پرنسس خونمون محیا پرنسس خونمون محیا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

Thanks God for my life

محیای پاستوریزه...!!!

1392/9/9 19:24
990 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شما هم اگه چند روز پشت سر هم برین این ور اونور نی نی مریض میشه؟؟؟ یا محیای من خیلی پاستوریزه است؟؟؟ عایا؟؟؟سوال

 

هفته ی پیش دوشنبه رفتم مدرسه تا پول نذری رو که واسه سفره داشتم بدم

چهار شنبه هم که سفره ی حضرت علی اصغر برای بچه ها تو مسجد به راه شد و ...

پنجشنبه هم بازار و جمعه هم نذری خونه ی مادر بزرگم اینا...

این شد که محیا دیشب تب داشت و الانم سرفه میکنه و گلوش خش خش میکنه انگار که خلط داشته باشه و آب مماغشم که به راهه...نگران

 

دارم شربت دیفن هیدرامین و استامینوفن بهش میدم  خود درمانی دیگه ای توصیه ندارین؟؟؟؟

غذا هم اصلا به هیچ عنوان حاضر نیست لب بزنه!!فقط شیر خودم

بیبی جویس و آیروویت رو هم که خریدیم...

اینا رو گفتم که  دنبال الی نگردین ..

اینجانب دوباره به شغل شریف پرستاری مشغول هستمخمیازه

وای خدا کی تابستون میشه؟؟؟گریه

 

 

 

 

 

 

راستی تا حالا دیدین کسی با تلفن حرف میزنه  ..گوشی رو بذاره پس گردنش؟؟؟؟عایا!!!!

اگه ندیدین حالا ببینین...نیشخند

 

کمدهای تی وی رو هم که ملاحظه میفرمایید!!!! بدون شرح...

 

لازم به ذکر هست که محیا خانوم از بس با این گوشی ور رفتند و به خاطرش گریه کردند که الان فاتحه ی گوشی خوانده شده صدای طرف میاد اما من هرچه قدر میگم الو الو من جوجوامزبانصدام نمیره  و چون گوشی دیگه ای نداریم !! دو هفته است که شماره ی خونه رو انتقال دادم به موبایلم... تا وقتی که یه گوشی تازه بخریم یا فکری واسه این گوشی بکنیم

کسی گوشی اضافی نداره پست کنه؟؟؟ عایا!!!منتظر

اصن یه وعضیتعجب

همچین هم حس میگیره و با فیگور صورت جدی حرف میزنه که مطمینم مدیر عامل شرکت مایکروسافت هم اونجوری خودشو نمیگیره ...فقط باید فیلمش رو ببینین

آدم میخواد درسته قورتش بده

خودشم با زبان خارجی که من یه کلمه اش رو هم نمیفهممماچ

فدای صحبت کردنت بشه مامان الی که عاشقشم ....سرت رو میندازی پایین قشنگ حس میگیری و پشت هم بلغور میکنی که حتی به منم توجه نداری

خیلی خوبه عزیزم که اینقدر تو کارت جدی هستی قهقهه

آفرین من بهت افتخار میکنم عروسکم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

محیا2بهمن
9 آذر 92 22:11
سلام قربون اون شنل و کلات برم خاله آخه هیچی دیگه نیست دخترمون بخوره!!!باید سرمابخوره !! راستی الهام جون منم میخوام هفته آینده یه سفره رقیه بندازم شما چیا میذارید تو سفره ممنون میشم کمکم کنی راستی آب میوه طبیعی به دخترمون بده، اشتهاش زیاد بشه سوپ ابکی که هویج رنده شده توش زیاد باشه هم خوبه حریره با بادوم زیاد هم مؤثره بده به دخترمون بخوره ایشاا... که دیگه سرمانمیخوره اینم یه عالمه بوس واسه محیابانو .
مامان الی(الهام)
پاسخ
بابارآبمیوه که نمیخوره باید مثل دارو با گریه بریزی تو حلقش حریره بادوم هم دوست نداره از بچگی البته تازگیها امتحان نکردم... خیلی بد غذا شده تازگیها تو سفره ی حضرت رقیه آش و شله زرد و بیسکوییت و نون سبزی و پنیر و خرما
مامان محیا
10 آذر 92 0:28
حالا من چی بگم امشب محیا گلدونی که همسری اولین سالگرد ازدواجمون خریده بود شکوندحالا گذشته از قیمت بالایش ،یادگری بود واسم.حالا تیکه هاشو جمع کردم تا بچسبونممیگم برنامه ریزی رو هم پرسیدم گفت نوشتنی نمیشه توضیح داد احتیاج به برنامه نویسی داره گه دوست داری شماره اش پایین صفحه هستش یا بگو واست تو خصوصی بزارم بهش زنگ بزنی بپرسی .
مامان الی(الهام)
پاسخ
هییییییییییییع وااااااااایه من وای این که خیلی سخت شد ... یعنی باید برنامه نویسی بلد باشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نمیشه برنامه اش رو بفرسته و اجرا کنم
مامان لي لي
10 آذر 92 5:45
سلام الهام.... اول از همه يه سؤال توأم شاغلي؟؟؟؟؟ دوم محيا جونم چقدر ناز تر شده تو عكساي مسجد..... عجب تفاهميييييييييييي اوايي هم تلفن خونه را تركونده صداي ما نميره اما صداي طرف مقابل مياد حالا ميخوام ببرم شركت پاناسونيك بش جايزه بده...... ده تا از اين بچه ها باشه شركت هرگز ورشكست نميشه..... راستي دخملي رو خود درماني چرا داري ميكني.... يِ دكتر ببر خداي نكرده عفونت نكنه
مامان الی(الهام)
پاسخ
سلام عزیز دلم خوب شدی جیگر؟ من شاغل بودم (تدریس اول ابتدایی تو دبستان غیر انتفاعی) شش ماه مرخصی زایمانم تموم شده الان مرخصی بدون حقوق گرفتم تا سال بعد... راستش دلم نیومد به خاطر دخملی برم سر کار ایشالله یه کم بزرگتر بشه یه کار اساسی مرتبط با رشته ام جور میکنم( مهندسی ماشین آلات از دانشگاه ملی تبریز) خوشبختم بابا لی لی هر بار همین دو سه تا شربت رو میدن دیگه ولی آره باید امروز با شوشو یه سر بزنیم دکتر تا خیالم راحت شه
مامان لي لي
10 آذر 92 5:49
استامينوفن رو هر ٦ساعت ده قطره بده..... توي بيني اش قبل از هربار شير دادن قطره ي كلرايدسديم بريز عاليه..... اگر دائم دو قطره تو هركدوم از سوراخ هاي بيني اش قبل از هربار شير دادن بريزي از سرماخوردگي پيشگيري ميكنه چون بيني رو مرطوب نگه ميداره.... براش سوپ (سينه مرغ جعفري هويج سيب زميني برنج) درست كن بزار حسابي جا بي افته بده بخوره
مامان الی(الهام)
پاسخ
بابات پیشنهاد قطره ی بینی ممنون .باشه این کار رو میکنم سوپ هم درست کردم ولی اصلا لب بهش نمیزنه با زور و گریه چند قاشق بهش میخورونمخیلی اشتهاش کور شده نگرانشم
مامان لي لي
10 آذر 92 6:03
انشالله كه زود زود خوب ميشه ببوسش
مامان الی(الهام)
پاسخ
فدات عزیزم.ممنون
مامان امین
10 آذر 92 11:05
نه عزیزم ناراحت نباش.بچه های این دوره همشون پاستوریزه تشریف دارن.من تو پست قبلی گفته بودم دیگه اسم این فصل خونه نشینیه. زحمت نباشه فقط جاهای واااااااااقعا ضروری اجازه داری بری وگرنه کارت فقط پرستاریه.
مامان الی(الهام)
پاسخ
آره به خدا خیلی کارمون سخت شده
سعیده مامان آرتین
10 آذر 92 11:46
ای بابا در مقابل شیطونیای آرتین اینا که چیزی نیست حالا واسا از این به بعد ماجراهایی خواهید داشت
مامان الی(الهام)
پاسخ
که اینطور!!!!!!!!!! بی صبرانه منتظریم
خاله سمیرا
10 آذر 92 12:19
سلام الهام جون. خوفی خشی سیلامتی کاکو؟! یه مدت سفر بودم ماشالا چقدر خبر اول از همه بابت نیومدن به جشن دندونی واقعاً معذرت میخوام بخدا اگه تبریز بودم حتماً میومدم ولی باز فاصله هاست دیگه چه می شه کرد. محیا بانو هم که روز به روز نازتر میشه خواهر. راستی از مامانت دستور لباسی که بافته رو بگیر منم علاقه مند شدم ببافم!! دخملی هم از بس خوردنی شده که سرما اونو میخوره نه اون سرما رو مواظب خودتون باشین. این دفعه تند تند میام پیشتون. راستی رمز دوستی خاله خرسه رو هم واسم سند کن. بووووووس بووووس. فعلا بای
مامان الی(الهام)
پاسخ
به به آبجی سمیرا خوبی جیگر کجا بودی به سلامتی؟؟ آره خیلی حیف شد نیومدی... مگه بلدی ببافی ؟ والا من که سر در نمیارم میخوای شماره ی مامانم رو بدم خودت بپرس ازش؟ هااااااان؟؟؟به یاد استاد غفاری! هاااان
مامان محیا
10 آذر 92 13:20
نه عزیزم کدنویسی داره منم بلد نیستم به خدا همشو همسری انجام داده
مامان الی(الهام)
پاسخ
باشه عزیز دیگه پمجبورم بی خیال بشم نه ؟؟؟؟
مادر منتظر
10 آذر 92 13:28
سلام مامانی گل و مهربون محیا جونم عزیز دلم ممنون که به ویلاگمون سر زدی دوست خوبم. عزیز دلم من عکس محیا جونم رو سیو کرده بودم برای گذاشتن ولی باور کن از قلم افتاده موقع آپلود کردن و من حواسم نبوده , از بس عکس این جیگر کوچولوها زیاده, خیلی شرمنده ام دست مهربونم. همین الان گذاشتم عکس خوشگل دخملی نازنینمون رو دوست گلم. بیا ببین عزیزم . بازم بابت این که از قلم افتاده بود بابت حواس پرتی من ببخش گلم . راستی انشاالله دخملی هر په زودتر خوب میشه عزیزم . نگران نباش و اجر پرستاریت هم با خود خدا .
مامان الی(الهام)
پاسخ
نه بابا خواهش میکنم پیش میاد دیگه خیلی لطف کردی عزیزم
اعظم
10 آذر 92 14:07
سلام الهام جونم خوبید؟ عزیزم پس حسابی سرتون گرم بوده این چند وقت با برنامه های فوق برنامه .خدا قبول کنه ازت عزیزم . البته فصل بدیه و هوا سرده و بچه های نازی مثل محیا جون زریفن انشاا... زودتر خوب بشه عزیزم . تازه مگه گوشی و برای محیا جون نخریدین که هی میگین چرا خرابش کرده خووووو .نمیبینین چقدرم سرش شلوغه شما هم ای بابا
مامان الی(الهام)
پاسخ
ممنون عزیز به لطف شما خیلی جالب نوشتی خوشم اومد...
مامان لي لي
10 آذر 92 15:54
الهام من يه بار اوارو خوددرماني كردم بعد از بردن دكتر فهميدم بچه عفونت شديدي داشته كه بي غذا شده بوده.... انشالله كه مال محيا اينجوري نيست..... ببوسش با اون شيوه ي تلفن حرف زدن پس گردني اش
مامان الی(الهام)
پاسخ
آره عزیز همین الان میبریمش دکتر
مامان لي لي
10 آذر 92 15:55
ما غصه خور تلخي فرياد شمائيم / شاديم در آن لحظه كه در ياد شمائيم
الهام مامان یسنا
10 آذر 92 17:14
ای جان انشالله زودی خوب بشه محیا جون. الهام جون باز شما چند جا رفتی و دخملی مریض شده ما با وجود خونه نشینی دازم یسنا سرما میخوره. احتمالا گلوش درد میکنه که میل به خوردن نداره. غذاش رو خیلی رقیق ونرم درست کن انشالله بهتر میشه. خدا واقعا برسونه تابستون رو.
مامان الی(الهام)
پاسخ
نمیدونم به خدا چرا بچه های این دور و زمونه اینقدر پاستوریزه شدن خیلی بده
مامان ایلیا
10 آذر 92 17:40
به به الی خانوم چه عجب روی گل دخترتون رو دیدیم عزیزم عادتش بده همیشه زیرپوش بپوشه اینجوری پهلوهاش گرم می مونه کمتر سرما می خوره امیدوام محیا گلی هم زودتر خوب بشه
مامان الی(الهام)
پاسخ
مگه نمیدیدین؟؟؟؟وبلاگ که پر روی گل دخملمونه!!!! زیر پوش که میپوشه ولی کوتاه شدن باید چندتابلندشو بگیرم واسش مرسی که تذکر دادی
میم مثه محیا
10 آذر 92 23:24
ای جااااااااانِ دلم چقده این دخمل شیرینه خدا نکنه بازم سرما بخوره،واقعا عجب هوای بدیه....بچه هارو داغون کرده محیایِ منم الان چند روزه لب ب غذا نزده،دارم دیوونه میشم از اینکه میبینم لاغر شده ایشالا ک محیابانو این سرمارو خفیف رد کنه و مثه دفعه ی قبل اذیت نشی
مامان الی(الهام)
پاسخ
فدات فاطی جون آره خدا کنه زودی بهتر شه و الا کارم ساخته است... الانم سه شبه که نخوابیدم
مرضیه
11 آذر 92 0:04
سلام انشالا محیا به زودی خوب خوب بشه شربت سیتریزین واسه آبریزش خوبه عزیز به سایت محیای منم سربزن خوشحال میشم هنوز خیلی ناقصه ولی خواستم بپرسم این عکسهای محیاخانوم که حالت کارشده است رو با فتوشاپ درست میکنی خانمی؟؟؟؟؟؟؟؟ محیا رو ببوس
مامان الی(الهام)
پاسخ
سلام عزیزم چرا که نه حتما خانومی جوابت رو همونجا که پرسیده بودی گذاشتم که...
مامان ستاره
11 آذر 92 2:33
وای من می خوام عروسمو گاز گازیش کنم ... چقدر باحاله آاخه ... وای خیلی ناناسه دوست دارم درسته بخورمش ... تازه عروسم مقامش از مدیر عامل شرکت مایکروسافت هم بالاتره ... چی فکر کردین عایا ؟؟؟؟؟ قربونش برم با اون جذبه اش ... عشقه عشق
مامان الی(الهام)
پاسخ
وای کهاگه منم یه همچین مادر شوهری داشتم چه غمم بودالبته مادر شوهر منم دوست داره گاز گازیم بکنه...
خاله سمیرا
11 آذر 92 18:49
بین تهران و میانه در سفر بودم!! چند روزه خونمون مشرف شدیم بافتنی هم دست و پا شکسته بلدم. پارسال واسه همسری یه بلوز و شال بافتم ولی الان حس لباس کوچول موچول دارم! ولی باید نحوه بافت رو ببینم تا یاد بگیرم، تلفنی نمیگیرم!! راستی رمزو هنوز نفرستادی ها. آبناب خاله رو ماچ کن
مامان الی(الهام)
پاسخ
ای ول مهندس پس بلدی اونوقت چرا همش می رفتی میومدی؟؟؟ دوست فضول داشتن خودش مکافاتی هست واسه خودش
الناز مامان طاها
12 آذر 92 1:09
سلام،خيلي ناراحت شدم كه محيا دوباره مريض شده،طاها هم سرما خوردعزيزم پمادهاي سوختگي مختلفي رو امتحان كن ببين چي ميشه،مارك پوشكش خوبه ولي پمپرز بهتره ميخواي يه بسته بخر ببين چي ميشه
مامان الی(الهام)
پاسخ
امان از این فصل سرما... باشه امتحان میکنم مال ترکیه است؟؟؟؟
مامان لي لي
12 آذر 92 3:34
عزيزم اگر جديداً سوختگي پيدا كرده ممكنه براي تيزاب دستشويي اش به خاطر دندون دراوردن باشه.... من از اول پمپرز براي پوست هاي حساس و گرفتم و راضي ام البته بعد از صدتا پوشك عوض كردن از دوماهگي تا الأن گوش شيطون كر أصلاً نسوخته
مامان الی(الهام)
پاسخ
ببینم نفهمیدم الان پنبه ریز بگیرم یا پریما؟؟؟!!!
مامان لي لي
12 آذر 92 3:34
صحبت ازفاصله نیست!صحبت ازمهرووفاست شايداين فاصله ها،محک عاطفه هاست!
مامان لي لي
12 آذر 92 7:41
خواهري حتماً براي محيا از روغن و لوسيون استفاده كن.... گناه داره از حالا پوستش خداي نكرده آسيب ميبينه..... من از روغن و لوسيون جانسون از بدو تولد اوا استفاده كردم و خيلي خيلي راضي ام....
مامان الی(الهام)
پاسخ
آهان حالا خوندم حتما میرم میگیرم پی هر دو مارک جانستون؟
مامان لي لي
12 آذر 92 7:43
آلبته من يكي در ميون براش روغن و لوسيون استفاده ميكنم بعد از يك بار حمام لوسيون ميزنم حمام بعدي روغن...... با اين كار هم از آسيب به پوست نئ نئ جلوگيري ميكني هم بدنش رو ورزش ميدي
مامان الی(الهام)
پاسخ
میشه روغن و لوسیون بگی چی میزنی الی جون؟؟؟
مامان لي لي
12 آذر 92 7:45
حتماً براي گل دختر يه بسته pampers prima براي پوست هاي حساس اش رو بگير.... براي سوختگي جواب ميده خواهر..... جانسون هم همه چيش به جز شامپوي سرش خوبه.......... شامپوي سر ماستلا حرف نداره ((هم سرش عاليه هم بدنش))
مامان الی(الهام)
پاسخ
مرسی گلم از راهنمایی هات باشه حتما میخرم...
مرضیه
12 آذر 92 10:10
سلام خانومی خوبی؟ راستش من جوابی ندیدم اگه زحمتی نیست دوباره واسم بفرست یا ایمیل بزن در مورد سوختگی پا هم محیای منم همینطوره اون با ادرار خودش هم واکنش میده طفلی یه چند روزیه اصلا پوست پاش رفته بردمش دکتر پماد الئا داد خیلی خوب شد گفت سه روز بزن بعد از سه روز کرم محافظ پای بچه ایروکس حاوی زینک بزن حتما هم هر یک ساعتی یکبار بازش کن چربش کن میگفت حتما باید همیشه یه لایه کرم بین پاش و ادرارش باشه میخای شما هم امتحان کن انشالا که نتیجه بگیری من هر از گاهی که بدنش خشک بشه مرطوب کننده چیکو میزنم ولی منم با مامان بزرگت موافقم سعی کن عادتش ندی به این چیزا روی ماهش رو ببوس منتظر جوابت هستم
مامان الی(الهام)
پاسخ
باشه عزیزمیام واست میذارم دوباره ایروکس رو دارم خودم یعنی هر یک ساعت بازش کنم؟؟؟؟؟؟؟؟ و ایروکس بزنم؟؟؟
مامان ایلیا
12 آذر 92 12:21
اگر محیا گلی برای درآوردن دندان هاش آب دهانش نمی ریزه احتمال خیلی زیاد هست که برای درآوردن دندان هاش باشه چون ایلیا هم همین طوری بود و من خیلی با این مساله مشکل داشتم با اینکه همیشه برای mapy ایلیا از مارک pampers استفاده می کنم اما به نظرم در سوختگی تاثیری نداشت (البته شاید اگر چیز دیگه ای استفاده می کردم بدتر می شد نمی دونم) همه نوع پمادی رو امتحان کردم اما چیزی که بهتر از همه جواب داد پماد سوختگی ساخت کارخانه مینو بود. برای بدنش هم از روغن بچه جانسون استفاده می کنم که واقعات عالیه
مامان الی(الهام)
پاسخ
ممنون از راهنماییت عزیزم خیلی لطف کردی خواهر راستی مامان ایلیا جونم من اصلا نمیتونم بیام وبلاگت این آدرسی رو که گذاشتی میزنم ولی نمیاره!!!!!!! لطفا چک کن
مینا مامان روشا
12 آذر 92 13:47
عزیزم ایشالا الان خوب شده باشی. دختر منم از وقتی افتاده رو دندون در اوردن دائما مریضه
مامان الی(الهام)
پاسخ
آره خیلی بده
مینا مامان روشا
12 آذر 92 13:49
مامان الهام منم تقریبا دو ماهی هست همین مشکل رو دارم و چندین مارک پوشک عوض کردم یه مدت خوبه ولی دوباره حساسیت پیدا میکنه.فعلا مرسی واسش استفاده میکنم.
مرضیه
12 آذر 92 14:22
ممنون عزیز لطف میکنی اگه واسم ایمیل کنی آره عزیز حتما هر یک ساعت بازش کن ایروکس بزن انشالا زودی بهتر بشه محیای منم دیشب تا حالا آبریزش بینی داره بردمش دکتر گفت یه ویروس جدیده توی گلوشون چیزی شبیه آفت و تبخال میزنه خیلی بی تابشون میکنه داروشم فقط استامنفین هست واسه تسکین دردشون البته دیفن هیدرامین هم داد
مامان الی(الهام)
پاسخ
الان میام میذارم رو وب عزیزم
سعیده مامان آرتین
12 آذر 92 14:24
سلام عزیزم حتما از پوشکشه عوض کن منم اول جان ببه استفاده میکردم ولی الان هاگیز میبندم خیلی خوبه تازه دخترونه و پسرونه داره یه بسته بگیر امتحان کن عالیه لوسیون هم استفاده نکن چون خوب نیست اگه زیاد خشک میشه از وازلین مخصوص کودک استفاده کن
مامان الی(الهام)
پاسخ
باشه قیمتش با جان به به یکیه یا گرونتره؟؟؟
میم مثه محیا
12 آذر 92 16:25
من بدون استثنا هر بار بعد از عوض کردن پوشکش حتما ب پاهش کالاندولا میزنم بعد از حموم هم پوستشو حتما با روغن چرب میکنم ب دست و پاهاشم کرم کیو وی کیدز میزنم،حتمااااااااااااااا پوستشو چرب کن گلم مخصوصا الان ک هوا سرد و خشکه
خاله سمیرا
12 آذر 92 19:11
منظورت از دوست فضول پرسیدن رمز بود عایا؟!
مامان الی(الهام)
پاسخ
نه بابا منظورم خودمم که پرسیدم چرا هی بین میانه و تهران میرفتی و میومدیعجب سو تفاهم جالبی شده خوشم اومد
جانم مادر
12 آذر 92 21:19
سلام.قربونش برم چقده ناناز شدی خاله جون.خانوم گل من همیشه توی چایی مون کاکوتی می ریزم مثل همون آویشنه.یه کم هم تو شیشه چایی دخترم میدم بخوره البته یه کوچولو شیرینش می کنم.برای سرما خوردگی خوبه.آهان عرق پونه هم یکی از اقوام داده برای عفونت خیلی خوبه.امتحانش کن .از این شربت ها خیلی بهتره.راستی برای سوختگی پاش هم دختر من هم اینطوریه بعضی وقت ها پوستش قرمز میشه و جوش های کوچولوی ریز ریز قرمز پشتش ، اون قسمت چسبش می زنه ... خلاصه بردمش دکتر و کرم و شربت بهم داد که بامکافات بهش می دادم ولی تاثیر نداشت.تا اینکه مادرم گفت من دارم چیزایی می خورم که گرم اند و این باعث قرمزی پوست میشه.و نباید شیرین زیاد بهش بدی که این هم یه علت قرمز شدن پوست بچه است.اینم مادربزرگم می گفت.امیدوارم تجربیاتم به درد بخوره.
مامان ایلیا
13 آذر 92 10:12
الهام جون امتحان کردم وارد می شه شما هم لطفا یک بار دیگه امتحان کن iliyas.iran.sc
محیا2بهمن
14 آذر 92 15:41
چقدر این دخترا شبیه همند. محیای منم پاهاش خیلی خراب شده مخصوصاً توبیمارستان که بودیم دکتر تو بیمارستان واسش کرم کالاندولا رو معرفی کرد گفت واسه این داروهای انتی بیوتیکه که پاهاشون خراب میشه بعد از بیمارستان هم خوب نشد مرتب بهش این کرمو زدم تا اینکه الان خوب خوب شد. مگه محیا هم انتی بیوتیک میخوره؟؟؟ به هرحال میتونی این کرمو امتحان کنی جواب میده. کرم ایروکس هم خوبه قبلاً من این کرمو میزدم. اگه خوب نشد ببرش دکتر شاید قارچ باشه که اگه قارچ باشه با هیچکدوم از این کرم ها خوب نمیشه. شاد باشی الی جون
مامان محیا
15 آذر 92 21:28
بازم شکر خدابه خیر گذشت میگم رمز همون قبلبه واست تو خصوصی میزارم
مامان الناز
29 آذر 92 16:58
سلام دوست عزيز من به طور اتفاقي وبلاگتون و ديدم بابت سوختگي پاي گل دختر خواستم يه راهنمايي كنم الناز منم همينطوره جوري كه پاهاش تاول ميزد اين سه تا كرم و دكتر بهم داد معجزه ميكنه زينك اكسايد ١درصد هيدروكورتيزون كلوتريماتازول از داروخانه بگير و بگو واسه ادرار سوختگي ميخوام من كه خيلي نتيجه گرفتم
مامان اهورا (نرگس)
2 دی 92 16:16
آخی...قربونت برم الهی...انشالله که خوب شدی تا الآن نانازم...الهام جون بیشتر مواظب دخملی مون باش... نذرتون هم قبول باشه