پرنسس خونمون محیا پرنسس خونمون محیا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

Thanks God for my life

جیگر من دو رقمی شد...

1392/8/29 18:40
1,630 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

نازنین محیای من

 

آرزوی دیرین من

 

پرنسس زیبای من

 

١٠ ماهگیت مبارک

 

 

امروز ده ماهگیت تموم شد عسل خانوم

و شما خانومی شدی واسه خودت

اینم از کادوی دو رقمی شدن خانومم

امیدوارم از خریدش پشیمون نشم!

باگه بخوام از شیرین کاریهات نویسم چیزی که خیلی عاشقشم با گوشی حرف زدنته

گوشی یا موبایل  رو برمیداری  و میذاری پس گردنت و شروع میکنی پشت سر هم حرف زدن که یک کلمه اش هم نمیفهممماچ و فقط دل من وبابایی واست ضعف میره ...فیلمش هست

و مدام پشت سر هم میگی اگی اگی اگی ...فکر کنم منظورت الو هست!!!!

 بلاچه ای شدی واسه خودت

یه جا که بند نمیشی

و همش دنبال شما دوی ماراتونی دارم!

واسه همینم مامان الی به خاطر شما مانکنی شده واسه خودش بس که همش دنبالت اینجا واینجا می دوومنیشخند

محیا جونم بعضی وقتها اونقدر حواست پی شیطنت هست که حتی یه دقیقه هم بغلم آروم نمیگیری و همش میخوای فرار کنی

راستش منم کمی ازت دلگیر میششم

آخه مامانی نمیگی من هم به آغوشت نیاز دارم

به اینکه تو بغلم آروم بگیری و من از نوازشت سیراب بشم؟دل شکسته

تصور کن موقع تعویض پوشکت هم همش میخوای فرار کنی گاهی اونقدر ورجه وورجه میکنی که بد جور عصبی میشم  و پوشکت رو بسته نبسته فرار میکنیکلافه

غذا خوردنت هم که فیلمیه واسه خودش باید یه عالمه چیز میز بریزم جلوت تا بلکه یه جا بند شی و به زور بهت غذا بخورونم!!!ابله

آخه فدات شم میدونم همه چی برات تازگی داره

میدونم همش دلت میخواد بازی کنی

اما نمیگی کمی هوای مامانم رو داشته باشم؟ که دست تنهاست!ناراحتو کم بریز و بپاش کنم

خداییش اصلا نمیتونم به کارهای خونه برسم وبه زور همین بشه کارهای خیلی ضروری رو انجام داد

آخه وقتی هم که میخوابی از ترس اینکه سر و صدا بشه و بیدار شی منم میخوابمنیشخندالبته اینم بهونست آخه مامانت یه کم تنبل تشریف داره و عاشق دراز کشیدن و استراحت

کلا ماجرایی داریم من وشما

ولی امیدوارم بزرگ که شدی اونقدر مرتب و کمک دست مامان الی بشی که عوض این روزها در بیاد

ایشاااااااالله

راستی نمیدونم چرا چند وقتیه حس نویسندگیم وا رفته اصلا جمله های قشنگ مشنگ به ذهنم خطور نمیکنه!!!! بس که ذهنم خسته است

فقط میتونم بگم تو همان آرزوی دیرین منی عاشقتم عزیزمقلب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   بازم خاله ستاره ات گل کاشته

دستش درد نکنه

برای دیدن سورپرایز جدیدش رو عکس بالایی کلیک کنین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (54)

الناز مامان طاها
2 آذر 92 16:17
چقدر اين سارافوني كه عزيز جون زحمتشو كشيدن بهت مياد عزيز دلمهزار ماشالله روز به روز ناز تر ميشهخدايي با وجود اين وروجكها ادم به هيچ كاري نميرسهداشت يادم ميرفت،ده ماهگيت مبارك عشقم
مامان الی(الهام)
پاسخ
ممنونم الناز جونم که همیشه پشت در وبلاگ هستی فدات عزیز
الناز مامان طاها
2 آذر 92 18:25
بازم به معرفت من حالا شما هي نيا وقتي رمز دار ميشه مياي و ميگي چرادختر بدما پشت در وب وايساديم بي اجازه هم ميايم تو مشكلي هست بيا جلو
مامان الی(الهام)
پاسخ
فتم که وقتی میام با دیدن همه ی پست های ررمز دار حالم بد میشه
مامان لي لي
3 آذر 92 7:10
حواســــم را هرکـــجا که پــرت می کـــنم باز کـــنار تـــو می افتد ...
مامان لي لي
3 آذر 92 7:16
الهام جون من هم از رو تبليغ كانال پنج (برنامه به خانه برميگرديم) پك صد آفرين رو گرفتم واسه اوايي اما متأسفانه ترجيح ميده فلش كارت هارو از دست من بكشه و پاره كنه و به سي دي ها هم توجهي نميكرد منم گذاشتم كنار تا يكم عاقل تر شه بعد..... اميدوارم محيا مثل اوا نكنه
مامان الی(الهام)
پاسخ
آره من که هنوز نذاشتم دم دستش و سی دی ها هم همونطور که گفتی... شما چند گرفتی الی جون؟
مامان لي لي
3 آذر 92 7:17
ده ماهگيت مبارك عروسك من ، الحق و والإنصاف زيبايي لباس ها تو تن تو دوچندان شده ، عاشقتممممممممم، تل و سارا فون برازنده ي برازنده اته خاله جوني😘😘😘😘😘😘
مامان الی(الهام)
پاسخ
ممنونم خاله خجالتمون نده شما خیلی لطف داری ببوس فندقم روواسه من
مامان بردیا شیطون
3 آذر 92 14:50
10ماهگیت مبارک ماشالا به این دخمل ناز با افتخار به جمع دوستان بردیا جون اضافه شدین دوست داشتین ما رو هم لینک کنید
مامان الی(الهام)
پاسخ
ممنون چرا که نه حتما عزیز
مامان بردیا شیطون
3 آذر 92 14:50
مهربانیت را مرزی نیست یقین دارم فرشته ای قبل از آفرینش قلبت را بوسیده! *******************************
مامان الی(الهام)
پاسخ
چقدر رمانتیک ممنون
مامان ستاره
3 آذر 92 16:37
ای جانم وای دلم می خواد درسته قورتش بدم 10 ماهگیت مبارک عروس جونی من ... چقدر لباسش خوشگله و بهش میاد هزار ماشاالله .... تو رو خدا عروسم و تند تند اسپند دودش کن چشمش نزنن .... ای جانم چه قدر ناز تو این لباس عین خوده عروسا شده .... خودت بافتی ؟ قربونت برم الهی
مامان الی(الهام)
پاسخ
وای چه مادر شوهر خوبی نه عزیزجون( مامانم) بافته تو پست جشن دندونی توضیح داده بودم که خاله!!!با دقت نمیخونی ها!!!
مامان لي لي
3 آذر 92 17:42
آرزويم اينست توشوي بنده محبوب خدا/ودعامي كنم آرام بماني هرروز/سربلندازهمه ي واقعه ها/شادباشي وبخندي هردم/به دل انگيزترين خاطره ها..
مامان الی(الهام)
پاسخ
خیییییییییلی زیبا ممنون
مامان لي لي
3 آذر 92 17:46
صدافرين روش 59 قيمت داشت اما من تو تخفيفاش خريدم اگر اشتباه نكنم 40تومن، دقيق بازم يادم نيست خواهر، راجع به غذا من براي اوا غذا جداگانه بي نمك و روغن درست ميكنم، هرچيزي هم بهش نميدم، ( مثلاً ماهيچه را ميپزم أبش تا تموم نشده و نصف شده لوبيا سبز قلمي رو أضافه ميكنم و يكم مونده برنج رو هم أضافه ميكنم با خيلي كم گوجه فرنگي (به اصطلاح ميشه لوبيا پلو)
مامان الی(الهام)
پاسخ
آره منم 39 گرفتم خیلی خوبه...
مامان لي لي
3 آذر 92 17:48
أصلاً به محيا شيريني جات نده، تخم مرغ حسابي پخته شده شروعش از تُك قاشق زرده تا برسه كم كم بعد از يك سالگيش به يه تخم مرغ كامل ، خواهر همه چيزاي جديد و بأهم بهش نده تك تك بده با فاصله ي زماني چندروزه كه اگر خداي نكرده حساسيت داشت به چيزي متوجه شئ (ميوه أصلاً بهش خيار نده تو اون عكسش ديدم ببخش البته ها) ميوه فقط گلابي، سيب و موز...
مامان الی(الهام)
پاسخ
جدی؟ نمیدونستم خیار رو نمیخوره که زیاد باهاش بازی میکنه و صداش در نمیاد الی جون اون برفک روی زبونش هنوز خوب نشده خیلی نگرانمیعنی میتونهد از حساسیت باشه در مورد بیبی جویس هم یه تحقیقی تو اینترنت کردم مامانها میگن الان تقلبی اش اومده راست میگن؟؟؟
مامان لي لي
3 آذر 92 17:51
سيب زميني، هويج، برنج، جعفري، گلابي، آب جوشيده سرد شده، نآن فقط سنگك،و... مجاز به دادن هستي تا يك سالگي
مامان الی(الهام)
پاسخ
تنکیوووووووو
امیرحسین کوچولو نفس ما
3 آذر 92 19:49
قربونت بشم که انقدر نازییییی هزار ماشاالله.سارافن هم خیلی زیبا بود و زیباییت رو دوچندان کرده محیا بانو.اسمتم خیلی زیباست.10 ماهگیت مبارک فرشته کوچولو.6 بار اومدم تو وب تا بلاخره تونستم برات نظر بدم.قدرشو بدون
مامان الی(الهام)
پاسخ
وای چقدر شرمنده مون کردی خاله راحیل هیع وااایه من خدایا چیکار کنم از دست این تبلیغات
مینا مامان روشا
4 آذر 92 10:17
عسل خاله 10 ماهگیت مبارک. چه لباس نانازی مبارکت کادوت باشه محیا جووون همه کاراش شبیه دختر منه/منم موقع غذا دادن و تعویض پوشک مشکل دارم و باید از اسباب بازی ظروف آشپزخانه پیامهای بازرگانی و بابایی کمک بگیرم تا دو تا قاشق غذا بخوره
مامان الی(الهام)
پاسخ
خیلی ممنون خاله آره میفهمم چی میگی
الهام
4 آذر 92 13:14
الهی قربونش بشم به ما هم سر بزن
مامان الی(الهام)
پاسخ
فدای شما چشم حتما
الناز مامان طاها
4 آذر 92 14:26
عزیزم من آهن و irovitبهش میدادم هم طعمش خوب بود هم دندون و سیاه نمیکرد هم تو قطره های خارجی میزان آهنش کافی بود مثلا vitanمیزان آهنش کمه،آره هنوز سانستول میخوره.مولتی ویتامین همbaby joiceمیدادم
الناز مامان مهیار
4 آذر 92 14:42
الهی چقدر نازه فداش بشم الهی الهام خانم ما هم قبل از این که از جنسیتش معلوم بشه میگفتیم دختر باشه محیا پسرباشه مهیار که خدا مهیار برامون فرستاد خوشحال میشم بازم به وبلاگ ما سر بزنی
مامان الی(الهام)
پاسخ
فدای مهربونیت اااااه چه تفاهمی
مامان لي لي
4 آذر 92 15:35
اره عزيزم برفك مال حساسيته، حالا يه به گوجه فرنگي يا بهش بادمجون دادي خداي نكرده، يا.............من يك سأله دارم بش بيبي جويس ميدم و خيلي راضي ام و اوني كه گفته تقلبيه تو ازش بپرس تا حالا يه بيبي جويس رو از نزديك ديده؟؟؟ قشنگ هولوگرام داره امروز برم خونه ازش عكس ميگيرم و برات ميزارم، الهام من رو همه چيز اوا بي نهايت حساسم و انقدر ميگردم تا همه چي رو بهترين هاش و داشته باشه من بيشتر از چهل تا دكتر عوض كردم تا ،........ دوست داشتي بگير دوست نداشتي نه خواهر چون انتخاب باتو و هركس اختيار بچه ي خودش رو داره من همش ميبينم تو وبلاگا بچه هاشون همش مريضاً اما اوا خداروشكر............ ای وایه من!!!! خدایا یعنی به چی حساس شده راستی سرلاک هم میدی؟ الان اون سایت رو برات میفرستم
مامان لي لي
4 آذر 92 15:43
عزيزم ببخش كيفيت عكس نامه پايينه جون از رو البومش گرفتم بهتر از اين نميشه، قشنگيش به اين بود كه همون جا تو آتليه با اون همه استرس و شيطنت اوا و..... بايد پرش ميكردم خواهر...حتماً خواهري محيا هم مثل اوا براي منه هيچ فرقي نداره برام، حتماً اگه دوست داري انجام بده خيلي جالب و تك ميشه ....
مامان الی(الهام)
پاسخ
فدای مهربونیت فقط اون جمله ای که نوشته بود تو خاصی چون... چی نوشته بودی ؟ دلم خواست بدونم
مامان ستاره
4 آذر 92 16:51
ای ول دستت درد نکنه که راهنماییم کردی درستش کردم بیا ببین ...
مامان الی(الهام)
پاسخ
قابل شما رو نداشت
مامان آوا
4 آذر 92 17:42
سلام مامانی محیا جون خوبی عزیزم محیای عزیزم چطوره؟ خودت خوبی؟ ماشالله هزار هزار ماشالله چقد ناز شدی خانمی با این سارافون سفیده ببوسش از طرف من
مامان الی(الهام)
پاسخ
قربان شما خدا رو شک خوبیم شما چه خبرا؟ کم پیدایین... ممنون
مامان آوا
4 آذر 92 17:43
دورقمی شدن تولدت رو هم تبریک میگم عزیزم
مامان الی(الهام)
پاسخ
مرسی خاله
الناز مامان طاها
4 آذر 92 20:25
نهههههههه عزيزم طاها اصلا لب به اهن ايراني نزد واقعااااا هم بد مزست،نه عزيزم من فقط irovitميدادم،اهن ايروويت كامله،بقيه قطره هاي خارجي اهنشون كمه،مولتي ويتامين هم baby juiceعاليه،البته يه مدت تو بازار نبود و من همه جا رو زير پا گذاشتم و واسش پيدا كردم،بعد دوسالگي هم اهن و كه ندادم مولتي ويتامين و شربتkinder-multivitaminsaft واسه همون شركت توليد كننده baby juiceبهش ميدادم اسم شركتم اينهEuRho VITAL،حالا هم كه سانستول بهش ميدم.كامل بوووود توضيحاااااات
مامان الی(الهام)
پاسخ
عااااااااااااالی یعن الان بیبی جویس راحت پیدا میشه؟؟؟؟
امیرحسین کوچولو نفس ما
5 آذر 92 1:48
خصوصی عزیزم
مامان لي لي
5 آذر 92 3:53
سلام الهام جان ببخش دير اومدم با زبان عاميانه بگم نئ نئ سايت..... دري وري زياد داشت بگذريم برات عكس از بيبي جويس گرفتم فردا تو يه پست ميزارم برات عزيزم اگر خواستي ميگيرم برات ميفرستم... راجع به قطره آهن كه گفته بودي تو هيج مولتي ويتاميني براي بچه هاي زير دو سال پيدا نميكني كه غني از آهن باشه بايد بهش قطره اهن و جدا بدي من چون اوا شير خشكش غني از آهنه بش قطره اهن نميدم بت گفته بودم قبلاً اما امروز كه براي چكاب بردمش مرندي تنها قطره أهنئ كه قبول داشت آيروويت بود گفت أصلا دندون هاي بچه را سياه نميكنه و أصلاً حالت عوق به بچه نميده... و گفت درست مثل فِِفُل كه تنها اهن عالي واسه بزرگسال هاست آيروويت هم بهترين قطره اهن واسه بچه هاست ،،، در آخر الهام جون هركاري كه صلاح ميدوني رو انجام بده
مامان الی(الهام)
پاسخ
قربونت برم المیرا جون که به قول گفتنی روشنم کردی اره تصمیم دارم همون بیبی جویس رو با آیروویت بدم
مامان لي لي
5 آذر 92 3:55
بعدم خواهري منم يه سايت ميزنم بالاش مينويسم راهنماي بارداري و بچه داري.... از تو چهارتا كتاب چهارتا مطلب مينويسم توش رو اون أصلاً حساب نكن تجربي ارزشش بيشتره
مامان بردیا شیطون
5 آذر 92 10:53
وقتی باختم "مسیر"رایافتم. در بزرگراه زندگی همواره"راهت" "راحت"نخواهد بود. هرچاله ای "چاره ای"به من آموخت. دوباره فکر کن فرصت ها "دوبار"نمیشوند. بکوش وناامیدی رابکش.... برای جلوگیری از پس رفت پس باید"رفت"......
مامان الی(الهام)
پاسخ
وای ممنون به چنین جمله ا احتیاج داشتم چون الان یه چیزی شنیدم که بد جور ناراحتم کرد.... امان از دروغ و حسودی
مامانِ عسل
5 آذر 92 11:54
سلام بر محیای 10 ماهه و الهام خانوم گل 10 ماهگی با هم بدون مبارک باشه. عزیزم منم این پک را واسه دختری خریدم اما اصلاً روی خوندن کلمات کار نکردم و فقط روی تصاویر اونم با بازی. باید بگم روی حرف زدن دختری تاثیر خوبی داشت. چون اینجا شهر کوچیکی و من برای نشون دادن خیلی موارد مثل کشتی و هواپیما و خیلیهای دیگه مشکل داشتم و همینطور حیوانات و .... پیدا کردن تصاویر توی مجله ها هم خیلی سخت بود. این پک را تهیه کردم. برای ما که مفید بود. امیدوارم شما هم بتونین استفاده ببرین
مامان الی(الهام)
پاسخ
خیلی ممنون از کی شروع به کار کردن باهاش کردی...؟ فعلا که محیا الان زیاد تمایل نشون نمیده
مامانِ عسل
5 آذر 92 11:56
در مورد تبلیغ ساعت باید برین توی تنظیمات وبلاگ و کدی را که مربوط به اون سایت میشه را پاک کنین. به همین راحتی
مامان الی(الهام)
پاسخ
آخه من که همچین کد تبلیغاتی رو وارد نکردم که
مامان ستاره
5 آذر 92 11:59
خصوصی عزیزم
اعظم
5 آذر 92 13:09
وای مبارک باشه محیا خوشگله .عزیزم که اینقدر خانوم و شیطون شده . مبارک باشه هدیه زیبات که مامانی خریده . آخی کاش من بعد از اینکه بچه دار شم یه شیطون خدا بهم بده تا زود لاغر بشم این ترس دائم منه که چافالو بمونم
مامان الی(الهام)
پاسخ
مرسی خاله نه بابا همچین گل اندام بشی که بیا وببین
الناز مامان طاها
5 آذر 92 15:40
خصوصي
مامان اهورا(نرگس)
5 آذر 92 18:06
عزیز خاله ده ماهگیت مبارک
مامان الی(الهام)
پاسخ
تنکیو ...
مهسا مامان نورا
5 آذر 92 18:27
مبارکش باشه عزیزم جون دلم شیرین خاله خوردنی خصوصی داری
مامان محمد صدرا
5 آذر 92 18:33
وای خدا چه دختر نازی دارید ،ماشاا... خیلی خوشم اومد. جیگره. مخصوصا با این لباسا هزار ماشاا...
مامان الی(الهام)
پاسخ
ممنون خاله چشاتون نازه بازم بیاین پیشمون
مامان امین
5 آذر 92 21:00
محیا گلم خاااااانمی شدی برا خودت خاله...با این سارافون خوشگل هم خوردنی تر میشی. قربونت برم 10ماهگیت مباررررررررک
مامان الی(الهام)
پاسخ
آره دیگه اونقدر نیومدی ببینیش که خانومی شده ....بی وفا!!! کی میای خونمون؟؟؟؟ ممنون خاله مهدیه
مهسا مامان نورا
5 آذر 92 21:56
خصوصی داری
مامان ستاره
5 آذر 92 21:58
محیا رو پست کن بیاد پیشم یه گاز بگیرمش بعد میفرستمش پیش خودتون
مامان الی(الهام)
پاسخ
آدرس بده عزیزم با جت میفرستم خوب شما بیا اینجا عزیز گفتی مال کدوم شهری؟؟؟ رشت؟؟؟
مامانِ عسل
6 آذر 92 7:38
سلام خوبیین... گل دختر نازت چطوره... من تقریباً از 15 ماهگی عسل شروع کردم و عسل هم فقط میخواست پارشون کنه منم چندتا کاغد دادم دستش تا دلش خواست پاره کرد .... یعنی هنوزم مجله باطله میدم دستش پاره کنه بعد سمت هم دیگه پرت میکینم و کلی لذت میبریم و راجع به تبلیغات ساعت الان كه دیگه نیومد ... برای منم میاد آخه خودم وارد کردم... فکر کنم خبر نداری این یه جور درآمد اینترنتیه به ازای هر بار باز شدن اون صفحه یه مبلغ ناچیز میره روی حساب من منم عسل بزرگ شد میدم به خودش
مامان الی(الهام)
پاسخ
آدرسش چیه؟؟؟ من که روحم هم خبر نداره اونوقت از سایت محیا گلیم سو استفاده میشه از همونجایی که مثلا کد فونت زیبا ساز اینا میزنیم باید حذفش کنم؟؟؟؟؟
Elmira
6 آذر 92 14:47
الي بيا شربت و ببين خبر بده پاك كنم
مامان الی(الهام)
پاسخ
الان میام عزیزم شرمنده دیگه زحمت شده
محیا2بهمن
7 آذر 92 11:40
سلام عسل خاله ده ماهگیت مبارک مثل همیشه این لباسم خیلی بهش میاد و نازش شده مامان الی اسپند یادت نره خدا حفظش کنه
مامان الی(الهام)
پاسخ
ممنون عزیز محیا جونم خوبه؟؟
Lili
7 آذر 92 14:34
سلام عزيز دلم مرسي كه انقدر مهربون و با محبتي به جون اوا نميدونم چه جوري جبران محبت هاي بي مثالت رو بكنم... واقعاً بم لطف داشتي و بي نهايت با كامنت هات شرمندم كردي. بيش از حد خوشحالم كه دوستي دارم كه كه مهمتر از شادي در غم كنارمه. به خاطر فشار عصبي و درست نبودن تغذيه پريروز نفهميديم يه دفعه چي شد... دروغ چرا يك ان فكر كردم سكته كردم و فلج شدم.... من طبق آخرين ازمايش هاي خون دكتر تشخيص غلظت خونه بالا داده و گفته بود استرس برام بده و همش منو از سكته ميترسوند و اون روز من بيشتر إز همه ترس سكته و فلج شدن داشتم تا مردن... ببخش تورو خدا ناراحتتون كردم اما واقعاً دوست داشتم براي اوا به يادگار بمونه ميخوام تلخي و شيريني زندگي من و از زماني كه توشِ كامل با خبر باشه نميدونم درسته يا اشتباه اما من اينجوري دوست داشتم.. خيلي دوستت دارم ميبوسمت واقعاً باز هم ممنونتم به خاطر كامنت هاي پر از مهر و محبتت عزيز دلم
مامان الی(الهام)
پاسخ
ای جونم عزیزم وظیفه بود تو رو خدا مواظب خودت باش چرا حجامت نمیکنی؟؟ آره منم موافقم که باید غم و شادی کنار هم بهد بچهد ها یاد داده بشه
Lili
7 آذر 92 14:36
الهي فداي دل پاك و مهربونت بشم حتماً اومدي تهران پيشم بيا زمانش مهم نيست خواهر مرسي إ اين همه لطف و محبتت خوشگلم و حسابي ببوس كه بي نهايت دلتنگتون بودم به جون اوا
مامان الی(الهام)
پاسخ
به امید دیدار لی لی جون
Lili
7 آذر 92 14:46
الاهي فدات شم از بس به ما فكر كردي همش مارو ديدي تو ي خوابت گلم.... به خدا كامنت هاي پرمهرت اجازه نداد فاصله هارو حس كنم و ارامش سراسر وجودم و پر كرده... خيلي ماهي عزيز دلم
مامان الی(الهام)
پاسخ
اینم نگفتم که من به ندرت خواب میبینم هاحالا فکر کن چه قدر به شما و آوایی فکر کردم که ...
بهار
8 آذر 92 18:14
وا چرا پیمم رو تایید نکردین؟
مامان الی(الهام)
پاسخ
نه عزیزم چنین جسارتی نمیکنم پیامی ازت به دستم نرسیده..
مامان لي لي
8 آذر 92 23:10
درانتهاي نگاهت كلبه اي ميسازم تا مبادا بگويي .... از دل برود هر آنكه از دیدہ برفت ...
مامان لي لي
8 آذر 92 23:38
عزيزم ما خوبيم شما خوبين؟؟؟ ببوس نازدخترو دلم براتون تنگ شده بود
مامان الی(الهام)
پاسخ
خدا رو صد هزار مرتبه شکر عزیز قربونت
مامان لي لي
9 آذر 92 5:20
عاشق پسر خاله ي، کلاه قرمزیم! دیدی رفته بود يك کیک مسموم رو تنهایی خورده بود تا بقیه مریض نشن! 
بهش گفتن: خب چرا ننداختی دور؟گفت خب مورچه ها میخوردن! مريض ميشدن!!به مورچه که نمیشه سرم وصل کرد.اين يعنی آخر معرفت به یاد همه ي رفقای با معرفت كه هيچ وقت از يادمون نميرن و تو با معرفت ترين خواهر مني😘😘😘😘😘
مامان الی(الهام)
پاسخ
آره منم عاشقشم مگه چییییه!!!!! خوبی لی لی جونم؟؟؟ آوا جوجو خوبه؟؟؟
قالب و تقویم کودکانه
9 آذر 92 12:38
سلام گلم ای میلت رو دیدم فکر کرده بودم دیگه بی خیال قالب شدی ببین اون نرم افزار خیلی خیلی خوب و باحاله دیگه به درد آماتور ها میخوره که از فتوشاپ زیاد سر درنمیارن فقط یه عیب داره اونم اینه که کلا ژاپنی هست و زبان انگلیسی نمیشه به خاطر همین خودم براش یه آموزش کوچولو درست کردم که همراه نرم افزار میدم.. کلی قاب عکس خوشگل داره حتی می تونی عکسای خودتم رتوش و ارایش کنی خیلی خوب و باحاله.. بخاطر باحال بودنش این نرم افزار را به کسانی اشانتیون میدم که همزمان دو قالب سفارش بدن اگر بتونی یکی از دوستای هم پیوندیت هم بیاری که براش قالب درست کنم همزمان با قالب خودت اون وقت این نرم افزار را همراه اموزش تصویریش بهت اشانتیون میدم مطمئن باش پشیمون نمیشی... منتظرت عکسای دختر گلت هستم
مامان الی(الهام)
پاسخ
باشه عزیزم سعی میکنم مشتری جذب کنم
قالب و تقویم کودکانه
9 آذر 92 12:39
بازم به معرفتت که اومدی ای میل زدی... نمی دونی تاحالا با این شکم گنده و بارداری و کمر درد نشستم برای چند نفر قالب درست کردم رفتن دیگه پشت سرشون هم نگاه نکردن نامردا
مامان الی(الهام)
پاسخ
ای ول مبارکه مامانی ایشالله به سلامتی فارغ شی حالا اسم نی نی مون چی هست؟؟؟
مامان نرگس
10 آذر 92 18:55
دورقمی شدنت مبارک لباس خوشگله پوشیدی خاله و چقده خوشگل شدییییییییییی هااااااا ای جانم الهام جون ببخش دیر اومدمو اخه سیم تلفنمون مشکل داشت و نتمون قطع بود و این همسر گرامی تا درتش کرد الان شد و من سریع اومدم نت ببینم چه خبره
مامان الی(الهام)
پاسخ
ممنون نرگس جون خواهش میکنم عزیز مرسی که اومدی
میم مثه محیا
10 آذر 92 23:27
به به چ لباس نازی دست مامانای هنرمند درد نکنه خیلی بهش میاد الهام جون خدارو شکر کن ک زیاد بغلت نمیاد،منکه بچه بغل آشپزی میکنم
مامان الی(الهام)
پاسخ
ممنونم عزیز جدی میگی؟؟؟؟؟ تو مهمونی های که همش می چسبه به من ولی تو خونه نه... حال محیا جونم خوب شد ایشالله؟؟؟
جانم مادر
12 آذر 92 21:20
چه لباس خوشگلی داری عزیزم چقدم بهت میااااد