پرنسس خونمون محیا پرنسس خونمون محیا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

Thanks God for my life

محیا جون اینم از اتاقت قبل از اومدنت

1392/5/11 14:16
1,855 بازدید
اشتراک گذاری

 من و عزیزجون قبل تولدت  وقتی هشت ماهه بودی تخت وکمدت و  وسایل ولباسهایی که واست خریده بودن 110.gifرو توی اتاقت چیدیم .خیلی قشگ بود هر روز بهش سرمیزدم و منتظر بودم که به دنیا بیای دختر نازم

فروشگاهی شده بود واسه خودش...!

 

محیا جون به اتاقت خوش اومدی

بفرمایید 

 

 برای دیدن اتاقت قبل از اومدن برو ادامه مطلب عزیزم

 

 

محیا جون به اتاقت خوش اومدی

بفرماییدمحیا جون به اتاقت خوش ااومدی

 

 

اینم اسباب بازیهات

 

اینم از کفشهات عزیزم

لباسهای محیاجون

 

 

 

 اینم از طرح پرده ی اتاقت که توی آینه ی پایینی ات  مشخصه

 

اینم از آینه ی اتاقت که مامانی واست طراحی کرده و کشیده . همه که عاشق این آینه ات شده بودن مطمینم خودتم خوشت میاد.

 

این جمله از همین الان  که توی دلمی تا همیشه برای تو صادقه عزیزم :

تو همیشه در قلب منی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

اعظم
16 آبان 92 20:14
عزیزم چه اتاق زیبایی براش درست کردید من که کلی کیف کردم و البته ایده هم گرفتم برای آیندگان
بهار
30 آبان 92 22:52
وااااااااااااااااااااااااااااااای چقدر همه چیزش خوشگله افرین به چنین مامان بزرگ و مامانی من یه سوال داشتم برای اینده خودم و اونم اینه که هزینه سیسمونیشش تقریبا چقدر شده بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان الی(الهام)
پاسخ
والا دروغ چرا نمیدونم آخه یه جا که نخریدیم ولی کمش باید سه میلیونی در نظر بگیری البته مال من مینی شو هم دات که عکسش تو پست توصیه به مامانها هست میتونی تو وبلاگ محیا سرچ کنی...توضیح دادم
بهار
1 آذر 92 11:48
ممنونم مامان الهام