پرنسس خونمون محیا پرنسس خونمون محیا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

Thanks God for my life

تماشای تلویزیون با بابایی

1392/2/24 16:36
663 بازدید
اشتراک گذاری

متفکر

از همون اول مثل بابات  عاشق تلویزیونی!!!وای به حال من ...آخه منم از تلویزیون متنفرم چون باعث میشه آدم به کارها و اعضای خانواده نرسه ...نفهمیدی چی میگم مامانی !مگه نه ؟؟( بحث یه کم روانشناسی شد  وقتی بزرگ شدی برات مطلب رو بازش میکنم  مامان)

آخه جیگرتو بخورم تو چی میفهمی ک اونجوری قشنگ فیلم رو دنبال میکنی؟آخ

محیا : مامان خودت نمیفهمی من همه چی رو میفهمم !!!ابرو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

fatima
11 اردیبهشت 92 11:24
الهام جون من هرروز مطالب جالب وبلاگ قشنگ محیا جونو دنبال میکنم اما نظر خاصی نمیتونم بدم جز اینکه دلم برا کوچولوت یه ذره شده



هم روز مادر رو بهت تبریک میگم هم تولدت رو.عزیزم انشا اله صدسال سایه ات بالا سرمحیا جون باشه















خیلی خیلی ممنون دوست عزیز