؟ لواشک بود یا کیک؟؟؟؟
مامان لي لي
30 آذر 92 4:50
یک ترانہ مےتواند لحظہ اے را تغییر دهد . . . یک ایده مےتواند دنیایے را عوض کند . . . یک قدم مےتواند سفرے را آغاز کند . . . اما یک دعا مےتواند حتے ناممکن را ممکن کند . . . زیرا ضامنش خداست . . . بضمانت او دعايتان مےکنم تا ھیچ سنگے در راھتان نباشدو تا ابدشاد باشيد . . .يلداي زيباتون مبارك
مامان لي لي
30 آذر 92 4:53
محياااااا جونم با لباس هندونه عالي و بي نظير......... قربون اون گل سر سيب آت بشم من....... الهام وقتي عكس بابات و ديدم دلم گرفت انشالله زودتر خوب ميشن و هميشه سايه اشون بالآي سرت باشه........
مامان الی(الهام)
پاسخ
لی لی اون گل سر سیب مال بچه گیهای خودمه !!!! ممنون
مامان لي لي
30 آذر 92 4:54
به به خانم باسليقهههههههههه چه كيكي شده دلم خواست خووووووووووووب
مامان لي لي
30 آذر 92 4:55
الاهي بگردم محيا چه جوري به كيك نگاه ميكنه
مامان لي لي
30 آذر 92 5:10
اوا داره آتيش ميسوزونه ميرم دوباره ميام خواهر
مامانِ عسل
30 آذر 92 8:21
سلام خانوم گل خوبی؟ ممنون از اعتماد و لطفت. عزیزم من همون روز پست را حذف کردم. به همین دلیل دیگه رمز را نفرستادم. خیلی نفهمیدم چی شده؟ گیرنده های من ضعیفن
مامان الی(الهام)
پاسخ
همون بهتر که نفهمی عزیز که فقط اعصاب آدم خورد میشه...همین
مامانِ عسل
30 آذر 92 8:23
بزنم به تخته دخترت هر روز خوشگل تر میشه... چقدر هم رنگ قرمز و سبز بهش میاد ... من بخورم این هندونه رو
صفورا مامان آوا
30 آذر 92 10:02
ای جوووووووونم چه هندونه خوشمزه ای عکس ثابت وبلاگم خییییییییلی خوشگل و معصومانه اس دوستش میدارم در مورد انگلیسی پرسیده بودی بببین من کارگاه رفتم در موردش و خوندم اگر می خوای انگلیسی به صورت زبان دوم دخترت دربیاد باید لااقل 50 درصد ساعت بیداریش انگلیسی بشنوه حالا به صورت کارتون یا آهنگ یا صدا یا حرف زدن خودتون یا .... کارتون ppepa pig خیییییییییلی خوبه برای زبان بچه ها
مامان الی(الهام)
پاسخ
مرسی عزیز نظرلطفته متشکر از راهنمایی هات صفورا جون
اعظم
30 آذر 92 12:15
سلام الهام جون .یلداتون مبارک باشه راستی چقدر با نمگ شده قیافه محیا جون با خوردن پوست نارنگی یعنی فکر کنم تو دلش کلی بد گفته و قرار پذاشته دیگه نارنگی نخوره راستی کیکتون هم خیلی خوب شده معلومه هنرمندی حسابی خدا انشاا.. رودتر پدر رو خوب کنه تا بتونن دوباره کنار خانواده باشن و دستپخت دختر هنرمندشون رو تو خونه بخورن
مامان ایلیا
30 آذر 92 13:18
یلدات مبارک محیا گلی ایشالله صدتا یلدا رو پشت سر بگذاری عزیزم الی جون مریضی بابات خیلی ناراحتم کرد ایشالله زودتر خوب بشه و سایه پرمهرش سالهای سال بالای سر خانوادتون باشه کیک همه که دیگه نگو عالیه عالیه
مهدیه مامان امین
30 آذر 92 13:25
محیا گلم اولین شب یلدات مبارررک ...خوشگلم با لباسهای هندونه ای خاااااااااااااااااااااااااانمی شدی برا خودت.الی جون لطفا اون کامنت قبلیمو پاک کن اشتباه شده بود. الهام تورو خدا زود رمز بده که دارم از حسودی میمیرم .....البته دهنم هم بدجوری آب افتاده. ضمنا بابایی پس کی مرخص میشن.حالشون بهتر نشده؟
مامان الی(الهام)
پاسخ
تو که دختر حرف گوش کنی نبودی!!!! وااااا مگه کیک هم حسودی داره دختر؟؟؟؟ نه عزیز هنوز خوب نشده الان هشت روزه که بیمارستانه..
میم مثه محیا
30 آذر 92 13:38
این هندونه واقعا خوردن داره خاله جون یلدات مبارک باشه انشالله صدوبیست یلدای دیگه رو هم جشن بگیری
مامان حلما
30 آذر 92 13:46
چه هندونه ی شیرینی بده شب یلدایی بخوریمشرمز لطفا
سعیده مامان آرتین
30 آذر 92 14:03
سلام الهام جون اول از همه من بخورم این دخمل خوشگلو که ماشالا هزار ماشالا روز به روز خوردنیتر میشه بعدشم که خیلی بی معرفتی دهنم آب افتاد منم الان کیک میخوام چیکار کنم با این پسر شیطونم که هیچ کاری نمیشه کرد چه برسه به کیک پختنراستی یادم رفت ایشالا پدر هر چه زودتر حالش خوب میشه و برمیگرده خونه یلداتونم مبارک
سعیده مامان آرتین
30 آذر 92 14:05
حالا به ما هم رمز میدی؟
سعیده مامان آرتین
30 آذر 92 15:33
بلندترین شب سال هم خورشید را ملاقات خواهد کرد و این یعنی بوسه گرم خداوند بر صورت زندگی وقتی همه چیز یخ می زند. یلدا مبارک
خاله سمیرا
30 آذر 92 15:48
مثل اینکه پیام دیشبم نرسیده. میگم الی میدونی چرا کیکت اینقدر خوشمزه شده؟! روغن مالی کردن قالب با انگشت!!! خدا بیامرز مامان بزرگ منم دستش به هر غدایی میخورد لذیذ و خوشمزه میشد. جای همشون خالی...
مامان الی(الهام)
پاسخ
آره واقعا چی شد درست کردی؟ خوب در اومد؟؟؟
مامان ستیا نفس
30 آذر 92 16:16
سفیدی برف را برای روحت سرخی انار را برای قلبت شیرینی هندوانه را برای عشقت و بلندی یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم پیشاپیش یلدا مبارک
مامان ستیا نفس
30 آذر 92 16:17
فدا مدا عزییییییییییییزم ببین فیس خوشملش چه جوری شده از خوردن نارنگی با پوست
مامان ستیا نفس
30 آذر 92 16:18
بیا مثل یه دختر خوب رمز بده وخودت رو لوس نکن
خاله ندا
30 آذر 92 17:57
وای هندونه کوچولوی شیرین جقدر خوردنی شدی. الهامم کیکت هم که حرف نداره.مطمأنم محیا به داشتن مامانی مثل تو افتخارمیکنه.منم به داشتن دوتاتون افتخارمیکنم.میبوسمتون
توت فرنگی (مامان علیرضا)
30 آذر 92 19:22
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد. عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنم
مامان محیا
1 دی 92 2:43
اولین یلدای محیاجونی مبارک
مامان محیا
1 دی 92 2:45
به به چ کیکیوای دهنم آب افتاد دلم به تاب تاب افتادآخه این چ تعارفی که میکنی؟؟آخه من چجوری از این سر ایران بیام اون سر ایران اونوقت کیک بخورم
مامان کیان
1 دی 92 3:14
واااااااااااااااااااای که خوشمزه تر و شیرین تر از محیا جونم تو دنیا نیست. همه ی عکساتم مثل خودت زیبا افتادن.تو چشمای محیا جون همیشه یه معصومیت خاصی وجود داره که همیشه منو محو تماشای خودش می کنه . اولین یلداتم مبارک عزیزم
مامان کیان
1 دی 92 3:16
در آغاز زمستان هرگز زمستانی مباد بهار آرزوهایت یلدا مبارک
مامان کیان
1 دی 92 3:26
در آغاز زمستان هرگز زمستانی مباد بهار آرزوهایت یلداتووووووووووون مبارک
مامان کیان
1 دی 92 3:28
وووووووووووووووای چه کیک خوشمزه ای
مامان کیان
1 دی 92 3:29
واقعا اگه به 5 تا کامنت نرسه رمزو نمی گین بابا ما دلم کیک می خواد
مامان کیان
1 دی 92 3:31
ایشالا به حق این روزای عزیز حال پدرتون بهبود پیدا نکنه
مامان کیان
1 دی 92 3:32
من که نفهمیدم چند تا کامنت شد.ایشالا که 7 خان رو گذرونده باشم
مامان لي لي
1 دی 92 5:15
از صداي گذر آب چنان میفهمی........تندتر از آب روان.......عمر گران ميگذرد... زندگي را نفسی ارزش غم خوردن نيست‎‎ ... از خدا خواسته ام در شب یلدا و از آن روز به بعد ؛
آنقدر شاد شوی ؛ که ندانی غم چيست‎ ‎...
مامان محیا
1 دی 92 6:15
سلام خاله یلدات مبارک
محيا 2بهمن
1 دی 92 8:16
سلام االهام جان يلدات مبارک بَه بَه چه هندونه اي!‌چه کيکي! چقدر اين لباس به تن محيابانومياد هزارماشاا.. راستي اين لباسو واسش سفارش دادي ؟ تو يزد فکر نکنم اين لباسا گير بياد! از شکل کيکت مشخصه مزه خوبي داره زود باش الهام جون رمزو بفرست ميخوام روي جاريمو کم کنم آخه کيک هاي اونم حرف نداره
خاله سمیرا
1 دی 92 11:48
باور میکنی فرصت نکردم. والا دیروز که همش در حال پخت و پز و مهمون داری بودم! امروز فردام عازمم با مامانم برگردم. اگه موفقیت آمیز درست کردمو خوب شد بهت خبر میدم خواهر!!
مامان محیا
1 دی 92 13:04
رفتم که درست کنمکیک رو میگمانشالله که بابای گلت هم بهتر میشه وبه آغوش گرم خانواده باز میگرده
الناز مامان مهیار
1 دی 92 15:44
شب یلدا شد و میلاد خوش ایزد مهر زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر شب یلدا شد و بر سفره دل باده عشق. .رخ معشوقه و مدهوشی دلداه عشق شب یلدایتان پرستاره و پرخاطره باد به خاطر کیک مرصی دارم درست میکنم بعدا میگم چطورشد. خدا شفای بابات رو بده خیلی سخته چشم به راه بابایی بودن خدا هیچ بابایی رو مریض و خسته نکنه
الی مامان آنیل
1 دی 92 19:58
یلدات مبارک عزیزم
دلم میخواد مامان شم
1 دی 92 21:56
سلام چرا رمز دار کردی من بودم محیا بادیدن عکساش لذت می بردم درسته نی نی ندارم اما نی نی های شما رو دوس دارم
مامان الی(الهام)
پاسخ
شما؟؟؟
مامان اهورا (نرگس)
2 دی 92 16:26
به به چه کیکی!!!!!!!!!!!!!!!! چه هندونه ی خوشگل و خوش رنگی...معلومه که حسابی هم خوشمزه ست!!!! الهام جان شب یلدای شما هم مبارک... رمز پست قبل و می دی یانه؟؟؟!!!!
الناز مامان مهیار
2 دی 92 22:14
کیک پختم دستت درد نکنه عجب کیکی شد
مامان الی(الهام)
پاسخ
جدی؟؟؟ خوشحالم که به درد دوستان خوردم ...عکسشو میذاشتی میدیدیم
عذرا
3 دی 92 14:19
به بهدلم کیک خواست الیییییی دستت درد نکنه ووووووووووی جیگر خاله چه بهش میاد لباساش اولین یلدات هم مبارک فندق الی رمزم بده لوفطن
مامان ستاره
3 دی 92 23:45
ماشاالله هنر مندی ها عزیزم ... خدایی کیک و از مرحله اولت داشتم نگاه میکردم به آخرش که رسیدم چشم اینطوری شده بود خیلی با حال شده عزیزم ووو دهنم آب افتاد... از بابت گذاشتن موادش و توضیحش ممنونم گلم .... انشا الله هر چه زودتر باباییت مرخص بشه و حالش خوبه خوب شه گلم آمین .......... چشای محیا هم تو عکس مث من شده عروسم باورش نشد مامانش اینقده هنر منده
مامان الی(الهام)
پاسخ
آره به دا محیا هم شاخ در آورده !!!!
امیرحسین کوچولو نفس ما
4 دی 92 1:23
انشاالله پدرتون هرچه زودتر خوب بشه....وای الهام جون کف کردم از دیدن پف کیکت.معلومه حسابی دست پختت عالیه ها.دلم خواستتتتتتتتتتتت.
مامان الی(الهام)
پاسخ
نه بابا همین یه کیک رو بلدم...!!!!
میم مثه محیا
4 دی 92 21:04
واقعا دهنم آب افتاد هم از دیدن محیای بامزه و شیرین و هم کیک اسفنجی اشتهابرانگیز
بهار
7 دی 92 18:30
سلام مامان الی کیکت رو درست کردم واااااای چی شددستت درد نکنهخداایشالله به بابات شفا بده
مامان الی(الهام)
پاسخ
خوشحالم که یاد گفتی عزیز..
مینا مامان روشا
8 دی 92 0:54
سلام خانوم خانوما.من چند روزی نبودم با تاخیر اولین یلدات مبارک. به من رمز میدین؟
مهسا مامان نورا
12 دی 92 19:02
وای خدای من چه عسلی شده با اون لباس هندونه الی من شکموام دهنم اب افتاد منم کییک
مامان بهراد
15 دی 92 16:58
این حرفا چیه عزیزم باعث افتخارمونه که دوست گل مثل شما داریم منم همیشه میام پیشتون اما کلا یه مقدار تو نظر گذاشتن تنبلم عزیزم دختر نازت رو ببـــــــــــــــــــــــــوس خداحافظ
مامان ستاره
28 دی 92 15:23
من تو کف پف این کیک گیر کردف ... محشره بخدا
mamane YaSnA
11 بهمن 92 15:51
salam azizam khobi???/ mahya khanom khobee? chotor motoriiii?? webet ba axaye jojot o shirin kariyash ba safaye khoneye mano dokhmalam ham biya rasti age mishe dastor keyketo bgo
mamane YaSnA
12 بهمن 92 15:58
سلام من منتظرم!!!کیک مخوام درست کنم خو!!! من همیشه کیک درست میکنم پف مینه اما نه اینجوری خواهش میکنم به من هم بگید
مامان الی(الهام)
پاسخ
رمز فرستادم عزیز نیومد؟؟؟!!!!!!