پرنسس خونمون محیا پرنسس خونمون محیا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

Thanks God for my life

دل نوشته

1392/3/9 15:50
414 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز دل مامان عاشقانه دوستت دارم . عشق را هزار بار تجربه کرده ام اما تو والاتر از آنی که دوست داشتنت را عشق بنامم.تو تمام  زندگی منی .بودنت به من حس تازه ای می دهد, حس مادری . خنده هایت معنی واقعی زندگیست .هر روز وقتی معصومانه با چشمهای نازت نگاهم میکنی خدا را می ستایم برای بودنت.وقتی میخواهی حرف بزنی و با زبان بی زبانی صدایم میکنی به خود می بالم .گاهی دوست دارم تو را دوباره در دلم جای دهم تا از دوست داشتنت سیراب شوم . 

ممنونم از داشتنت

 

 

محیا قبل از چهل روزگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پویا تم
29 اردیبهشت 92 21:19
سلام عزیزم اگه خواستید و کفش دوزک تو ذهنتونه براتون می ذارم
بابای یسری جان
13 تیر 92 7:31
با سلام
قبل از هر سخنی لازم می دانم تشکر کنم از حضور گرمتان در وبلاگ دخترم .
متن زیبایتان را خواندم و در عین مختصر بودن ، تنها یک چیز به ذهنم می رسید و اینکه دلنوشته تان را از عمق وجودتان نوشته اید و احساس پاک و عشق عمیق مادرانه تان در سطر سطر آن پیداست . این عشق را هیچکس نمی فهمد مگر آنکه خودش فرزندی داشته باشد و بعبارتی یا پدر باشد و یا مادر
برایتان آرزوی سلامتی ، توام با موفقیت میکنم

ممنون امیدوارم دست قامم مثل شما عالی بشه