پرنسس خونمون محیا پرنسس خونمون محیا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

Thanks God for my life

محیا و لباس سبز احیا ...!

1392/5/11 15:17
423 بازدید
اشتراک گذاری

 عزیزم پارسال تو شب احیا که سه ماهه تو دلم بودی وقتی قرآن رو سر ها میذاشتن یه قرآن کوچولو هم واسه سر مبارک شما گذاشتم روی دلمقلب و ... نذر کردم که  اگه یه دختر سالم وخوشگل خدا بهم داد برای شبهای احیا لباس سبز براش بدوزم و اسم علی روش بزنم...

اینم از اولین  لباس قشنگت که خودم واست دوختم.خیلی بهت میاد

 پرنسس منتشویق

شب اول خونه بودیم ولی شب دوم با هزار مصیبت با اینکه حالم هم زیاد خوش نبود درست اعت ٩ شب لباست رو تموم کردم و بعد افطار حاظر شدیم رفتیم مسجد حاج علی.

شما هم تا ساعت ١ شب زنده داری کردی قربونت برم ولی بعدش گریه وگریه ...که خوابت میومد اما با اون سر وصدا نمیتونستی بخوابی.آخرش توی گوشهات دستمال کاغذی چپوندم وقشنگ تا آخر مراسم یه تخت خوابیدی و ساعت ٤ برگشتیم خونه.شب سوم احیا هم دوباره  لباسهاتو  پوشوندم و منتظر شدیم بابایی بیاد ببرمون مسجد...که بابا دیر کرد وشما خوابت برد ودلم نیومد آرامشت رو به هم بزنم وتنهایی خونه با tvنگه داشتم که مستقیم صحن امام رضا رو نشون میداد.البته یه اول جوش الکبیر رو یادمه و یه بک یا الله و بقیه!

جالب اینه تا شروع کرد بک یا الله شما بیدار شدی وگریه کردیگریه و فقط شیر میخواستی.و مجبور شدم کنارت دراز بکشم و شما به شیرت برسی و من به مراسم پایانی.و همون جا شما تو بغلم قرآن رو گذاشتم رو سرمون و به همون کتاب مقدس قسمش دادم که خودش   از چشم بد نگه ات داره  و همیشه مراقبت باشه که بالاتر از اون قدرتی نیست و کمک کنه اونطور که میخواد بزرگت کنم تا اهل وصالح باشی عزیزکملبخند

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امین
11 مرداد 92 12:38
افرین الهام بانو. کدبانویی هستی واسه خودت. مگه خیاطی هم بلد بودی. چقدرهم خوشگل دوختی .مشتری هم میخوای؟؟؟؟؟؟؟؟


وای هندونه بیارین..
اره وقتی واسه محیا حامله بودم .از سه ماهگی تا هشت ماهگی محیابه عشق دوختن لباس واسش با زحمت فراوون می رفتم کلاس خیاطی.چرا که نه!!!!!!
مرضیه مامان محیا
11 مرداد 92 12:47
وای چه ناز شده محیاجون، چه بهش میاد رنگش
هزار ماشاا... خدا واست حفظش کنه الهام جون



ممنون از محبتت
میم مثه محیا
11 مرداد 92 15:19
به به چقدر پست گذاشتی!!

از هردوتون قبول باشه انشالله

خیلی کارجالبی کردی ک محیارو هم توی احیات نقش دادی






قبول حق.مال شمام قبول باشه