پرنسس خونمون محیا پرنسس خونمون محیا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

Thanks God for my life

پایتخت گردی و برف بازی زودتر از موعد....!!!

1392/8/28 14:02
2,036 بازدید
اشتراک گذاری

پنج روزی که تهرات خونه خاله ام بودیم به شما که خیلی خوش گذشت ماشالله وبا محمد پسر خاله ام جور شده بودی و وقتی میدیدیش قه قهه میزدی ...

خلاصه خوشبخت شی ایشالله عزیزم که اذیتم نکردی و ملاحظه مون رو کردی

تو خونه اصلا نمیخوابیدی و همش دنبال بازی با محمد بودی اما تا میرفتیم بیرون همش لالا بودی

که تو عکسها هم مشهوده و فقط تو کالسکه ازت عکس داریم!!!!!نیشخند

فکر کن تو ماشین و گردش همش میخوابیدی و ما خسته وکوفته آخر شب میخواستیم بیایم بخوابیم که تازه شما خانوم بازیت میگرفت و خنده وشیطونی که خواب از سر همه میروند و خاله هم که همش قربون وصدقه ات میرفت و خلاصه کلی عاشق پیشه دور وبرت جمع بود و به شما هم بد نگذشت...

خدا رو شکر

تاسوعا و عاشورا که همش ماشالله نذری میخوردیم و نعمت فرااااوووووووون

جمعه رفتیم تلکابین و شنبه هم بازار و کلی واسه شما خرید کردیم

از قبیل لباسهای مخصوص یلدا و بافت خوشگل قهوه ای با ساپرت و چندتا خرت وپرت دیگه

حالا شکر که همه ی مغازه ها باز نبود و الا خرجم میرفت بالا ...آخ

 

 

شب تاسوعا که روز دنبال هیت و عزاداری بودیم و شبش شمع روشن کردن تو خونه برگزار شد

از هیئت ها و عزاداریها فیلم گرفتم و واسه همین زیاد عکس جالب ندارم!

محیا در حال تماشای هیئت که بعد از مدت کمی تو اون سر وصدای محکم طبل و ... خواب شیرین رو ترجیح داد!!!

پارک ونک هم که با اون فضای پاییزی منظره اش دیدنی بود...

محیا در پارک آب وآتش

پایین آب و آتش هم که چند بار رفتیم ایندفعه یه گلخونه باز کرده بود که عالی بود ...

جمعه هم که به پیشنهاد آقا بهروز که دستش درد نکنه با تلکابین رفتیم کوهستاهای برفی تهران که گویی با ماشین زمان رفته باشیم زمستان خییییلی عاااااااالی بود

 

 

 

 

 

 

 

 توی اون برف و یخبندان جالبه که هواش خیلی هم سرد نبود و گویی هوا بهاری بود

بعضی ها میگفتن ارتفاع بالا بای شما ضرر داره و آخر سر هم یه دختر دانشجو گفت که اتفاقا هوای کوهستام وارتفاعات گلبولهای قرمز نی نی ها رو زیاد میکنه و باعث میشه کم خونی نگیرن...مخصوصا اگه چهل روز اول زندگی نی نی رو بیارن کوه خیلی مفیده!! که برام جالب بود و گفتم تا همه استفاده کنن

و چون اون بالا شما کوچکترین فرد بودی که به چشم میخوردی نظر همه بهت جلب میشد و سه تا مرد کره ای هم از این دست افرادی بودند که ذکر شد!!!!یول بهت ایما واشاره میدادن و میومدن پیشت ...

خاله که مسلط به زبان بود بهشون خوش آمد گفت و داشت از شهر تبریز واسشون تبلیغات میکرد اونها هم گفتن دفعه ی سوم هست که میان تهران وتبریز رو ندیدن....

اما بیچاره ها تا خواستند لب به سخن بگشایند و نازت کنند شما ترسیدی و زدی زیر گریه اونم چه گریه ای !!!!در عکس مشهود استمژه

قربونت برم که فهمیدی به زبان مادر زادیت حرف نمیزنن

  

 

تو یه جایی که من میخواستم از محیا عکس بندازم یکی از این مردهای کره ای پرید تو عکس و شما تا برگشتی و دیدیش دوباره گررررریه وترررررس!!! و همه مرده بودیم از خندهقهقهه

آخه فدات شم من موندم از کجا قیافه ی خارجی رو هم تشخیص میدی؟؟؟متفکرآخه مردم دیگه که باهات حرف میزدند و نازت میکردند باهاشون مشگلی نداشتی..

میگم بچه های این دور و زمونه  عجب سنسورهای حساسی دارن به خدا !! ماشااااالله

اینم از کافی شاپ و نمازخونه ی بالای کوه

 

 محیا و عکسهای توی ماشین هم در ادامه ی مطلب

تو ماشین هم که یا با آهنگ ملودی آروم میشدی  و یا با سر پا وایستادن کف ماشین وبازی با موبایل ...!!!تعجب

 

 

 

فدای دندونهای خوشگل وخرگوشیت بره مامان الی

پشه ها هم که حسابی تو تهران ازمون استقبال کردند و از خوشمزه گی من و شما سو استفاده!!!چون هیشکی رو نمیخوردند و ولی من و شما هر روز صبح به جای نیش ها رو سر و صورتمون اضافه میشدناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (46)

مامان لي لي
28 آبان 92 14:17
سلام الهام جون مرسي از لطفت به من و اوا ، من متولد ٦٧ ام و ليسانس معماري، كارمند وزارت نفت
مامان الی(الهام)
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم دل به دل لوله کشی شده... چه خوب منم متولد 67 هستم .12 اردیبهشت ماه شما چی؟ میخوام ببینم اگه بزرگتری احترامت رو داشته باشم.خخخخخخخخخخخ پس وضعت توپه...کارمند وزارت نفت اونم تو تهران...آفرین
مامان لي لي
28 آبان 92 14:30
عزيزم بفرست شلوار و عوض ميكنم، اره منم شديد..... تا قرون اخر پولم و خرج ميكنم البته خريد و ميام خونه من وقتايي كه عصبي ام ميرم خريد أروم ميشم، يه دعواي أساسي تو خونه كرده بودم بعد لباس پوشيدم و زدم بيرون تنها چيزي كه أرومم كرد بعد از گريه خريد بود
مامان الی(الهام)
پاسخ
منم معتاد به خریدم ولی میخوام کمش کنم چون فکر کنم اساسی خرج آدم رو با وسایلی که میشه هم نباشه میبره بالا!!! البته شما که خودت اساسی پول در میاری قضیه ات با من فرق میکنه شما راحت باش!
مامان لي لي
28 آبان 92 14:33
ميبينم كه خدارو شكر تهران بتون خوش گذشته، خريد و پارك اب و اتش و بازار و تلكابين و..... اره الهام جون اون دانشجو درست گفته هواي بالآي كوه بسيار مفيده براي بخصوص بچه ها اي جان فداي محيا جونم بشم كه به خاطر دو تا اقاي كره اي انقدر گريه كرده😘😘😘😘
مامان الی(الهام)
پاسخ
اره عزیزم شهرتون آباد نمیدونستم وبرام جالب بود میبینی چه حس گر حساسی داره این بچه!
مامان نرگس
28 آبان 92 15:05
قربون خوشگل خاله که اینقده بهش خوش گذشته تهران گردی ولی خاله مگه کره ایها چه شکلی بودن که ترسیدی عزیزم وای چقدر هم عکسهای خوشگل داره محیای خاله
مامان الی(الهام)
پاسخ
همین دیگه من موندم بچه از کجا فهمیده اونا مال اینجا نیستن و ازشون فراری بود عجب ها!!! میبینی تو رو خدا؟
مامان ستاره
28 آبان 92 15:09
ای جانم دوست دارم درسته قورتش بدم ... آخه این عکسا رو گذاشتی دلم رفت به آقام الان عکس محیا رو نشون دادم گفتم نگاه کن آدم دوست داره گاز بگیره ... گفت کی هست گفتم عروس آینده چون بنا بر برنامه ریزی من قراره ده تا پسر بیارم و دوست های دختر وبم و عروسم کنم چون همشون نازن و انتخاب سخته... شوشوی منم بعضی موقع کاری می کنه که من دوست ندارم البته به ندرت ولی بعد خودش می بینه ناراحتم کرده میاد و هندی بازی در میاره منم بی جنبه سریع خنده ام می گیره
مامان الی(الهام)
پاسخ
لطف داری عزیزم ای ول به این مادر شوهر که میخواد عروسش رو قورت بده! باید تو تاریخ نوشته بشه خوبه پس ! هندی بازی حال ادم رو جا میاره ولی علیرضا از این هندی بازیها بلد نیست ...[
مامان لي لي
28 آبان 92 15:18
نردبان دلم شکستہ است میشود براے من کمے دعا کنے یا اگر خدا اجازہ میدھد کمے بہ جاے من خدا خدا کنے راستش دلم مثل یک نماز بین راہ خستہ و شکستہ است میشود براے بیقرارے دلم سفارشے دعا کنے
مامان الی(الهام)
پاسخ
چرا نشه عزیزم ایشالله که لبت همیشه بخنده و غم نبینین عزیزم
مامان ستیا نفس
28 آبان 92 16:02
عزاداریتون قبول عزیزم وای این تیپ محیا عسلی چقدر بهش میادعزییییییییییییزم همیشه به گردش خانمی
مامان امین
28 آبان 92 17:15
الی جون ایشالا همیشه وقتی به وبت سر میزنم خبر از شادی و تفریح باشه . لباسهای صورتی عسل بانو خیلی بهش میاد.
مامان الی(الهام)
پاسخ
ممنونم از آرزوی خیلی قشنگت عزیزم الهی آمین.شما هم همینطور واقعا که آدم وقتی تو هر وبی خبر از ناخوشی و دلتنگی و غصه میشنوه انگار روزش خراب میشه ایشالله که همونجور که گفتی باشه مرسی خاله
مامان آرتین
28 آبان 92 17:16
همیشه به تفریح وشادیوای خوش بحالتون رفتین کوه و برف و خرید و... ای خدا منم میخوااااااااااااااااااااااامراستی عزیزم در مورد چادر پرسیده بودی من چادر سر نمیکنم مادر جون آرتین(مامان من) بعضی وقتها چادر سر میکنه اون روز هم فقط بغل مامانم بود منم عکس و فیلم میگرفتم
مامان الی(الهام)
پاسخ
آفرین به خودم میبینی چه خوب حدس زدم
مامان آوا
28 آبان 92 17:26
سلام مامان گلی ومحیای نازنینم خوبین؟ عزیزدلم کی گفته من شمارو فراموش کردم نه اینطور نیست فقط اینروزا خیلی کم میومدم نت چون نت قطع بود وبا گوشیم میومدم ویه مدت هم کلهم سیستم خراب بود حالاهم در خدمتت هستم عزیزم محیا بانو چطوره کلک حسابی رفتی وخوش گذروندی ما رو از سفر باز گردوندن این گمرک ها خلاصه امیدوارم همیشه خوب وخوش وسلامت باشی میبوسمتون
مامان الی(الهام)
پاسخ
که اینطور!! باشه عزیزم پس قهر نمیکنم چرا ؟ به گمرک چه ربطی داره...؟!! قضیه رو بازش کن ببینم
مامان آوا
28 آبان 92 17:29
انشالله همیشه به خوشی ومسافرت میبینم که رکورد رو شکستی واز تبریز دل کندید وبه مسافرت هم عازم شدید
مامان الی(الهام)
پاسخ
خیلی ممنون آره بعد از دو سااااال به تهران هم عازم شدیم
مامان لي لي
28 آبان 92 18:18
جواب كامنت ات رو چون تو پست ام نوشتم نميدم اومدم استثناً فقط مال تورو بدم چقدر دلم گرفت راست ميگي چقدر سخته 😭😭😭😭 راستي من بزرگتررررررم ٦٧/١/٢٤
مامان الی(الهام)
پاسخ
اااه پس باید هواتو داشته باشم دیگه یه چیزی رو کشف کردی؟؟؟ چه تفاهمی 1*24=24 2*12=24 افتااااااااااااااااااد؟
امیرحسین کوچولو نفس ما
28 آبان 92 19:14
همیشه به گردش عزیزم.دوتا خصوصی طوماری داری گلم
مامان الی(الهام)
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم خصوصی های شما که همیشه به دردم زیاد میخوره الان میرم میخونم .پیش پیش متشکر
مینا مامان روشا
28 آبان 92 21:01
ایشالا همیشه به تفریح و شادی واااااااااای عزیز دلم چقدر شما نازی. خوش به حالت برف دیدی.من عاشق برف و هوای برفی ام ولی متاسفانه 3 ساله که برف ندیدم. محیا جوووووووووووونم دوست دارم
مامان الی(الهام)
پاسخ
ممنون عزیز چرا مگه شما کجا زندگی میکنین؟ جنوب؟ بندر عباس؟ خوب چطوره شما هم یه سر به اینجا بزنین
الناز مامان طاها
28 آبان 92 23:34
به به هميشه به گردش،ادرس وبها رو گم نكردي اين همه وقت نبوديدختر بد حداقل يه خبر از محيا بهمون ميدادي،هي اومديم وب نظرات بدون پاسخ تاييد شدههمين كه دخملي حالش خوب شده خدا رو شكر
مامان الی(الهام)
پاسخ
شرمنده آخه یه مدت فکر کن درگیر جشن دندونی بودم بعدش مریضی محیا و هم زمان قطع شدن نت به دلیل اتمام شارژ و بعدم سفر جبران میشه عزیزکم
مامان لي لي
29 آبان 92 2:34
به پاس خوبیهایت هربار كه از ذهنم میگذری لبخند پرمهر خدا را برايت آرزو ميكنم......
مامان الی(الهام)
پاسخ
خییییلی قشنگ
محيا2 بهمن
29 آبان 92 8:31
سلام ايشاا... بهتون خوش گذشته باشه و اين مسافرت تونسته باشه خستگي 10 ماه مادري رو از تنت بيرون کرده باشه چقدر اين شال گردن محياجون خوشکله راستي الهام جون از تبريز تا تهران چند ساعت راهه؟بين راه محياگلي اذيت نکرد؟
مامان الی(الهام)
پاسخ
مرسی آره خیلی وقته سفر کوچولو نداشتیم و خوب بود ولی کاش مشهد میتونستیم بریم... 8 ساعت تا تهران راهه عزیزم نه خدا رو شکر خوب بود گاهی حوصله اش سر میرفت و گریه میکرد ولی خوب بچه اس دیگه... در کل رضایت بخش بود میخواین پاشین بیاین تبریز برای امتحان
مامان ایلیا
29 آبان 92 9:13
به به همیشه به گردش عزاداریتون قبول محیا گلی می خواست خستگی مریض داری از تن مامان جونش بیرون بره واسه همین خانومی کرد که مامان الی یه ذره استراحت کنه آفرین به این دختره خانوم راستی چه کلاه و شال قشنگی داره این عروسک مبارکش باشه
مامان الی(الهام)
پاسخ
خیلی ممنون دوست عزیزم آره ماشالله خیلی مامانش رو ملاحظه میکنه خوشبخت بشه الهی چشات قشنگه عزیز
امیرحسین کوچولو نفس ما
29 آبان 92 11:48
نظرت چی بود با خصوصی ها؟؟؟؟؟ راستی وقتی میخوام نظر بدم و روش کلیک میکنم یه صفحه ای باز میشه میگه شما برنده شدید تخفیف ساعت و .... تو رو خدا اگه میتونی برش دار بدجوری حرصمو در میاره باید دوبار بیام تو وبتو ببندم صفحه وبتو تا بتونم نظر بدم.
مامان الی(الهام)
پاسخ
الان میام عزیزم... وای این تبلیغات رو نگو که حرص خودمم در آورده ...نمیدونم از کجا پیداش شده
مامان لي لي
29 آبان 92 12:34
سلام گلم شير خشك بيوميل ميدم منتها AR اش رو چون آوا رفلاكس شديد از بدو تولد داره، البته با حساسيت هاي من و دكتر و.... خدارو شكر الان به حد ضعيف رسيده و تا دو سالگي اش نهايتاً رفع ميشه، مولتي ويتامين بش بيبي جويس ميدم يكم گرونه اما حرف نداره، قيمتش (٢٦/٢٠٠) ، نه به آوا قطره آهن نميدم چون شير خشكش غني از آه نه و بچه هايي كه شير خشك بيوميل ميخورن حالا چه ساده چ HA چه AR چه 1,2يا...... نياز به مصرف قطره آهن ندارند گلم💐
مامان الی(الهام)
پاسخ
این بیبی جویس رو روزی چند قطره میدی ؟ خوشمزه است؟!
اعظم
29 آبان 92 12:51
سلام الهام جون .معلومه حسابی خوش گذشته بهتون البته شهر تبریز هم فوق العادست من یه بار از مشهد اومدم از راه تهران و از طرف سرعین و اردبیل برگشتم مسیر طولانی بود اما واقعا خوش گذشت و همیشه یادش میکنم . اما واقعا چه سفر پر گردش و خوبی بوده پارک و تلکابین و خرید و... به به عکسهای محیا جون واقعا محشره با ترسش از چینی ها کلی خندم گرفت طفلی ها چه ضایع شدن با گریه محیا
مامان الی(الهام)
پاسخ
آره خدا رو شکر خوب بود چه خوب... کاش یه روزم بیایین تبریز واز نزدیک ملاقاتتون کنیم و ببریمتون اینجوری گردش و خرید و ... آره بیچاره ها خیلی ضایع شدن.. البته منم خجالت زده شدم با این بچه ای که اجتماعی بارش آوردم[
اعظم
29 آبان 92 13:07
دعا ميكنم زير اين سقف بلند،روي دامان زمين ، هركجاخسته شدي ،يا كه پرغصه شدي ، دستي ازغيب به دادت برسد ، وچه زيباست كه آن دست خدا باشد وبس . . .
مامان الی(الهام)
پاسخ
دستت درد نکنه واقعا با جمله ات حال کردم دمت گرم
مادر منتظر
29 آبان 92 13:30
سلام مامانی گل و مهربون محیا جون عزیزم ممنون که به وبلاگ ما اومدی و برامون کامنت گذاشتی عزیزم . ببخش جواب کامنتت دیر شد خانومی . من دو روزه سرما خوردم و از دیروز بعد از ظهر هم حالم بدتر شده و دیگه نتونستم خیلی به کامنتام جواب بدم دوست گلم. خیلی دخملی ماه و نازی داری. خدا برات حفظش کنه عزیزم. چه شال و کلاه قشنگی داری نازنازی. خوشحالم سفر بهتون خوش گذشته و کلی گردش کردین و حسابی هم نذری خوردین گلم. بابا شما بچه های امروزی رو دست کم نگیر , قدرت تشخیصشون حرف نداره گلم. آفرین محیا جون باهوشم. عزیزم اگه دوست داشتی با هم تبادل لینک داشته باشیم خوشحال میشم دوستی چون شما داشته باشم.
مامان الی(الهام)
پاسخ
چشات ماهه عزیزم ممنون که وقت گذاشتی چرا که نه! باعث افتخاره عزیزم لینک شدین
مهسا مامان نورا
29 آبان 92 13:46
الهام جون همیشه به گردش خوش باشید همیشه ایشااله من که کلی کیف کردم با عکسهاتون و لذت بردم اره باباسنسوراشون خیلی قویه نورا هم کی که رفتیم همین اتفاق واسمون افتاد اما برعکس نورا بهشون میخندید.جای من حسابی ببوسش این ننه نقلیمو
مامان الی(الهام)
پاسخ
قربانت عزیز خوبه دیگخ خنده از گریه بهتره که ابرو واسمون نذاشت این نی نی
مهسا مامان نورا
29 آبان 92 13:47
الهی بمیرم صورتش و آخه خاله از بس شیرینی
مامان الی(الهام)
پاسخ
یبینی خوشمزگی هم دردسری شده واسه خودش وااااای دستای منو ندیدی انگار که ابل مرغان گرفته باشم همش جای نیش پشه است
مامان محیا
29 آبان 92 17:16
پروردگارا مرا بضاعت بقدریست که نمیدانم در حق عزیزانم چه دعایی بکنم اما میدانم که تو از حال آنان آگاهی ،پس بهترینها را برایشان آماده ساز که خزانه تو هرگز تهی نمیگردد.
مامان الی(الهام)
پاسخ
خیلی ممنون از دعای قشنگت عزیزم
مامان محیا
29 آبان 92 17:50
میدونی هورا به خاطر چیه ؟به خاطر حضور الهام جون تو وبلاگ ما هستش
مامان الی(الهام)
پاسخ
پس یه همچین آدمی ام من
مامان محیا
29 آبان 92 17:50
برو خصوصی
مامان اهورا(نرگس)
29 آبان 92 18:39
الهی جونم محیا!!!!!!!!!!!!!آخه چرا ترسیدی خاله جون...اتفاقا" من عاشق قیافه ی کره ای ها هستم...خیلی نازن...ولی خوب شاید واسه دخملی ما عجیب بودن!!!!!!!!!!!
مامان الی(الهام)
پاسخ
آره اتفاقا منم ازشون خوشم میاد دیدی پوستشون چقدر خوبه ...دریغ از یک جوش و یک لک!! مخصوصا خانوم هاشون خیلی نازند خوب سنسور محیا هم به خارجی ها حساسه دیگهچه میشه کرد
امیرحسین کوچولو نفس ما
30 آبان 92 4:27
خصوصی داری گلم.
مامان ستاره
30 آبان 92 12:17
سلام عزیزم ... خوبی ... عروسم خوبه .... راستی من رمز گذاشتم تا اگه فامیل یا دوستی وبلاگم رو دید منو نشناسه آخه دوست ندارم ....رمز همشون غیر از یکی و یکیشون اگه بااین باز نشد هست ... فقط نظرم رو با رمز تایید نکنی قبلش پاک کن بعد تایید کن جیگر
مامان الی(الهام)
پاسخ
خوبیم خیلی ممنون هیچی عروستم فقط کارش شده شیطنت و لوس بازی و بغلی باشه عزیز ممنون
مامان ستاره
30 آبان 92 12:18
ای جانم قربون اون خنده نازت برم
مامان لي لي
30 آبان 92 13:02
أولاً گلم بيبي جويس رو روزي ٢٥قطره بش ميدم، چون بايد بچه ها تا پنج سالگي روزي ٢٥قطره مولتي ويتامين رو مصرف كنند، أصلاً نه بوي بد ميده نه طعم بد و اوايي كه مولتي ويتامين هيچ نوع رو نميخورد اين و با ولع ميخوره ، ممنون از تبريكت كادو از طرف عزيزترين دوستم سحر عزيزه يه صندلي غذاي چند كاره كه حتماًعكسش و امروز ميزارم
مامان الی(الهام)
پاسخ
مرسی از راهنماییت راستش من به محیا چند ماهی هست که هیچ قطره و ویتامینی ندادم آخه گلاب به روت بابلا میاورد شربت خارجی هم گرفتم آهن دار 17 هزار اونم نخورد الان عذاب وجدان گرفتم نظرت در مورد سندروس یا سانستول چیه؟
مامان لي لي
30 آبان 92 13:03
خصوصي داري💐
مامان محیا
30 آبان 92 13:13
میگم من این کارها رو رو وبلاگ محیا انجام ندادم همسرم طراح سایته این کارا رو بلده اون انجام داده اگه دوست داری واست کامنت بزاره توضیح بده البته شبها فرصت داره برات کامنت بزاره .
مامان الی(الهام)
پاسخ
اره عزیزم خیلی دوست دارم لطف میکنی پس منتظر راهنمایی بابایی هستم ممنون
مامان لي لي
30 آبان 92 15:03
اى دوست! تو همان شقایق معروف شعر خوب سهرابى! تا تو هستى زندگى باید کرد...
مامان الی(الهام)
پاسخ
یادش بخیر دوره ی نامزدی با این شقایق مشگل داشتم شوشو هی مگفت تا شقایق هست... و منم به این شقایق آلرزی گرفته بودم
مینا مامان روشا
30 آبان 92 17:51
ما به خاطر کار همسرم خوزستان(دزفول) زندگی میکنیم. امسال تصمیم دارم هر موقع استانهای اطراف برف اومد بریم برف بازی
مامان الی(الهام)
پاسخ
فکر خوبیه تبریزم که منبع برف و کوهستانه اولین برف که اومد خبرتون میکنم
مامان نرگس
30 آبان 92 18:41
اخی خاله جون من عاشق شال گردنت شدم چه خوشمله
مامان الی(الهام)
پاسخ
شات خوشمله
مامان لي لي
30 آبان 92 19:27
الهام جان ببخشيد رمز و عوض كرده بودم حواسم نبود الان همونه كه دادم بدو بيا
مامان الی(الهام)
پاسخ
اااااالی جوووون تو هم؟؟؟؟؟؟ میبینم که مثل من حواس پرت شدی
مینا مامان روشا
30 آبان 92 22:34
شما تبریز زندگی میکنین؟
مامان الی(الهام)
پاسخ
اره عزیزم نمیدونستی؟ حالا میاین؟
مامان لي لي
1 آذر 92 3:09
الهام جون سندروس و سانستول رو دكتر اوا أصلا براي زير سه سال تجويز نكرد و گفت به هيچ وجه (لازم به ذكره دكتره آوا حرف نداره دكتر مرندي وزير بهداشت اسبق بوده) بيبي جويس رو روزي ٢٥قطره بهش بده و به هيچ وجه قطع نكن مولتي ويتامين اش رو ، أكثر مشكلات بزرگسالي منشأ كودكي دارن مثلا علت اصلي اسم هاي غير مادر زاد رفلاكس دوران كودكيه
مامان لي لي
1 آذر 92 3:11
خصوصي 💕💕💕
امیرحسین کوچولو نفس ما
1 آذر 92 3:49
عزیزم بیمه تکمیلیمون مال بانکه نمیدونم اسمی داره یا نه.من هزینه زایمانم 3میلیون و 500 شد و 1 میلیون هم دکترم زیر میزی گرفت.جمعا 4 میلیون و 500 تومن ناقابل!!! زیر میزی دکترم رو نقدا پرداخت کردیم اما هزینه بیمارستان یه مقداریش با ما بود بقیش با بیمه تکمیلی که اونم قست بندی کردن از حقوق همسری کسر میشه.فکر کنم یه دو سه سالی طول بکشه.اطلاعی ندارم عزیزم.که میشه یا نه فقط شنیدم که باید از طرف سازمانی که هستند به بیمه معرفی بشن.
مامان الی(الهام)
پاسخ
مرسی از توضیحاتت راحیل جون راستی دیگه اسمت تا اخر عمر تو مغزم حک شد
میم مثه محیا
1 آذر 92 21:39
به به ایشالله همیشه ب سفر و خوشی معلومه حسابی بهتون خوش گذشته عکسات مثه همیشه حرف نداشت محیای گلمو از طرفم ببوس
مامان الی(الهام)
پاسخ
قربان شما کامت شیرین عزیزم
مامان لي لي
2 آذر 92 0:29
دلهره هايت را ازياد ببراينجا دلي هست كه براي آرامشت دستي به آسمان دارد
امیرحسین کوچولو نفس ما
2 آذر 92 2:26
محیا جونم 10 ماهگیت مبارکککککککککککککککککککک
مامان الی(الهام)
پاسخ
مرررررررسی