پرنسس خونمون محیا پرنسس خونمون محیا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

Thanks God for my life

نیایش یک مادر...

1392/10/29 9:18
2,251 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

دخترم ؟ یعنی تنها پنج روز  مانده است به روز تولد یک سالگی  قشنگ تو...؟؟؟!!!

تو همانی؟ همانی که نه ماه در دلم بالاندمت...؟؟؟؟ نه ماه عاشقانه به هر جا کشاندمت؟؟؟

حال یک سال و نه ماه گذشت؟؟؟؟ از زمان بودنت؟؟؟؟

تو پاداش کدامین کار خیر منی؟؟؟؟

پاداش کدام عجز و ناله ی من؟؟؟؟

چه زود همیشه عاشقانه ها میگذرند....

یک ساااال؟

یعنی گذشت؟؟؟

دلتنگ میشوم...

از حس بزرگ شدنت....

دلتنگ میشوم از این لحظه های با تو بودنت....

 

 

.ماه نازم  این روزها من و تو شدیم تمام زندگی هم...

تمام لحظه به لحظه های عاشقانه....

تمام دلبریهایت و فدایت شوم های من....

تمام شیطنت ها و  دیده گان مبهوت  من....

آری درست با همین چیزهاست که میفهمم خدا اینجاست...

وقتهایی که دلم میگیرد با دیدن تو آرام میشوم...

با بوییدنت رام میشوم...با دیدنت مات  میشوم...با آغوشت خام ...و با داشتنت دوباره امیدوار

 

مگر میشود با وجود تو از زندگی رنجید؟

مگر میشود معصومیت تو را دید و خدا را ندید؟

مگر میشود به کسانی فکر کرد که دلت را می شکنند به سادگی

مگر میشود ...

 

 

تو تمام عاشقانه های منی

تمام حس خوشبختی من

تمام آرزوهای نداشته ام

و تمام حس زندگی ام

 

به تو می بالم

و از خدایم ممنون ...تازه میفهم چیزهایی که نداشتم و ندارم فدای یک تار موی تو

تو همه ی داشته ها و نداشته های منی...

تمام حس زندگی من که روزی آرزویم بودی ....

شاید یادم میرود که تو همانی هستی که از خدا خواسته ام..

.همانی که رویایم بودی...همان عروسک بزرگ بچه گی هایم که آرزویش را داشتم

نازنینم شاید از نوشته هام بفهمی که دلم کمی بوی دلتنگی میدهد...

نمی شود گفت تنهایی...چون با بودن تو ...مضحک است این تنهایی!!! 

کمی دلم از اطرافم گرفته..

.از آدمهای دم از انسانیت حرف زن..

.از آدمهای رو به قبله ایستاده و پشت به خدا کرده!!!!!!!!!

 از آدمهایی که قله ی خوشبختی شان شده دل هایی که می شکنند و روی هم میگذارند تا زندگی را فتح کنند...!

از زمانه ای که آدمهایش فقط آنهایی به حساب می آیند که پول می شمارند...!!!

چقدر امشب پر حس شاعری شده ام....

تو خوابی و من هنوز هم تشنه ی بوییدنت ....بوسیدنت.....تا باز همه چیز را از یاد ببرم....

دوباره صبح با دیدن چشمهای نازت  فراموشکار خواهم شد ....!!!

با تو از دنیا چیزی یادم نخواهد ماند....

به جز خنده هایی که دلم را می رباید.... 

پس بخند ماه بانوی من...بخند

همیشه بخند... که تنها خنده های تو مرهم زخمهای زمانه ی من  است....

عاشقانه به تماشای بالیدنت می نشینم ....

 بهترین ها را از خدا برایت  آرزو  دارم  

و دعایم  همه خوشبختی توست

ذووووستت دارم

niniweblog.com

 

عاااااشق این عکستم نازنین کوچکم...مثل فرشته ها میمونی...پاک و معصوم و ملیح

 

(یک هفته بعد از اولین دیدار)

 

    

(همه ی متن های این پست رو خودم نوشتم از سر ذوق و عاشقانه...پس لطفا کپی نشه!!!)

 

 

 راستی دوستان این پست  رو بدون عنوان گذاشتم ...!

.دلم میخواد شما براش یه  عنوان خوب پیشنهاد کنین....؟

 

با نتیجه گیری و مشورت عنوانش رو روز قبل از تولدش انتخاب میکنم.قلب

دوستتون داریم...عاشقتونیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (40)

امیرحسین کوچولو نفس ما
29 دی 92 4:50
چقدر خوشگل نوشتییییییی.....همون سه نقطه بهتره.چه عنوانی میشه گذاشت واسه اینهمه حرف که تو چندتا جمله جا شدن.........راستی گلم درمورد 4 مغز که به محیا دادی.اگه بادم هندی هم توش بوده اون باعث حساسیته.کلا بادم زمینی و بادام هندی حساسیت زا هستن و تا زیر یکسال توصیه نمیشن.من به امیرم که قبلا بادم هندی میدادم تمام بدنش کهیر زد و دیگه قطعش کردم ولی پسته و بادام معمولی رو میتونی بهش بدی با این دوتاامتحان کن ببین بازهم مشکلی پیش میاد یا نه.چون پسته خیلی برا ی بچه ها خوبه.....
مامان الی(الهام)
پاسخ
نه عزیز بادوم هندی نزده بودم پسته و بادوم و گردو و فندق الان یه ماهی میشه که بهش نمیدم ولی همچنان دوباره زبونش ابری میشه
سعیده مامان آرتین
29 دی 92 11:33
با تو بودن خوب است
مامان فاطمه
29 دی 92 14:01
عزیزم مرسی از رمز خیلی متن قشنگی بود.پیشنهاد من عنوان *مادرانه* است. محیای نازمو ببوس
مامان الی(الهام)
پاسخ
مرسی عزیز قشنگه ولی یه پست به نام مادرانه دارم قبلا...
سعیده مامان آرتین
29 دی 92 15:33
الهام جون بیا وبلاگمون ببین چه خبره
مهدیه مامان امین
29 دی 92 17:59
زیباترینم......
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
29 دی 92 18:03
ﺑــﻪ ﺟـﺎﯾــﯽ ﺭﺳـﯿـﺪﻡ ﮐـﻪ ﺩﯾـﮕـﻪ ﺧـﯿـﻠـﯽ ﭼـﯿـﺰﺍ ﻭﺍﺳـﻢ ﻣـﻬﻢ ﻧـﯿـﺴـﺖ ﺟـﺎﯾـﯽ ﮐـﻪ ﻭﻗـﺘـﯽ ﯾـﮑـﯽ ﺩﻟـﻤـﻮ ﻣـﯽ ﺷـﮑـﻨـﻪ ﻣـﺜﻞ ﺁﺏ ﺧـﻮﺭﺩﻥ ﻣـﯿـﺬﺍﺭﻣـﺶ ﮐـﻨـﺎﺭ ﺟـﺎﯾــﯽ ﮐـﻪ ﺑـﺎ ﺩﯾـﺪﻥ ﺑـﯽ ﻣـﻌﺮﻓـﺘـﯿـﺎ ﻓـﻘـﻂ ﻣـﯿـﮕـﻢ " ﺑـﻪ ﺩﺭﮐـ " ﺩﯾـﮕـﻪ ﻧـﻪ ﺍﺯ ﺍﻭﻣـﺪﻥ ﮐـﺴـﯽ ﺫﻭﻕ ﺯﺩﻩ ﻣـﯿﺸــﻢ ﻧـﻪ ﺍﺯ ﺭﻓـﺘـﻦ ﮐـﺴـﯽ ﻧـﺎﺭﺍﺣـﺖ ﮐـﻪ ﺑـﺨـﻮﺍﻡ ﻧـﺎﺯﺷـﻮ ﺑـﺨــﺮﻡ ﺑـﺮﮔـﺮﺩﻩ ﺑــﯽ ﺍﺣـﺴـﺎﺱ ﻧـﺒـﻮﺩﻡ ﯾــﻪ ﮐـﺴـﺎﯾﯽ ﺍﻭﻣــﺪﻥ ﺗـﻮ ﺯﻧـﺪﮔـﯿــﻢ ﮐــﻪ ﯾــﻪ ﺳــﺮﯼ ﺑــﺎﻭﺭﻫــﺎﻣـﻮ ﺍﺯ ﺑـﯿــﻦ ﺑـﺮﺩﻥ ﻫـﻤـﻮﻧـﺎﯾـﯽ ﮐــﻪ ﮔـﻔـﺘـﻦ " ﺗـﻮ ﻭﺍﺳــﻪ ﺍﯾـﻦ ﺩﻧـﯿـﺎ ﺯﯾـﺎﺩﯼ ﺧــﻮﺑـﯽ " ﻫـــﻪ ﺁﺑــﯽ ﭘـﺸـﺘـ ﺳــﺮ ﮐـﺴــﯽ ﻧﻤــﯽ ﺭﯾـﺰﻡ ﮐــﻪ ﺑﺮﮔــﺮﺩﻩ .. ﻫــﺮ ﮐــﯽ ﺭﻓـﺖ "ﺑــﻪ ﺳـﻼﻣـﺖ ... ♥اما خوبه كه تو هستي♥
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
29 دی 92 18:06
سلام الهام خوبي؟؟؟ من خوبم خداروشكر .... محيا خوبه؟؟؟ اوا رو حسابي دارم بش ميرسم .... اسپري بيني اش حرف نداره گرون بود اما عاليه حسابي بيني اش خوب شده..... شربت هاش رو هم دادم،....خداروشكر بدك نيست.....
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
29 دی 92 18:09
به نظر من جاي عنوان اش بنويس..... كدامين كلمه را ميتوانم لايق عشق بي همتايم به تو بدانم.......
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
29 دی 92 18:11
عزيزم متن آت عالي بود عاشقانه مادرانه
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
29 دی 92 18:12
اي جون عسلم داره يك سأله ميشه .... هميشه در پناه خدا باشي عروسك
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
29 دی 92 18:20
عسلم از اول هم جيگر بودي هااااا،..... من فداي عكس ٧ روزگيت بشم خاله
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
29 دی 92 18:24
هورااااااااااااااااا محيا جونم داره يك سأله ميشهههههه
الناز مامان طاها
29 دی 92 18:41
جاويد باد اين عاشقانهخيلي زيبا نوشته بوديواسش تولد ميگيري
الناز مامان مهیار
29 دی 92 21:43
اسم تو نور امـید است و صفای سینه هاست دین تو اسلام عشق است و بدور از کینه هاست روز میـلادت شدم مست می عرفان تو آیه شرع است و حق است، خط به خط قرآن تو . . .
الناز مامان مهیار
29 دی 92 21:43
اخه چقدر ناز بوده منفدایاین عروس ناز برم
اعظم
29 دی 92 22:17
تولد محیا جونم پیشاپیش مبارک باشه عزیزم الهام جونم چه متن زیبایی نوشتی عزیزم امیدوارم سال های سال شاد و سلامت با هم باشید عزیزه دلم من مثل شما هنرمندن نیستم برای همین چیزی پیشنهاد نمیدم گلم
الناز مامان مهیار
29 دی 92 22:30
گذر زمان
دانشجو
30 دی 92 0:15
الهام جان عالی و با احساس می نویسی... از خدا براتون بهترین ها را آرزومندم...
خاله سمیرا
30 دی 92 0:52
الی جونم ماشالا هزار ماشالا خودت استاد ادبیاتی ها! متنت خیلی عالی بود. الان داشتم واسه همسرم میخوندم. خیلی خوشمون اومد. همسرم عنوان "نم نم عشق" یا "نم نم احساس قشنگ عشق" رو پیشنهاد دادن!
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
30 دی 92 7:35
سخته نبودن کنار آدمی که اگه کنارشم باشی دلت براش تنگ میشه! مهربانم هرکجا هستی جایت سبز و لبانت پرخنده باد و مرا همین بس که یادت هستم، مثل دیروز... مثل امروز... تا ته فردا...
mamane mahya
30 دی 92 17:08
سلام خانمی پیشاپیش تولدت مبارک دو روز مونده بشمار شمارش معکوس رو
مامان ستاره
1 بهمن 92 0:58
من عنوان " باران عشق " به ذهنم رسید ..... باران جمله های عاشقانه ای است که برای عشق زیبایت " محیا " نوشتی
مامان ایلیا
1 بهمن 92 11:11
عزیزم چقدر متن قشنگ و با احساسی است به نظر من "نیایش یک مادر" خوبه
میم مثه محیا
1 بهمن 92 13:02
آفرین ب اینهمه ذوق ادبی و احساس مادرنه
میم مثه محیا
1 بهمن 92 13:02
واقعا شبیه فرشته هاس خیلی شیرین و دوست داشتنی از همون اول ملوس و تو دل برو بود این شیطون بلا
میم مثه محیا
1 بهمن 92 13:04
عاقا کار سختیه همیشه عنوان گذاری سخته
ابجي سجا
1 بهمن 92 13:25
آفتاب مدام من؛؛ آفتابگردان توأم؛؛ بچرخی؛؛می چرخم؛؛ بگردی؛؛می گردم؛؛ غروب شود؛؛چشم می بندم؛؛ *امیر نعیمی
الناز مامان طاها
1 بهمن 92 22:36
یه سر بیا پیش ما،تولدت مبارک نفسم
نازلی
1 بهمن 92 23:07
وای الهام چقدر قشنگ نوشتی (مث همه مطالبت...)خیلی خوشم اومد نتونستم نظر نذاشته برم خدا کوچلوی نازت رو برات حفظ کنه و تو رو هم برا اون ایشاله تمام عمر سایه پدر و مادر بالا سرش باشه برام ببوسش خوشگل خاله رو
مامان ستیانفس
2 بهمن 92 0:24
عزیزم تولدت مبارک
مامان فاطمه
2 بهمن 92 1:26
محیای ناز و عزیزم تولدت مبارک... ایشالله سالیان سال زیر سایه پدر و مادرت سالم باشی گلکم لبخند زدی و آسمان آبی شد. شبهای قشنگ مهر مهتابی شد. پروانه پس از تولد زیبایت. تا آخر عمر غرق بی تابی شد. دوست دارم محیای خوشکل من
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
2 بهمن 92 1:29
ﭘﯿﺮﻣﺮﺩ ﺍﺯ ﺻﺪﺍﯼ ﺧﺮﻭﭘﻒ ﻫﺮ ﺷﺐ ﭘﯿﺮ ﺯﻥ ﺷﮑﺎﯾﺖ ﺩﺍﺷﺖ ، ﭘﯿﺮﺯﻥ ﻫﺮﮔﺰ ﻧﻤﯽ ﭘﺬﯾﺮﻓﺖ . ﺷﺒﯽ ﭘﯿﺮ ﻣﺮﺩ ﺍﻥ ﺻﺪﺍ ﺭﻭ ﺿﺒﻂ ﮐﺮﺩ ﮐﻪ ﺻﺒﺢ ﺣﺮﻓﺶ ﺭﺍ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﻨﺪ ﺍﻣﺎ ﺻﺒﺢ ﭘﯿﺮﺯﻥ ﺩﯾﮕﺮ ﻫﺮﮔﺰ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﻧﺸﺪ ﻭ ﺍﻥ ﺻﺪﺍﯼ ﺿﺒﻂ ﺷﺪﻩ ﻻﻻﯾﯽ ﻫﺮ ﺷﺐ ﭘﯿﺮﻣﺮﺩ ﺷﺪ ..
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
2 بهمن 92 1:45
خواهر دلم براتون تنگ شدههههههههههههه
مامان محیا
2 بهمن 92 2:36
تولدت مبارک عسیس دلم منتظر عکس های تولدت هستیم
سعیده مامان آرتین
2 بهمن 92 10:40
عزیز دلم تولدت مبارکایشالا 120 ساله بشی عزیز دلم
mamane mahya
2 بهمن 92 11:36
salaaammmmmmmmmmmm azizam tavalod tavalod tavalodet mobarak hezar sale beshi gol dokhtar
اعظم
2 بهمن 92 17:01
عزیزم چه متن زیبایی نوشتی چند بار خوندمش و واقعا لذت بردم . تولده محیا جون مبارک باشه .
عاطفه مامان الای
3 بهمن 92 15:19
سلام الهام جان اسم این پست رو بزار( تنها دارایی من ) تولدت مبارک عزیزم الهی 120 ساله بشی خوب شد اومدم شانسی شد وگرنه شرمنده میشدم خدا برای تو وهمسرت این دخمل ناز رو حفظ کنه
مامان سویل و اراز
3 بهمن 92 23:26
سلام دوست عزیز تولد دخترتونو تبریک میگم ایشالا 150 سال عمر کنه البته در کنار شما پدر و مادر مهربان خیلی ببخشید که دیر جواب دادن سوالی که وب هنریم در مورد کربنات به جای هلیوم پرسیده بودین چون نتمون قطع بود پس شرمندتون شدم راستی عاشق این متنی که واسه دخترتون نوشتین شدم چه ساده و بی پرده نوشتین عین حقیقتو گفتین حیف که توی این دنیا بعضیا که لیاقتشون زندگی کردن با اینجور ادما نیست باید تا اخر عمرشون بسوزن و بسازن
مامانی دخمل بلا
4 بهمن 92 20:43
آنان كه با افكاری پاك و فطرتی زيبا در قلب ديگران جای دارند را هرگز هراسی از فراموشی نيست چرا كه، جــــاودانند ..