پرنسس خونمون محیا پرنسس خونمون محیا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

Thanks God for my life

مورد علاقه های این روزها..

1392/5/3 3:01
707 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم وبلاگت شده سرگرمی این روزههای من که فعلا مرخصی ام و خانه نشین

اما ابزار دستم شده سرگرمی شما...

وقتی هم که ازت میگیرم گریه میکنیگریهمنظورم کیبورد وموس هست!!!

برای همین مجبورا شما رو خواب بدم و خودم زودی بیام سراغ وبلاگت...نیشخند

راستی عزیزم فقط به عشق کار کردن روی  عکسهای ناز  شما دارم کلاس فتوشاپ هم میرم...

میبینی چقدر به آدم انگیزه ی زندگی میدی؟زندگی منماچ

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان پرهام
3 مرداد 92 13:21
سلام من لینکتون کردم
سمیرا
3 مرداد 92 14:23
قربونت عزیز. منم خیییییلی دلم برا اون روزا تنگ شده. چقدر زود گذشت. الهام جان عکسا رو فرستادم. سوالارو تو ایمیل جواب دادم که فضای عمومی نباشه! بازم بهت سر میزم.


میم مثه محیا
3 مرداد 92 15:30
سلاااااااااااااااااااااااااااااااام آفرین ب این مامان هنرمند منم وسوسه کردی برم یادبگیرم بقول بچه های زبانکده ای: hello,my name is fateme.what's your name? ک البته جواب سوالو میدونم
سارا
3 مرداد 92 19:18
خیلی عالیه الهام خوش به حال محیا که مامان خوش ذوقی مثه تو داره راستی حواست هست محیا دیگه داره کامل شبیه خودت میشه قیافه اش؟!

وای هندونه بیارین...