پرنسس خونمون محیا پرنسس خونمون محیا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

Thanks God for my life

خوردنی ترین عکس سال

1392/5/11 15:26
3,072 بازدید
اشتراک گذاری

امروز به سرم زد که چادر سرت کنم و عکست رو بندازم که به پیشنهاد بابایی روسری سنتی ام رو که پارسال تابستون وقتی تو شکمم بودی از کندوان خریدیم رو آوردم...

اولین عکست رو که خواستم بندازم اونقدرز خودم از قیافه ات ذوق زده شده بودم و میخندیدم که شما هم به من نگاه میکردی و میخندیدی .خندهفکر نکنم خوردنی تر از این عکس توی دنیا پیدا بشه .میخوام این عکست رو بفرستم واسه جشنواره ی خوشگل ترین نی نی های  نی نی سایت. اون عکست با لباس نارنجی ات رو فرستادم ولی این از اون خوشگل تره .

وای چه جیگر خوردنی شدی.

بامزه ترین خوشمزه ترین قشنگترین جالبترین عکس از محیا نی نی

 

 اگه با این عکسم بخندین و کامنت نذارین

نفرینت میکنم که جیش کنی تو شلوارت

 

 

و این هم از بقیه عکسها وقتی یه کم از فرط خنده افتادم

محیا : وای خدا مرگم نده مامان داری عکسمو میندازی؟

 

و این هم محیا بانو  یکی از ملکه های معروف و ثروتمند دوران قاجار

وای دخترم  ساعت دوازده ونیم نصف شب شد رفتم بخوابم شب بخیر گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سارا و فهیمه
17 خرداد 92 9:57
فهیمه:چوخ چوخ یملیدی
سارا:الهام اونقد پسر عموتو به رخ بچه کشیدی که بچه ماشالله دو برابر قبل تپل تر شده.شده عین بچه گی های ثنا!ولی خوشگل تر از اون


مامان الهام: سلام علیکم خانوم مهندس های عزیز . مرسی خاله های عزیز
عذرا
18 خرداد 92 15:05
سلااااااام خانومی



واااای الی چه هلوی نازییییییی ماشاللااا...



چش نخوره ایشلاااا



خبر نی‌نی دار شدنت رو عزیزه بهم گفت خیلی‌ خوشحال شدم و تبریک میگم بهتون ایشالا که قدمش خیر بوده و باشه همیشه






روی ماه کشمش کوچولوتو از قول من ببوسسس



بوسسس،قلبون خنده هات خاله








مامان الهام: واااااای سلاااااام عذرا جون چه قدر خوشحال شدم .کجاهایی دختر ؟ همیشه از عزیزه سراغتو میگیرم بی وفا.شما هنوز مامان نمیشی؟ چیکارا میکنی؟ هازبنتت خوبه؟
الناز
18 خرداد 92 18:47
سلام خیلی ناز شده دخترت خداحفظش کنه از طرف من ببوسش


مامان الهام: مرسی خاله چشات ناز میبینه. امتحانات تموم شد؟
لعیا
20 خرداد 92 22:12
الهی خاله قربونت بره، چقدر شیرین شدی با این روسری
فسقلی یادت باشه باید منو خاله صدا بزنیاااا!
درضمن، مامان الهام جون اسپند نشه فراموش!



مرسی خاله لعیا .بوس بوس
مهدیه
4 تیر 92 13:40
وای الهام دخترت خیلی جیگر شده.وقتی عکسهای محیا رو به پسرم امین جون نشون دادم داشت از ذوق کف میزد خلاصه خیلی مواظب دختر خوشگلت باش.


چشات جیگره عزیزم!!!! لپ های توپول امین جونو از طرف من محکم ببوس
مامان بهار
12 تیر 92 1:31
خیلی بااااااااااااااااااااااااااااااااااااحال بود این عکس
تا صبح خوابای خوب میبینم
جوونم


راستی الهام جون عزیزم اگه دوست داشتی به امیر علی جون رای بده تو مسابقه ی نی نی شکمو
اگه رای دادی به من خبر بده لطفا که بدونم کدوم دوستام رای دادم
کد 230 به شماره ی 20008080200




بله چشم .چرا که نه!
مامان ارمیا و ایلمان
12 تیر 92 8:34
الهی من جیگرشو بخورم. واقعا قشنگه . محیا بانو دوست دارم یه عالمه.
مامانش اسفند یادت نره.


مرسی خاله شماهم نی نی نازهاتو محکم ببوس