پرنسس خونمون محیا پرنسس خونمون محیا ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

Thanks God for my life

تقدیم به مادر کوچک فردا۰۰۰

1393/1/30 0:33
1,845 بازدید
اشتراک گذاری

خنده 

خدایا در این روز مادر به یمن  بهترین بانوی عالم

همه ی مامانهای گل رو  واسه نی نی نازهامون حفظ کن

الهی آمین

 

 

 

محیا بانو این گل رو تقدیم میکنه به همه ی مامانهای وبلاگی و دوستهای گل مامانی

روز همتون پیشاپیش مبارک خاله ها

 

 

ای زن، ای الطاف دستِ حضرتِ پروردگار

ای تو بهتر از همه هستی، به صد ره آشکار

خنده ات چون روشنایِ صبحِ هستی، پر ضیا

خنده ات چون دامنِ عرش خدا، مهدِ صفا

زن روزت مبارک

 

 

مکرر گشته ام از زندگی سیر /بهای کادوی زن شد نفس گیر

چرا در روز زن طلا و سکه / ولی روز پدر شرت و عرق گیر !خنده

 

 

 

زنان تحصیل کرده همسران خوبی از آب در می آیند

زیرا برای این که توضیح دهند که چرا غذا شور یا بی مزه شده

واژه های بیشتر و باکلاس تری در دست دارند !

 

 

niniweblog.com

 

محیا بانو : اصن دس بزنین میخوام پاشم به افتخال مامانم و خاله ها بلقصم

 

 

 

همه آماده؟ میخوام بلقصم ها...

 

 

وااای خدا  خزالت میچشم

 

 

مامانی گوست لو بیال یه چیزی بپلسم...! کدوم مدلی بلقصم؟

 

 

حالا دس دستتشویقمیخوام  آذلی بلقصم

niniweblog.com

 

 

 

چیه ؟ چلا میخندین؟ خنده داله؟

 

 

گل من قربون اون صورت خوشگلت برم

تو دلت غم نشینه،قربون اون دلت برم

پاشو باز با من برقص تا گل بریزم زیر پات

تاکه آتیش بکشی صحنه رو با دلبریات

خوشگلا باید برقصن...خنده

خوشگلا باید برقصن...خنده

حالا همه باهم...

 

niniweblog.com

 

 

 niniweblog.com

 و اما ماجرایی داریم با این دوربین.....

...

 

 مانی دولبین لو نمیده به من...

 

 

من دولبین میخوام..

 

 

میخوای هواااال بچشم همسایه ها بیان؟

 

 

اجه میتونی بیا منو بجیر؟

 

 

مانی بده دیجه اعصاب ندالم

 

 

آخه چقدر عتس میندازی؟ بابا اون دولبینو بده من ببینم چه سکلی افتادمکلافه

 

 

میزلم خودمو لت وپال میکنم ها...بده دیجه...

 

  

اصن من قهر میکلم میلم خونه همسایه...یه وخت نیای دمبالم...فهمیدی!خدافس

 

خندهخندهخندهخندهخندهخنده

niniweblog.com

 

 

مادرم ‏ مادرم ‏ مادرم ‏ مادرم  

..

بزرگ شديم ‏ ..و فهميديم     كه دارو آبميوه نبود ..

بزرگ شديم ... و فهميديم    بابابزرگ ديگر هيچگاه باز نخواهد گشت همانطور كه مادر گفته بود ..

بزرگ شديم ... و فهميديم     چيزهايي ترسناك تر از تاريكي هم هست ... 

بزرگ شديم ... به اندازه اي كه فهميديم پشت هرخنده مادرم هزار گريه بود .. و پشت هر قدرت پدرم يك بيماري نهفته بود ...

بزرگ شديم ... ويافتيم كه مشكلاتمان ديگر با يك شكلات،يك لباس يا كيف حل نمي شود ... 

و اينكه والديمان ديگر دستهايمان را براي عبور از جاده نخواهند گرفت ، ويا حتي براي عبور از پيج و خم هاي زندگي ... 

بزرگ شديم ... و فهميديم     كه اين تنها ما نبوديم كه بزرگ شديم،بلكه والدين ماهم همراه با ما بزرگ شده اند ، و چيزي نمانده كه بروند

ويا هم اكنون رفته اند ...   

خيلي بزرگ شديم ...

وفهميديم سخت گيري مادرم عشقش بود، 

وغضبش عشق بود  وتنبيه اش عشق بود   

عجب دنيايي است ، و عجيب تر از دنيا چيست و چه كوتاه است عمرمان...

 

 

محیای من 'مامانی

همه ی تلاشم رو میکنم که برات همونی باشم که دلت میخواد

فقط یادبگیر همه ی جمله های بالا را۰۰۰

غضبم از عشق هست وقتی سر نخوردن غذا دعوایت میکنم

فریادم از دوست داشتن است وقتی  راهی میروی که نباید بروی

اخمم از محبت  است وقتی کاری میکنی که نباید انجام دهی

قهرم از آشتی است وقتی دلم میخواهد برایت ناز کنم

فقط یادت باشد،قلبم تک تک تپش هایش برای توست۰۰و آغوشم تنها برای آرامش دادن به تو

عاشقتم  مادر کوچک فردا

پسندها (5)

نظرات (64)

بابایی محیا
30 فروردین 93 14:06
روزتون مبارک با تچکر از مامانی بابت عکسا و محیایی با ژستهاش
مامان الی(الهام)
پاسخ
مرسی علیرضا چقدر رسمی نوشتی
مامان ستاره
30 فروردین 93 15:06
وای الهام دلم رفت با این عکسای جیگر طلا دلم می خواد محکم ببوسمش تا گریه اش در بیاد آخه خیلی جیگره فداش شم من عزیزم ... خیلی خوب نوشتی عزیزم الحق که مادری ..... روز مادر بر تو دوست خوبم مبارک عزیزم ...
مامان الی(الهام)
پاسخ
راستش خودمم همین کار رو میکنماونقدر فشارش میدم ومحکم بوسش میکنم که جیغش درمیاد مرسی ستاره جووووووووووووونمایشالله که سال بعد مادربشی
مامان بردیا شیطون
30 فروردین 93 16:23
مادر! در ستایش دنیای پرمهرت ، ترانه ای از اخلاص خواهم سرود و گلدسته ای از مهر بر گردنت خواهم آویخت گل روزت مبارک
مامان الی(الهام)
پاسخ
ممنون عزیزسربازتم
ملیکا جون
30 فروردین 93 16:48
اوخی چقد نازه این دخترخوشگل ماشاالله
مامان الی(الهام)
پاسخ
ماشالله ماشالله
شقایق
30 فروردین 93 18:17
جونمممممم خوشتیپ خاله مامان گل و نمونه روزت مبارک
مامان الی(الهام)
پاسخ
اااای جونم ممنووووووووووووون
شقایق
30 فروردین 93 18:18
ما که رمز ندارممممم
مامان الی(الهام)
پاسخ
داده میشود
رفیق تازه
30 فروردین 93 19:34
وااااااااای چه عکسای نازی چرا دیگه میری پوله آتلیه میدی تو؟ فداش روزت مبارک الهام خانوم
مامان الی(الهام)
پاسخ
مرسی خاله یا عمو آره گل گفتی ممنونم رفیق
mamane mahya
30 فروردین 93 19:43
زنان قبل از مادر شدن، «پری»اند، اما بعد از مادر شدن تبدیل به «فرشته» می‌شوند... فرشتهٔ زمینی روزت مبارک
مامان الی(الهام)
پاسخ
قشنگ بود...ممنوووووووووووون به همچنین
ღღ دردونـــه تـــــــم ღღ
31 فروردین 93 0:10
سلام به دنیای کودکانه ما هم سری بزنید خوشحال میشیم دوست جونم دوست داشتی میتونی لینکم کنی مرسی ........... دخترتونم خیلی نازه خدا حفظش کنه
مامان الی(الهام)
پاسخ
چرا که نه حتما مرسی چشاتون نازه
بهار
31 فروردین 93 2:30
ای جونم. خدا حفظت کنه آتیش پاره که انقدر نازی.
مامان الی(الهام)
پاسخ
آره آتیش پاره رو خوب اومدیشیطون بلا
مامان محیا
31 فروردین 93 9:52
سلام روز مادر بر شما هم مبارک خوشبختی یعنی اینکه قلب مادرت بتپد
مامان الی(الهام)
پاسخ
مرسی گلم همچنین...آره گل گفتی
الناز مامان مهیار
31 فروردین 93 10:34
حق تو را عصمت کبری خوانده مـصـطـفـی ام ابـیـهـــا خــوانــده حـوریـان مـحـ‍و رخ مــاه تـوانـد قـدسـیــان خــادم درگـاه تـوانــد........... ولادت هانیه، عالمه، مرضیه، راضیه، صابره، صادقه، ممتحنه، شافعه، حوریه، محبوبه، حضرت فاطمه تبریک و تهنیت باد........
مامان الی(الهام)
پاسخ
ممنون الناز جونم...روزت مبارک
مامان ایلیا
31 فروردین 93 12:18
امیدوارم هر روزت به قلم تدبیر آن نقاش بی همتا چنان گردد که طبیعت به تماشایش بنشیند. روز مادر و روز زن بر شما فرشته زمینی مبارک
مامان الی(الهام)
پاسخ
خیییییییییییلی آرزوت قشنگه...کاش که اینطور باشه که میگی عزیزم.ممنون
اعظم
31 فروردین 93 12:39
الهام جونم روزت مبارک عزیزم اینقدر متنت کامل هست که جایی برای ما نذاشتی
مامان الی(الهام)
پاسخ
روز شما هم مبارک اعظم جونم...ایشالله مادر شی عزیز
اعظم
31 فروردین 93 12:40
عزیزم چقدر ناز افتاده تو عکس هاش مخصوصا عکس اولش دقت کردم هرچقدر از جلوتر عکس میگیری زیبایی محیا جون بیشتر دیده میشه عکس اولش عالی شده من فدای این دخمل رقاص که میخواد آذری برقصه
مامان الی(الهام)
پاسخ
فدایی داری اعظم جونم...ممنونخداییش دخملم خوش عتسه خاله...عکاس هم که حرفه ای بوووووووووووووووووووووووس
نرگس
31 فروردین 93 14:20
خیلی عالی بود الهام جون وای دل منو برد دخملی با غنچه کردن لباش .......
مامان الی(الهام)
پاسخ
ببوس فروزان قند نباتم رو
نرگس
31 فروردین 93 14:20
روزت مبارک مامان مهربون و دوست داشتنی
مامان الی(الهام)
پاسخ
همچنین عزیزم ممنون
ابجي سجا
31 فروردین 93 16:16
مادر" است زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه " زیباترین خطاب "مادر جان" است "مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک مادر . . .
مامان الی(الهام)
پاسخ
ممنونم آبجی سجای عزیز
مامان ستیانفس
31 فروردین 93 19:24
وخداوند زن را نمک زندگی آفرید تا مرد را از گندیدگی نجات دهد روز زن به همه نمکدانهای زیبای زندگی مبارک باد
مامان الی(الهام)
پاسخ
قشنگ بیدمرسی
مامان ستیانفس
31 فروردین 93 19:25
ای جووووووووووووووووونم عسل خاله خیلی نازی با اون چشمهای خوشگل و نازت عزیزززززززززززم
مامان الی(الهام)
پاسخ
ناز مثل ستیای عزیزم
خاله سمیرا
31 فروردین 93 21:05
بابا عکاس بابا مامان نمونه بابا مامان خوش ذوق بابا مامان باسلیقه دیگه چی بگم؟؟؟!!!!! روزتون مبارک (رسمی مثل بابایی محیا) عکسا مثل همیشه عالی و با کیفیت تر از آتلیه. میگم الی یه آتلیه بزنی من یکی که مشتریه پر و پا قرصت میشم خیلی پول توشه ها، خوب فکراتو بکن اون عکسه که میگه مامانی گوستو بیار عااااالیه هزااااااااااااااااااااااااااااااران بووووووووووووووووووووس
مامان الی(الهام)
پاسخ
یکی هندونه بیاره من بذارم زیر بغلمما اینیم دیگه چیکار کنیم فدایی داری سمیرا جوووووون
الهام مامان علیرضا
31 فروردین 93 22:46
ماشاله به این خانم گل که خیلی بزرگ شده فدای اون گل دادنت و رقصیدنت تبریک منو به مناسبت روز مادر و روز زن پذیرا باشید الهام عزیزم
مامان الی(الهام)
پاسخ
فدایی داری خاله۰متشکر از مهربانیت روزشما هم مبارک
آوايي ( لي لي )
1 اردیبهشت 93 3:57
منم با تغيير اسم موافقم خواهر .... بر عكس نظر همه ي دوستان ... منم در برنامه دارم اسم آوايي رو تغيير بدم چون به شدت خز شده بيد
مامان الی(الهام)
پاسخ
چه عجب یه ناموافق هم ثبت شدحالا چی میذاری
آوايي ( لي لي )
1 اردیبهشت 93 3:58
روزت مبارك بازهمم
مامان الی(الهام)
پاسخ
قربانیان شما همچنین عزیز
آوايي ( لي لي )
1 اردیبهشت 93 4:02
واي عاشق عكس اخرشم ... الاهي فداش شم كه عشق خودمه و بس....
مامان الی(الهام)
پاسخ
خدامونه خاله جون۰۰۰۰سربازتم
آوايي ( لي لي )
1 اردیبهشت 93 4:02
قربون چال رو لپات
مامان الی(الهام)
پاسخ
چال مازندرونفدایی داری خاله
آوايي ( لي لي )
1 اردیبهشت 93 4:05
خاله جون شما خودت گلي نياز به گل نيست ديگه عزيزم
مامان الی(الهام)
پاسخ
گلی از خودتون خاله
آوايي ( لي لي )
1 اردیبهشت 93 4:29
خواهر واسه سفارش قالب پشيمون شدم اخه دل ادم و ميزنه و ادم خسته ميشه بعد از يه مدت
مامان الی(الهام)
پاسخ
اینم یه نظریهمن و تو هم تغییر پرست
بهار
1 اردیبهشت 93 10:14
ماشالله به این دختر خوشگل واقعا هنرمنده
مامان الی(الهام)
پاسخ
ماشاالله ماشاللهممنون بهارجونم
مامانی دخمل بلا
1 اردیبهشت 93 18:02
سلام مامانی خوب و مهربون محیای خوشگل روز مادر و روز زن و سال نو با تاخیر مبارک دوست عزیزم . این مدت که نبودم ممنون اومدی و برام کامنت گذاشتی عزیزم. من نتم یهو قطع شد و بعد هم رفتم خونه مادرم و تازه برگشتم و دسترسی به نت اصلا نداشتم . اومده بودم تبریز , بابا 13 به در , ما رو هم با خودتون میبردین دیگه , من که از ترس سرما خوردن فاطمه کوچولوم بیرون نرفتم و اولین 13 رو کنار دخملی توی خونه به در کردیم. بازم بیا پیشمون . همیشه از دیدنت خوشحال میشم عزیزم. ماشاالله دخترت خیلی ناز و بزرگ شده . ببوسش و براش اسپند دود کن. خاله فداش بشه با اون ناز و اداش .
مامان الی(الهام)
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم لطف داری۰۰۰۰آره می‌دیدم نیستیایشالله همیشه به گردش جدی تبریز بودین? حیف شد! مگه مال کدوم شهرین عزیزم? شما هم نی نی گلم رو ببوس محکم با اون لبهای خوشمزش
مامان فاطمه
1 اردیبهشت 93 18:45
خیلی عکسای توپ و باحالی بودمثل خودتون عاشقتم جوجوی خاله محیــــــــــــای نازنینمهزاران گل تقدیم شما به مناسبت روز مادر
مامان الی(الهام)
پاسخ
مرسی خاله فدایی داریآدرس وبت کو عزیز?
لــــي لـــــي
2 اردیبهشت 93 15:36
سلام چه طوري خوبي ؟؟ محيا بانو خوبه ؟؟؟ خواهر يه كامنت ازت گرفتم كه تو آشپزخونه يادم افتاد ..... خووووووو احتمالاً يه كامنت قبلش گذاشته بودي كه ثبت نشده من فقط اون كامنت دوم و ازت گرفتم خخخخ
مامان الی(الهام)
پاسخ
نیومده?!!!!الان میام میگم ۰۰۰۰
لــــي لــــي
3 اردیبهشت 93 1:35
فرشته هاهميشه وجوددارن، امابعضي وقتهاچون بال ندارند بهشون ميگيم "دوست" تقديم به فرشته بي بالم كه به داشتنش ميبالم...
مامان الی(الهام)
پاسخ
چه رمانتیکاحساساتی جریحه دارشدمرسی دوست عزیز
مامانِ عسل
3 اردیبهشت 93 7:47
فوايد آية الكرسی: خواندن آن هنگام خروج از منزل، هفتاد هزار فرشته نگهبان شما میشوند/هنگام ورود به منزل، قحطی و فقرهرگز به منزلتان نمی آيد/خواندن بعد از وضو،شخصیت شما را70درجه بلند مرتبه تر می سازد/خواندن قبل ازاستراحت، فرشته هاتمام شب رامحافظتان خواهندبود/خواندن بعد ازنمازواجب، فاصله شما تابهشت فقط مرگ است/ التماس دعا اعوذ بالله من الشيطان الرجيم بسم الله الرحمن الرحيم ✨اللّه ُلاَ إِلَـهَ إِلاَّ هُو الْحَيُّ الْقَيُّوم لا تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الأَرْض مَن ذَاالَّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِم ْوَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ يُحِيطُون بِشَيْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَاشَاء وَسِع كُرْسِيُّهُ السَّمَاوَات وَالأَرْض وَلا يَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوالْعَلِي ُّ الْعَظِيمُ )
مامان الی(الهام)
پاسخ
ممنون که به یادمون انداختی مامان عسلی۰خیلی وقت پیش یه جاخورده بودم ولی یادم رفته بودن۰۰من فقط بعد نمازواجب میخوندم
سپیده
3 اردیبهشت 93 8:58
دخترت خیلللللللللللللییییییییییییییییییییی نازه عزیز دلم تو دل برو ماشاالله
مامان الی(الهام)
پاسخ
لطف داری گلم۰متشکرحالا شما کدوم سپیده ای? عایا !
مامان ستیانفس
3 اردیبهشت 93 12:49
ممنون از لطفت دوست اردیبهشتی من ان شالله تشریف بیارید آستارا خوشحال میشیم در خدمتتون باشیم محیای نازنین من رو ببوسنه یکی ،نه دوتا هزار تا
مامان الی(الهام)
پاسخ
خیلی دلم میخواد ستیاجونم روببینم۰۰۰به امید روز
لـــــي لـــــي
3 اردیبهشت 93 12:56
خواهر ما اگر اون مشكل كه ميدوني حل شه بليطمون براي پنج شنبه 11 ارديبهشتِ... من و مامانم و آوا
لـــــي لـــــي
3 اردیبهشت 93 12:57
انشالله كه امام رضا تا اينجاش و طلبيده ... همه چي رديف شه و بيايم هم آوا نذرش اداميشه هم خودم خيلي دلم ميخواد برم پابوس
مامان الی(الهام)
پاسخ
فکرکن۰۰۰۰
لـــــي لـــــي
3 اردیبهشت 93 12:58
اهاااا راستي راجع به تغيير اسم ميخوام اسم اوا رو بزارم نفــــس
مامان الی(الهام)
پاسخ
ای جونم نفس
لــــي لــــي
3 اردیبهشت 93 20:50
انشالله قسمت شه و هم و ببينيم خواهر
مامان الی(الهام)
پاسخ
انشالله
مامان مهيار
4 اردیبهشت 93 2:47
اي جوونم دلم آب شد با اين عكساماشاالله عزيز دلم چه ناز شده خدا حفظش كنه ... اگه پيشم بود مي چلوندمش ها البته با اجازه راستي يادم رفت روزتون مبارك
مامان الی(الهام)
پاسخ
راستش خودمم می چونما طفلی روروز شمایم مبارک عزیز دلم
مامان مهيار
4 اردیبهشت 93 2:56
راستي مامان محيا من هميشه بهتون سر ميزنم و خيلي هم دوستتون مي دارم ولي شما ما رو با الناز مامان مهيار اشتباه گرفتين آخه من مريم هستم مامان يه مهيار ديگه
مامان الی(الهام)
پاسخ
ای وای ببخشی عزیز دلمفدایی داری
مامانی دخمل بلا
4 اردیبهشت 93 16:57
من دلم می خواهد ... خانه ای داشته باشم پر دوست ، کنج هر دیوارش ... دوستهایم بنشینند آرام گل بگو گل بشنو ... هر کسی می خواهد ، وارد خانه پر عشق و صفایم گردد یک سبد بوی گل سرخ ... به من هدیه کند ... شرط وارد گشتن ... شست و شوی دلهاست شرط آن داشتن ... یک دل بی رنگ و ریاست ، بر درش برگ گلی می کوبم ، روی آن با قلم سبز بهار ... می نویسم ای یار ... خانه ی ما اینجاست ... تا که سهراب نپرسد دیگر ، "خانه دوست کجاست " ... !
مامان الی(الهام)
پاسخ
چقدر قشنگ و رمانتیک بود ۰۰۰۰دستت درد نکنه دوست
مامانی دخمل بلا
4 اردیبهشت 93 16:59
سلام دوست عزیزم پرسیده بودی مال کدوم شهری , من توی قم زندگی میکنم , همسرم اهل قمه ولی خونواده من تبریز زندگی میکنن و من اهل اونجا هستم عزیزم . محیا جونم رو ببوس.
مامان الی(الهام)
پاسخ
ای ول پس از خودمونی کهیاسین آذربایجانیپس اومدیم قم مزاحمتها میشیم
مامان فاطمه
4 اردیبهشت 93 17:16
آدرس وبم تو نظرم بود دیگه خواهر!!!
مامان الی(الهام)
پاسخ
آخه من یه مامان فاطمه ی دیگه هم دارم واسه همین عزیز
فدایی محیا
5 اردیبهشت 93 22:53
وای عزیزم این پستت چقدر قشنگه[ماچ عکساخیلی ناز شدن
مامان الی(الهام)
پاسخ
مرسی خاله جونی۰۰۰چشامون قشنگ میبینه
مامانی آواخانوم
5 اردیبهشت 93 23:54
هزار هزار ماشالله خیلی نازی عزیزم خدا حفظت کنه خوشکل خاله مامان گلی خوبی عزیزم خیلی کم پیدا شدین هاااااااا
مامان الی(الهام)
پاسخ
چشمات نازه خاله ممنون مگه بااین وروجک وقت وبگردی هم پیدامیکنم
لــــي لــــي
6 اردیبهشت 93 1:36
سلام عزيزمممممممممم .... والله نميدونم خواهر جون ميشه دير تر ميايم يا نههههههه ... ولي انشالله كه باهم هماهنگ شيم و هم و ببينيم
مامان الی(الهام)
پاسخ
ببینم چیکار میتونی بکنی لی لی
مامان نرگس
6 اردیبهشت 93 9:56
سلام الهام جون...خوبی؟ محیا گلی چطوره؟ داستان تغییر اسم به کجا رسید؟ تصمیمت چی شد؟ کاملا درکت میکنم.....منم دوست داشتم اسم دخترم تک بشه.....همیشه حتی قبل ازدواجم اسم باران رو دوست داشتم ولی وقتی الان دختر دار شدم دیدم خیلی اسم باران باب شده مخصوصا اینکه موقع تولد فروزان داشت سریال اوای باران پخش میشد خلاصه اسم باران رو با اینکه خیلی دوست دارم نذاشتم. میدونم حست چیه عزیزم....
مامان الی(الهام)
پاسخ
فکرنکنم فعلا منصرف شدم۰۰۰۰
مامانی دخمل بلا
6 اردیبهشت 93 20:10
شاید با هم بودن به سختی تکرار شود , اما به یاد هم بودن را هر لحظه میتوان تکرار کرد.
مامان الی(الهام)
پاسخ
به عیادتم عزیز ممنون
مامان مهدیه
7 اردیبهشت 93 10:36
محیا بانو روز به روز داری خوشگلتر و خانمتر میشی مامانی خیلی جالب بود.
مامان الی(الهام)
پاسخ
مرسی خاله مهدیه جونم۰۰۰۰کم پیدا بودی امروز جنگیدم خونتون نبودی ! کار داشتم باهات عزیز۰۰۰
madarkhanomi
7 اردیبهشت 93 22:10
ای جانم چه دخملک با نمکی داری مرسی بهمون سر زدین با افتخار لینک شدین
مامان الی(الهام)
پاسخ
قربان شما اامیدوارم دوستی خوبی داشته باشیم
مادر علی سان
8 اردیبهشت 93 13:44
سلام حال خانم کوچولو چطوره؟الهام جون من به شوشوت بگو لب تاب ما رو تنظیم کنه،حیف پستاش بدون عکس مونده
مامان الی(الهام)
پاسخ
مرسی خوبه ممنون۰بااااااشه چششششششم
مادر علی سان
8 اردیبهشت 93 13:45
سلام حال خانم کوچولو چطوره؟الهام جون من به شوشوت بگو لب تاب ما رو تنظیم کنه،حیف پستاش بدون عکس مونده
mojde
9 اردیبهشت 93 11:27
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
9 اردیبهشت 93 15:42
سلام عزیزم معذرت میخوام ک نگرانت کردم و خوشحالم ک دوست خوبی مثه شما دارم ک بفکرمه خدارو شکر خوبم فقط خیلی مشغولم
مامان الی(الهام)
پاسخ
سلاااااام بابا دلم هزارجا رفت۰۰۰۰حالا خداروشکر که خوبین
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
9 اردیبهشت 93 15:44
خدا محیاجونو واست حفظ کنه ماشالله مثه همیشه ناز و خوشگل
مامان الی(الهام)
پاسخ
مرسی فاطمه جونم ۰۰۰همچنین محیای گل شما
مامانی آواخانوم
10 اردیبهشت 93 0:52
سلام خاله جونم خوبی؟محیا بانو چطوره؟خوبه؟ اوضاع واحوالاتت چطوره؟ خیلی خیلی ملوس شدی عزیزم با این لباسا
مامان الی(الهام)
پاسخ
ممنون عزیز بد نیستیم۰۰۰با دوری شما میسوزم ومیسازیم
madarkhanomi
10 اردیبهشت 93 13:46
دخملک منم توی مسابقه نی نی خوشکل شرکت کرده لطفا بهش رای بده مرسی گلم.این هم سایتشه :http://www.madrese.niniweblog.com باید از یک تا 5 بهش یه امتیاز بدین.
مامان الی(الهام)
پاسخ
باشه حتما سرمیزنم عزیزم
مامان بردیا شیطون
10 اردیبهشت 93 15:05
فدات بشم تو چه ناناسی عسل خاله........
مامان الی(الهام)
پاسخ
خدا نکنه خاله جونی۰۰۰۰ناناس مثل بردیا جون خودم
ناهید مادر علی سان
12 اردیبهشت 93 10:58
نهال عمر تو ای دوست همیشه رعنا باد،نهال حسن تو بی افت از خزان ها باد،همواره شمع وجود توروشنایی بخش،همیشه روشنیتگرم ومحفل ارا باد،تولدت مبارک الهام جون
مامان الی(الهام)
پاسخ
مرسی گلم ممنون۰کی علیسان رو میخوابونین?
مامان مهدیه
12 اردیبهشت 93 12:41
خدای اطلسی ها با تو باشد * پناه بی کسی ها با تو باشد * تمام لحظه های خوب یک عمر* بجز دلواپسی ها با تو باشد * تولدت مبارک الهام جون
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
12 اردیبهشت 93 16:44
راسی الی جون هرچی رمز زدم پست قبلی باز نشد
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
12 اردیبهشت 93 17:25
خصوصی