پرنسس خونمون محیا پرنسس خونمون محیا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

Thanks God for my life

عکسهای بامزه و 10 روز تا اغاز شش ماهگی

1392/3/25 13:03
952 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

محیا گلی: وای مامان بذار دامنمو بندازم زشته

 

 ای  وای  یعنی پوشکم  دیده شد؟؟

 

اشکال نداره بابا ...خنده رو عشقه

 

هورا هورا چه دختر خوب ونازی ام من

 

دختر نازنینم واقعا که معنی اسمت خیلی برازندته ...زندگی

 دارم فکر میکنم روزهایی که تو نبودی چطور زندگی میکردم و روزهای کسل کننده به یادم میاد . درسته الان به خاطرت فعلا از خیلی چیزها زدم  مثل ادامه تحصیلم برای ارشد مهندسی یا شغلم. ولی مطمینم  اگه برای شما وقت بذارم چیزی رو ازز دست نمیدم . قصد دارم یکی دوسالی از همه چی به خاطر دختر نازم استعفا بدم . امیدوارم وقتی واسه خودت خانمی شدی عوضش در بیاد مامانی.

 

راستی جیگرم دیروز ٢٤خرداد ٩٢ انتخابات ریاست جمهوری بود ورفتیم با بابای رای انداختیم خواستم عکستو بندازم بابات گفت جاش نیست! نه که نی نی مهم و سرشناسی هستی  ترسید که قضیه سیاسی بشه گلمخندهخندهخنده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نگار
26 خرداد 92 16:23
سلام ماشاالله محیا جونمون چه بزرگ و دختر نازی شده خدا حفظ اش کنه
مامان محیا
27 خرداد 92 13:52
من و بابای محیا اومدیم وبلاگ محیای شما.... خدا حفظش کنه واقعا شیرینه...خیلی از حرکاتش شبیه حرکات و اداهای محیای ماست اگه با تبادل لینک موافقید خبرمون کنید
الهام كوچولو
1 تیر 92 2:29
سلام مامان محيا جون.دوست داريد بيشتر با هم اشنا بشيم.به وبلاگ ما سر بزنيد
مامان بهار
12 تیر 92 1:29
ای جونم من عاشق این سری از عکسهات شدم

خوردنی


محیا هم عاشق مهربونی شما شده. مرسی