پرنسس خونمون محیا پرنسس خونمون محیا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

Thanks God for my life

اولین آرایشگاه...

1392/11/23 12:18
2,917 بازدید
اشتراک گذاری

موهات توی خونه ( البته توی حمومنیشخند)  قبلا توسط آرایشگاه مامان الی مرتب و کوتاهتر شده بود ولی این بار دیگه خیلی بلند شده بود و به آرایشگاه حسابی نیاز داشت...البته بلندیشو دوست داشتم خیلی عروسکی شده بودی ولی خب توی زمستون کلاه زیاد بیرون رفتنی که سرت میکنم نامرتب و پخش و پلا میشد....این بود که رفتیم آرایشگاه و تصمیم به اینکه بخوام موهاتو توپی بزنه.توی آرایشگاه هم مثل یه خانوم متشخص اجازه دادی بهت پیشبند مخصوص ببندیم و آروم رو صندلی نشسته بودی و صوفیه خانوم هم کارش رو انجام میداد و مدام ازت تعریف میکرد که تاحالا بچه ی یه ساله نشده که بیاد واسه کوتاهی مو و جیغ و داد نزنه...در همین حین که داشتم بهت افتخار میکردم وسط های کار بود که بععععععععله با یه حرکت تکنیکی پیشبند رو زدی کنار الا و بلا که بذارین برم و من عزیز به زور سرت رو گرم میکردیم که درجات وایستی۰۰۰اینجاست که شاعر میگه

هییییییع وااااااایه من!!!!!!خدا هیچ بنده ای رو ضایع نکنهخنده

ولی مامان حواس پرتت دوربین یادش رفته بود تا ازت عکس بگیرهناراحتاولش که بعد آرایشگاه اومدیم رفتیم حموم اصلا دوست نداشتم چون فکر میکردم خیلی کوتاه شده و بهت نمیاد! باباتم دعوا میکرد که چرا اینقدر کوتاه و پسرونه زدین....ولی بعد اینکه سشوار کشیدم و خشک شد دیدیم بععععععععععععله چقدر جیگر میشی و باباتم شرمندگیشو ابراز کردخجالتو اعتراف کرد که خیلی خوشگل شدی...هورا

 

 

   این از مدل دم اسبی که شبش بابات بسته بود و کلی ذوق مرگ شدیم از خندهقهقهه

وای که چقدربهت میومد ...کلی سن ات بزرگتردیده میشد...خانومی شده بودی...

 

 

حالا اینم از عکسها درست قبل رفتن به آرایشگاه

 ای به فدای موهای عروسکیت ماچ

 

 

 

 

  بعد از حموم

 

 

 

 اینجا هم که طبق معمول گریه میکردی که دوربین رو میخوام.....

 

 

 بعد از سشوار و خشک شدنم موهات...

 

 

 

 

 حالا شما بگین ...نظرتون چیه؟ کدوم مدل بهش میاد؟؟؟ بلند یا کوتاه؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (68)

الناز مامان مهیار
23 بهمن 92 13:22
خاله فداش بشه دختر خوشگلم همه چی بهش میاد
مامان الی(الهام)
پاسخ
خدا نکنه عزیز ۰۰۰تنت سلامت ممنون
اعظم
23 بهمن 92 14:01
ای جانم چه ناز شده
اعظم
23 بهمن 92 14:05
عزیزم هر دوتاش بهش میاد اینطوری قوت میگیره موهاش بعد باز بلندش کن دم موشی ببند
مامان الی(الهام)
پاسخ
شما لطف دارین ممنوناین دم موشی رو خوب اومدی
الناز مامان طاها
23 بهمن 92 14:47
وااااااااي موهاشو كوتاه كردي،ولي خوشگل شده بهش مياد
مامان الی(الهام)
پاسخ
ملسی خاله جونی
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 بهمن 92 19:09
زندگی تنهاعبورنفس هانیست... تداعی لحظه هایی است که به یاد دوست می گذرد
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 بهمن 92 19:10
به به عزيزم مبارك باشه....منم موهاي اوا جونيم و خودم كوتاه كردم.... تو پست جديد عكس هاش رو گذاشتم
مامان الی(الهام)
پاسخ
چه تفاهمی ۰۰۰مبارکش باشه۰الان میام میبینم ولی گفتم که نمیشه با تب نظر گذاشت
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 بهمن 92 19:12
من فداي اون دم اسبي آت بشم الاهي.....اي جونم چه جيگري شده بوده نفس.... خاله من فداي موهات بشم من
مامان الی(الهام)
پاسخ
خدا نکنه خاله دم اسبی که چه عرض کنمبه قول اعظم۰دم موشی
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 بهمن 92 19:14
اي جونم عروسك تر شدي خاله مبارك آت باشه،...... ساعته حموم نفسسسسسسسسس ام
مامان الی(الهام)
پاسخ
فدایت خاله
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 بهمن 92 19:15
خواهري دخترمون چون خودش ذاتاً خوشگله چه با موي بلند چه با موي كوتاه دلبره
مامان الی(الهام)
پاسخ
ملسی خاله چیشات هوشجله
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 بهمن 92 19:17
خواهر مادرجونمم حرف تورو ميگه انشالله كه همه درد و بلاها تو همين امسال بمونن و با ما تو سال بد نيان..... دوسسسسسسسستون دارم بوووووووووووس
مامان الی(الهام)
پاسخ
آره ایشالله که درد وبلاگ ازتون دور باشه۰و سال خوبی رو تا ته برین
گلی
23 بهمن 92 23:28
سلام جیگر چه خوشکل شدی کوچولوها موهای کوتاه بیشتر بهشون میاد تازه وقت بزرگ بشن قوت موهاشون بیشتر میشه
مامان الی(الهام)
پاسخ
مجلسی خاله جونم۰ایشالله ایشالله با این دستهای کوچولوی پای سفره ی هفت سین دعا میکنم که شما هم یه نی نی جیگر طلا پیدا کنید۰۰۰قول میدم خاله۰قول نی نی رد خور نداره
مرضیه مامان محیا
24 بهمن 92 0:28
وااااااااااااای الی جون چقدر جیگر شده بوده وقتی موهاشو دم اسبی بسته بودیحیفت نیومد!!!!!!!!!!!!!!! راستی میگی رسیدگی به موهای بلند مخصوصاً این وروجک ها خیلی سخته من فکر میکنم وقتی موهاشو کوتاه کردی شبیه محیا بانو ما شده بازهم دعا میکنم خدا واست حفظش کنه
مامان الی(الهام)
پاسخ
قربون مهربانیت عزیزآره خدایی خیلی خوردنی شده بود،۰۰ولی خب باید همش بهش میرسیدی۰۰۰آره الان بانو تر. شده۰۰۰۰ههههههههههههههه هه هه خدا همه ی فرشته هامون حفظ کنه۰مرسی
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
24 بهمن 92 3:31
الهام گوش محيا چي شد برديش دكتر؟؟؟ من از دكتر اوا پرسيدم گفت ترميم ميشه نگران نباش نهايتاً يك ماهه ترميمه.... فقط موقع حمام كردن مواظب باش اب تو گوشش نره
مامان الی(الهام)
پاسخ
لی لی جونم بی نهاااااایت متشکرم که با این همه مشغله و۰۰۰چندین بار گوش محیا رو جویا شدیم۰۰۰دوستت داریم عزیزآره دکتر هم همینو گفت ۰۰۰۰گفت تا دو سه ماه کاملا خوب میشه ولی باید از سرما و آب دور باشه۰۰گفته دو سه هفته بعد دوباره ببرم چک اش کنه۰۰۰۰تو خوبی???آوا خوبه???بابا چطوره??? لی لی آخه من چرا نمیتونم با این تب نظر بذارم?? گفتم از پای کامپیوتر نشینی خلاص میشم ولی برای اومدن نظر گذاشتن باید باز بنشینم پاش!!!!!
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
24 بهمن 92 3:32
دعایت میکنم هر کجا خسته شدی دستی از غیب به دادت برسه بینهایت زیباست که آن دست خدا باشد و بس...
مامان الی(الهام)
پاسخ
آره به خدا۰۰بی منت و بامحبت
مائده(ني ني بوس)
24 بهمن 92 9:14
ناز بودي نازترم شدي.همه جوره بهت مياد
مامان الی(الهام)
پاسخ
قربان شما ممنونراستی مزایده جون خصوصی هام نرسیده???آخه جواب ندادی!!!
ابجي سجا
24 بهمن 92 9:48
ماشاالله جه ناز شدی عزیزم
مامان الی(الهام)
پاسخ
ممنون آبجی آقاجون اسم خودتو آخرش نفهمیدم!
ابجي سجا
24 بهمن 92 9:49
ای مهربانترین آیت مهر: بامهربان ترین یاد به یادت هستم. اپیم
سعیده مامان آرتین
24 بهمن 92 11:29
وای خدای من تو چقدر ناز شدی الهی فدات بشم خیلی بهت میاد البته موی بلند هم بهت میاد ولی خوب اینجوری بهتر رشد مکنی و موهات قوت میگیرنالهام جون آرایشگاه زنونه بردیش؟آخه موهای آرتین بازم بلند شدن موندم این سری کجا ببرم
مامان الی(الهام)
پاسخ
خیلی ملسی خاله سعیده ممنون. آره زنانه بودم۰۰برای پسرها هم به نظرم خانوم‌ها بهتر اصلاح میکنند۰بگو توپی بزنه
مامان ستاره
24 بهمن 92 13:10
سلام الهام جون خیلی خیلی خیلی شرمنده ام کردی آخه من که کاری نکردم تا ازم تشکر کنی جیگر خیلی شرمنده شدم دستت درد نکنه عزیزم ... راستی از دعای قشنگت هم کلی ذوق مرگ شدم و منم بلند گفتم آمین آخه این محیا جیگر خوشگل و خوشتیپ هست فرقی نداره که موهاتش بلند باشه یا کوتاه ... هر کدوم تو صورتش یه نمایی ایجاد می کنه و خوردنی میشه .... فداش بشم من الهی ..... بخدا هر چی نگاش می کنم سیر نمیشم خیلی خیلی خیلی با حاله عزیزم ..... بازم از لطف خیلی زیادت بهم ممنونم آبجی جونم ...خیلی دوستتون دارم ....
مامان الی(الهام)
پاسخ
هرچه قدر هم که شرمنده بشی به اندازه ی شرمندگیهای من ۰۰۰با اون سورپرایزهات نمیرسه گلم ۰۰۰خوشحالم که ذوق مرگ شدی پریشب تا صبح دلم گرفته بود نزدیک اذان بود داشتم به محیا شیر میدادم که یهو یادت افتادم و کلی برا خوشحال شدنت دعا کردم۰ساعت حدود ۵صبح بود با تب لت تو رختخواب اومدم وبت که بهت بگم۰۰۰اولش که با دیدن پست شیطنت های محیا کلی دلم باز شد و حال و هوایم عوض شد ۰۰۰دوم اینکه کلی نظر برات تایپ کردم تا رسید به وارد کردن کد امنیتی هرچه قدر درست وارد کردم گفت کد صحیح نمی باشدبرای همه اینجوری میشه!!!نمیتونم نظرم رو ثبت کنم!!!!لطفا یکی به دادم برسه از نظرت به محیا و موهایش هم ممنون۰تو لطف داری عزیز دلم۰۰منم دوستت دارم خیلی زیاد۰به چشمانم خیلی میاد
مامان ستاره
24 بهمن 92 13:11
مبارکش باشه انشااللله
سعیده مامان آرتین
24 بهمن 92 15:24
سلاممممممممممممم__________#__##__# ________________#########_#____#_# ________########____________##_#_# _____##__##___ خوووووووووووفي؟؟؟؟ ____#_# ____##_#___#_____________________# ____#_#___#_________________##___# ____#_#__##___________#######_____# ____#__#_#_________###________##__# _____##_______###_#_____##_____#________####### _______###_______#_____###______##____##__###__# _________#______#________#___#__#____##_##من##_# _________#______#_______#####___#___##_##____#__# __________#_____##____##_______#____#__#_____#__# ___________##____##__________#######___#___##__# _____________##____##_____###_____#_____###____# __________#############_####______#_________# _______##_______#______#____#_____#___________# _____##_________#______#____#_____##_________# ___##___________#_______#___###__###________# __#____________###_______###___##___#______# _##__________##___#____##____________#___## _#__________#______####______________#_## ##_________#____ ______________ _ ______# #__________#_آپ کردم نمي خواي بياي ببيني؟ __ # _#_________#____بدوووووووووووو بياااااااااااا_____# _##________#_____________________ ### ___##____##________-----------____#__ ## _____#########_____*_*________####___# ___##_________###________#####_________# __#_____#________##_#####__________######### _#___###__##_______#_____________##__________## _#__#_______##______#__________##______________## _#__#_________##____#___##____#____########__## __#_#__اومديااا_#____#_#_#___##___##________##__ _# __##_#__________#___###___####___#_ ___#_# نظر يادت نره
مامان الی(الهام)
پاسخ
باید سر فرصت بنشینم با سیستم بیام!!با این تب لت نمیشه که نظر گذاشت!!نمیدونی چرا نمیشه???
n0RNucyOJEjaE7YZZXN5RIGAgrmtoO9DziDIa_Ug_OM.
24 بهمن 92 20:41
محیا جون در هر ورژنی خوشگله ولی به نظرم تو مو کوتاه خیلی چیگرتر شده. ببوسش
مامان الی(الهام)
پاسخ
شما????!!!!آدرس و اسمت مریخی اومده!!!!!
مامان ستاره
24 بهمن 92 22:09
الهی فدات بشم که به یادمی و برام دعا می کنی عزیزم .... اشکمو در آوردی جیگر فدای مهربونیت
مامان الی(الهام)
پاسخ
نبینم اشکتو
اعظم
24 بهمن 92 22:25
من عاشق اینم که محیا جون تو هر پستی یک عکس داره حداقل که داره میره تو مخفیگاهش(پاسیو)
مامان الی(الهام)
پاسخ
هه هه ههآره بابا دخترم اصلا تو پاسیو بزرگ میشه!??کل روزش ااونجا میگذره۰۰۰خخخخخخخخخخ
لعیا
24 بهمن 92 23:02
سلام الهام جونم. خوبی ایشالله؟ این دختر شما بدجور داره دلبری میکنه هاااا!!! بنظر من موی کوتاه هم فشن تره و هم خوشگلتر.الهی که همیشه شاد باشین. روی هر دوتون رو میبوسم.
مامان الی(الهام)
پاسخ
آره خب ۰۰۰دختر با دلبری باشه که دختره دیگه اینم نظریه۹آره راست میگی فشن تره
لعیا
24 بهمن 92 23:04
سلام الهام جونم. خوبی ایشالله؟ این دختر شما بدجور داره دلبری میکنه هاااا!!! بنظر من موی کوتاه هم فشن تره و هم خوشگلتر.الهی که همیشه شاد باشین. روی هر دوتون رو میبوسم. (نمیدونستم نظرم ارسال شده یا نه، این شد که دوباره فرستادم!!!)
مامان الی(الهام)
پاسخ
سلام بر عزیز دل الی۰قربونت عزیزمان۰چه خبرا از اون ور آب???دفاعیات تموم شد خانوم مهندس???ایشالله موفق باشی۰۰۰مرسی از نظرهاست خاله لعلیا جون راستی شماره ی گلناز رو میخوام میتونی برام پیدا کنی عزیز??
میم مثه محیا
25 بهمن 92 0:14
واااای نازززی چ خوشگل شدی عسل خاله مبارکت باشه هردوتاش بهش میاد خوشگل بود خوشگلتر شد
مامان الی(الهام)
پاسخ
فدات خاله فاطمه جون۰بوووووس
رفیق تازه
25 بهمن 92 0:48
سلام بر الهام خانوم و دخی یه خانوم ترش محیاجون این شاهزاده خانوم که همه جورش خشکله بلا اینجام که شده یه هندونه ی شیرین و باید رحمو گذاشت کنار و با ولع تمام خوردش نظرای قبلی منم که جواب ندادی البته شاید مثل مشکل خودت نظر منم ثبت نشده و من فکر بد کردم به هر حال وبتون هر روز سر میزنم حتی اگه نظر نذارم البته فقط پست عمومی هات سهم ماست ولی به همونم راضیم ماشالا دوستای خوب خوب زیاد داری همشونم هواتو دارن خوش باشی همیشه فکر کنم با تب لت نظر رو فارسی مینویسی بعد بدون اینکه انگلیسیش کنی اون کد امنیتی رو وارد می کنی. ظاهرا انگلیسی می نویسه ولی میگه کد صحیح نیست! البته شاید علتش این باشه چون خودم این مشکلو داشتم. فداتون
مامان الی(الهام)
پاسخ
سلام عزیز دلم خوبی? نه جیگر نظری از شما نرسیده که بدون جواب بذارم!!! لطفا دوباره بفرست۰۰۰ در مورد اون کد امنیتی هم امتحان میکنم حتماممنونم ازت
مهدیه مامان امین
25 بهمن 92 11:48
باشه خاله الی تو هم که بی وفا دراومدیولی غمت نباشه ما همیشه بهتون سر میزنیم اما فرصت نظر دادن نداریم. جیگر خاله به نظرم با موهای کوتاه خیلی نازتر شدی عسل.
مامان الی(الهام)
پاسخ
الهام و بی وفایی!!!!!!??اتفاقا منم اومدم وبت عزیز ولی گفتم که با تب نمیشه نظر گذاشت!!!! باید با سیستم بیام واسه نظر
الهام مامان سلنا
25 بهمن 92 13:49
ای جونم چه دخمل خوشگلی دوست خوبم ولنتاینتون مبارک باشه انشاالله همیشه در کنار هم شاد و خوشبخت باشین بوسسسسسسسس
مامان الی(الهام)
پاسخ
برا شما هم مبارک ممنون از دعای خیلی قشنگت
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
25 بهمن 92 19:24
كوچه اى رابودنامش معرفت،
مردمانش بامرام ازهر جهت،
سيل آمد کوچه را ويرانه کرد،
مردمش راباجهان بيگانه کرد،
هرچه درآنکوى بودازمعرفت، شست وباخودبردسيل بىصفت، ازتمام کوچه تنهايک نفرخانه اش ماندوخودش جست از خطر، رسم وراه نيك هرجابود وهست، ازنهاد مردم آن كوچه است، چونكه درانديشه ام اينگونه اي، حتم دارم بچه ى آن كوچه اي!
مامان الی(الهام)
پاسخ
عالی بود
الی مامان آنیل
25 بهمن 92 23:12
الهی چه ناز شده هر دو جورش خوبه ولی کوتاه بیشتر به محیا جونم میاد
مامان ایلیا
26 بهمن 92 9:39
عزیز دلم این فرشته نازنین همه جوره قشنگه با موهای کوتاه هم مثل هلو شده خدا حفظش کنه براتون
مامان الی(الهام)
پاسخ
مرسی خاله جون از لطفت
مائده(ني ني بوس)
26 بهمن 92 14:04
خصوصي عزيزم
الناز مامان طاها
26 بهمن 92 15:28
خصوصي
مامان فاطمه
26 بهمن 92 17:50
عزیزم محیا جونم جیگر بود جیگر تر شده!!!!هم موی بلند به دخملمون میاد هم کوتاهبعد سشوار کشیدن موهاش،خیلی خوردنی شده هزار ماشالله خیلی نازی محیا بانوی خوشگل
مامان ستاره
26 بهمن 92 20:36
برو خصوصی عزیزم
مامان ستاره
26 بهمن 92 20:36
دیگه رمزو گم نکنی ها
مامان ستاره
26 بهمن 92 20:37
الهام جون اون نظر رو که رمز گذاشتم تایید نکن اشتباهی تیک خصوصی نذاشتم ... ممنونم
مامان الی(الهام)
پاسخ
نمی گفتی هم تایید نمیکردم جیگر
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
27 بهمن 92 14:39
در آسمان خیالم؛
می درخشی؛
می تابی؛
اما دوری...
ماه بودن همین است دیگر!
مامان الی(الهام)
پاسخ
آآآآآآآآآآآآآآآه
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
27 بهمن 92 14:40
سلام خواهر جون خوبي؟؟؟ ما همگي خوبيم خداروشكر.... محيا جونم چه طوره؟؟؟؟ ببوسش
مامان الی(الهام)
پاسخ
خوب بودیم اما امشب خراب شدیم...میام میگم !!!!
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
27 بهمن 92 14:42
اين هفته ستايش رو بيخيال شدم بوووووووووس
مامان الی(الهام)
پاسخ
آره بابا به قول بی تربیت ها!!! گور پدر ستایش...راحتی آوام رو عشق است...دیگه نبینم عمه رو بچه ام جیغ بکشه ها ...و الا قبرش رو خودم با دستها ی خودم میکنم...نمیدونی که چقدر با دیدن اون حالت آوا عصبی شدم ....!!!
الهام مامان یسنا
27 بهمن 92 16:23
ماشالله محیا جونم همه جوره قشنگه. خیلی ناز شده موهای کوتاه هم خیلی بهش میاد. قربونش برم موهاش پرپشتته
مامان الی(الهام)
پاسخ
مرسی خاله جونی
خاله
27 بهمن 92 20:07
خدا حفظش کنه ماشالا چقدر مو داره......................... خیلی هم نازه
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
28 بهمن 92 2:52
من ميگم خوبم اما تو باور نكن.......
مامان الی(الهام)
پاسخ
اینجوری نگو دیگه!!! بذار منم کوک باشم که خوبین و آوا جونم شارژه
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
28 بهمن 92 2:53
خواهر هديه ها أصلاً قابل تو و محيا جونم و نداره به خدا
مامان الی(الهام)
پاسخ
صاحبش قابله عزیز...بشتر از سورپرایزیش خوشحال شدم تا با خود هدیه ها.... خدا رو شکر که دل آوایی و تو شاد شده....دستش درد نکنه
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
28 بهمن 92 3:01
گوش محيا چي شد الهام؟؟؟؟ ببوسش دلم براش تنگ شده سرعت گوشيم خيلي اومده پايين ديشب كه به كل قطع شد.... با اوا كار عيد امسالمون خيلي سخته واسه همينم شروع كرديم .... كمد اوا و دراور خودم تموم شده
مامان الی(الهام)
پاسخ
هیچی دیگه گفت تا دو سه ماهی باید از باد و سرما و آب پرهیز بشه تا کامل ترمیم شه... کار خوبی کردین...آره از الان شروع کنین خیلی بهتره
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
28 بهمن 92 3:02
خوندم نوشتي امشب حالتون خراب شده چرا؟؟؟؟
مامان الی(الهام)
پاسخ
الان برات خصوصی میگم.....
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
28 بهمن 92 3:15
واسه عيد نمياين تهران ؟؟
مامان الی(الهام)
پاسخ
خیییییییییییییلی دلم میخواد ولی فکر نکنم...کلا هوای مسافرت زده به سرم ....ولی با محیا که نمیشه
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
28 بهمن 92 3:17
الهام دست تنها پدر خودت رو دراوردي ها
مامان ستاره
28 بهمن 92 13:23
برو خصوصی
امیرحسین کوچولو نفس ما
28 بهمن 92 14:55
جووونم محیا بانوی زیـــــبا،هردوتاش قشنگه مامان الهام
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
29 بهمن 92 4:10
درودبر دوستانی که دعا دارند،ادعاندارند 
/نیایش دارند،نمایش ندارند
/حیادارند،ریا ندارند
/رسم دارند،اسم ندارند/سلامتی خودت که وجودت برام طلاست.
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
29 بهمن 92 4:53
اوا خوابيد منم برم بخوابم كه جنازم
mamane mahya
29 بهمن 92 19:20
salam azizam modele mo jadid mobarak khoshkel shodi behet miyad
سارا
29 بهمن 92 20:10
خواهش میکنم از اين نردبون نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬گوش ميدي چي ميگم؟!! نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬الو! نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬بسه ديگه! نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬آره؟ اينطوريه؟ اصلا برو... ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬هنوز كله شق هستي... نرو پايين ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬من ديگه باهات كاري ندارم ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬اي بابا! گوش كن عزيزم نرو! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ميشه لطفا گوش كني؟!! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬اشتباه ميكني اگه بري ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ببين، ديگه بهت نميگما! نرو پايين ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ عجب! خواهش ميكنم! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬بيخيال نميشي؟؟ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬فرصت آخره، نرو... ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ حالا كه به حرفم گوش نكردي باید یه سر به من بزنی
مامان محیا
30 بهمن 92 8:06
به قول مامان الهام هیع واااااااااااااااااااااااااای منچ خوشگل شدی فندق خالههم موی کوتاه وهم موی بلند بهت میاد
مامان فاطمه
30 بهمن 92 16:42
سلام گلم خوبی؟محیای نازم خوبه؟آپیم دوست مهربونم
ابجي سجا
1 اسفند 92 12:13
کنارم که هستی زمان هم مثل من دستپاچه میشود. عقربه ها دوتا یکی میپرند، اما همین که میروی تاوان دستپاچگی های ساعت را هم من باید بدهم. جانم را میگیرند ثانیه های بی تو
مامان الی(الهام)
پاسخ
وای چقدر عاشقانه۰۰۰مررررسی
سجاجوون
1 اسفند 92 12:15
بــیـــــا و داد دلــــم رس ، کــــه بــس هـــــوایـــی ِ-توست . . .!
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
1 اسفند 92 20:34
الهام پست اخره حالا مفصله بعداً كامل شد ميخوني.... امشب نميرسم خواهر با اوا نميتونم سيستم رو روشن كنم كار هم هوارتا دارم انشالله شنبه..... ببوس ناز من و
مامان الی(الهام)
پاسخ
باشه خب عزیزم فقط امیدوارم منظورت اونی نباشه که فمیدم
الناز مامان مهیار
2 اسفند 92 13:05
الهام جون نیستی؟ دلمون برای محیا جون تنگ شده یه پست پرمحتوا پر از عکس محیا بذار تا دلتنگی رفع بشه
مامان الی(الهام)
پاسخ
نمیشه عکس بندازمالان تو پست جدید میگم چرا...
اعظم
2 اسفند 92 13:09
سلام عزیزم .خوبی ؟خوشی؟ محیا جونم چطوره ؟ من نی نی ندارم دیر دیر متن میدم تو با داشتن دختر به این نازی کجایی الهام جون؟ حتما کارای عیدو شروع کردید آره ؟
مامان الی(الهام)
پاسخ
سلام عزیزم خیلی ممنون اره دیگه داریم خونه تکونی میکنیم...
مامان مهيار
3 اسفند 92 1:39
هر دوتاش ماهه ماشاالله ، ولي بعد از آرايشگاه خيلي ناناز شدهماچ داشت ... مامانش دلمونو آب كردي ها
مامان الی(الهام)
پاسخ
جدی؟ ولی خودم الان پشیمون شدم یه جورایی...میگم کاش فقط میگفتم یه ذره موهاشو مرتب میکرد...نه اینقدر کوتاه
مامانِ عسل
3 اسفند 92 14:31
مبارکش باشه کوتاه خیلی بهش میاد ایشاالله اصلاح و آرایش عروسیش خوشگل خانوم همه جوره خوشگله
مامان الی(الهام)
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووووووووون یه دنیا چه جمله ی قشنگی...ایشالله
مهسا
3 اسفند 92 17:05
الیه فدات شم چه بهش میاد ماه شده ماه
مامان الی(الهام)
پاسخ
ملسی خاله جونی
نرگس
7 اسفند 92 17:59
الهی قلبونت برم عزیزم که همه مدلی خوشگلی هزار ماشاله
مامان الی(الهام)
پاسخ
ممنون خاله جونم...فروزان جونی خوبه؟
مامان ستیانفس
25 اسفند 92 16:51
سلام عزیییییییییییزمناز بودی جیگر شدی خوردنی شدیمبارک باشه عسلمهر دوتاییش بهت میاد