پرنسس خونمون محیا پرنسس خونمون محیا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

Thanks God for my life

گربه کوچولوی بازیگوش..

1392/6/16 11:29
852 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان روز به روز بزرگتر میشه و شیطون تر...

و با سینه خیز رفتن سعی میکنه همه جای خونه رو  کشف کنه ...

محیا جونی این عکسها رو نصف شب که دندون درد امونم رو بریده بود کار کردم که بلکه یه کم سرم گرم شه و درد رو حس نکنم  تا میخواست یه ذره هم خوابم بگیره شما بیدار میشدی وگریه که شیر میخوای...اخه این روزها خواب شب رو با بد خوابی ها وزود زود بیدار شدن ها واسم حروم کردی

و الانم که نزدیک ظهر شده هنوز درد دندون دارم  ولی دیگه حال نوشتن توضیح عکسها رو ندارم....گریه فقط بگم که خیلی دوستت دارم شیطونک خونه

خدا لعنت کنه دکتر دندونپزشک رو که دو جلسه است عصب کشی میکنه و  هر دو جلسه  تا دو روز از درد دندون کار شده به خودم میپیچم! نمیدونم چه بلایی سر لثه ودندونم آورده؟

مواظب دندونای هنوز در نیومده ات باش و مثل ما سهل انکار نباش گلم.

هر چند توی ایران بخوای نخوای به خاطر نداشتن فلوراید توی آب آشامیدنی مون که از این آب برای شست وشو هم اسفاده میکنیم !!! خواه یا ناخواه همه از پوکی استخوان می نالند...حد اقل از همون اول از دهان شویه فلوراید دار استفاده کن

قیمت های کار دندونپزشکی هم که به طور نجومی رفته بالا....١٨٠هزار برای عصب کشی!!!!!!!!!!!!!!!!!!! میدونم جاش توی نی نی وبلاگ قشنگت برای این حرفها نیست ولی آخه دلم خیلی پره

 

به قول یاس:چی بگم؟  از کی بگم ؟؟  فقط فریاد...

 

 

 

 

 

 

 

زیر مبل مثل پیشی ملوس قایم شده بودی و تا بوی پوشک جدید که بابایی آورد به دماغت خورد اومدی بیرون!!!

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

بابایی محیا
13 شهریور 92 16:51
هر لظه که دور از شما می گذرد عمریست که حسرت با شما بودن خاکسترش می کند .
باباجان هر روز بزرگ و بزرگتر می شوی و هر روز جوری تازه کاممان را شیرین می کنی .
دوستتان دارم


مرسی عزیزم .میبینم که دو روز دوری از ما روت اثر گذاشته!!!
مامان حلما
13 شهریور 92 17:31
سلام
خدا بد نده مامانی.ایشاالله زودی خوب بشی .
چقدر بده آدم یه نی نی کوچولو داشته باشه و مریض بشه واااای هیچی بدتر از این نیست.
ایشاالله همیشه سالم و سرحال باشید.
محیا خانوم هم که هر روز خوشگل تر و با نمک تر از دیروز.دینگ دینگ


آره خیلی بده برای همین دو روز رفته بودم خونه مامانم...
مرسی عزیز چشات خوشگله
مامان محیا
13 شهریور 92 20:52
حالا خوبه که آدم پول عصب کشی میده بعداز دوسال مجبوری بکشی مثل من که دو سال پیش دندونمو عصب کشی کردم وپارسال به خاطر عفونت مجبور شدم بکشم .حالا هم که یکی از دندونام درد گرفته اتفاقا دیروز رفتم دندون پزشکی گفته باید عکس بگیری شاید هم دندون عقلم باشه .وای از کشیدن دندون بیزارم و میترسمقیمتا رو هم که نگو سرسام آور .به قول همسری که میگه من باید یک میلیون پول برا دندونات کنار بزارم

ای وای خدا نکنه!!!!!!
اتفاقا لثه ی منم داغون شده...یعنی دکترم بد بوده و حالا موندم چیکار کنم .خیلی میترسم...هنوزم درد دارم
مامان محیا
13 شهریور 92 20:53
این دخملی ما هم که روز به روز خوشگل تر میشه


لطف داری گلم
الناز مامان طاها
14 شهریور 92 1:12
سلام عزیزم
ماشاالله چقدر شیطون شده دخملی ولی تازه اولشه
مثل همیشه عکسها زیبا بودن دست مامان گلی درد نکنه



قربونت برم عزیز.مچکر
میم مثه محیا
14 شهریور 92 1:46
آخی...منم درد دندونی کشیده ام ک نپرس!!

تازه 10مهر نوبت عصب کشی دارم

وای ک چقد از کارای دندونپزشکی فراریم

عکسا مثه همیشه خوشمل و نازن

ایشالا زودی خوب شی


ممنونم عزیز.آره واقعا که حرف زدن در بارش هم بدنو به لرزه در میاره چه برسه به عمل!
مامان امین
14 شهریور 92 10:59
قربون پیبشی ملوس یرم من.......خانم مهندس وقت کردی یکم ادبیات کار کن چون اون لعنت نه نعلت.....نباش نه نناش.....


قربونت
اره این درد دندون ذهن ام رو هم تعطیل کرده به خدا...!!!
مامان اهورا
14 شهریور 92 11:03
عزیزم چقدر عکسات خوشمله!!!!!!!!!!!!!!!
مخصوصا" عکس معرفی وبلاگ...
خیلی عالیه!!!!آفرین به این مامان با سلیقه.
شما با افتخار لینک شدید.


خواهش میکنم.چقدر هندونه زیر بغلم دادی...!.متشکر
ترکان
15 شهریور 92 13:22
خوشگل خانوم زیر مبل چیکار میکنی تووودندونتون ایشالا که زودی خوب بشه


خیلی ممنون
مهسا مامان نورا
15 شهریور 92 13:40
اره به خدا بعضی دکترا میخوان ابرو رو درست کنن میزنن چشم کور میکنن بلا دور باشه خدا شفا بده محیای چقده بلا شده


آره یکی نیست بگه بلد نیستی برو مطب ات رو تخته کن! خدا ازشون نگذره که به خاطر پول چه کارها که نمیکنن..
مامانی کسرا
15 شهریور 92 15:21
ممنونم که بهم سر زدید
به به چه مامان با سلیقه ای
چه عکسای قشنگی خوشحال میشم بازم به ما سر بزنید


مرسی .باشه حتما