پرنسس خونمون محیا پرنسس خونمون محیا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

Thanks God for my life

لباس بچه گیهای مامانی و کیسه خواب بابایی!!!!

1392/2/31 15:02
1,658 بازدید
اشتراک گذاری

آخی باورم نمیشه لباسی که یه زمانی اندازه ی خودم بود الان تو تن دخترمه !!!خدایا شکرت

لباسی که تنت کردم مال خودمه مامانی که اون زمان گویا خاله سپیده واسم دوخته بود.عزیز خیلی از لباسهای مامانی  رو نگه داشته  خیلی هاشونن کهنه شده بودند ولی این سرهم سفید خوب مونده (آخه باسلیقه بودم دیگهلبخند) شماهم میتونی باسلیقه بپوشی و انشالله بدی به دخترت !میتونه یه میراث خانوادگی تبدیل بشه

 خندهخندهخندهخنده

و اون کیسه خواب سفید هم مال بچه گیهای بابای هست که مادر نگه داشته بود! 

 

[تصویر: 1189426140.gif] 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سارا
21 اردیبهشت 92 18:38
الهی فدات شم که اینقد عاشق نوستالژی هستی! البته حق ام داری چون شما مامان بابی خیلی جوونی هستین من فک کنم تا بچه دار بشم همه لباسای بچه گیم نابود بشن ! خدا بخت دخترتونم مثل شما بلند کنه