پرنسس خونمون محیا پرنسس خونمون محیا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

Thanks God for my life

پشت سر گذاشتن یک غول بزرگ

1392/5/6 12:47
619 بازدید
اشتراک گذاری

خدارو شکر عزیزم واکسن پایان 6ماهگیت هم ب خیر وخوشی تموم شد.

خیلی دلواپس بودم.آخه میگفتم دوتا واکسن میزنن وخیلی سخته و...

جوری که وقتی رسیدیم مرکز بهداشت(با مادر رفته بودیم)من دیدم دستام داره میلرزه.به مادر گفتم من نمیتونم نگه اش دارم شما بیا.

آخه طاقت گریه و دردت رو ندارم جگرگوشه ی من

ولی به برکت امام حسن مجتبی و به یمن این روزها گریه ات همون موقع زدنش بود وبعدش حالت حسابی خوب بود ورفتیم مسجدخندهشب اش هم با اینکه استامینوفن داده بودمت ولی  مدام بیدار میشدم ونگران بودم تب کنی .خداروشکر تب هم نکردی

قربون خدا برم اخه نه که این روزها بابت سرماخوردگی و دندونات حسابی حالت بد بود این دفعه خودش همه ی حواسش بهت بود.

اینم وقتی که خانومه وزنت میکرد وشما قشنگ مثل یه خانم متشخص بدون اینکه صداتم در بیاد جریان رو با آرامش دنبال میکردی ببینی چیکار داریم میکنیم .فدات بشه مامانی که این قدر موقعیت شناس و فهمیده ای( به یاد حسین فهمیدهقهقهه)منتهی حسین پایین تانک بود شما بالای تانکی.

مهم اینه که هر دو فهمیده هستین...اینجاش مهمه!از خود راضی

 هدیه ی من به مامانها

 

 

مطلب مربوط به خاطرات جنینی محیا بروز رسانی شد

دعوت میکنم دوباره ازش لذت ببرین و نظر بزارین

شک ندارم مثل من دهنتون باز میمونه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان حلما
6 مرداد 92 11:53
محیا خانوم 6 ماهگیت مبارک خدارو شکر همه چیز به خیر و خوشی تموم شد.
خاله جون بی زحمت برا من آدرس میذارین میخوام عکسای حلما رو خوشگل کنم.بازم ممنون


ممنون .چشم حتما
میم مثه محیا
6 مرداد 92 23:02
خدارو شکر بخیر و خوشی گذشت تا 6 ماه دیگه هم از واکسن خبری نیس راسی عکسارو چطور توی اون سایت میذاری؟آدرس آپلود شدشو میذاری واسشون؟
مانی محیا
7 مرداد 92 14:42
سلام مرسی که بما سرزدی.. بوووس واسه محیا خوشگل
مهسا مامان نورا
9 مرداد 92 20:04
الهی شکر ولی اینو بگم که به نظر من با این همه ترسوندن مادرها از واکسن 6 ماهگی راحتر از همه اش واسه نورا ومن این واکسن بود
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
10 مرداد 92 15:19
افرین به محیا جونم که چقدر دختر خوب وفهمیده ای هستی عیب نداره واکسن واسی سلامتیت هست بمیرم واست
خوشحالم که این دوره رو هم به سلامتی پشت سر گذاشتید سالم وشاد باشید


ممنون از محبتت ناهیدجون