پرنسس خونمون محیا پرنسس خونمون محیا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

Thanks God for my life

مامانها کمک...

1392/9/27 20:12
718 بازدید
اشتراک گذاری

بدون مقدمه ...

قبلا محیا پاهاش به ندرت می سوخت ولی حالا روز نیست که پی پی کنه و پاهاش نسوزه و مجبورم هر بار که بازش میکنم حتما کرم سوختگی پا بزنمگریه

میدونین از چی میتونه باشه؟؟؟ الان یه دو ماهی هست که همش خوب میشه و دوباره روز از نو روزی از نو

همیشه آثار قرمزی تو پاهاش هست...

پوشک هم canbabah است و از دو ماهگیش همین رو استفاده میکنم

موندم به خدا ...

یعنی محاله که بازش کنم و قرمزی رو پوستش نباشه...

 

 

 

 

و سوال دیگه اینکه بعد حمام به صورت و بدن نی نی چه لوسیون یا کرمی میزنین؟؟ یا اصلا نمیزنین؟؟؟

مادر بزرگم میگه از الان پوست بچه رو به این چیزها عادت نده ولی خوب حس میکنم که پوستش خشک میشه ...

نظرتون چیه؟؟؟

 

 لطفا جواب رو تو پست قبلی بذارین چون پاکش می کنم

ممنون

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)